Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en hoe is damian zn eerste ochtendje gister gegaan?

hier alles wel oke, ben wel erg moe.
    maar lekker nr buiten geweest, eventjes nr de stad, en terug bij mini-speeltuintje gestopt en daar even lekker gespeeld.
    ze hebben zo weinig nodig nog op deze leeftijd he, yara vindt een schommel al helemaal het einde.

vanmiddag clustervergadeirng op het werk, zie er een beetje tegenop, moet met mijn mening tegen een hoop anderen aan gaan boksen..maar komt wel goed.

vanavond komt mn vader even hier zitten als de kindjes slapen, gaan wij eten bij de griek, kregen kortingsbon van 15 euro dus dan is dat leuk he!

anniek balen dat je hoofd zo bomvol zit. al dat gedonder op werk ook, en de onzekerheid in de toekomst..valt ook allemaal niet mee. en dan die stomme geldzorgen er nog bij, kan me echt voorstellen dat dat je af en toe teveel wordt..sterkte meid!

patries fijn dat hget zo goed ging met justin! en balen dat het even wat minder gaat. morgen weer even rust in de tent dan :)

lidwina shit dat je gister even een megadip had, hopelijk nu weer wat beter.

sandra fijn dat het zo goed gaat meid je mag trots zijn op jezelf!

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    EIERKOEKEN

- 5 eieren
    - 100 gram bloem
    - 100 gram suiker
    - 2 tl citroensap
    - 1 tl bakpoeder
    - 2 zakjes vanillesuiker

eiwit en eigeel scheiden
    5x eiwit schuimig mixen
    bloem, bakpoeder, citroen erbij, kloppen
    daarna 50 gram suiker en vanillesuiker erbij

----

apart: 4x eigeel met 50 gram suiker mengen

dat bij de rest doen, 5-10 minuten lsten rusten

180 graden, 20 minuten in de oven

ideaa;l zijn dus de bakringen van de xenos (50 ct per stuk) want anders heb je grote kans dat het uitvloeit op je bakplaat tot 1 enorme eierkoek (ook lekker hoor en geinig)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat geven jullie aan je kids voor hun verjaardag?

Hier krijgt Justin een step (met 2 wielen (luchtbanden) ) en een dvd vd sprookjesboom over de draak.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    de v tech camera krijgt hij van opa en oma (lang leve mp) ;)

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    dankje voor het recept Juut :)
    En eten bij de Griek? Jummie!! Is wel 15 jaar geleden voor mij hihihi

@Patries : wij geven Erik : Donkey kong ( wii spelletje ) voor zijn verjaardag.

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Niet terug gelezen dames, sorry...

Knuf voor iedereen die hem nodig heeft.

Kyra krijgt iig deze tas:

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    En mze heeft ook een nieuwe jurk voor die dag en dan moet ik nog wat kleins bedenken.

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    carla ik vind die tassen helemaal te gek! had ook al op die site gekeken, en wauw zeg, wat een prachtexemplaren zeg!
    die van kyra is super!
    wil er eigenlijk wel meer van weten, mag ook via pb hoor :)
    hoe groot is ie en zijn ze erg prijzig? zijn ze waterdicht?

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> succes vanmiddag met je vergadering en je mening duidelijk maken! Niet makkelijk, maar je red het wel hoor ;) En je eierkoek recept ga ik ook ff opslaan!

@ Patricia -> die Justin, grote jongen! En allemaal verkouden, sneu hoor, plus dan ook het sprongetje, dubbel feest dus.

@ Carla -> gaaf hoor die tas!

Enne hier voor de verjaardag? Nog geen idee!

Hier net terug van de dierentuin. Zo'n heerlijk weer, ongelofelijk! Echt even van geprofiteerd dus gisteren en vandaag hihi!

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja ik was ook meteen verliefd op die tassen!!!

Je kunt haar ook gewoon een bericht sturen hoor via hyves, ze is erg aardig en geeft overal antwoord op.
    Waterdicht dat weet ik niet...
    Die voor Kyra kost 37,50. Ze maakt ze tussen de 30 en 40 euro, maar ligt er ook aan wat je wil qua stofjes en kleuren.
    Maar op zich vind ik het nog niet zo heel duur, ze kunnen er kei lang mee doen met zo'n gave tas!
    De afmeteing is 30x25 van die wij hebben.

