Maart 2007 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hé Lidwina :)
    Yep thuisbegeleiding voor het eerst.

En hoe is het met jou??????

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Morgen is het weer 'buikfototijd' haha. Dus morgenavond zal ik m er op zetten!

Heb net een winterjasje voor Justin gehaald hahaha toch maar wat kleiner gehaald. Nu heb ik 110. En gratis luiers bij de kruidvat. Ze hebben geen babydoos meer, nu dus deze actie. Ook goed toch.. weer mooi meegenomen. En een hoeslaken voor Justin's dinobed gekocht en boxershorts voor Prochor. Dat was t wel. Ben meteen kapot en veel pijn :s

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier een hele goede nacht gemaakt, echt als een roosje geslapen :D En voel me gelukkig weer een stuk fitter!!

@ Carla -> wauw, wat zullen de meiden er fantastisch uitzien! Wat mooi! En meteen leuk dat Dinja misschien toch ook de ringen kan brengen samen met Kyra! Leuk!

@ Lidwina -> de uitslag heb ik al! Sorry, was het vergeten te vermelden, maar de darmen zagen er heel mooi uit! Ook de aansluiting van de operatie is bijna niks van de zien, dus heel mooi! Alleen is dus nu de vraag waar die klachten vandaan komen. De arts dacht zelf van het stuk wat er weg gehaald is dat daar een belangrijk stuk in zat. Of gewoon echt de spastische darm die dagelijks opspeelt. Daar gaan we het maandag over hebben, dan heb ik een afspraak opstaan. Maarre, hoe is het daar?

@ Hedwig -> hoe was het gegaan?

@ Patricia -> ik denk dat vast alles goed ligt daarbinnen hoor ;) Haha! En ook handig, gratis luiers ipv die doos!

@ Sandra -> leuk, weer gelunched met de fiom meiden. Hoe was het bezoekje gegaan bij je nicht? (of was dat vanavond)

@ Roba -> fijn vooruitzicht! Ik ga heel hard duimen dat we eindelijk een beetje zomerweer krijgen ;)

@ Marijke -> hoe is het nu bij jou? Al bij een psycholoog geweest?

@ Judith -> altijd moeilijk om dingen weg te gooien...

@ Anniek -> die 2 al aan het msnen? Haha, geweldig!

Ga gauw verder hier, zo even naar de brievenbus wandelen, dan door naar de winkel. En wil eigenlijk als het droog blijft en het zonnetje blijft schijnen even naar het gaiapark vanmiddag. Dus nog even aankijken...

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he meiden hier alles goed!
    lekker bezig met van alles en nog wat, en tussendoor dansen op tarzan muziek met de kindjes :)
    vandaag rol zn laatste dagje vakantie alweer, het is o zo voorbij gevlogen joh!

gister lag ik erg laat in bed, wij hebben tot laat geknutseld en vergaderd..zo leuk, de 18e sept gaan we in hellendoorn staan met onze spulletjes, op een dag voor toekomstige adoptieouders.
    is eigenlijk wel heel snel, maar wel leuk!

miran gelukkig dat je wje weer wat wat fitter voelt meid, een goede nacht doet altijd wonderen!

patries toch maar een kleiner winerjasje, leuk hoor, waar ben je geslaagd?

hedwig hoe was de thuisbegeleiding?

roba lekker vakantie bijna, geniet ervan!

lidwin weer lief gereageerd op iedereen, mar vertel s over jou! willen we ook we~ten! hoe is het echt met je? en met de kinderen, gaat het goed op school?

5. Miranda, ik ben blij dat het onderzoek mee viel en heerlijk dat je zo goed hebt geslapen.

Carla, leuke jurkjes. Renske heeft volgens mij het jurkje die Kyana aanheeft van mijn zus gekregen, maar nog iets te groot.

Hedwig, succes met de begeleiding.

Stijn is de laatste tijd er op dreef met gekke uitspraken:
    Mama: ik heb een Piemel, maar hij zei het zo onduidelijk dat ik er op het eerste gezicht geen Piemel van kon maken. Dus vroeg ik of hij het kon aanwijzen. Dus wilde hij "het" laten zien. Dus ik zeg: nee ik hoef het niet te zien. O ja, zegt Stijn, jij hebt ook een piemel. Nee, ik heb geen piemel! He, dus jij kan ook niet plassen?? Ja wel ik heb iets anders. Stijn: " O, kijken:D:D"
    En gisteren waren Remco en ik iets aan het kijken, maar meneer blijf er maar doorheen kletsen. Dus ik vraag of hij stil wil zijn. Zegt hij: o als ik TV kijk, mogen jullie wel praten, maar als jullie TV kijken, mag ik niet praten..hug!!

