middag dames hier vanmorgen wakker met een knallende hoofdpijn. stond te tollen op mijn benen dus heb me ziek gemeld voor vandaag(normaal doe ik dat alleen als ik koorts heb of zo). heb ook meteen de ha gebeld en donderdag gaat het spiraaltje er uit. pff ben die hoofdpijn zooooooo zat, hopelijk gaat het dan snel over. Vraagje aan de dames(ene evteueel heren?) heeft er hier iemand migrane?? wat zijn de symptomen? want de ha dacht daar ook aan. nu gaat het iets beter nog wel een zwaar hoofd maar de para'S werken redelijk. belde de juf van Damian zijn basisschool net op dat ie morgen op zijn 1ste wendag een knuffel mee moet nemen want ze gaan iets aan kunst doen op school hihi vindt het wel spannend hoor morgen ze worden dan echt zoooo groot(GELUKKIG WEL ZEGT VIN DAN) juut,, wow 6.45 dat is netjes. en jammer van de film. hedwig, spannend hoor bijna de pup hihi inruilen tja wacht eerst maar de pup af . miranda, wow heftig gesprek dus. en klinkt gek maar ik hoop dan dat Joris zijn indicatie krijgt. dan kan hij goed starten en daarna misschien over naar "gewoon" onderwijs. ga even douche en me aankleden en de kids van kdv halen
@ Lidia -> ik heb vaker migraine. Meestal begint dat bij mij met een lichte tinteling in het oog (echt een soort sterretje wat je ziet) wat zich steeds meer uitbreidt. Op een gegeven moment zie ik bijna niks meer en daarna zakt dat gelukkig af, maar ik blijf een gigantische koppijn houden de rest van de dag... Ook fel licht doet pijn dan aan de ogen... Ik duim ook met je mee dat de klachten idd na het verwijderen snel afnemen!! @ Hedwig -> nou ik zei dus op een gegeven moment tegen die vrouw dat ik er wel van overtuigd was dat speciaal onderwijs gewoon het beste is maar dat Sven daar niet zo over dacht. Dus toen werd hij aan de tand gevoeld en moest hij zich uiten waarom hij dat dacht etc. Ook aan het einde zei die vrouw tegen Sven 'moet ik je nog meer redenen geven waarom speciaal onderwijs echt beter is?' Ook daarna onderweg weer richting huis vroeg ik hem hoe hij er nu over dacht, maar hij wilde er nog niet over praten. Wel zei hij dat hij het wel wist dat speciaal onderwijs beste is, maar hij vind het gewoon ook moeilijk!
ff heel snel, nog steeds niet onze laptop en druk druk druk... miran wel fijn dat het voor sven en jou toch wat duielijkheid heeft geschept! Lidia hier migraine en nu met medicatie en een spiraal is het gelukkig wat onder controle. Hier bouwde de migraine zich op het begon met 'vlekken' zien dit word dan erger dan dan is het zoals kokervisie, ik kan dan nog maar weinig zien. Daarna trekken de vlekken weg en barst in alle hevigheid de hoofdpijn los. Ik ben dan echt doodziek, misselijk en kan geen licht en geluid verdragen. Hier heb ik ongeveer 3 dagen last van waarvan ik de eertse 2 echt net kan functioneren. Ik heb medicatie ervoor die ik in moet nemen op het moment dat een 'aanval' opkomt en sinds een paar maanden heb ik ook medictaie die ik elke dag moet slikken ter verkoming. Migraine is echt mega vervelend. Sandra in een weekend? welk kun jij? wij kunnen de aankomende 2 niet maar daarna kunnen we eigenlijk bijna elk weekend. Verder niet veel onthouden en niet als terug gelezen, sorry!