11. goede middag,

leuk tas carla echt mooi,waar had je hm besteld?
    want die tekst boven de foto kent hij in google niet.

en hier echt helemaal geen idee voor verjaardags cado
    hij geeft niet zo veel ergens om youri is n echte auto jongen
    niks als maar auto,s zijn haha
    maar die heeft hij al zo super veel.

tja en voor buiten ook al veel

tractor met hooiwagen en waterwagen
    trap vrachtwagen
    fiets
    step
    heel veel klein spul zoals vrachtwagens auto,s zandbak speelgoed
    klimrek met grote en kleine schommel met glijbaan
    trampoline
    voetbal goal

tja iemand nog ideeen??

mn zusje vroeg wat kunnen we geven,nu heb ik aan hun gevraagd
    n stuur of telescoop voor aan t klimrek
    of n knooptouw om aan de klimmen schommelen

klei en spullen dr voor vragen we met t kinderfeestje.

nou dat was t weer dadelijk ff de hond lekker uit laten in t zonneke

doeggggggggg

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hipperdepimp heet de hyvessite van haar

13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Alles gelezen, maar helaas te druk om volledig te reageren sorry dames.

Hier gaat alles goed, Jayson donderdag weer oefenen (ik ben benieuwd). Verder gewoon net als anders druk met van alles en nog wat haaha. A.s. zaterdag waarschijnlijk naar de Efteling, zondag carnavallen heb er zo'n zin in en Jayson ook die blijft maar vragen wanneer het weer zover is hahaha.

Nou ga gauw verder hier op het werk.

Voor iedereen die hem kan gebruikd een hele dikke knuffel en tot snel dames

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Patries neemt knuf in ontvangst.. pfffffff ze zijn nu éven rustig.. ff bijtanken voor zolang het kan.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoe zit dat eigenlijk bij jullie? sinds een tijdje is Justin dus bezig met schrijven, letters en hij kan tot zeker 40 tellen (met een heeeel klein beetje hulp af en toe) en nu begint hij ook met bijv de P van Plaat en de B van boek etc.. af en toe heeft ie dat niet goed zoals de S van zout bijv.. ik heb t idee dat dat allemaal nog helemaal niet hoort, of ontwikkelt ie zich ineens weer ofzo??

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Was al weer vroeg dag hier.. kwart voor 5. Carmen ligt nog te mopperen in de wagen. Ik hoop dat ze snel weer 'gezellig' worden hoor, jakkes.. stelletje sjagrijnen.

Vanmiddag naar de gynaecoloog voor nacontrole, ik heb nog steeds pijn, sinds de geboorte van Justin. Ze dachten dat het dyspareunie was, maar de gynae zei dat het na de bevalling over zou zijn. Mooi niet, het is nog precies hetzelfde. Dus ik wil nu dat er goed naar gekeken word en (nog belangrijker) iets aan gedáán word, want dit is geen doen..

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Mogge allemaal,

@Patroes ; wauw Justin is snel! Volgens mij zijn de meeste van zijn leeftijd nog niet zover. Maar je hoort het wel steeds vaker dat ze sneller met dat soort dingen bezig zijn.
    Erik kan ook tot 40 ongeveer tellen. Herkend het ook als het er staat. Maar met schrijven is ie nog niet bezig al herkend ie ook wel de letters en kan ze benoemen.

Ojee is de tweeling vervelend? Pfff petje af voor jou hoor meid! Ik vind het al zwaar als Owen van die zeurdagen heeft. En hij is gelukkig maar alleen hihi ( zoals ik vaak tegen hem zeg: Je bent me dr eentje zeg, gelukkig ben je niet met zn twee ;)
    Maar dat gaat voor jou niet op natuurlijk.

Succes bij de gyn! Hoop dat ze iets tegen de pijn kunnen doen!

