anniek, ja, begrijp dat je dat moeilijk vind. dat is wel kort voor een hele dag. maar het duurt nog eventjes he. wat voor crea dingen wil jij gaan doen?
Ben mooooeeee .. goedemorgen overigens. Sliep pas om half 2. Werd UITERAARD een paar x wakker om te plassen. Om 4 uur kreeg ik rusteloze benen.. aaaaaaaaarrrrgg, vreselijk zulke nachten. die moet je niet te vaak hebben.
foto's bewerken, geboorte kaartjes maken en drukken zulke dingen vind ik erg leuk en heb ik al vaker gedaan. evenales de taarten wat ik leuk vind maar hier is bijna niet op te verdienen want eemn taart maken is gewoon kei duur en als ik zeg dat een taart 30 euro kost dan vallen de mensen achterover en dan heb ik voor minimaal 4 uur werk misschien nét 10 euro.
Goedemorgen! Hier gister idd nog even naar de dierentuin geweest en ik lag al lekker op tijd gisteravond voor pampus @ Anniek -> altijd eng zo'n stap. Anders nu erbij doen? Tot zoveel verdienen per jaar betaal je er geen belasting over... Zo kan je wel kijken of het werkt! Ik snap ook heel goed waar je mee zit hoor. Zo heb je kans dat je je meisje soms dagen maar heel weinig ziet. Want dat uurtje tussen de middag is eigenlijk niks... Echt weinig! @ Patricia -> idd zo'n nachten moet je niet teveel hebben! En gefeliciteerd met de 24 weken! @ Lidia -> helemaal opgeruimd krijg je het nooit met kindjes in huis Niet te veel over inzitten hoor! Piemels? Hier is er 1 heel groot fan van zijn dingetje 's Ochtends blijft hij ook altijd in bed liggen om tv te kijken en dan is die er altijd mee bezig... Ach het blijven 'mannen' he En vooral elke ochtend dan; kijk eens mama, grote piellie he? Haha! @ Lidwina -> succes met t ruimen en strijken... Ehm... verder weet ik het niet meer. Net als ontbijt pannenkoeken gegeten, ook wel eens lekker. Nu even de boel ruimen, douchen, aankleden...
miran idd heb er net met mam over gehad en wonder boven wonder wat zij best positief! De winkel waar zij werkt wordt over een paar jaar verkocht maar denk niet dat ik die kan financieren... en mam zegt; ik ben daar te oud voor. Maar ik heb ook aangegeven dat ik het een grote stap vind en dat ik dat ook eng vind. Maar er zijn zoveel opties die ik ozu willen. We hebben nadat we de gelegenheidskleertjes voor de bruiloft van de kids gekocht hadden wisten we eigenlijk zeker dat we een zaak wilde beginnen daarin en daarbij gewone kleertjes, mja... moeilijk moeilijk
Goedemiddag allen Hier gisteren thuis begeleidng gehad. Was wel aardig vrouwtje. Was ter kennismaking en dan volgende week hoop vragenlijsten invullen en ook poetshulp aanvragen voor een ochtend per week voor de grote dingen schoon te maken ( badkamer, ramen, strijken etc ) Pff ben zo vreselijk moe he. Lijkt wel alsof het elke dag erger word. Meestal rond 2 uur kijk ik al op mijn klok of het al bedtijd is. Rond 5 uur wil ik het liefst hard weglopen van mijn kinderen en nooit meer terugkomen en savonds rond half 8 krijg ik serieuze moordneigingen en kruip ik huilend onder de dekens En maakt niet uit hoe lang ik slaap. Ik blijf slaap houden. Denk dat het weer eens tijd word voor een bezoekje aan de dokter. Want sinds een paar dagen poep ik alleen maar slijm..... lijkt me niet echt goed. Wil gewoon weer lekker veel energie hebben. Dingen ondernemen. En denken als Owen wakker word : Gezellie! En niet van : onee he
Tjonge Hedwig! Dat is echt niet goed hoor! Je moet echt vandaag de dokter nog bellen, zorg goed voor jezelf! Pas dan kun je ook goed (en blij) voor je kindjes zorgen! Sterkte ermee....