ow dames heb hier heeeel slecht enorm in een deuk gelegen zeg Richard had een nieuw Wii spel gekocht voor hem en Erik. Iets met kleine kermis spelletjes. En ze moesten kegelen en Richard wou Erik helpen hoe hij de bal moest gooien en Erik die gooide de afstandsbediening toch vol tegen Richards kaak aan zeg. Mega pijnlijk natuurlijk en Erik janken van de schrik! Maar het zag er zo vreselijk grappig uit, heb echt 10 minuten compleet in een deuk gelegen zeg Erg he
Hahaha geweldig Hedwig! Wel sneu voor Richard, maar kan het me helemaal voorstellen @ Anniek -> nou hopelijk snel jullie laptop gemaakt! Hier heeft Joris net zijn eerste judoles gehad. Op het kinderfeestje afgelopen zaterdag over gesproken met een moeder van een ander kindje en toevallig was vandaag kijkdag. Dus wij meegegaan (samen met nog een vriendje van Joris, de 3 musketiers op de psz haha, alleen helaas zijn die 2 vriendjes sinds maandag naar de basisschool). Joris is echt klein! En dat viel dus heel erg op in het groepje, maar hij hield zich echt groot en deed aan alles mee! Alleen toen ze gingen 'gooien' met elkaar vond hij het even wat minder, maar toch deed hij daarna weer volop mee! En ondanks dat hij nog geen 4 is, mocht hij zich toch al inschrijven omdat hij zich heel goed red in de groep. Dus nu mag hij woensdag weer gaan! De grootste praatjes had hij daarna, zo leuk! En kwamen we net terug, haal ik de brievenbus leeg (zaterdag niet gedaan) liggen de papieren erin voor de indicatie! Dus ik blij, valt ook redelijk mee wat we moeten invullen, dus morgen gelijk de papieren afgeven op de psz en bij de logopedie! En dan duimen dat ik alle papieren deze week nog binnen heb, dan breng ik ze dan meteen persoonlijk naar de school toe! Had het telefoontje wat ik gepleegd had toch nut, omdat ze aan de telefoon zeiden dat het pas einde van de week minimaal binnen zou zijn!
Hedwig, heerlijk he dat je zo klunt lachen om de kinderen als ze aan het wii-en zijn. grappig. Miranda, duimen maar dat alle papieren binnen zijn! Lidia, vervelend zeg zo'n hoofdpijn. Migraine is zo naar. IBij mij begint het ook vaak met "sterretjes" zien en niet tegen licht en geluid kunnen. Vervolgens echt misselijk van de hoofdpijn. Laat ik het afkloppen, maar ik heb et gelukkig al een tijd niet meer gehad. Sterkte en beterschap. Lidwina, ik hoop zo dat jij binnenkort weer goed in je vel komt te zitten. Ik heb het soms echt met je te doen. Verder niet veel onthouden. Onze computer gaat straks weer weg voor onderhoud. Ik word er zo stapel gek van dat dat kreng iedere keer uitvalt. Ik wil weer gewoon lekker kunnen photoshoppen. Dus ik ben er even niet en op werk kan ik niet inloggen.
zo hier echt een hele leuke gezellige dag gehad! kindjes opgehaald van psz, hadden het allebei leuk gehad. even boodschappen gedaan en nr huis gegaan. lekker aangerommeld, spelletje gedaan. toen eierkoeken gebakken, voor t eerst. receptje van vriendin gehad. was echt heel erg lekker en leuk! had tr beslag in zo'n siliconenring gedaan van de xenos in de vorm van berenhoofdje, lukte echt perfect! dus dat wordt yara's traktatie met wat stickers en gezelligheid erbij daarna naar de bieb hier geweest op het winkelcentrum, heb yara maar eens lid gemaakt. hadden hier zóveel boeken joh! dus die hebben we nu ongeveer uit, dan beginnen we aan de bieb. maar zit ook kleine speelotheek bij, en seth liet zn oog gelijk vallen op een cars duplo auto ding en yara zag ook iets heel leuks. dus moeders liep met twee kratten te sjouwen. ook nog boekjes mee, en yara was in de zevende hemel, zo gezellig. nog gegeten bij mn moeder en o wat kan die toch lekker koken. dan hoef je echt niet uit eten! dus nu net kindjes op bed, even geruimd en nu even niks. heb ook wel een beetje veel in een dag gepropt maar ik vond het heel leuk! miranda wat stoer joris op judo! is voor ieder kind goed denk ik! en als ie er zoveel lol in heeft, dan hartstikke leuk! maar 2x per week las ik op hyves? das best veel joh! en fijn fijn fijn dat de papieren al in je brievenbus lagen. en ook goed dat het gesprek op de basisschool duidelijkheid gaf. sven moest dus even met de billen bloot van die vrouw daar..wel goed hoor! snap ook echt wel dat t bij hem moet zakken maar komt vast goed! hedwig ben blij dat je nog even gelachen hebt vandaag,( al is de reden voor richard iets minder grappig..) heb het soms zo met je te doen meid, helemaal als ik lees dat je owen soms wel wil inruilen voor je pupje..ik weet dat jij een ster bent in doorbijten en zeggen dat het ooit allemaal wel overgaat, maar soms voelt het zo..ja ik weet niet..of je echt met de tanden op mekaar de dagen aan het doorworstelen bent. dat vind ik best erg en iedereen kent idd die periodes, maar jij hebt het ook wel heel pittig thuis. anniek vertel s wat over jouw boeltje, hoe is het ? lidwina je zit er echt flink doorheen he meid...beleef je nog ergens plezier aan? of is het één zwarte periode nu? heel veel sterkte meid en als je wil spuien, ga je gang he, maakt niet uit over wat lidia goed dat je thuisgebleven bent meid, hopelijk is die ellende idd voorbij binnenkort! en oe spannend voor damian morgen de eerste keer! ik ben zo benieuwd heo damian het vindt! en gelijk iets met kunst doen, toe maar! sandra hoe gaat het? carla is kyra nog steeds happy met haar oorbelletjes? marijke leuke foto's op hyves van renske! hoe gaat het verder? roba ook al even niets gehoord? druk daar? marian al weer wat opgeknapt? san ook druk?