Gisteren naar de psycholoog geweest. Een kennismakings gesprek en wel wat tips gekregen om uit die negatieve spiraal te komen. Ik werk ook weer 4 uurtjes per dag en dat gaat goed, maar ben wel heel moe na die 4 uur.

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

hedwig, spannend zeg. vertel je hoe het was?

miranda, wat fijn dat er niets uitkwam, maar wel weer eenv raag wat er dan is, jammer. had gehoopt dat zo opgelost kon worden:( veel plezier met wat je gaat doen, tis wel mooi weer.

judith, ben neit nieuwsgierig hoor (jawel hoor) maar kan je een foto spammen van wat je maakt? vind ik leuk!

marijke, fijn dat hij je tips kon meegeven. en dat je moet bent betekent dat je er nog niet bent hoor, dus neem de tijd. beviel de man? hadden jullie een klik?

en hier gaat het wel hoor. heb beetje rare bijwerkingen van de meds, dus moet een beetje opletten met mezelf. probeer nog steeds de perfecte huisvrouw/moeder/vrouw/vriendin te worden, maar das denk ik een onbegonnen zaak omdat het toch neit goed genoeg is. en nu dus opletten dat ik een beetje in het midden van alles blijf en niet doorschiet;) en de meiskes zitten alweer aardig in het ritme. rune gaat goed en de juffen zijn onder de indruk van wat hij kan. mirre heeft gister pianoles gehad en rune mag straks voor de tweede keer zwemmen... en ik moet echt weer verder. heb nog een uur om de kamer keuken en was af te krijgen:(

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marijke -> fijn dat je tips hebt gekregen van de psych. En die Stijn met zijn uitspraken hahaha! Vooral de opmerking over de tv en stil zijn, heerlijk!

@ Lidwina -> wat voor rare bijwerkingen heb je? En stoer hoor, Mirre op pianoles! En je kan niet alles, daar moet je aan blijven denken hoor! Niemand is perfect ;)

@ Judith -> wat spannend zeg! Hebben jullie al veel geknutseld of gaan jullie dat nu doen? En Rol alweer de vakantie voorbij, is ook veel te vlug gegaan. Hier nu de laatste week vakantie...

Zijn alleen naar de winkel geweest, zo nog even rondje dierentuin! Even genieten van t zonnetje!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha Marijke dat vind ik echt al van die kleuteruitspraken. Justin heeft dit ook heel erg. Vind m onderhand geen peutertje meer joh.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja was geslaagd bij de Zeeman voor t winterjasje Juut voor 9 euries.:D

10. Patries, da's inderdaad waar. Het worden steeds meer en meer kleuters.
    9 euro voor een winterjasje, lekker toch! Ik heb vandaag ook een heel leuk setje voor Renske gekocht voor 15 euro. Leuke broekje met een truitje bij de Takko winkel.

11. Ik heb voor Renske een heel leuk truitje gekocht, maat 92, maar het valt superklein (ik denk zelfs maatje 80). Ik iemand het hier wil hebben, dan graag. Het is helemaal nieuw. (kleur: groen met een rose gezichtje erop). Ik wil er niks voor hebben. Ik hoor het wel

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dinja heeft maatje 80 nu!

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Was dat het setje wat je bedoelde is dat te klein?? Zonde, een groot verschil mt 80 of 92 zeg.. raar.

Morgen al weer 24 weken meiden!

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek hoe is nhet daar??????

15. nee, het is niet het nieuwe setje wat ik gekocht heb. Weer een ander truitje. Ik vind het zelf ook een heel verschil

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    vandaag seth om half zes wakker, ik er naar toe, sliep ie gelukkig nog tot half zeven. Yara ook nog een keer wakker vannacht om te plassen.
    en ik wilde stiekem nog wel veel langer...kwam natuurlijk omdat ik er maandag zo laat in lag.

vandaag moeten rol en ik allebei weer werken, kindjes gaan nr rols ouders.
    nu zit seth even van bumba te genieten en yara slaapt nog, die lag er gister om 1830 al in, die was echt zo vreselijk moe en huileri/g

hgister ook gehoor dat een studievriendinnetje van mij zwanger is! zo leuk, ze is lesbisch en ze moesten dus via iui, en nu de derde poging is raak! ben blij voor ze!

patries proficiat met de 24 weken, wat schiet het al op!

marijke wat lief dsat je het zo door wil geven. wel raar dat het zo erg niet klopt? en jee die wijsneus stijn, geinig soms he..

miranda heb je nog dierentuin gedaan?

lidwina balen vna de bijwerkingen. en goed dat je het gaat zien, dat je niet mevrouw perfect kan zijn, dat is gewoon onmogelijk he..lekker wel dat het met de kinderen goed gaat, en leuk hoor, pianoles!

