Goedemorgen! @ Sandra -> oei, kan het me heel goed voorstellen, na een late een vroege, dat tikt wel aan! Sterkte vandaag met werken! @ Lidia -> echt vreselijk die wind idd... Hopelijk is het gauw weer voorbij en dan moet van mij de lente al beginnen Winter begon veel te vroeg, mag de lente ook, maar die moet dan lekker lang blijven haha! Hier had Joris gistermiddag een kinderfeestje. Was echt heel geslaagd geweest. Was de eerste keer dat hij alleen ging, dus toch wel spannend. Om 5 uur was het afgelopen en om 7 uur vertrokken we samen met een andere moeder pas naar huis. Kids hadden het zo gezellig en wilde nog lang niet naar huis haha! Vandaag vergadering en voor de rest lekker rustig aan...
Dag dames, Hier weer een beetje opgeknapt. Ik dacht donderdag dat het allemaal wel ging en heb iets teveel gedaan, daardoor weer een beetje een terugval gehad. Nu nog wel wat gammel, maar of dat nu nasleep van de griep is of zwangerschapskwaaltjes? Ik weet het niet, we wachten het maar af.... Ook weer zo aan het hoesten sinds gisteren, net als in mijn zwangerschap van Bas. Ik laat me alleen nu niet weer wegsturen door de dokter als ik er volgende week nog last van heb, meteen hup bloedprikken, misschien wel weer even overgevoelig voor huisstofmijt. Weet niet of jullie nog weten dat ik toen 16 weken lang gehoest heb? Eens maar nooit weer!
goedemorgen. zo naar schoonzus/zwager toe voor een bakkie, hun pc doet het nioet meer dus die gaat vin even maken. het was hier heel vroeg, vin mocht nu blijven liggen(ik gisteren) maar de kisd waren al om 6.15 wakker misschien vanmiddag even een uurtje in halen
Oja Marian, dat weet ik idd nog.. jakkes, irritant is dat! Hier hoestende kindjes, ze zijn weer verkouden, pff. En gisteren.. PRAAT me er niet van, OMG.. en nu zijn ze constant aan t slapen.. Devin heeft bijv gisteren overdag van 11 tot 5 geslapen (daarna was t drama maar ok) en s nachts allebei van 0.00 tot 7.00, toen wilden ze na de fles weer slapen en Carmen kwam 10.00. Eerst gebadderd en toen weer een fles en naar bed en ze slaapt nog. Devin is net gebadderd en ligt boven, ik hoor hem nog wel maar die zakt zo ook weer af denk ik.
@ Marian -> oei ja, dat weet ik ook nog! Idd, niet laten afschepen mocht je er volgende week nog last van hebben! En nog wat gammel, is ook niet niks hé, zwanger en de griep @ Patricia -> ach wat sneu dat ze zo verkouden zijn! En spannend morgen met Justin!
Hier vanmiddag met Heeko naar de hapost geweest, hij had torenhoge koorts en de hele dag al zo hoesten en benauwd enzo, heeft ie een longontsteking.... Dus aan de antibiotica. Ik krijg bij het hoesten sinds vanmiddag ook steeds meer keelpijn, dus het gaat echt weer lekker hier! kinderen liggen net op bed, ik maak een grote kop thee en kruip maar lekker naast Heeko in bed. Hopen dat het morgen weer wat beter gaat. Als dinsdag Bas nog niet wat meer is opgeknapt dan ga ik met hem ook even langs de dokter, want hij blijft ook maar hoesten en leeglopen via zijn neus. Koorst is wel weg, dus zal wel gewoon moeten afwachten tot het over gaat, maar vertrouw het toch niet helemaal als het al zo lang duurt. (Kan ik dinsdag meteen een dubbele afspraak maken... )
Marian, het is bijna weg hier, af en toe nog flink slijm ophoesten. Wel was bij mij na 3 dagen antibiotica de koorts weg en voelde ik me steeds beter... Alleen het hoesten duurt dus nog steeds. Arts zei kan ongeveer dik 4 weken aanhouden voordat dat ook weg is... Maar ik voelde me ook flink belabberd, arme Heeko! En jij ook beterschap! Ook met kleine Bas!
goedemorgen Hier het laatste rustige weekje. Dan begint het feest hihihi Niet alleen met de pup natuurlijk, volgende week maandag met de 2 jongens naar het cb. Dan die weekend is s-moeder jarig en dan 2 weken erna Owens eerste verjaardag. Dan hoop ik dat de school van Erik contact opneemt zodat ik weer wanneer zijn wendagen zijn. Dus krijg het nog druk genoeg @Marian : beterschap voor jou, Heeko en Bas!
