Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hierbij open ik officieel het nieuwe onderwerp Maart mama's 2010, deel 2..

Wuhahahaha :D :p...

2. Appel en Peer

Ja, ik zat ook te twijfelen om die houders erbij te bestellen.
    Ach komt nog wel een keer hihi..

Heb even opgezocht over de ultra fles;

Het transparante deel van de babyfles kan opgewarmd worden tot 220°C zonder enig probleem. Mede hierdoor kan deze babyfles gebruikt worden door medische instanties.
    Het materiaal is krasvrij en UV bestendig.
    De babyfles kan gemakkelijk gesteriliseerd worden in de magnetron.
    Doordat Ultrason transparant is kan de ouder nog beter zien hoeveel het kind drinkt.
    Het nieuwe materiaal heeft inmiddels zo overtuigend gewerkt dat Difrax een garantie afgeeft van 30 jaar voor het transparante deel van de babyfles.
    De babyfles bevat geen Bisfenol A (BPA)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aah oke... hihi, volgens mij voegt het niet heel veel meer toe, maar ach :D Tis weer 1 erbij ;).

Die houders zag ik ook in de winkel dus daar kan je ze ook gewoon kopen! :D

Ben benieuwd wanneer de bestelling er is :)

4. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ohh kom me even laten zien in het nieuwe topic :p

5. Appel en Peer

Waaaaah, Taleah kan draaien van rug naar buik :D :D..
    Ze lag net op dr speelmat en ik achter de pc, hoor ik dr allemaal kreunen. Dus ik kijken ligt ze daar ineens op dr buik haha.
    Weer terug gedraaid en daarna nog 2 x gedaan :).
    Zo goed van dr, helemaal trots! :D

En nu ligt ze bekaf te slapen in bed hihi..
    Misschien dat dat haar dwars zat de laatste 2 dagen.

Maar we zullen zien vandaag :p!

Heb trouwens net gewoon 150/5 gegeven en dronk ze zo op, als ik 180 geef zit ze altijd moeilijk te doen.
    Ow dat ik daar gewoon niet eerder aan gedacht heb.. :p

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah haha nog een fles. hier hebben we ook wel eens geprobeerd met meer aanbieden maar van de fles van 150+5 laat ze soms nog 30 over ofzo

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    je hebt groot gelijk zeg!!!

goed van haar zeg!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dames ik moet nog 8 stemmen en dan lig ik voor dus wie nog niet gestemd heeft!!!!!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti: ik had al gestemd :)

Eliesah: knappe meid :D ook een vlugge dus! ;)
    Esmay deed het een paar weken terug per "toeval" maar nu steeds vaker en steeds opnieuw... maar omdat je zegt dat Taleah het 2 x achter elkaar deed zal ze het nu echt door hebben :) Super van dr!!
    Vlotte kindjes hebben we hier ;)

Hier: Net even lekker naar de kapper geweest :) Highlights bij laten werken en een stukkie eraf... Oh en ffflllinnnkkk laten uitdunnen want bah bah bah wat een haar :O Maar ja overmorgen is het toch weer ontploft :p haha

Esmay is weer lekker naar het KDV en ik ga vandaag maar even een beetje poetsen ofzo... Als ik mijn vriend niet op moet gaan halen! Want zijn vrachtwagen is hoogstwaarschijnlijk naar de knoppen! (ik riep al maanden dat zijn baas dat ding eruit moest gooien maar dat zou hij pas aan het einde van het jaar doen, tja dan krijg je dit he ;) )

Mijn werk heeft gister niet meer terug gebeld en eerlijk gezegd ben ik ook niet van plan om ze zelf terug te bellen!
    Stiekem hoop ik dat ze morgen bellen als ik net mijn verstandskies eruit heb laten snijden en dat mijn vader dan op moet nemen :p die zal dan wel even zijn verhaal doen en het voor mij opnemen haha!

10. Appel en Peer

Setti; ik heb al gestemd :). Was de eerste hihi..
    Ja, is dan gewoon zonde als ze het toch niet opdrinkt. En ja weer een fles, en heb er nog 2 besteld gister. Komen om in de flesjes hahaha.. :D

Kleintje; Ja hier ook een snelle meid. Ja ze heeft het nu 3x achter elkaar gedaan, ze was er al een paar dagen mee bezig en nu lukt het dr.
    Lekker hoor naar de kapper, ik heb een afspraak in september staan. Mn eigen kapster was/is ook met verlof, laatste keer dat ik ben geweest is in maart. :$ Het is echt nodig haha.
    Weer gezeur met die vrachtwagen van je vriend, pfff..
    Maar je moet dus je kies laten snijden? Wanneer.
    Haha, gewoon je vader de waarheid laten vertellen.

Hier ook nog steeds niks gehoord van mn werk, net maar weer een mailtje gedaan of ze misschien een keer willen reageren...
    Pfff...

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

thnx, haha ik hoop t ook voor je. hihi. lekker hoor ff naar de kapper en helemaal met dit weer.

12. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    Heej mama's,
    Wat is jullie globale schema van de kleine? En dan bedoel ik qua speel-, slaap- en voedingstijden. Ik ben sinds eergister hier een beetje aan het kloten met Jens. Alvast bedankt!

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Eliesah: ik moet morgen om 10.00 mijn verstandskies eruit laten snijden (denk ik aangezien hij vrij diep en scheef zit) bij de kaakchirurg... Van te voren moet ik ook eerst nog even mijn auto weg brengen (haha dat wordt wat als ik hem daarna op moet halen :p kan ik niet praten )

Weet iemand eigenlijk hoe het zit met eten na het eruit halen van de verstands kies.. kan je dan wel gewoon eten?
    heb voor de zekerheid maar fruit yoghurt gehaald, vla, brinta en ik kan anders nog altijd aan een fruithapje van Esmay beginnnen :D ;)

14. Appel en Peer

Veel succes Kleintje. Pff lijkt me geen pretje!
    Heb geen idee of je kunt eten, heb mn verstand... ehm kiezen nog :p!

Franny; schema pff, heb nu 2 dagen geen schema gehad haha door een chaggie meisje ;).

Maar meestal is het zo;

6.00 flesje - slapen
    10.00 flesje - ongeveer 1 uur tot 2 uur daarna wakker en spelen, knuffelen etc. dan weer slapen.

14.00 flesje - spelen en dan slapen

middag wil ze meestal niet lang slapen, dus dan spelen, wandelen oftewel bezig houden haha.

18.00 flesje - spelen, badje/douche en dan tegen 7uur, half 8 naar bed.

Meestal slaapt ze dan door tot 10 a 11 uur en dan de papfles en weer slapen.

Maar de afgelopen 2 dagen was hier ook drama haha, nu slaapt ze al wel weer 1,5 uur.
    Chaggie dagen zijn weer voorbij denk ik :p!

15. Appel en Peer

Deze wil ik hebben.. Maar is 120 eurootjes hihi!

BEABA

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Eliesah: whaha koop gewoon een staafmixer :p
    Wat een duur apparaat zeg!

Wat goeddd dat taleah rolt joh!! Super! Dat zal idd echt een sprongetje geweest zijn dan!

@ Franny: uhhh..schema.. nja voor zover we er echt 1 hebben:

Rond half 7-7 uur eerste fles (indien arno werken moet, anders maken we ze niet wakker)
    Dan slapen ze tot een uur of 9 - half 10.
    Dan leg ik ze in de box tot ze het fruithapje krijgen.
    Na het fruithapje slapen ze vaak eventjes in de box, wipstoel of doomoo. (is vaak maar minuutje of 20-30)
    Tussen 10 en 11 de fles.
    Dan spelen ze vaak even in de box of op het speelkleed.
    Indien ze moe worden, naar bed toe, en anders het spelen afwisselen van box, naar speelkleed, naar wipstoel.
    Ga niet zo vaak wandelen (jaja, schaam :p)..
    Dan tussen 1 en 2 weer een fles.
    Na de fles naar bed toe, meestal tot een uur of 3-4.
    En weer spelen in de box, enz.
    Weer een fles om 4-5 uur..
    Dan zijn ze gewoon de hele avond beneden en de ene keer lekker een tijdje op schoot, de andere keer gewoon in de box.
    Om een uur of 8 de laatste fles en naar bed.

Badje doen we maar 1 of 2 keer per week ivm droge huid, dat plannen we dan ook meestal in het weekend en dan is ons schema weer helemaal anders.

Dus naja, nog weinig afwisseling van spelen, maar goed, ze kunnen ook nog zo weinig dus er valt nog weinig meer te doen.

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

schema van lisanne is een beetje zo:

06.00 wakker maken wassen en eten
    07.00 wordt ze weggebracht naar oppas of kdv en dan slaapt ze tot half 10 ongeveer
    10.00 eten en dan knuffelen en spelen, boodschappen ofdergelijke
    11.30 fruit eten en weer ff spelen of tv kijken
    15.00 eten en ff slapen
    16.45 haal ik haar op en dan als ik thuis ben lekker kroelen
    rond een uur of 18.00 warme hap. en dan slaapt ze een uur a ander half uur en om 9 uur krijgt ze de laatste fles

dit is het schema als ik moet werken ongeveer maar weet natuurlijk niet precies wat ze allemaal doen.

en als ik vrij ben dan kijk ik gewoon waar ik tijd en zin in heb om met haar te doen qua weggaan of boodschappen of dergelijke soms heb ik zin om gewoon thuis te blijven en alleen maar te knuffelen en te spelen

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    je kan ook gewoon een staafmixer kopen en dan t opwarmen in de magnetron. hihi ik ben een krent hoor qua dat soort dingen :D

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    bad of douche bij ons gaat ze 1 a 2 x per week in bad en 1 a 2 x per week met ons onder de douche ts net hoe t uitkomt bad of douche en de andere dagen met een warme washand en soms in een bakje waar wat zwitsal in zit.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    weet iemand hoe ik een filmpje op youtube zet????

Deel Deze Pagina