Maart 2007 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    goeie morgen,

Hier erg moe, slechte nacht gehad...Ik viel pas laat in slaap om 0.30 uur en Dinja was om 5 uur al wakker...gelukkig om 5.30 nog even terug kunnen leggen en Kyraq om 7 uur wakker.

Anniek knuf voor jou meid......

Mommiemklinkt erg drukm en veel allemaal, succes....

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even snel, niet verwacht dat er zoveel getypt was en krijg zo visite! Maar wat een gezellige vakantiefoto's zeg! Leuk leuk leuk! En een hoop pagina's volgekletst ;) Gezellig, is idd veel te lang geleden dat dit gebeurt was!

Maar ik ben er dus vandoor. Gelukkig een hele lange nacht gemaakt, wat me echt goed heeft gedaan. Ik beloof straks verder te reageren op iedereen!

Enne MAMALEONIE, niet alleen lezen, geef eens een update ;)

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo ik mocht vanmorgen lekker blijven liggen, rol morgen want die gaat vanavond wat drinken in de kroeg.
    hier alles goed, ik was me een ongeluk, zo aan de strijk beginnen.
    ook ik word crazy van de troep in huis, heb het op alle verdiepingen veel te ver laten komen zeg maar..maar heb goede hoop dat het ooit goed zal komen (in 2018 gok ik..)

yara en seth allebei op bed, waren beiden om 600 wakker. yara eerst een hoop protest maar ik ben niet gezwicht en nu is het toch stil

miran lekker dat je zo goed geslapen hebt en veel plezier op visite!

carla moet jac maandag alweer werken?
    en kun je vanmiddag ergens niet een klein dutje pakken?

anniek dikke knuf vpopr jou, balen dat het zo voelt voor jou joh..is niet niks, als je t gevoel hebt er alleen voor te staan.

lidia same 4 you, dikke knuf. trek maar hard aan de bel hoor!
    het leven is gewoon flink pittig met 2 kleine kids, dan mag je ook wel wat hulp verwachten..!

mommie dat is idd nietr zo erg handig, toch wel leuk als je mekaar nog eens ziet als je getrouwd bent.
    fijn dat de jongens het goed doen!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allen!

Vakantiegangers : welkom terug!

Wat een leuke vakantiefoto's zeg :) :)
    Gezellie

@Sandra : balen joh dat je je fototoestel was vergeten. Ben ook wel heel benieuwd naar jouw foto's!

@Patries : sterkte met de pijn

@Anniek : oei in staking? Knuff voor jou!

@Juut : succes met de strijk!

@Hier
    Gisteren met Owen naar de kinderarts geweest. Geen tips voor de voeding. Maar moet wel weer beginnen met de medicijnen tegen de reflux. Dat kwijlen en handjes in zijn mond komt dus door het maagzuur.

Wie gaf mij de link van die speciale bio babyvoeding?
    Had ik tijdje geleden ook aan gedacht om te kopen. Maar heb toch liever voeding wat ik gewoon overal in de winkel kan kopen.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    LOL Juut, 2018.. iig heb jíj nog hoop! ;) Hier denk ik in 2020 dan is Justin oud genoeg om wat in t huishouden te gaan doen ;p

Zo lekker even slapen. Ben moe en Justin en papa gaan even weg naar een vriend. Vanochtend met Justin naar ballorig geweest. Ze vierden 1 jarig bestaan. T was helemaal niet druk joh!

6. Jammer Hedwig, dat je die voeding liever in de winkel koopt, want biobim is echt hele goede voeding. En ze leveren super snel!

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo, kids op bed. wat later dan normaal, hadden allebei n goede middagdut gedaan. even bij rols ouders langs geweest, was wel gezellig.
    verder niks bijzonders gedaan

patries lekkere dut gedaan? en wat leuk dat het niet druk was in ballorig, zou je wel verwachten bij zoiets

mamzie ik zou ook de biobim eens proberen hoor wie weet wat het doet voor owen!

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    rustig hier!
    ik ga lekker slapen, weltrusten

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dag dames,

De dag gisteren weer overleeft, naast de 4 afspraken die al stonden ook nog een extra koffievisite afgewerkt! Dus het was flink druk maar wel gezellig!

