Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    vanmorgen weer ruim 2,5 uur bij de keukenman gezeten, wat een vriendelijke kerel is dat toch. goed gevoel bij en de offerte viel echt wel mee, we krijgen een prachtige keuken in het nieuwe jaar!
    seth is heel bang van harde regen op zn raam, wil dan niet slapen. vanmiddag is ie dan maar in de bank gaan slapen..gekkie.
    verder rustig aan, ik veel gestreken, yara weer duizend cadeaus aangestreept in alle sintboeken..

2. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier gaat het goed hoor(lief dat je het vraagt juut:))
    wel druk met een aantal verjaardagen in het verschiet. de kindjes wat snotterig en zelf een beetje moe.

gisteren uit eten geweest met mijn zus en fam bij de japanner:p mmmm wat was dat lekker zeg,(stink nog naar knoflook:D)

en vandaag de kids gedropt bij schoonouders en geshopt voor de kids voor 5 dec.

morgen gaan we naat de kampeer beurs in utrecht om te kijken wat we nodig hebben voor de tent. want we gaan volgend jaar 3 weken kamperen in kampen bij www.depaal.nl . heb er nu al zin in:D.

nu wel moe dus ga zo slapen, heb niet veel terug gelezen.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra hoe was K3??????

Ja Juut Kyra en Dinja hebben een hamster sinds een week of 3 nu!!! Ze zijn er helemaal gek op, lachen zich een deuk als het beestje rond loopt in z'n kooi!

Sorry Anniek!!!!!! Wel balen van de cavia's zeg...veel geld....

Meeting: JAJAJAJA Wanneer gaan we???!!!

Patries is idd wel erg ver van hier ook.....

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier een lekker dagje gehad ;) Nog even bij kleine Keyleigh geweest! Kleine schat! Nog stiekem geprobeerd wakker te maken, maar mislukt... Al weken haar oogjes niet gezien hahaha! Het blijft echt een klein poppetje. Maar ja, officieel was ze gisteren precies een week oud! Dus tja, logisch dan ook wel hé! Zo nu even op jullie reageren...

@ Judith -> oh wat spannend! Wat voor keuken is het geworden?

@ Sandra -> hoe was K3?

@ Carla -> laat je de hamster ook wel eens uit de kooi? Joris had met zijn 2e verjaardag een hamster gekregen met zo'n bal. Moet zeggen dat het beestje in het bijzijn van Joris 1 keer in de bal is geweest. Joris schopte er toen echt tegen :$ Maar ja, gelukkig daarna niet meer voorgekomen en gelukkig kunnen die hamstertjes een hoop hebben :)

@ Anniek -> oei, kost idd een hoop geld dan voor een cavia. Hopelijk is verdere behandeling niet nodig.

@ Lidia -> ik dacht al, wat ruikt zw-pagina maar vreemd, maar dat was jij dus :p Lekker dagje dus gisteren gehad! En leuk, 3 weken kamperen volgend jaar! Al eens eerder gekampeerd zoals jullie nu willen gaan doen?

@ Patricia -> goed van Justin! Leren ze toch echt vanzelf hoor, krijgen steeds meer geduld ;)

@ Marian -> druk weekend dus met 4 kids! Wel leuk hoor.

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Pfff... Amper geslapen vannacht! Anna is erg veel wakker geweest, helemaal overstuur, niet meer willen slapen, verkouden, ik weet niet wat er allemaal aan de hand was. Maar ik heb uiteindelijke van 2 tot 4 en van half 5 tot 7 geslapen. Ik heb naast haar bed gestaan, gezeten én gelegen, beneden geweest, heen en weer gewandeld... Heb er een beetje hoofdpijn aan over gehouden, wat kan zíj een keel opzetten zeg, dat ken ik van die van mij niet. Ben nogsteeds verwonderd dat de rest er niet van is wakker geworden! Ze zit nu heel vrolijk een boterhammetje te eten, Lotte en Martijn zitten tv te kijken en Bas ligt nog heerlijk op één oor.

Met de moeheid valt het opzich wel mee nu, maar dat zal vanmiddag wel komen... Lang geleden, zo'n mega-gebroken nacht!

Maar verder gaat het me goed af hoor, of je er nou twee drie of vier moet vermaken en op bed moet krijgen, het kost hooguit wat extra tijd, maar naar mijn idee niet echt energie. Maar goed, dat had ik bij Bas ook al, ben me volgens mij de afgelopen tijd alleen maar energieker gaan voelen.

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw Marian vind het knap van je hoor! Zou het je niet na doen hihi
    Wel zielig voor Anna zeg zo verkouden. Beterschap voor de kleine meid!

@Juut : wauw een nieuwe keuken. Duurt dus niet lang meer he :)
    Ik krijg morgen eindelijk keukenkastjes boven het aanrecht! Ben helemaal happy! En nog gratis ook want mijn schoonouders zeiden dat het een kerstkadootje was hihihi

@Sandra : hoe was K3?