hedwig, mee eens. je klinkt overspannen en depressief. je bent aan het eind van je latijn. wel heel fijn dat je hulp nu echt gaat opstarten, maar naar de ha is een uitermate goed idee. ga erheen, gooi het eruit, laat je gaan (neem zakdoeken mee en geen kinderen). dit is voor jou niet houdbaar. je moet zelf eerst overeind zijn om er voor je kinderen goed te kunnen zijn. maak gebruik van de tv, maak gebruik van je buurvrouw. misschien wil ze even smiddags een uurtje oppassen zodat jij en owen een dut kunnen doen?? en er zijn veel makkelijke snelle maaltijden en nee, niet allemaal even gezond, maar je hebt ook vitamines voor kindjes. en misschien even lekker uithuilen. kan best. ga desnoods elke dag voor bambi zitten met je kind. kijk of je elke dag even buitenlucht op kan vangen. en hiervoor hoef je neit weg hoor. al ga je lekker 10 minuten onkruid wieden of staren naar je schutting in je tuintje. (laat de jongens even binnen) en laat het hier gewoon even horen. van je afschrijven doet een hoop hoor. (mag ook in een schrift of dagboek ofzo hoor. kan je ook lekker krassen) hele dikke knuf, en houd vol. er komt een einde aan dit gevoel, echt! anniek, een echt winkel, oei, spannend! en idd, je bent best goed met fotos en kaartjes. leuk om iets te beginnen daarin. en kleertjes, altijd goed he miranda, lekker pannekoeken als ontbijt! patricia, hoop dat je betere nachten krijgt. misschien een iddee om tussen de middag ook even te liggen? en anders, tja, je bent al ruim over de helft. strijken schiet niet op
Anniek, da's zeker iets waarje heel goed over na moet denken. Het is niet niks om iets voor jezelf te beginnen, zeker in deze tijd. Maar als je verstandig bent ga je eens kijken op de site van de kamer van koophandel. Daar kun je volgens mij een hele hoop info vinden. Verdiep je eens goed in het ondernemersschap en probeer uit te zoeken of er markt is voor jullie droombedrijf. Stap nergens van vandaag op morgen in, maar pluis alles goed uit en denk goed na! Als je voor jezelf begint heb je bijvoorbeeld ook een goede arbeidsongeschiktheidsverzekering nodig, zeker in jouw geval. Wat kost dat? En allerlei andere verzekeringen, huur van pand, gas water licht, aankleding van de winkel, voorraad. Hoeveel starterskapitaal heb je nodig? Heb je dat zelf of moet je een ondernemersplan schrijven en naar de bank gaan? Het zijn allemaal dingetjes die je waarschijnlijk uitgebreid op de site van www.kvk.nl kunt vinden. Succes ermee! Als het lukt is het wel heel leuk om je eigen bedrijf te hebben!
he marian wat lief dat je zo met mij/ons nadenkt! Datis echt fijn. John heeft een tijdje geleden bij de kvk zo'n uhm {arg weet niet meer hoe het heet} maar zo'n starters seminar ofzoiets bijgewoond daar heeft hij ook zo'n boek van en daar staat idd erg veel in. Ook over verzekeringen en idd starterskapitaal enzo. Moet ook eerlijk bekennen dat zowel john als ik dit echt al járen willen maar we durven nog niet zo heel goed en als we zitten te brainstormen weten we nog niet zo goed waarin... Tis erg moeilijk omdat er idd een goede markt voor moet zijn. We hebben ook al bekeken of de taarten maken iets zou kunnen zijn, dan zouden we de garage om kunnen bouwen {deze is 11 bij 3.5 meter dus groot genoeg} maar het is niet rendabel om er alleen al een partime loontje uit te kunnen halen. daarbij moet je aan zeer veel strenge haccp eisen voldoen {john is bakker} en dat is als kleine ondernemer niet te doen. Kwa ruimte en bedrijkfsruimte moeten we idd goed nadenken. onze garage is groot genoeg voor bepaalde opslag maar als winkel zal het naar alle waarschijnlijkheid niet kunnen gezien de bestemming van "woonhuis".... Moeilijk moeilijk moeilijk, maar het lijkt me mooi om te moeten werken voor niets anders dan onszelf. Ik bedoel ik moet nu alles doen voor een stichting en ook al ben ik het ergens niet mee eens, tis mijn job en zal het ermee moeten doen. Echt groeien hierin zie ik in die zin niet gebeuren, ook het verdienen zal niet denderend groeien. Dan moet ik al meer naar de ortopegagogie gaan en tja zo hoog studeren en mijn kindjes en werken gaat niet lukken. Moeilijk hoor maar nu {misschien klinkt het gek} ook wel redelijk positief was heb ik steeds meer kriebles. Overigens mam werkt in een kleding winkel en weet nogal wat ins en outs {dat is de kleding winkel die over een paar jaar te koop zal zijn maar die we toch niet zullen kunnen betalen} hihi sorry he voor het elle lange verhaal. zo nou ik wil en moest heel veel maar op de een of andere manier lukt het niet en zijn de kids vervelend en willen de vliegen me ook niet met rust laten... *anniek loopt naar snoepjes kast, van snoepjes kast naar huilende devin, van huilende devin vlug langs de was, over de trap en weer langs de snoepjeskast en dan met frisse tegenzin toch aan de slag...}
