Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    En een kerstfotootje! Er zit echt 2 hele gave tussen, die ga ik natuurlijk niet showen :p

Bekijk bijlage 102458

Alleen jammer dat zw-pagina de fotootjes altijd zo verandert qua scherpte, maar het gaat natuurlijk om het idee ;)

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> strijk en boodschappen dus wel weer voor even gedaan ;) Enne, kwam er ook toevallig achter via een advertentie dat het kon. Dus toen ook meteen contact opgenomen en dus vandaag geweest!

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Gave foto's!!!!

Mommie gefelciteerd!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mooie foto's miran
    alleen op foto 1 heeft joris geen voeten hahaha

juut
    ja misschien he. extra tijd is nooit gek he.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Echt prachtig Miranda!! Joris lijkt ook op jou!!

Trusten allen!

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    YES! Sinds hele lange tijd sethje om 7 wakker! Tuurlijk ik al automatisch om 6, maar dat geeft niet, dan kunnen blijven liggen is lekker! Yara pas net wakker, is ook wel uitzonderlijk!
    Yara zo nr psz en sethje mag even bij mn moeder spelen. Leuk voor hem, en dan kan ik even heel gauw het huis door.

miran wat een toffe foto's. leuk hoor! joris is een echt fotomodel!

patries wat gaat het toch hard met je zwangerschap, sta er steeds weer van te kijken!

carla hoe gaat het nu met jou?vertel eens?

10. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,

hier helaas vroeg vandaag, het was 5.45:$ dat is al lang niet gebeurd. straks met Elise naar het CB, ben benieuwd hoe groot ze nu is.

miranda, wow mooie foto's hoor.

juut, lekker hé als ze even weg zijn als je je huis wil doen.

carla, hoe gaat het op school meis? hoe zijn de oudergesprekken gegaan?

mamzie, hoe gaat het met owen, merk je al iets van de druppels?

patries, jee 31 weken al het gaat nu snel hé.

ga even douche met het spul;)

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw gave foto's Miranda! hihi idd op de eerste foto heeft ie geen voeten. Had ie zeker zijn sokken aan en dan tegen een witte achtergrond? :)

@Juut : wat goed van Seth zeg! Heerlijk is dat dan he om lekker rustig wakker te worden

@Lidia : succes op het CB!

@hier
    tja verschil. Weet niet. misschien dat ie iets rustiger is. Gisteren toch best een goede dag gehad uiteindelijk. Benieuwd hoe het vandaag zal gaan.
    Het zijn trouwens geen druppels maar granules. Ben dus echt blij dat Owen niet meer zo heel klein is anders dan had ik het niet durven geven denk ik....

Bij jullie allemaal ook zulk herfstweer? Regen regen, wind, onweer. brrrr
    We wilden zaterdag naar dierenpark Amersfoort. Maar als het dit soort weer is dan zal het niet doorgaan vrees ik.

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Zijn voet heeft die op die foto net zo gedraaid dat die dus niet in beeld is haha! Is niks aan gefotoshopt ;) Is die dus zelf schuld haha! Maar dat was me idd ook al opgevallen. Hij had zwarte sokken aan, dus als hij zijn voet gewoon had gehouden ipv in vlieg houding waren ze wel zichtbaar :p

@ Hedwig -> hier ook zo'n lekker herfstweer... En hopelijk is het van de granules en voelt hij zich ook echt beter in zijn velletje!

@ Judith -> wat goed van Seth!! En succes met door het huis heen ;) Lekker hoor even zonder de kids... Schiet het ook even lekker op!

@ Lidia -> jeetje, jij was wel heel vroeg!

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    .... pijn aan mijn tand, vorige week eens een stuk afgebroken maar nu werd het steeds erger... Ik éindelijk mijn tandarts gebeld, is die op vakantie...... ,na lang wikken en wegen bel ik de vervanger, is die vandaag niet aanwezig....
    en nu...
    durf sowieso al niet naar de tandarts ben echt bang maar tja wat moet ik?!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Is er geen andere vervangende tandarts? Hier toevallig vanochtend weer met kiespijn opgestaan (laatste keer was 1,5 jaar geleden, toen naar de kaakchirurg, wachtlijst van een jaar, is nu al in juni afgelopen dat jaar, verhaal kennen misschien sommige vast nog wel) maar naar de tandarts gaan doe ik echt niet...

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    voor de vervangende van de vervangende moet ik veel te ver rijden...
    heb schrik genoeg...

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nee dat zou ik ook niet doen dan... Sterkte met je tandpijn. Hopelijk is het een beetje uit te houden! En dan anders morgen opnieuw bellen naar de vervanger? Of wachten tot je eigen terug is ;)

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    yeah bedankt voor de link Krullie. nu konden wij het filmpje ook zien :D

Hihihi die Roland toch :p

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    whaha ja we zijn beroemd..
    maar dat vond ik al zo raar, we waren zowiezo al iets van 730 x bekeken ofzo..wie doet dat nou?
    nou ja, ach, wat zal ik er van zeggen..het filmpje is geen topkwaliteit, en zo ook de grappen niet...maar yara vind het erg grappig, daar gaat het maar om.

vandaag lekker dagje, vanmorgen in anderhalf uur de benedenverdieping gedaan. daarna samen met seth yara op gehaald. yara was erg huilerig vandaag, weet ook niet zo goed waarom.
    vanmiddag lekker nog even nr de kinderboerderij geweest, maar brrr, wat wordt het al koud zeg! moet echt eens voor een winterjas gaan kijken nee die heb ik dus nog niet...nu zo'n tussenin jasje, maar begint echt koud te worden..)

krullie hoe gaat ie verder bij jullie/

anniek wat een ellende..altijd als je tandartsen of dokteren écht nodig hebt, zijn ze er niet..sterkte met d epijn meid! hoop dat het een beetje gaat!

miran haha die foto zonder voet is wel geinig hoor

lidia bah 545..vroeg he,,weet er helaas alles van. vanavond heb je ze er zeker lekker op tijd opgegooid?

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    san hou je het nog een beetje uit? wanneer heb je de brief gepost? ik moet er veel aan denken hoor, en duim steeds dat je bericht terug krijgt :(

Deel Deze Pagina