miranda, succes morgen met je onderzoek. misschien valt het een beetje mee nu? ik zal aan je denken. rustig aan. knuf
haaij nou vbandaag dus geen moviepark ivm het slechte weer. we zijn naar peewee geweest. hier had ik de kaartjes ook via vakantieveilingen maar we gaan een andere keer. Marijke vanuit hier, midden limbabwe is moviepark toch echt anderhalf uur rijden, dus zou niet naar limbabwe komen dan hoor. Carla oe gaafff winterjas moet ik nog voor kyana, ze heeft er nog een van vorige jaar toen ik de uitevrkoop gekocht en heeft toch nog 1 erbij nodig. Juut 7 uur is al netjes zeg! Ennuh die rol, ach mooie tijd he. aleen; savonds een vent, smorgens een vent en helaas laat dat laatste meestal te wensen over. verder hier niet veel soeps
hoi dames,, hier ook even snel binnen vallen,, heb niet terug gelezen sorry. zo mijn bed in want beide kids zijn heel erg aan het spoken s'nachts dus vooral voor elise er bijna elk uur uit:x denk dat we er toch aan moeten om haar te laten huilen want ze heeft van alles gehad(schone luier, drinken en speen) en nog is het niet goed. pff weet het even niet meer gister de hele middag bij schoonouders geweest om te douchen en te eten en nu gelukkig weer thuis warm water want de cv is gemaakt vandaag even naar apeldoorn geweest om naar wat campings te kijken voor volgend jaar, maar het viel een beetje tegen, ook door het weer maar op foto's zagen ze er leuker uit dan in het echt dus gaan nog even verder zoeken denk ik. weet iemand een leuke camping voor jonge kinderen?? anniek je hebt pb.
Miranda succes! En winterjas? hier een maat 116 haha. Kan ie m mooi volgend jaar ook aan. Is niet mijn favo maar zat in een kledingpakket en vind t zonde om dan een andere jas te halen. En hij heeft nog een skipak mt 122, ff de pijpen etc omslaan. Heb wel in de uitverkoop een stoere herfstjas/lentejas gehaald (mt 116).
Miranda sterkte vandaag! Zal aan je denken en hopen dat deze keer het onderzoek geen pijn doet! @Patroes : groot gelijk. En zolang de jas niet op zijn enkels hangt kan het best Moet nog slagen voor een winterjas voor Erik en Owen. iig zijn Richard en Erik beide geslaagd voor nieuwe schoenen ( en sloffen voor Erik ). Nu nog laarzen voor Erik. Vanacht slechte nacht. Pfff Owen om 1 uur wakker en toen om 6 uur weer. Kan ik echt niet tegen he. Kom al zo moeilijk in slaap van de pijn en kom dus al slaap tekort en als Owen dan ook moeilijk gaat doen. Dus Richard heeft het van me overgenomen gelukkig.
Jee maten 116 al zie ik, hier past 98 nog niet eens hahahaha Hedwig een slechte nacht gehad meid, gelukkig nam Richard het over van je. Hopelijk kun je vandaag wat bijtanken. Mommie, ik koop heel veel bij Lady Sting/Esprit/Miss Etam/SPS. Esprit is wel mijn favoriet. Lidia, kids ook zo aan het spoken 's nachts, hoop dat Elise het gauw afleert meis. En een camping in de buurt van Apeldoorn zou ik eerlijk gezegd niet weten...Fijn dat je cv het weer doet, zo zie je maar hoeveel je mist als dat rotding het niet doet hé. Anniek, gelukkig blijven je kaartjes geldig, komt vast nog een keer een lekker zondag om te gaan. Hier Rob gisteren thuisgekomen en hij voelde zich niet lekker, bij mijn ouders gaan eten, thuisgekomen, gebadderd en hij heeft tot 12 uur op de bank geslapen, toen naar bed (met een joggingbroek/sokken/trui had hij het nog koud) dus die bleef maar thuis vandaag, Jayson ook aan de snotter, ik voel al een paar dagen een drukkend gevoel bij het voorhoofd, dus zul je zien ben ik volgende week ziek hoor als we weggaan. Maar hopen dat het mij overslaat. Vandaag en morgen werken en dan lekker 3,5 week vakantie.