Môgge, geen goede nacht gehad hier helaas maar dat hoort er ook bij hè? Net Justin weggebracht naar school, hij had een zere buik zei hij maar hij had er zo veel zin in! heb nog even om een hoekje staan kijken, zo vertederend om zo'n ukkie tussen de 'groters' te zien.. hij was al aan t kletsen en zwaaide me blij uit dus ben benieuwd hoe ie t straks heeft gevonden.
oe patries spannend hoor! wel fijn dat het zo goed ging bij het afscheid! hier ook net allebei weggebracht, ging goed. zaterdag vrijgezellenfeest gehad, was wel aardig. workshop was wel leuk, en lekker. groep iets minder gezellig. nog nr de film, en oeee wat was die slecht! was echt tijd uitzitten. maar goed. gister lekker dagje gehad, nog naar de outlet hier geweest, ik vond die altijd heel stom maar hij is toch wel leuk eigenlijk. rol 2 truien en een vest en ik 6 dingen! dus goed geslaagd, kindjes intussen uitgewaaid en uitgeraasd in de storm bij de glijbaantjes buiten de winkel. en dan het beste nieuws van de dag: het was vanmorgen 6.45!! oeioei wat fijn! nu even gauw aan de opruim, vandaag verder niets bijzonders hedwig geniet nog maar even van de rust dan. en jee owen alweer bijna 1 jaar, wat vliegt de tijd toch marian hoe gaat het met de ziekenboeg? beterschap voor jullie allemaal! lidia gister nog een middagdutje kunnen doen?
Wauw Judith! En ook nog goed geslaagd met shoppen, toppie! @ Patricia -> spannend! Maar zo te horen gaat dat helemaal goed komen met Justin en de basisschool! @ Hedwig -> ben zooo benieuwd hoe je het gaat bevallen met het pupje erbij! En idd druk genoeg de komende weken... Hier op de basisschool geweest voor info in te winnen rondom het rugzakje. Even alles laten bezinken...
wil je er wat meer over vertellen miran? ik ben zo benieuwd. wat waren de mogelijkheden, zou er voldoende ondersteuning kunnen zijn voor joris?
laat je na bezinking even weten miranda??? ben zo nerveus reageer hoop ik vanmiddag. moet veel doen en ben echt van plan om vanmiddag er tegen aan te gaan... wilde dat ik me gewoon weer goed voelde, dit is zo vervelend
knuff voor jou Lidwina!!!! @Miranda : ook ik ben erg benieuwd! @Juut : wauw 6 : 45 Niet slecht zeg! Wauw dat Owen ook wat langer sliep smorgens. Hier is het elke ochtend 6 uur. Nuja, het is iig ook niet vroeger gelukkig Pupje : ja heb er wel zin in hoor! Soms wou ik dat ik Owen kon inruilen voor de pup....... pfffffffff
@ Lidwina -> knuff! Nou de basisschool. Lang verhaal kort: als Joris de indicatie krijgt gaat hij naar speciaal onderwijs Was best een lang gesprek, veel info. Maar uiteindelijk kwam het erop neer dat ze ongeveer hooguit 15 minuten per dag kunnen inplannen 1 op 1 om eraan te werken. Hele uitleg hoe het in zijn werking ging met het rugzakje. Ook dat de klassen te groot zijn om eigenlijk dat te bieden wat het kind nodig heeft. Veel voorbeelden gekregen van kindjes die ook met rugzak waren gestart, maar er was nog geen enkel kindje die voldoende had aan het rugzakje en dus alsnog de overstap moesten maken naar speciaal onderwijs. Keuze is nog steeds aan ons, maar ik heb Sven gelijk gezegd dat het nu wel duidelijk is. Maar ja, ivm de bezuinigingen hebben ze de criteria voor de indicatie te krijgen hoger gelegd! Dus het is nu heel hard duimen dat Joris gewoon die indicatie gaat krijgen en dus dan kan starten op speciaal onderwijs. Alleen is het nu dus wel zo dat hij dus moet gaan overbruggen op de psz tot de indicatie rond is. En tja, mocht hij de indicatie niet krijgen dan moet hij dus toch gewoon naar de basisschool. Nu dus nog steeds alles onzeker, maar mocht hij de indicatie krijgen gaat hij naar speciaal onderwijs...
ow Miran ik hoop zo dat Joris die indicatie krijgt en dat het heeel snel rond is!!!! Hoe keek Sven er nu tegenaan dan na het gesprek?