Wat een heerlijk dagje heb je gehad zeg Judith!! En meteen een idee voor te trakteren, helemaal top. En al helemaal met eierkoeken, hartstikke goed joh! En de kids allebei in hun nopjes met de nieuwe dingetjes waarvoor je hebt moeten zweten hihi! Leuk om te lezen! En de judo is idd 2 keer in de week, op de maandag en woensdag! @ Marijke -> oei, hopelijk de computer snel terug en dat je dan weer lekker kan photoshoppen! Enne, onze papieren zijn al ingevuld! Maar ja, wij hoefde niet veel in te vullen, alleen eigenlijk gegevens en verklaringen zodat ze info overal kunnen inwinnen.
ja ook heel verantwoord he! we hebben net weer een brief mee (elke keer net voor yara's verjaardag) dat het gezond moet. maar ga niet fruit trakteren, vind dit wel een mooi middenweg, plak er met glazuur nog wel oogjes op ofzo nou morgen weer gauw op pad dan om de papieren weer een adresje verder te brengen!
juut lief dat j vraagt... maar hier gewoon teveel! sollicitaties die niet lukken, regeltjes waar het werk weer mee op de proppen komt die ze maar half naleven of waar ik weer achteraan moet, wiapapieren die ik moet invullen waar het bedrijf zich mee wil bemoeien en ik nu alles eerst MOET inleveren op het bedrijf, bedenken wat ik moet als ik geen baan krijg, in mei ben ik 2 jaar iek en ga ik 30% in loon achteruit nouja we moeten ook nog eten, John die ik alles 10x uit moet leggen {zo nu weer een discussie over het trakteren dat het gezond moet, hij bokst meteen ertegen op of een paar uur geleden omdat het kdv van naam/stichting veranderd is moeten we vooruit betalen en daardoor {en door nog meer dingen} zijn we nu in de min terecht gekomen, niet heel drastisch maar tcoh en daar bokst hij ook tegenop wantik moet het maar terug laten storen. En tja ik ben er ook niet blij mee maar het is niet anders, daarbij geldt dat IK álles regel en niet hij! Ik wil alleen overleggen mja kan ik beter ook laten. Verder slik ik weer medicatie omdat ik blijf vloeien, de computer die weg is voor reparatie kost ook weer ff 75 euro, devin groeit ook dus di heeft ook nog kleding nodig, volgende week cp wel heeelll lekker en ga ook genieten maar financieel is het ook beetje ahum.... op het werk weer moeten switschen tja allemaal van zulke dingen.... het is druk in mijn hoofd, voel m niet echt depresief maar er gebeurd zoveel dat ik geen tijd voor echte rust heb....
Hoi allemaal. Hier ook druk (vooral in mijn hoofd), dus weinig ruimte voor hier. Vandaag naar psycholoog geweest, en ik ben gewoon goed bezig (al mag ik het zelf zeggen). Nu nog maar om de 2 maanden naar haar toe. Maar ons gesprek was weer fijn, duidelijk en verhelderend. Anniek, knuf voor jou! En ik krijg van de week mijn rooster voor maart, want feb. gaat niet meer lukken. Dan laat ik het je even weten goed. Miranda, hopelijk duurt de indicatie niet lang meer, en krijgt hij hem. Zodat hij snel kan starten op het speciaal onderwijs. Fijn dat Sven het nu begrijpt, en kan me ook wel voorstellen dat hij het lastig vind. Blijkbaar is hij daar toch anders mee opgevoed (als je de reakties van je schoonouders ziet). Sorry de rest weet ik niet meer. groetjes sandra
Goedemorgen! @ Judith -> ach, weer 6 uur... Ik hoop het ook hoor! @ Sandra -> wat fijn dat je goed bezig bent en nog maar om 2 maanden naar de psycholoog toe hoeft! Wanneer moest je naar de gyn toe? Joris ging naar bed met de judo en stond op met je raad het al judo Wat een praatjes haha!