De fysio was ook geweest voor Bas. Bas loopt wel achter, maar alleen op gebied van zijn benen. Hij kan alles wat hij 'moet' kunnen verder wel. Hij is nogsteeds erg zoepel in zijn gewrichten en zijn duim kan bijvoorbeeld zo plat tegen zijn pols aangelegd worden, ook zijn voetje plat tegen de scheen is geen probleem. Hierdoor lukt het wat moeilijk om zijn knieen onder zijn billen te trekken waarna hij vervolgens kan gaan zitten of kruipen. Ik moet nu met hem gaan oefenen met op zijn knietjes spelen. Dan zet ik hem op zijn knietjes tussen mijn benen in en kan hij spelen met iets wat op een stoeltje voor hem staat. Hierdoor moet hij ontdekken dat hij knieen heeft en ze vervolgens dus gaan gebruiken. Ook hem laten draaien om zijn as als hij op zijn buik ligt kan zijn beentjes trainen.

Vandaag even tien minuutjes hem op zijn knieen laten spelen heeft de eerste vruchten al afgeworpen. Vanmiddag toen hij net wakker was lag hij op zijn buik in bed en deed een poging tot het optrekken van de knieen. Ik was helemaal apetrots!

In de toekomst kan het zijn dat hij door de flexibiliteit wat problemen gaat ondervinden met het (leren) lopen. De kans dat hij verkeerd op zijn voetjes gaat staan of niet los durft te gaan lopen is groot aanwezig. Als dit zo zou zijn moeten we bellen voor intensievere therapie. Nu mogen we nog zelf met hem aan de slag.

De soepele gewrichten kunnen een blijvend iets zijn en tot problemen leiden tot in de puberteit, maar het is ook goed mogelijk dat hij binnen een paar jaar al wat 'verstijfd' . Afwachten dus. Ze heeft me wel gerust gesteld door te zeggen dat 99% van deze gevallen puur en alleen een ongemak is, en maar in 1% van de gevallen schuilt er een ziekte achter.

Verder gisteren oude baas op visite gehad, erg gezellig. En nog onverwachts even een vriendin die ik al tijden niet meer echt gesproken had. En toen 's avonds met mijn moeder en mijn zus de stad in voor nieuwe bh-s. Ik heb twee leuke setjes gevonden, een betaald door mijn moeder! Dus ik was weer helemaal gelukkig! (En Heeko ook).

Vandaag zijn mijn ouders met Lotte en Martijn naar de brandweer opendag geweest en ik even de stad in. Op de koopjesmarkt nog even een leuk shirtje gescoord voor maar 5 euro! Verder kon ik niet echt de kraampjes langs, want ik had Bas bij me en er stonden bij de interessante kramen veel te veel dames in de stapels te trekken en als je dan een wandelwagen bij je hebt... Jammer dus, maar misschien ook wel weer goed voor de portemonnee. Want een hele hoop koopjes maakt ook weer een berg geld.

Nou, dat was het wel even van hieruit.

Carla en Juut, ik heb eerder vandaag genoten van allemaal mooie foto's! Leuk hoor! Verder niet echt tijd gehad om echt te lezen, sorry dames!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames!

@Marijke en Juut : kan de Biobim wel proberen maar zoals ik zie hebben ze maar 1 ding ervan kwa voeding. Dus niet voor hongerige beebs en voor krampjes en reflux. En dat is nu net juist wat Owen nodig heeft. Zeker voor de hongerige beeb en ook zeker de omneo tegen de krampen.