@Lidwina hoe is het met jou?

@Hier
    Heel de riolering is hier verstopt :(
    Zal wel door die regen komen. Mag van mij wel ophouden nu brrrr
    Maar goed, door die verstopping weet ik even niet of ik wel de wasmachine en de vaatwasser kan aanzetten........
    Met de hand afwassen gaat sowieso niet want het water loopt niet weg grrr

Oja en mijn vermoeidheid komt door ijzertekort. Had vrijdag gebeld voor bloeduitslag. Nu maandag terugbellen voor misschien meds? iig ze zei dat ze moest overleggen met de huisarts en of ik maandag kon terugbellen. Dus dat doen we dan maar.
    Heb iig gisteren al roosvice Ferro in huis gehaald en appelstroop :D

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    O bah, een verstopte riolering! Ik weet er alles van, in ons vorige huis hadden we het ook regelmatig en dan moest er weer een rioleringsbedrijf bijkomen. Wat een geld kostte dat altijd! Gelukkig zitten we nu in en huurhuis en word het betaald door de wongingbouw. Heb ze van het zomer gehad voor de afvoer van het hemelwater, dat liep niet zo lekker, en als het dan 'gratis' kan dan bel je toch eerder he?

en ijzertekort, je krijgt vast wel tabletten, dan kun je ipv roosvicee ferro roosvicee laxo aanschaffen om de balans goed te houden, heb begrepen dat het nogal verstoppend kan werken.... Maar goed, als je vervolgens van de vermoeidheid af bent is het natuurlijk wel wat waard!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij ons was t verstopt omdat ik ahum... luierdoekjes in de wc gooide OOPS. Maar wist écht niet dat dat niet mocht hoor! Nu wel hahaha en Prochor heeft t ook geweten want die mocht t oplossen.. was ie niet zo blij mee. Maar bah dat is errug vervelend!

Vanmiddag weer gratis spullen gehaald, nieuwe slabben/speentjes/flesjes/luiertjes/creme/shampoo/kleertjes zgan etc etc gratis. Ik weer blij!

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hey meiden
    Hier vandaag lekker dagje, eerst beetje uitgeslapen en daarna beetje aangerommeld, zandbak leeggeschept enzo.
    Kindjes geslapen en ik dacht dat het koopzondag was, wilde nog winterjas. Dus wij hup op de fiets..en ja hoor, de winkels dicht, is vlgd week..Hmm stom stom. Nou ja, toen maar doorgefietst naar het station en daar wat gedronken, best leuk als je de trein niet hoeft te halen.
    Ze waren ook aan het werk aan het spoor en dat vond seth natuurlijk geweldig. Die gaat in rap tempo meer kletsen, zo leuk. Yara praatte met 2 echt al hele goeie zinnen van 4/5 woordjes, seth doet t op zn gemakje..maar wel leuk als ie ineens veel nieuwe woordjes gaat zeggen. Zo nog even digiscrappen aan mijn disney album.

Morgen moet onze auto weg vr apk en eindelijk eens een grote beurt..ben benieuwd hoeveel duiten ons dat weer gaat kosten..

Patries das mooi meegenomen weer! Goed bezig jij! en arme prochor..

Marian al een instortmoment gehad of viel het mee

mamzie keukendeurkastjes cadeau voor kerst, heel origineel!
    en hoe gaat het met owen? merk je verchil met die druppels?

lidia veel plezier op de kampeerbeurs!

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Juut, Hahaha, nee, nogsteeds geen last gehad. Ik zit nu aan de koffie, Heeko is al met zijn mega zere been naar boven en ik ga er zo achteraan. Maar nog niet om te slapen, dan ben ik morgen veel te vroeg wakker. Ik ga nog ff wat tv kijken, gezellig naast mijn zielige mannetje....

Patries, goed dat je het zegt, ik doe het namelijk ook wel eens... Niet meer doen dus! Mij hebben ze het ook nooit verteld, ik vind het niet zo raar dat je dat dus gewoon deed...

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jaaaa... dat was dus ook het probleem die luierdoekjes :)
    Gelukkig voor ons hadden de buren ook last dus kwam het als taak voor de gemeente want de verstopping liep voor ons huis ( met drie huizen komen we daar op uit )
    Dus vrees echt dat het onze schuld was. Maar ik zei niks hoor hihihi
    Deed net of mijn neus bloedde en dat het wel door de andere 2 huizen kwam hihihi
    Maar goed, het is opgelost en nog gratis ook. Heb ik mazzel bij!

