Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo ik mloest ons helemaal op pagina twee vinden!
    jeetje! \ ik heb vandaag gewerkt, liep allemaal lekker. geen tijd voor pauze, maar ja, vlgd week ga ik wat eerder nr huis want dan ga ik ook op scrapweekend (andere dan san)
    wij hebben er 1 in halloweenthema. moesten al een foto sturen van ons met een heksenneus op enzo, moet takjes mee voor kampvuur enzo, ben benieuwd..is mijn 1e keer haha, altijd spannend

marijke fijn dat stijn en renske zo goed slapen nu. gelijk afkloppen, voor je t weet is t weer anders!
    en ja ik spreek ook graag af

marian ja dat is even wennen dan, zeker als ze altijd zo lang sliepen voorheen..

anniek waar ging de mot over? als je het niet wil zeggen niet doen, maar ik leef graag mee ;)

san ben zelf ook wat minder hier. maar mis jou ook wel hoor!
    komt vanzelf weer als het wat rustiger is. ik hoop zo dat je gauw iets hoort van haar. maar wat de andere meiden zeggen, misschien leest ze het wel niet, of denkt ze dat het iets anders is..maar ja je hebt haar adres niet he?
    hoe gaat het nu met jarno? geen last van zn hart meer gehad?

hedwig balen zo aan het kwakkelen joh, hopen dat jullie je gauw weer beter voelen. en die richard ziek nr zn werk, die denkt was dat ie daar meer rust heeft als thuis..

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Goed idee.. ;p

Bij ons op (verlaat) kraamvisite komen in Januari..?

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb vanochtend 2 kratten en een vuilniszak met kleertjes gekregen voor een jongetje en meisje.. heb alles uitgezocht en toen besloten om toch ook maar al Justin zijn kleertjes uit te zoeken. PFF wat een werk was dat. Heb nu 1 vuilniszak vol met minder mooie kleding en de rest kan evt nog een ronde mee voor de evt jongens beeb hihi.

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik ben vóór! :D

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik ook! :)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) leuk!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ben tegen :(
    oftewel dan pas ik, dat is me toch iets té ver rijden 2 uur en 30 minuten rijden

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja sorry, zat net ook te kijken, voor mij ook 1 uur en 50 minuten rijden.
    uurtje ongeveer is bij mij wel de max.
    maar wel leuk voor jullie midden en noord nl om mekaar te zien, genieten wij wel mee van de foto's ;)

9. ik pas ook, sorry jammer :(

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Is mij ook echt te ver helaas...

11. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Helaas wat ver patricia. Maar idd leuk voor de mensen in de buurt.
    Vinden degene uit het zuiden het ook leuk om weer eens af te spreken?

Hier heel de avond bezig geweest met mijn naamkaartje voor het weekend. Het thema is muziek. Heb hetmezelf weer te moeilijk gemaakt. Maar hij is nu voor 70% af en hij word wel erg leuk.

Carla, ga je dit weekend nog even terug pb'en.

En iemand vroeg waarom ik naar de gyn. moest....weet niet meer wie. Maar nu ongeveer al 5 a 6 maanden geen menstruatie meer....Er is dus geen reden gevonden, dus krijg nu tabletjes om menstruatie weer op gang te helpen. Zie er wel tegenop. Het zal een hele heftige menstruatie zijn, en ik kan normaal al niet lopen van de bekkenpijn..........maar goed wat moet dat moet. Nog even wat dagen uitzoeken dat ik vrij ben.

Nou ga maar eens slapen. Morgen naar k3. Anniek en carla wanneer gingen jullie? Ook nu of in eindhoven?
    Indy heeft een heel scrapboekje gemaakt, heel erg leuk. Zelf getekend, geschilderd en stickers geplakt.

groetjes sandra

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo hier uiteraard alweer een uurtje op.
    Straks om half 11 een afspraak bij keukenzaak, ben benieuwd. Kindjes mogen even bij mijn ouders. Verder niets bijzonders vandaag.

San leuk, thema muziek! Wij hebben halloween en daar heb ik niet zoveel mee maar goed. Zal toch wel leuk worden.
    En ja die heftige menstruatie lijkt me ook niks, maar even t beste moment uitkiezen..En wat lief van indy dat ze zo lekker bezig was. hier heeft yara ook een eigen "scrapboek"

en ja,een zuid-nl meeting ben ik off course voor in!

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    woon in het noorden maar voor mij is het ook 2 uur rijden hoor.