Moet zeggen dat nu ik weer gestopt ben met de reflux voeding en nu alleen de forte en omneo geef met Nutriton erdoor en zijn medicijnen weer dat het wel weer best goed gaat.
    En als zijn reflux weer erger word dan maar weer de AR voeding geven. Ach, zo blijft het tenminste niet saai he :p

@Marian : zow, knap van Bas zeg! Nog even en hij kruipt rond :D
    Erik is ook hypermobiel en ik en Richard ook en zover fysio kan zien Owen ook. Is ook zo slap in de beentjes. Dus zal die oefening die Bas gekregen heeft onthouden voor over een paar maanden bij Owen ;)

Voor de rest hier : Erik goed verkouden geworden vanacht. Yep, school is weer begonnen pfff

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier vanmorgen tot mijn grote verbazing: 700!
    Zo fijn!
    Heb al lang staan strijken, en de waslijn boven hangt nog vol dus ben er nog niet..
    Yara en Seth spelen wel lief.
    Vannacht matig geslapen, roland kwam pas om 330 nr bed (wat een tijden voor een vader, moet dat nou zo laat..)
    maar goed, vandaag niks op de planning vanmiddag even nr mn ouders.

san hoe gaat het bij jou? met je vader? wanneer moet hij zijn volgende chemo?

hedwig balen dat erik weer zo verkouden is joh
    en heel de family bij jullie hypermobiel het is wat

marian leuk hoor weer even een verhaaltje van jouw kant!
    goed dat ze nuttige oefeningen heeft gegeven voor bas, en dat kje gelijk al iets van effect zag!
    en heerlijk 2 nieuwe setjes cadeau, altijd leuk!

marijke hoe gaat het bij jou? red je het allemaal nog daar?

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Hier gelukkig een goede nacht gehad! Bijna door de strijk heen, nog 1 mand te gaan....pffff
    Beestenboel vanmorgen ook al schoongemaakt dus die kunnen er ok weer even tegen!
    Wil eigenlijk vanmiddag even naar de stad, heb gewoon niks om de kids aan te doen met dit weer, bah wat is het koud zeg.......

Marian gelukkig kun je Bas goed zelf helpen en meteen al resultaat zelfs!!!

Marijke hoe gaat ie?

Anniek hoe is het bij jullie??

Juut fijn tot 7 uur geslapen! en idd wat een tijden zeg......

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier even een berichtje van mijn kant. Best druk hier. Zo fotoshoot, dus moest alles een beetje aan kant hebben. Was is zo goed als gedaan,m hangt nog te drogen, strijk nog niet, dus die heb ik nog te goed. En toen we thuis kwamen van vakantie bleek met de hevige regen de kelder zo'n 30 cm vol water te hebben gestaan, dus daar zijn we gisteren heel de middag mee bezig geweest.
    Vanmiddag een verjaardag. En morgen lekker lunchen met de fiom meiden, is al lang geleden, dus heb ik zin in.

Mijn vader gaat goed, is weer helemaal opgeknapt. Woensdag bloed prikken en vrijdag weer chemo.

Oh daar zijn mijn foto makers. later meer.
    groetjes sandra

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Fijn dat het goed gaat met je vader Sandra. Succes met de shoot! wij willen ook weer een keer!!!!!

15. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jee San je kelder onder gestaan, stond er veel op de grond? Veel schade of viel het mee. Fijn dat het goed gaat met je vader meid, zet 'em op met z'n allen.

Marian, fijn dat je Bas op deze manier kunt helpen, hopelijk heeft hij er veel baat bij.

Iedereen al druk geweest zie ik, hier ook al een strijk weggewerkt en de dekbedovertrekken zitten in de was, Rob naar de voetbal en wij lekker rustig thuis. Vanavond weer lekker samen met mijn ouders eten en dan nog 2 dagen werken dan eindelijk vakantie. Gisteren in Antwerpen geshopt en dat is erg leuk als je niks "nodig" hebt en gewoon vrijuit kan shoppen, maar ik MOEST iets hebben voor de bruiloft. Pfff heb nu iets gevonden voor op mijn broek eindelijk.

Juut jee dat is inderdaad geen tijd voor een vader maar ja. Hier is het mij pas geleden ook overkomen haha dat ik om 4 uur thuis kwam. Met dat vrijgezellenfeest worden we ook pas om 3 uur opgehaald in Breda met de taxi,dus zal ik ook pas rond 4 uur thuis zijn.

