bedankt all! Het is gewoon echt druk in mijn hoofd, was nog vergeten dat de sollicitaties ook niet opschieten en de bank ook niet en gistren heeft john de laptop gehaald, was hij nog niet gemaakt terwijl hij waarschijnlijk vóór het weekend klaar zou zijn! pff Vamiddag hebben we een gesprkje op de basisschool, hier worden ook de wendagen afgsproken... ik vind het maar laat, had ik al aangegeven maar komende week zijn we op vakantie en er zit nog een week carnaval is! Ik wil haar ook niet teveel geven op 1 week! Dus het wordt waarschijnlijk 1 of max 2 keer wennen! naja loopt wel los hoop ik, en zo niet dan blijft ze thuis. san jij ook een dikke knuff miran heeft niet carla gave tas! patries suc6 met de tweeling. Kyana krijgt van ons; een hemelbed {moeten alleen nog een matras} met gordijnen en een k3 spel, kwartet, poster van k3, dancecam weet het eigenlijk niet meer allemaal. moet met mam nog gaan...
ow lidwina sorry! HOERAAAAA van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van, het zonnetje schijnt voor jou!
Lidwina jarig?? HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG LIDWINA! @Miranda : hier begint ook het zonnetje een beetje te schijnen En gelukkig ben ik niet de enige die mn vent niet snapt hihihi Veel plezier vandaag met je druk program! @Krullie : sterkte bij de tandarts! @Juut : En? Hoe laat was het vanmorgen? Of liggen jullie nog te slapen? hihi @Hier Weer drama achter de rug met Erik. Ow wat is dat kind panisch met haren wassen zeg grrr. Echt niet normaal meer hoor. Word er gewoon boos van. Want probeer van alles om het naar zn zin te maken. Washandje voor zn ogen, hoofdachterover, zelfs een duikbril gekocht. Maar hij gaat werkelijk compleet door het lint en schreeuwt de hele boel bij elkaar. Dus heb nu maar gewoon gelijk een plens water over hem heen gegooid. Tja shampoo moest er toch uit. En hij ging zo tekeer dat ik het niet voorzichtig kon doen. Pfff nu maar ff een bak koffie hoor. En dan Owen in bad. Iemand nog tips hoe ik in vredesnaam Eriks haar kan wassen? ( voorzie nu al rampsenario's met zwemles ) Als enige optie heb ik nu nog dat ik straks gewoon zijn haar mega kort laat knippen zodat ik het niet zo vaak hoef te wassen ( en dan is het ook zo gebeurd )
Bekijk bijlage 128391 en de voorkant, maar in het echt is ie mooier hier lijkt ie op de foto korrelig maar dat is ie niet
Pffff... Hier alweer ziek! Ik dacht dat ik wat was opgeknapt, maar nu sinds maandag weer in bed. Ik heb nu geen last van misselijkheid en buik maar van mijn hoofd. Kop vol snot, knallende koppijn, keelpijn, oorpijn. En er is niets aan te doen want er is niets aan de hand zegt de dokter. Geen ontstekingen. Dus 'gewoon' griep en dus gewoon uitzieken. Bah! Morgen is afscheid op psz en afspraak vk. Daar wil ik perse heen, dus vandaag zo veel mogelijk in bed en dan morgen twee keer inspannen maar daarnaast ook maar weer bed in. Heeko heeft sinds zondag longontsteking, dus die ligt naast me en oma is weer hele dagen hier. Gelukkig zijn Lotte en Martijn weer helemaal beter en lekker naar psz. Wilde eigenlijk taart gaan bestellen begin van de week, maar durfde het toch niet aan. Laat het maar even van zaterdag afhnagen of de verjaardag door kan gaan en dan maar gewoon wat vlaaien halen bij multivlaai, anders is het zo zonde! Wil sowieso hun verjaardag wel vieren voor de oma's en opa, maar als we ons nog zo belabberd voelen dan de rest van de visite maar een week later ofzo.
jeee marian dat is niet best. en ik geef je gelijk hoor. die taarten komen wel en de kids hebben toch niet z'n tijdsbesef van datums dus een weekje later kan geen kwaad. beterschap. zo huisje is weer schoon. wel meer tijd voor hh met maar 1 om je heen . elise was aan het helpen met de was vouwen hihi zo leuk..
Ach Marian, wat balen zeg... Hopelijk knap je toch snel op en kunnen jullie het weekend gezellig de verjaardag vieren van je twin! Morgen al het afscheid, zie je er niet tegenop? @ Lidia -> hihi, een drumstel! Ach is leuk joh En wauw! Knap hoor die taart! @ Hedwig -> ik heb geen tips voor je... Moeilijk hoor. Joris had het toen hij klein was, maar dat was meer de angst voor de sproeier. Hier hadden we toen een hoesje gekocht wat om de douchekop kon, vanaf toen vond hij het meteen niet meer zo erg! @ Anniek -> dat is idd wel balen met de wendagen, maar denk ook weinig aan te doen. Vooral met jullie vakantie en ook nog de carnavalsvakantie. Anders de eerste week na haar 4e verjaardag laten wennen joh. Ze zijn nog niet verplicht meteen hele dagen te komen hoor. En gewoon kijken of ze het aan kan om meteen hele dagen te gaan! Hier ook even aan de gang in huis! De laatste test is afgelegd bij de logopedie. Gelukkig werkte Joris mee! De logopediste probeert het verslag vrijdag en anders uiterst maandag af te hebben. Dan werkt ze het weekend eraan door om het zo snel mogelijk uitgewerkt te hebben!
@ Miranda, Ik zie er eigenlijk alleen tegenop vanwege mijn gezondheid nu. Verder heb ik er best zin in! Ze worden al zo lekker groot en eigenwijs! Maar goed, misschien is het voor mij minder 'erg' omdat ik natuurlijk Bas nog heb en er zelfs nog een vierde kleine spruit onderweg is. Voor mij is het nog niet echt afscheid nemen van het kleine kindjes hebben....
goede middag, miranda,ik moet 1 kies opnieuw laten vullen en de andere kies boren en vullen heb n klein gaatje oke t is misschien niks maar brrr niet voor mij echt niet!! terwijl t n lieve tandarts is groetjesssss
Jarig: Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Zwanger: Marian: uitgerekend 10 september 2011
Hier vanmiddag al om half 2 naar huis gegaan van school met enorme hoofdpijn(had ik al vanaf gisterenochtend last van). Dus lag om 14.00 uur in bed vanmiddag, mam was zo lief om tre blijven voor de kids. Ben om 17.00 uur pas weer opgestaan en nu gaat het redelijk...dadelijk maar weer vroeg erin en hopen dat het over is morgen...
@ Carla -> sterkte nog met je hoofdpijn. Altijd vervelend... Hier een druk dagje gehad. Iets teveel van het goede... Eenmaal op de judo schrok Joris van het klasje. Waren ineens 12 kindjes (maandag maar 7), veel grotere. Dus hij durfde in eerste instantie niet, moest er zelfs van huilen en was bang dat hij omgerend werd. Maar de leraar wist hem al snel over te halen. Alleen de laatste 10 minuten zat hij in een hoekje en niemand kreeg hem eruit. Hij was moe zei hij. Wel op het einde deed hij nog even mee met afscheid nemen en afsluiten. Eenmaal thuis, was ik even bezig met de was omgooien, kom ik in de woonkamer lag hij al te slapen op de bank... Doodop dus! Gebeurt echt maar zelden. Dus was echt moe... Maandag maar wat rustiger aan doen voor de judo! Toch was het wel geslaagd en heeft toch nog heel wat afgerend!
Hoi allemaal. Hier even snel alles gelezen, maar niet zo veel onthouden. Lidwina, ook even hier: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad? Carla, beterschap. Hopelijk is het morgen weer over. Miranda, ach die arme joris. Was idd een druk dagje voor hem. Wel stoer hoor Judo. Marian, beterschap voor jou en heeko! groetjes sandra
goede morgen, nou de tandarts heeft 1 kies opnieuw gevuld want er was n stukje afgebroken,t kleine gaatje heeft hij laten zitten wat dat was nog zo klein daar kon hij beter nog niks aan doen als ik er geen last van had,maar wel 2 goeie verdovingen en heel halve linker kant van t gezicht was tot gister 20.45u verdoofd haha nu alleen beetje spierpijn in mn kaak van de spuiten. vandaag ff t hh doen kan toch niet weg stefan heeft de auto mee want er branden n lampje bij hem,moest hij koolvloeistof even bij halen schijnbaar,gaat hij nu bij de garage na vragen hoe dit kan is pas gekeurd. ik wens jullie n fijne dag dames... doeggggggg
Goedemorgen! @ Esther -> irritant die verdoving hé hihi! Maar ja, je hebt het weer achter de rug! @ Judith -> hoe is het daar? Hier redelijk geslapen. Ik lag al om half 10 in bed, Joris werd om 11 uur wakker, bij me in bed genomen want ik was zooo moe. Om half 5 zei Joris dat we moesten opstaan, ik hem gezegd dat we pas opstaan als de wekker gaat en gelukkig heeft hij daarna tot de wekker geslapen. Pff, maar heb het gevoel alsof ik maar een paar uur geslapen heb! Die stomme onderbrekingen ook in de slaap...