Mei mama's 2011

Discussion in 'De mama's' started by Yvon81, May 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvon81

Yvon81 Actief lid

Apr 22, 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey,

Zijn er hier ook mei-mama's???!?!?!
    Het is hier erg stil.

Ik ben een trotse mama van een zoontje van bijna 3 en een dochtertje geboren 4-5-2011!!
    Onze kleine meid is nu 3,5 week oude en slaapt sinds 3 nachten al lekker door. Laten we hopen dat ze dit vol gaat houden.

Lijkt me gezellig om hier beetje te kletsen met andere mama's over hoe het met onze kleintjes gaat.

Lfs Yvonne

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

volgens mij is er al topic geopend voor de mei mama's.
    maar ik ben ook een mei mama. Onze zoon Joep is geboren op 10 mei. maar helaas.. hij meldt zich nog steeds om de 3 uur.:( weet nog niet of ik zijn voeding moet verhogen. hij drinkt nog steeds 90+3. en als we 120+4 geven, meldt hij zich nog steeds om de 3 uur...

3. Yvon81

Yvon81 Actief lid

Apr 22, 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    O, die heb ik nog niet gevonden dan. Heb ik er dan zo overheen gekeken???

Lise drinkt ook nog steeds 90 + 3 en komt om de 4 uur, na 3 uur dronk ze de fles niet leeg. Ze had vaak na 50 cc al genoeg dus toen ben ik om de 4 uur gaan voeden en is ze meteen langer gaan slapen 's nachts.

Zie dat onze kindjes ongeveer even oud zijn.

4. Yvon81

Yvon81 Actief lid

Apr 22, 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Geen mei mama's die gedachte uit willen wisselen?? heb het andere mei topic ook gevonden, maar daar komt volgens mij ook bijna niemand om te kletsen????

5. Blue Bird

geeft niks... dan kletsen we toch met z'n 2-en:D

Heb inmiddels al de voeding omhoog gegooid. hij drinkt nu 6 flessen van 120+4 leeg. alleen we willen de voeding van 11 uur ('s avonds) gaan verhogen naar 150+5. hopelijk slaapt hij dan wel door.

hoe gaat t met jou nu?

6. Yvon81

Yvon81 Actief lid

Apr 22, 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Lise drinkt nog steeds 90+3 en daar heeft ze nog meer dan genoeg aan. 's avonds nog steeds rond 23.00 /23.30 de laatste fles en dan rond 06.15 meestal weer. Overdag is ze erg onrustig. Ze komt moeilijk in slaap, misschien haalt ze dat dan dus 's nachts in.....
    Is allemaal weer uitvogelen haha, ook al heb je het allemaal al een keer meegemaakt moet er toch weer even aan wennen hoor. Zag dat je uit valkenswaard komt, das niet ver van Oirschot.
    Maandag voor de 1e keer naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen. Toch altijd weer een leuk moment.

7. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Kom gezellig bij ons kletsen mei indiaantjes mamas

Staat hier ook

8. aukje83

aukje83 Bekend lid

Aug 18, 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Er zijn twee meimamma topcis waar vrij veel in gekletst wordt, of gaat worden, het indianen topic en het meimama topic net geopend door Binna. Dus ik zou zeggen kom daar gewoon lekker mee kletsen!

Mijn zoon is trouwens ook van 4-5-2011!

9. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

Jul 20, 2008
    1,338
    0
    0
    Lelystad
    De mei mama's spraken in twee topics bij het zwangerschapshoekje en nu iedereen bevallen is zijn we verhuisd naar hier dus met dit topic van jullie erbij zijn er nu drie ;)

Hierboven werd al gezegd, voeg je bij de mei-indiaantjes, daarnaast kan je ook aansluiten bij het andere mei-mama topic, daar schrijf ik, ik lees de indiaantjes wel maar schrijf bij de andere. Sommige mama's schrijven bij allebei, alles kan, alles mag :D

10. Blue Bird

ik zie t. misschien kunnen we een keer iets afspreken. ik heb een auto. en ik hoef pas 3 augustus weer te werken.

Share This Page