hier ook standaard elke morgen 6 uur Juut. Snap hoe je je voelt. Vanacht Owen liggen ukkelen ( wanneer niet ) En dan komt die 6 uur in de ochtend nog harder aan..... Maar wat las ik : eierkoeken gebakken? hihi klinkt lekker en leuk. Wil je het recept met me delen? @Sandra : Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat @Miranda : wauw Joris op judo. Stoer hoor! En de indicatie papieren al binnen. Helemaal top! En nu iedereen achter de broek aanzitten zodat je ze eind van de week kunt inleveren @Hier : Jankende en zeurende Owen en een vastende Erik. Zucht Wat ben ik blij dat ik weer rook zeg
hedwig, misschien wel goed dat je zo moest lachen, is erik vast ook wat minder geschrokken maar balen dat je weer een pet nacht had. hij moet uiteindelijk echt door gaan slapen meis, dus het komt goedn, hou vol! miranda, lekker papieren binnen, kan je weer door! en ergens wel goed van juf dat ze sven zo op de feiten drukte met zijn neus. tis denk ik ook lastig als je een vooroordeel hebt van busjes en je kind moet ineens.... hij trekt hoop ik wel bij. judith, weer vroeg, maar komt goed hoor. hou vol! hoe is je kamer aan het vorderen? en ben hier ook wel benieuwd naar het recept! sandra, fijn dat je goed bezig bent. en het heeft natuurlijk tijd nodig, maar je bent op de goede weg! je hoofd word vanzelf rustiger. hoe gaat het met jarno? anniek, loopt even niet zo goed dus. in elk geval wel even lekker genieten van cp zo, en even op de rem qua uitgaven. lastig, maar tis niet anders, komt ook wel weer goed meis. hoe loopt je taartjes site? marijke, bijna op je nieuwe werk vbeginnen toch? leuk! spannend kan niet verder terug na een mega dip gister ga ik kijken of ik er vandaag weer rustig tegenaan kan. pfff, moet nog zo veel doen om het leefbaar te krijgen hier....
Sorry Anniekje! Ik had helemaal over je heen gelezen... Vanochtend meteen op de laatste pagina begonnen met lezen Maar zit echt even allemaal tegen... Hopelijk doet de vakantie je toch goed volgende week en kom je heel even op rust!! @ Hedwig -> oei oei, die Owen maakt er dus nog een potje van! Jeetje! Logisch dat dan 6 uur nog harder aankomt! @ Lidwina -> hopelijk dan vandaag een betere dag en kom je goed vooruit met de dingen die je wilt doen!! En met Sven, idd, nu zijn ouders nog! Maar ja, ze hebben weinig te willen, mijn keuze staat nu vast
Hier is het bewerkelijk.. ukkies zijn weer verkouden (en Justin) en ze zitten dúidelijk nu in een sprongetje dus het is aanpoten hier.. gelukkig (erg dat ik dat zeg) gaan ze morgen en overmorgen naar opa en oma heb ik even de handen vrij om ze uit de mouwen te steken. Gister HEMA fotoalbums gemaakt, was nu 2e voor 5 euro. Heb er gelijk 4 besteld voor alle opa's en oma's en mn zusje omdat ze mij vaak helpt. Is van Justin vanaf zijn geboorte tot nu (dus ook met een paar foto's van Carmen en Devin er in).
Oei Patroes de tweeling in hun sprongetje. Kan me helemaal voorstellen dat je beetje blij bent dat ze morgen en overmorgen er ff niet zijn Hoe was het trouwens gegaan met Justin op school? ( of heb ik daar overheen gelezen? ........ ) wauw bij de Hema tweede voor 5 euro? Dan zal ik eens gaan kijken zometeen
Oja, haha.. Meneertje vond het geweldig! Juf was dik tevree, vond m sociaal en deed met alles mee, praatte met anderen en speelde met anderen. Ging prima dus. Al met afscheid nemen een dikke grijns en een zwaai. Ging met een goed gevoel weg (en spieken om een hoekje hoe mn uk zich staande hield) Mamzie, ik rook ook weer hoor.. heerlijk ontspannend voor mij!