Maar goed, helemaal in het zuiden dan kan ik ook al weer niet ( dat is 4 uur reizen )
    Dus denk dat ik voor een meeting dan weer moet passen.

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar zitten he!
    maar joh, als je her ziet zitten rij je toch gewoon! het is hier gewoon een probleem dat yara na een half uur autorijden al heel erg ongedurig wordt, heeft ze van kleins af aan al gehad.
    gaat jullie uitstapje vandaag nog door?

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nee uitstapje gaat niet door vandaag. Heb flink wat last van m'n keel en veel snot. Dus had er geen puf voor.
    Dus dan volgende week maar ;)

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Sandra -> nog even en dan kan je gaan genieten van je weekendje weg! En vandaag naar K3, wat leuk en heel veel plezier! En met de menstruatie, dat zal dan wel pittig worden... Misschien idd verstandig om het tijdens je vrije dagen te laten komen. En met je halfzus. Heb je haar ook als vriend op hyves? Anders een vriendenverzoek vragen? Om zo erachter te komen dat ze wel actief is op hyves? Of gewoon nog een berichtje sturen met daarin dat je graag een antwoord had gehad, al was het een bevestiging van het vorige mailtje...

@ Hedwig -> beterschap! Niet leuk natuurlijk dat je het uitje hebt moeten verschuiven.

@ Judith -> dus onder een verbouwing en boven ook een verbouwing ;) Leuk hoor!

Hier ook niet veel op het programma. Lekker rustig aan vandaag.

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Môgge allen!

Wanneer gaat die klok een uur terug? volgend weekend ofzo? gedver, komt die wintertijd er weer aan. Word er nu al depri van.. gelukkig staat ons iets moois te wachten haha.

Justin is nu aan het tekenen, hij gaat ballonnen en vliegers maken voor mij. Hij is gewoon anderhalf uur zoet geweest met zijn houten treinbaan en blokken! Gaat ie t dan gewoon leren om alleen te spelen?? ^^

Hier vandaag ook niks bijzonders op t program. Eens een x rust voor Justin. Alleen vanmiddag boodschapjes halen.

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

yepyep, ikke is in voor meeting. Hier de max is anderhalf uur rijden... ben bang dat ik anders niet meer terug kom, zeker niet als ik achter dat kleine monster van mij heb aangerend.

san
    hier gaan we de 20e in eindhoven!

hedwig
    shit is dat zeg, woon jij net in zo'n uithoek?

miran
    gave banner heb je!

we moesten eigenlijk gewoon een camping oid zoeken en geen dag meeting maken maar een weekend meeting :)

hier komt vandaag als het goed is mijn eerste bestelling van oriflame binnen :). gisteren de canvas voor mam en pap binnen gekregen, was wel leuk. en nu nog wachten op de visite kaartjes.
    Ik wilde ramen wassen maar het is een beetje erg treurig weer.
    Gisteren nog hals over kop met de cavia's naar de dierenarts. gizmo had bloed uit zijn kontje, dacht echt dat hij kanker had. maar de dierenarts wist het niet ze dacht iets in de blaas heb nu een drankje gehad en ff afwachten, anders terug en dan kijken wat we willen. mja ik ga natuurlijk echt geen behandelijk verder doen oor. beestje is ruim 5 jaar! de andere had een gezwelletje onder zijn rechtervoorpootje maar bleek een vetbult. 80 euro lichter! Kyana was mee ik had haar al voorbereid op inslapen, zegt ze zo; o jippie dan krijgen we een hamster!! {en bedankt CARLA EN JAC hahahhahahaha} maar we hebben ze nog

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Niet gelezen, maar kom me even melden. We hebben Anna te logeren, en ze vraagt iets meer aandacht dan Bas, dus even wat drukker als anders. Ik denk dat ik me dus maar afmeld voor vandaag en morgen! hahaha!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    san hoe was k3? heeft indy zeker weer genoten?

marian zo jij hebt je handjes vol dus daar..succes meid. voordeel is dat bas binnenkort lekker bij je zus kan logeren haha..en dna lotte en martijn nog even nr oma ofzo ;)

anniek je bestelling nog gekregen?
    en jee wel even schrikken, gelukkig niks aan de hand.
    en heeft kyra een hamster dan?

patries as weekend gaat die klok ja..ben erg benieuwd wat sethje gaat doen..ik ben dan op scrapweekend ;) (arme roland)

miran nog wat gedaan vandaag?

mamzie al wat minder snottie?
    lidia hoe gaat ie bij jullie? lidwina? roba?

Deel Deze Pagina