Nou ga hier nog even wat doen, dan Jayson lekker op bedje leggen en ik ook maar even plat denk ik, weet niet wat er gisteren aan de hand was met Jayson in bed, allemaal huilen, in paniek en als ik hem dan oppakte sliep hij verder in mijn armen, dan wilde hij terug naar bedje en dan na een kwartier begon het weer, had hij buikpijn, oorpijn, armpijn (.....) etc....toen om 1 uur de laatste keer en daarna heeft hij doorgeslapen tot half 9. En vanochtend niks aan de hand. Nu heeft hij het wel eens over poppen die hij ziet, dus misschien zat er weer één (normaal heeft hij daar geen last van) of een droom. Weet het ook niet, zo maar lekker slapen samen hahah, hij zit nu aan de poffertjes. Net lekker een stuk gelopen samen.

16. weet iemand hier nog een leuk vakantiepark in Noord brabent/Limburg, en dat niet al te ver rijden is van movie park Germany? Remco heeft op vakantieveilingen kaartjes "gewonnen" van dit pretpark..en omdat we toch nog een vakantie "moeten" boeken, dacht ik...nou laten we dan kijken in die richting, want een hotel met z'n 4-en is ook zo duur.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hello dames!

Gister geen tijd meer gehad om hier te komen, sorry!

@ Marian -> wat fijn dat je meteen effect zag! Go Bas! En duim zo op de arm leggen, hypermobiel noemen ze dat ook wel. Dat heb ik ook. Heb er zelf eigenlijk nooit last van of problemen mee ondervonden (afkloppen! Ja nu met de rugpijn is dat wel eens gezegd dat het daarvan kan zijn). En 2 nieuwe setjes, leuk!

@ Judith -> is ook geen tijd voor een vader. Maar ach, als het maar zelden voorkomt ;) En lekker hoor, kon je tot 7 uur 'uitslapen'.

@ Marijke -> geen idee! Maar movieworld was voor Joris 1 groot succes, en hier had ik de kaartjes toen ook via vakantieveilingen!

@ Carla -> nog naar de stad geweest voor kleding voor de 2 meiden?

@ Sandra -> gelukt met de shoot? En wat fijn dat je vader helemaal weer opgeknapt is, wel al snel de volgende chemo er weer achteraan...

@ Roba -> heerlijk geshopt in Antwerpen! Altijd leuk! En nog even kunnen slapen?

Hier vandaag een dagje met de vereniging weg geweest. Was echt supergezellig en Joris had zich echt volop vermaakt! Was een buurtfeest ergens waar we met de groep naartoe waren geweest. Live muziek, kraampjes (nog een buffie rijker :)) Net thuis. Mag ik zo nog even een papje eten, en om 7 uur starten met moviprep om mijn darmen leeg te krijgen :( En dan morgenvroeg om 5 uur (!!) nog een liter ervan... Moet om 9 uur in het zkh zijn en daarna dan het darmonderzoek. Heb dat onderzoek al 3 keer gehad, deed toen zo onwijs zeer dat ik heb gezegd echt nooit meer, maar ik kom er helaas niet onderuit nu... Krijg ook echt de zenuwen als ik eraan denk...

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo heb geshopt hoor....beetje erg veel geld uitgeven...
    Winterjas voor Kyra, 2 vestjes, jurkje met legging en nog een truitje.
    Voor Dinja een jurkje, broekje met een truitje en nog een jurkje

19. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Zo lekker geshopt Carla, moet kunnen toch. En al lekker een winterjas gescoord.

Miran, sterkte hoor morgen. En vannacht etc. Bah lijkt me ook zeer vervelend zo'n onderzoek.

Marijke, wij hebben toen daar in de buurt bij het van der Valk gezeten, weet alleen niet of die familiekamers hebben. Maar als je een hotel/motel niks vind zou ik het ook even 123 niet zo weten.

Hier nog even een lekker dutje gedaan, kon nog wel veel meer slapen. Nou belde mijn moeder net of we lekker bij hun kwamen eten (normaal meestal hier en dan wat halen). Mijn vader ging lekker zelf frietjes bakken mmmmm.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wel leuk geshopt dus Carla!

@ Roba -> heerlijk hoor, dat je ouders zo belde om te komen eten!

Nou, eerste beetje zit erin... Bah. Na elke slok sta ik te kokhalzen, zo'n vies spul :( Nog 900 ml te gaan...

Deel Deze Pagina