Bedankt voor jullie lieve woorden Ja gelukkig is hulp gestart. Weet niet of ik depressief ben. Zo voelt het niet. Ben alleen zo verschrikkelijk moe!!!! En ook veel pijn en dat vermoeid ook pffff Raar want paar weken geleden ging het nog wel zo goed. Nuja, kijken wat de dokter ervan zegt. Morgen eigenlijk sporten. Mag alleen een heleboel dingen niet meer doen van de fysio. een ruggewervel is niet goed en klemt zenuwen af enzo. Moet nog verder worden onderzocht. Dus mag maar 3 dingen doen. Is tenminste nog wel iets he Maar ben gewoon veel te moe om me ernaar toe te slepen pffff Nou, ik ga weer verder met breien ( sjaaltjes voor de jongens en als dat klaar is een sjaal voor Richard en misschien ook 1 voor mezelf ) Zo, toch weer wat positiefs he. Morgen iig dokter bellen en kijken wat ie zegt. Kan niet huilen hoor als ik bij hem ben. is er ook niet echt een dokter voor zeg maar. Maar als ie alleen maar wat kan doen tegen de vermoeidheid en die slijmerige ontlasting dan ben ik al blij
Jeetje wat veel geschreven! Hier rustig dagje gewerkt, was leuk. Rol is nog niet terug met de kindjes dus even gauw laptoppen en dan rode kool gaan maken. anniek jee wat een plannen, dat kan af en toe zo druk zijn in je hoofd he..klinkt allemaal wel leuk, maar het is idd zo spannend, en er komt zo veel bij kijken. maar als dat echt jullie droom is, overdenk alles dan goed en ga ervoor meid! hedwig ik vind het zo'n verdrietig stukje van jou he meid..ik denk dat een antal meiden hier het heel erg herkennen in meer of mindere mate.. (ik ook..) Maar je kindjes verdienen een blije mama, en niet een zichzelf opofferende mama die nergens plezier in heeft..Investeer in jezelf meid, en goed dat je nu thuisbegeleiding hebt, maar er zou dnek ik nog iets meer kunnen gebeuren..Sterkte in ieder geval en tik hier maar lekker van je af meid. lidwina succes met ruimen en strijken enzo, niet leuk he, en het komt steeds al zo snel terug
Moeder zijn is gewoon écht niet makkelijk én huisvrouw én werken én sociale contacten onderhouden én én én.. Ik ga zo lekker slapen. Morgen weer een echo in het zkh, LEUK. Justin gaat mee en een vriendin. Ik slaap iedere ochtend/middag al, eigenlijk altijd al gedaan. Kan niet zonder eerlijk gezegd.
hoi dames,, even tussen het strijkwerk door. anniek,, spannend hoor een eigen winkel.. kan je niet beginnen met een webshop? zo kan je eerst kijken of er mensen zijn die geïtteresserd zijn in je product. juut,, fijn z'n dagje op je werk. hedwig,, meis meis, ik schrok van je verhaal, ik voel met je mee. heb ook van die dagen dat ik me moe voel maar niet zo als jij. goed dat je hulp hebt gezocht.en het komt echt goed hoor. laat je hier maar gaan wij zijn er voor je. verder niet terug gelzen, film begint weer Pretty woman blijft een topper
Goedemorgen! @ Patricia -> ik vind het toch een flinke buik hoor! En erg mooi! Hoe had je geslapen? @ Judith -> een rustig dagje werken is altijd fijn. Hoe is het trouwens met het avondeten van die 2 van jullie? Las rode kool en moest er gelijk aan denken. Eten ze ondertussen al gezellig mee? @ Hedwig -> ik schrok ook wel van je stukje. Hopelijk heeft de huisarts een oplossing voor het vele moe zijn. Dit is natuurlijk voor niemand leuk, zowel niet voor jezelf als voor je gezinnetje. @ Anniek -> vooral omdat het ook een droom van John is, is mijn advies echt, probeer ervoor te gaan. Begin idd eerst bv een webshop, advertenties op mp etc. Zo heb je dus een half jaar voordat Kyana naar school gaat om te kijken of het haalbaar is voor jullie! Hier moet ik zo naar de revalidatiearts, kijken wat hij te melden heeft. Vooral omdat er met de fysio geen vooruitgang is! Ook is mijn punt voor het examen engels binnen. Een 8,5!!! Ongelofelijk!
Miranda, daar doe ik een dansje voor! Supercijfer zeg! Geweldig! Verder geen tijd, moet nog even strijken en mijn zus komt zo koffie drinken. Ik wil voor die tijd klaar zijn met de strijk....
jeetje uitgestorven boeltje hier zeg! alles goed meiden/ hier wel, lekker aan de opruim, kindjes net een uurtje geslapen en nu even aan t snoepen mooie buik patries! en miran, lief dat je het braagt van het avondeten, gaat hier bij allebei bereslecht, alleen spinazie lusten ze allebei dus dat eten we vaak voor de rest echt flut helaas san je vader is toch aan de 2e chemo begonnen? hoe gaat het met hem?