@ Juut : tja.... zou eigenlijk willen zeggen dat de medicijnen eigenlijk best wel hielpen. Tot net. Liggen we met zijn allen op bed ( ziek he )
    Begint Owen weer ontroostbaar te huilen. Niet stil te krijgen zucht.
    Dus daar zitten we met zijn allen beneden. Zucht. Hoop dat Erik niet wakker word :(

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    He gedver.. als ie maar geen pijn heeft.. maja dat weet je dus niet.. sneu ook voor jullie!

Nou ga zo mn bedje opzoeken. Morgen komt moedertje poetsen en ik ga even naar het KDV met schoonzusje om te vertellen dat de kids per 1 februari niet meer daar komen..

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    wat een heerlijkheid als de dag een uurtje later begint!
    seth ligt nog te slapen! yara zit naast me een beschuitje te eten.

patries superfijn en lief van je moeder. en succes op het kdv.

hedwig heeft het gister nog lang geduurd= zo ja, dan moet je vandaag echt gaan bellen voor opname hoor meid! hoe lang ben je nou al aan het proberen zelf..het is zo sneu te lezen iedere keer..vind het echt erg! en ik kan het me zo goe dvoorstellen dat je m niet in het ziekenhuis wil, maar mijn gevoel is dat we met zn allen wachten op een echt ingestorte hedwig, en dan is het te laat he..

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> wat fijn! En hopelijk ook merkbaar aan het humeur van Seth ;)

@ Hedwig -> is het niet ook meestal een paar dagen goed en dan een paar dagen slecht? Anders is het misschien idd verstandig. Kan je de extra tijd even goed gebruiken met Erik, quality time ;) En zelf ook een beetje bijtanken!

Oei oei oei, stoute mama's, luierdoekjes mogen niet in de wc ;) :D

Gauw verder, Joris zo naar school. Vakantie weer voorbij... (en voor de meeste van jullie nu vakantie :))

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier een druk weekend achter de rug.
    K3 was erg leuk. Indy heeft wel de meeste tijd bij mij op schoot gezeten, ze vond het spannend. Hier 3 foto's:
    Bekijk bijlage 103293

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Echt super mooie jurken met lampjes....
    Bekijk bijlage 103294
    Quinty vroeg al: waar verkopen ze die haha

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

En de laatste:
    Bekijk bijlage 103295

Indy had ook nog een heel knutsel mapjes "gescrapt", met foto's van k3. Die heeft ze aan het einde afgegeven aan karin. Die haar bedankte en vertelde hoe mooi ze het vond. Hier was indy heel trots op, en iedereen die wil, die krijgt het te horen.

Verder alles vluchtig gelezen, maar weinig gelezen. Mijn hoofd zit vol. Ik ben verkouden, heb enorme oorpijn :x.

groetjes sandra

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Goedemorgen dames!

Hier een heerlijke nacht gemaakt, iedereen heeft netjes doorgeslapen!

Gisteravond een testje gedaan, het word spannend! Maar dan moet je dus niet 's avonds gaan testen he? En zeker niet op dag 25. Dag 27 is normaal mijn ongi dag. Maar was gisteren steeds misselijk, al weet ik dat dat ook kan komen door die vervelende maag van me was ik toch nieuwsgierig. En hij was niet volkomen wit gebleven, maar het controlestreepje kwam heeeeeeeeeel vaag niet rose maar een beetje grijzig tevoorschijn. Dus ben bang dat het gewwon een indrooglijntje ofzo is geweest. Als ik morgenochtend nog niet ongi ben gaan we testen voordat Heeko in alle vroegte weer naar groningen vertrekt. Spannend hoor! Heb ook wel wat pijntjes in de buik, maar die kunnen ook weer aangeven dat de ongi eraan komt. Jeetje, maak mezelf hier alweer helemal maf! Helpen jullie me deze dagen door?

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Tuurlijk Marian! Wat spannend!!! Fijn trouwens dat vannacht wel alles doorgeslapen had ;)

@ Sandra -> beterschap! En wat een leuke foto's! En zo trots erop, vind het niet gek. Zo'n compliment krijgen van je idool is natuurlijk helemaal top!

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Leuke foto's sandra, fijn dat Indy het leuk vond en wat goed dat ze het boekje heeft kunnen geven!

Ja, miranda, de vakantie alweer voorbij, een week vliegt ook he? Mooie foto van de kleine keyleigh op hyves, wat een ontzettend schattig mutsje!

Hedwig, tjonge, ik hoop dat je niet te lang meer op hebt gezeten gisteravond! En inderdaad! Hulp vragen! Aan de bel trekken! Ik snap dat de drempel wat hoog is, want niemand laat graag haar kindje achter in het ziekenhuis, maar misschien is het toch beter voor jullie allebei! Knuffel! (en fijn dat de verstopping uiteindelijk gratis is opgelost!)

Juut, wat fijn dat je hebt "uit" kunnen slapen! Heerlijk! Hoe is het daar nu?

Patries, succes vandaag! (pb!)

Lidwina, pb!

Mommie, pb!

Deel Deze Pagina