@Hier
    Gisteren was het hartstikke mooi weer. Lekker zonnetje enzo. Merkte meteen aan mezelf dat de last een stuk lichter op mijn schouders ruste :)
    Nu vandaag helaas alles weer grijs en dichte mist :(
    BAH, ben zo vreselijk toe aan de lente!

Wel heerlijk nacht gehad! Beide kindjes hele nacht doorgeslapen :D Dus heb heerlijk kunnen slapen. Helaas word Richard altijd sjagerijnig van een goede nacht slaap..... snap jij 'm dan snap ik 'm ook. pff mannen....

18. goede morgen,

Mamzie heerlijk nu goed geslapen,en idd dat zonnetje doet iedereen veel goeds.

Patroes:
    hier telt youri tot 20 maar schrijven en poppetjes tekenen ho maar echt niet dus,ook geen zin in en geen moeite voor nemen
    dat is echt met geduld doen en dat heeft hij 5min hahaha,ach t komt allemaal wel dadelijk als hij op de basisschool zit.

en ik duim dat je meissie straks n beter humeur heeft,t is toch wat met 3kids he ;)
    succes met de na controle

ik ga ff youri omkleden zo psz doegggggggg

vanmiddag tandarts bah ik weet nu al wat ze gaan doen geen zin in.... brrrr

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Allereerst: van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lidwina!! Maak er samen met Didier en de kids een gezellig dagje van!

@ Patricia -> schrijven is Joris ook erg mee bezig. Vraagt dan ook of ik bijvoorbeeld een naam op schrijf en dan probeert hij het na te schrijven... Succes vanmiddag bij de gyn! Hopelijk kan je geholpen worden!

@ Hedwig -> ik snap hem niet, dus jij ook niet :p Mannen blijven rare wezens! Toch hartstikke fijn dat de kids beide goed doorgeslapen hadden! Enne, kom maar hierheen ;) Zonnetje schijnt, een paar wolkjes, blauwe lucht... Alleen heeft het wel gevroren, moet zo krabben...

@ Esther -> wat gaan ze dan doen bij je bij de tandarts? Succes dan in ieder geval!

Hier vandaag een druk dagje. Zo eerst logopedie (laatste test voor de indicatie papieren), vanmiddag op visite bij het vriendinnetje van Joris en dan vanavond judo...

20. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen dames.

Lidwina van harte gefeliciteerd met je verjaardag. een gezellige dag met kids en man(of moet didier werken???)

hier net Damian weg gebracht voor de 2e keer. gisteren ging het goed maar toen was ik even bij mijn ouders en toen heb ik wel een traantje gelaten (pff een emosul:) hier). maar Damian vondt het gewelidig. toen ik vanmorgen zei dat ie weer mocht stond hij te springen op zijn bed:D en hard YES te roepen hahaha..

nu even aan de koffie, elise is zich zelf aan het vermaken met little people . Gisteren samen met mijn vriendin aan de cars taart voor Damian begonnen:D en moet zeggen ben er wel al trots op. maar hij is nog niet af. zal zo even spammen. maar sttttt niet verder vertellen want het moet een verassing blijven;):D

en iets over kadootjes? Damian krijgt van ons een lego tracktor met klein spul erbij. en van mijn ouders een drumstel;):$ daar vroeg ie al om voor de sint haha. vin zei tegen damian "je mag alleen spelen als je slaapt"zegt damian nog oke pap haha:D:D

patries, balen dat je ukkies zo shaggo zijn , knuf voor jou en laat je maar goed na kijken want die pijn is niet oke. En hier ook een jongentje wat tot 50 kan tellen en veel met schrijven bezig is. hij kan zijn naam schrijbven(nou ja je haalt de letters er een beetje uit;)) en hij kan 1,2,3 schrijven. jaja echte grote kids worden het!!

miranda, veel plezier vandaag, judo vind joris geweldig hé:)

hedwig,, hier ook een zonnetej hoor. wel koud maar lekker. en inderdaad de lente mag wel beginnen hoor. fijn dat de jongens ged hebben geslapen.

ehhhh weet het niet meer

Deel Deze Pagina