Maart 2007 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Classic

Classic Niet meer actief

Miranda, fijn om te horen! en fijn dat de dokter begreep dat je hier ook de schrik voor heb.!
    Lekker slapen, morgen voel je,je vast een stuk beter!

Jassen: S heeft zijn jas van vorig jaar nog. en R heeft net nog een mooi jasje gekregen (ook wat te groot)

Tenslotte heb ik geshopt in de wehkamp. en verwacht de kleding morgen in huis te hebben! wel een rib uit mijn lijf, (vooral de mannen broeken zijn duur) 180 euro!
    voor manlief, heb ik 2 spijkerbroeken een vest en lange mouwen shirt gekocht.
    Voor mij een spijkerbroek, 2 gebreide jurken, in het zwart en leger groen, een tuniek-je en een sweater (wel een leuke)
    volgende maand, maar eens shoppen voor mooie tshirtjes en weer de jurken! (ben een jurken fan, ik haat broeken :D )die maand daarop kijken voor 2 mooie pumps, en lekkere laarzen voor in de winter!

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he ladies
    vandaag heel de dag nog niet hier geweest geloof ik
    alles oke, druk dagje vandaag,we hebben heel veel opgeruimd en drie volle vuilniszakken weggegooid..nou ja rol dan het meest weggegooid, ik vind dat zó moeilijk he..
    ook veel speelgoed weg, allemaal van die kleine troep die je duizend keer tegenkomt.
    ook een nieuwe stofzuiger gekocht, en nieuw dekbed, en 2 leuke hemashirtjes voor sethje.

kindjes waren lief vandaag. vanavond komen 2 vriendinnen nog langs,gaan we weer brainstormen over onze webwinkel en dingen knutselen want eind oktober staan we hier op een braderie, geinig hoor.

las iets over maten: hier nog een jas voor yara maat 104 van eind winter uitverkoop vorig jaar, dus niks nodig
    voor seth moet ik nog wel, tot nu toe niks tegen mn zin nog tegen gekomen

allereerst miran, was zo blij te lezen dat het meeviel joh! na die nare ervringen de vorige keer, brrr..goed gedaan!

mommie lekker geshopt, met 2 kleine kids in online shoppen eigenlijk wel ideaal he!
    hoop dat het allemaal leuk en lekker valt!

roba met al haar mooi weer wensen haha, ik hoop het voor je meid!
    en hopelijk word jij niet ziek joh, ging het met rob alweer wat beter?

carla wat goed van dinja! we hadden het er idd nog over.! zomaar ineens he, zo leuk is dat!

ehm voor de rest weet ik het even niet meer..i'm sorry

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut wat lekker zoveel opgeruimd!! En fijn dat de kids lief waren vandaag!!!

En idd we hadden het er over van de week en nu ineens gaat ze zo snel vooruit!!!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    leuk leuk leuk en lekker knutselen, ben jaloers :)

mommie
    heerliijk geshopt goed hoor.

miran
    sorry had er in eerste instantie overheen gelezen maar wat fijn dat het goed gegaan is joh! Heel vervelend zulke onderzoeken!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kan ze misschien volgende week op de bruiloft van m'n zus toch mee de ringen brengen!!!

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    is t volgende week al joh, de bruiloft van je zus?
    zo snel al! wat heb je voor kleertjes gekocht voor de meiden?

en anniek zó balen dat je zo ver weg woont he..anders kon je lekker meeknutselen hier

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja volgende week al, de 10e, moest dus meteen in m'n 1e werkweek alweer een dag vrij!!!!
    Donderdag nog een keer met m'n zus mee de jurk passen nen dan zijn ook de schoentjes voor Kyra binnen. Jurkjes voor de kids,

Deze heeft Kyra, met een wit truitje eronder en eventueel een bolero erover:

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    bolero van Kyra

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jurkje Dinja(ook een wit shirtje voor eronder)

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bolero Dinja

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo echt te gek zo samen joh, wat mooi, daar zullen je meiden weer in stralen joh!