17. Classic

Classic Niet meer actief

Haha, die Stijn Kijken ??/ ( en waarschijnlijk ook met een dood serieus gezichtje)
    S verteld nu dat s, een piemeltje heeft net zoals R en papa. en mama heeft borsten. ( gewoon door de telefoon, gelukkig wel tegen Floor hahah)
    Trouwens wat jammer voor je truitje, misschien kan je iemand hier blij mee maken!

Patries, gefeliciteerd 24 weken!

Juut werkse!

Lidwina, als je wilt praten kun je me altijd bellen he! ( doe je toch niet, want ik bel vaker haha..! eigenwijsje)

18. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

weinig hier maar dat komt door druk in huis en hoofd, ben blij als we volgende week samen vrij zijn. doe van alles maar heb niet het idee dat het schoner is in huis:( .

vanmorgen waren de kids eerst om 5.00 wakker maar heb ze nog even terug gelegd en toen was het 7.30:$ wow dat was fijn:D hopelijk niet eenmalig;)

marijke, balen van het truitje. en fijn dat je gesprek zo goed ging.rustig aan hoor.

lidwina,, hier zeker geen perfekte huisvrouw/moeder . heb al moeilijk met 2 jij hebt er 3 haha. hoe gaat het met rune op school?

anniek, bedankt voor je mail zal zo even goed kijken, die grijze winterjas heb ik ook, gehad van mijn buurvrouw;)

carla, mooie meiden in die jurk:D en voor jouw nog 1 week vakantie toch?

juut ,, balen dat rol al weer moet werken, gaat snel zo de tijd. voor jou ook werkse vandaag. en leuk een zwangere vriendin.

patries, goed joh 24 weken al weer. nog 14 te gaan(zo ongeveer toch?)

roba,, jaja vakantie voor jou:) veel plezier.

sandra, fijn dat het met je vader beter gaat. en met jou? heb je al een goede oppas gevonden voor indy?

ehhh weet het niet meer:)

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

hier lekker vrij vandaag en wat een heerlijk weer!
    Ik ik zometeen even lekker in de tuin en serre klooije!
    Morgenvroeg ff met mam voor de bril en vrijdag middag komt een vriendin heb weer een mooie taart opdracht van der :)
    dus volgende week drukke weer....
    dus komende dagen ff goed poetsen dan hoef ik volgende week niet zoveel :)

Lidwina
    hey daa rben je weer... hier niet meer in staking een aantal pittige g'gesprekjes' gehad.

Marijke
    shit hoor meid. Ik haat dat die maten hoor. Soms koop je iets en verzuipen ze in en soms koop je iets en dan moeten ze de adem inhouden ;)

Carla
    goed :)
    Wil jij misschien nog eens de taart van Dinja mailen, ik ben de mail weer kwijt en wilde ze online op hyves zetten.... misschien staan de op de externe harde schijf maar ik weet niet waar die is.

juut
    werkse meid

gisteren nog een uitgebreid gesprek gehad met john dan ik ertegenop zie, het werken als Kyana naar school gaat {ik weet dat het nog ff duurt maar gaat zo snel} ze gaat tot 15 uur naar school en ik moet om 15 uur of zelfs om 14 uur beginnen tot 22.00 dat betekend dat ik haar die dag alleen om 8 uur en om 12 uur fftjes zie... ik weet niet of ik dat kan hoor!
    En daarbij toch de wens om iets te doen met creabea dingen... en echt iets voor onszelf maar we zijn er niet uit wat dat moet zijn... en een enge stap vinden wij dat, maar de wens blijft

20. hardloper

hardloper Niet meer actief

miranda, en nog naar de dierentuin geweest?

marijke, wat jammer van het truitje zeg. kan je het niet nog ruilen? (oh, zie dat carla er blij mee zal zijn:))

patricia, jhoehoe 24 weken! jeetje wat gaat dat snel:$

judith, lekker dat yara even een lange dut doet zeg. en werk ze vandaag. en wat knutsel je?

mommie, had je toevallig gister nog gebeld hoor;) (was er neit) enne, tja die piemel is hier ook erg interessant. van de grote en kleine piemel van rune tot het feit dat jade gemengd moet douchen en ze een hoop lol hebben gehad om de piemels van de jongens:D

lidia, doe je wel rustig aan? anders werk je jezelf nog over de kop hoor. en ik denk dat schoon en netjes ook een beetje in je hoofd zit:)(das tenminste ook hier zo. ) tja, perfect gaat niet lukken met kinderen. die moeten ook kunnen spelen. (jaja, voor anderen weet ik het wel hoor;))

nou, meiskes zijn naar school , rune valt de poes lastig (geweldig speelgoed) en ik meot weer aan de ruim en strijk en strijk en strijk.... en van die meds raak ik een beetje in de war:(:). lastig:) want ik ben niet zo heel productief dan:):(

Deel Deze Pagina