hier wordt winterjas 104 denk ik hoor, 116 verdwijnt kyaantje in hoor. Broeken zijn hier over het algemeen 98, 104 valt van haar kontje. Shirts en jurkje kunnen nu wel 104 zijn wel nog ruim maar oke. wij hebben toevallig wel een winterjas van vorig jaar in maat 110 die paste haar vorig jaar al dus wel een erg kleine 110. Kyana is 103 cm trouwens roba och die arme rob, en jayson ook al. Hier devin ook aan de snottie bah bah. En idd, we gaan waarschijnlijk een donderdag want de weekende zijn hier altijd mega vol gepland, ook door werk. mommie ikke bij takko {lekker goedkoop en erg fijne broeken voor mij te dikke kont} verder koop ik graag hier op de markt, erg goede prijs kwaliteit en bij mijn mam in de winkel merken als dept, cannabis, intown enz maar moet zeggen dat dat vaak te duur is voor mij. hedwig das niks zo'n nacht! bah bah lidia in valkenburg moet een hele gave kindercamping zijn. verder hebben wij wel goede ervaring met de hengelhoef in belgië is van de oosttappen groep. en ook het prinsenmeer in asten van de ooststappengroep is een mooie camping. Verder de camping waar Juut en Carla zijn geweest is een goede zoals ik me nog kan herinneren. Tis ook maar wat je wil. brrr ik heb het zo koud! bah. kyana gaf aan zich niet zo lekker te voelen, of ik het moet geloven of niet weet ik niet. Ze eet wel dus we zien wel. Heb al e.a. gepoetst en nu niet teveel meer. Devin ligt in bed dus ff rust
Dinja heeft vandaag al een paar keer een stap of 20 los gelopen!!!! Zei het van de week nog tegen Juut dat ze heel af en toe een stapje probeerde!!!! Hier maatje 104 van winterjas en zit ie nog ietsje ruim!
yeah goed van Dinja zeg!! Hier trouwens ook 104 van winterjas denk ik. Ligt eraan waar ik 'm ga kopen want vaak zit er zoveel verschil in die maten
Hier ben ik weer! Helemaal opgelucht. Was zo bang, ik lag echt te trillen op bed toen ik moest wachten daar. Eenmaal in de kamer schoot mijn hartslag flink omhoog, kneep hem echt. Kwam toen mijn eigen arts binnen, die deed de scopie zelf! Ideaal! Hij weet ook mijn angst als de beste, dus dat was heel gunstig! Hij liep naar de assistent die het roesje klaarmaakte, fluisterde wat, zei tegen mij om te ontspannen en hij zorgde voor de rest. Kreeg het goedje en weg was ik! Heeeerlijk! Werd dus daarna wakker in de recovery! Dus niks gemerkt ergens van! Ben zo opgelucht en blij gewoon! De overige 3 keer waren zo ellendig en pijnlijk... Enige nadeel is nu wel dat ik half voor pampus lig op de bank haha! Maar dat heb ik er graag voor over Jassen? Joris had vorig jaar een jas 98 en die was wat te groot, dus die kan die waarschijnlijk deze winter nog aan Mijn ukkiepukkie! @ Carla -> wat goed van Dinja! Pff, ogen doen ook wat zeer, dus straks misschien meer
Oh Miranda wat fijn zeg, misschien kun je dat in je patientendossier laten zetten dat ze dat altijd doen bij je. Hier ook een 98 waarschijnlijk, misschien past zijn jas van vorig jaar nog wel. Onze ukkies hahaah. Is die van jou ook zo lekker kroelerig of niet, heerlijk vind ik dat. Wat goed Carla, leuk hoor. Wat gaat het hard hé. Anniek, erg hé dat weer pfff, hoop dat het volgende week wat beter word bij ons weekje cp, als het maar droog is ben ik tevreden. Die week erop bruiloft van mijn vriendin en a.s. zaterdag hoop ik ook op droog weer (vrijgezellenfeest waarbij boerenzeskamp.......). Zouden dat teveel eisen zijn ahhaha. Hoop eigenlijk heel onze vakantie (3 weken na deze) op droog weer hahaha, ok 's nachts mag het regenen.
De jassen zijn dan idd iets te groot, maar vind het zonde om ieder jaar een andere jas te kopen. Broeken heeft Justin ook mt 104 die vallen ook van zn kleine kontje bijna, maja 98 is echt te kort nu haha ziet er niet uit. Shirts mt 104 en soms al 110. Justin is nu ook ongeveer net zo groot als Kyana.
Hij is ongeveer 14,6 kilo en heeft schoenmaat 26 a 27 (scheelt ook net). Het maakt natuurlijk ook uit dat Justin's kleding al vaker gebruikt/gewassen (en gekrompen ) is.
patrties volgens mij zit er ook verschil in jongens en meiden kleding, neefje wat net zo groot is als kyana past ook vaak 104 al