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra is ook helemaal blij met haar jurk, net een prinsesje als ze hem aan heeft!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Deze foto is van 3 maanden gelden toen ze even vlug moesten passen:

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    MOOI Carla! Enneh wat goed dat ze los loopt joh..

Hier drukke beebs, allemachtig.. hopelijk ligt alles nog wel op de goede plek hier binnen hahaha.

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    carla
    leuk joh! echt schattig
    ennuh dinja en devin hebben zeker weer gemsnd!
    hahah geweldig, knap van die dinja!

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond allemaal.

Hier alles o.k. Vanmmiddag lekker gelunched met de fiom meiden. Daarna lekker thuis aangerommeld, en vanavond ff naar nichtje van jarno (die dus 2 wkn geleden haar vader verloren is).

Heb wel alles gelezen, maar weinig onthouden. Beetje druk in mijn hoofd. Wel mooie meiden van carla gezien. Wat zullen ze er mooi uitzien.

Miranda, gelukkig viel het mee.............

Hier vandaag ook kaartjes gekocht voor movie world. Nu nog ff kijken voor een goedkoop hotelletje in de buurt.

groetjes sandra

17. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Oh Carla wat zullen ze mooi zien zeg, prachtig.

San, jullie kunnen beter met z'n allen gaan hahah. Leuk hoor ook kaartjes voor Movieworld. Wij hebben toendertijd in een vd Valk gezeten, volgens mij een kwartiertje rijden er vandaan.

Kan helaas niet verder terug dames, ga zo lekker slapen, morgen nog een dagje werken en dan VAKANTIE!!! Heerlijk, heb er zin in, zal blij zijn als het maandag is lekker de drukte achter ons van deze week en dan lekker met z'n drietjes genieten.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lekker vooruitzicht Roba!

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw prachtige jurkjes Carla!

@Patroes : grappig dat de beebjes al zo druk zijn. Over een aantal weken dan zal je hele buik wel aan het schudden ervan zijn :D

@hier :
    vanmiddag thuisbegeleiding.
    Owen is ook ziekjes geworden. Erik nog steeds en ik begin ook te snotten. HATSJOE!

20. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen allemaal

miranda, wat fijn dat het onderzoek je zo meeviiel. heb de hele dag aan je gedacht. wanneer krijg je de uitslag?

sandra, hoe is het nu met jou en jarno? al weer wat meer op de rit? en ook jou verjaardag vergeten. sorry meis, nog hartelijk gefeliciteerd. en ik had de 28e in mijn hoofd. waarom weet in niet:)

judith, geerlijk knutselen zeg. wat ga je precies maken? en leuk zeg, je vakantiefotos! word te weinig gespamt hhier...

carla, jeetje nog steeds vakantie, maar wel lekker rustig beginnen dan;) mooie jurkjes, en leuke vakantiefotos gezien hoor! knap daty dinja al loopt!

anniek, en hoe gaat het bij jou op je werk nu? bevalt je groep? en laat je je huis nog steeds gaan of heb je het toch maar weer opgepakt? je mag natuurlijk gewoon aan je man vragen of ie wilt helpen he. en wat knap dat devin ook loopt zeg. vlotte kindjes hier!

marijke, hoe is het nu met jou? be je weer aan het werk? doe wel rustig aasn hoor meis, het is belangrijk om jezelf de tijd te geven. knuf

lidia hoe gaat het bij jullie?

patricia je gaat ook al best snel. ruim over de helft. kan je neit nog een leuke buikfoto neerzetten? en hoe gaat je babykamer?

marian, hoor je hier veeeeels te weinig. mis je. hoe gaat het met je? al weer in het schoolritme? en hoe gaat het verder?

fennita nog gezien ergens heel ver terug, met twee mooie meiskes op de foto. wat zijn ze al groot joh!

hedwig, wat vervelend dat je je neit lekker voelt. niet ziek worden hoor! en heb je je thuisbegeleiding voor het eerst?

mommie, hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina