herkenbaar Miranda ;p Hier gisteravond niks willen, allebei niet. Gelukkig viel Carmen om 20.30 in slaap en Devin huilde door, hij viel om 21.00 in slaap. 22.00 kreeg hij een fles want hij was weer wakker en huilen. Daarna mopperen, dus weer naar bed en toen pas 6.00! Carmen sliep tot 23.30 en toen tot 6.30! Dus dat is wel goed.
goedemorgen,, hier even met een bakkie tot ik naar de ha kan. zometeen gaat het spiraaltje er uit en weer over naar de ouderwetse pil. damian is weer naar school haha klinkt echt nog raar. tot laters
hier alles wel redelijk hoor, thnx miran alleen vannacht weer een mega slechte nacht zelf, seth is erg aan het hoesten. en bij mij duurde het weer 2,5 uur voor ik in slaap viel, en ik werd er weer zo boos van. uiteindelijk toen rol thuiskwam om 0030 maar een halve slaappil op (die nu nog steeds een beetje doorwerkt!) toen de rest natuurlijk heerlijk geslapen. net allebei weer weggebracht nr de psz, ben wel trots op sethje hoor, hij doet het zo goed. waren 2 kindjes kei en keihard aan het huilen maar hij trok er zich niet veel van aan. kijkt wel even, maar dat is het. hij geeft gewoon vrolijk een kus en staat voor het raam te zwaaien! hier vandaag verder niks op het programma, behalve vanmiddag dansles van yara. hedwig gaat richard er 's ochtends wel eens uit of nooit? lidia hoe was het? niet al te pijnlijk? hoop zo dat het nu gedaa is met de koppijn patries jee dat doen die kleintjes toch maar netjes hoor! was alles goed gegaan bij je schoonouders? vandaag weer toch? miran ach het was toch allemaal wat veel voor joris dan. gelukkig ging ie toch nog wat meedoen, en thuis een heerlijk dutje op de bank. alleen jij nu zo moe van de nacht, balen hoor krullie sterkte met de kaakspierpijn.; carla hoe is het nu met jou? goede nacht kunnen maken?
ahh balen Juut van je nacht Richard gaat er elke dag mee uit hoor. Want hij moet sowieso om 6 uur opstaan om naar zijn werk te gaan Dus we staan beide tegelijk op. In het weekend doe ik het alleen. Of als Erik ook wakker is dan brengt ie Erik naar beneden en mag ie van mij nog ff paar uurtjes bijtukken. Ik ben echt een ochtend mens en heb er niet zo'n moeite mee om zo vroeg op te staan elke dag Mits ik savonds er maar op tijd in kan en genoeg slaap heb snachts. En aangezien Richard er snachts altijd uit gaat voor de kindjes..... mag ie in het weekend lekker bijtukken. Niet dat ie dan lang slaapt hoor. Rond 9 uur is ie altijd wel beneden. Ben gezegend met een man die niet van lang uitslapen houd
zo hier zitten ze samen te verven (seth een wcrol en yara een mini canvasje) straks even kijken of ik seth zn bed nog in krijg hedwig fijn dat ie niet van uitslapen houdt. en joh als ik jou was zou ik ook doordeweeks eens een keertje lekker blijven liggen, als richard er toch zo vroeg uit moet.. rustig verder hier? zag op hyves dat joris niet lekker is? hoe is het met damian gegaan vanmorgen?
goedemiddag,, mijn ouders zijn net weg, waren even hier om een broodje te eten en van Damian te horen hoe het was gegaan op school. Elise ligt nu even lekker te slapen, eigelijk wil ik ook maar Damian wil niet. vannavond er maar vroeg in. bij de dokter ging het wel, nu wat last van mijn ondebuik en ik moet nu wachten tot ik ongi wordt dan mag ik starten met de pil. juut, balen van z'n nacht zeg.fijn dat seth het zo goed doet. en wanneer gaat yara wennen op school? hedwig, hier doen we het om en om met uitslapen. maar ik ben ook meer een ochtend mens en de laatste dagen was het laat dus dan ben ik nu gewoon moe van te weinig slapen. miranda, fijn dat joris bij jou kan slapen en hahaha om 5 uur al wakker.pff gelukkig nog wat geslapen. eehhh sorry kan niet verder terug.
Lidia, hoe ging het met Damian op school? Miranda, vervelend dat Joris niet zo lekker is. beterschap voor het mannetje. Mamzie, heb je je hondje al? Renske ligt heerlijk te slapen. Maar wat een boef kan het soms zijn. pff. Ze slaat en gilt er vrolijk op los. Als je haar waarschuwt kan het zo maar gebeuren dat ze op je af komt rennen en je een klap in het gezich geeft?? (nou ja dat gebeurde Remco van de week) stiekem moest ik er wel om lachen. Maar het kan natuurlijk niet. Stijn ziet er weer heel erg uit in z'n gezichtje en heeft ook pijn. We zijn vorige week bij een homeopaat geweest. Toen heeft hij korreltjes gekregen, maar het is zo vurig. Ik wil er nu niet die creme van de dokter op doen, omdat ik bang ben dat dan de korrels van de homeopaat niet goed werken. Maar ik heb het er wel moelijk mee. Misschien straks toch even de homeopaat bellen. Mijn computer is nog niet gemaakt, dus ik kan hier niet te vaak zijn. Morgen mijn laatste werkdag, dan een paar dagen vrij en vrijdag beginnen bij mijn nieuwe werk.
sow ben ik ook nog ff op mijn super trage compie... wbt kyana naar school! Ze gaat 2dgn wennen en daarna gewoon kijken hoe het gaat... ze komt gelukkig niet bij de ouwe juf {das echt zo'n pff zeikertje, hb ik vroeger ook gehad} Verder niet veel te melden, op me werk kom ik geen steek verder en me leidinggevende bevestigde dat het 'uitstel van executie' is, naja daar mag je het dan mee doen! ze moeten me zogezegd aan het werk ouden! John gelukkig vandaag wel weer een positief gesprek op het werk! Zijn we érg blij mee. Ik heb nu vakantie, ben er ook echt aan toe en heb er erg veel zin in. Verder heb ik me zitten verdiepen in een pgb en er i een vacature voor observatie gezinnen... Ik ga het er vanavond of straks eens met john over hebben echter is het wel zo dat ik nog niet weet of we in aanmerking komen omdat het beetje verder weg is van hier... Maar het houd in elk geval in dat je een kindje in huis krijgt die {tijdelijk} niet meer thuis kan/mag wonen en dat je onderdeel bent van een vroeg interventie team. Kindje wordt opgenomen in de thuis situatie... Miran haha die joris en judo, wel cool hoor. Esther elukkig viel het een beetje mee dan! Ik haat vedovingen, doe alles zonder verdoving bij de tandarts behalve trekken natuurlijk. Maar vind de verdoving vréselijk. marian jeetje, sterkte daar! Wat een ziekenboeg hedwig Waarom doet erik zo? Waar is hij bang van? Tja ik kan je alleen maar adviseren om het negatieve gedrag te negeren. Duidelijk aan te geven wat je gaat doen en het ook gewoon te doen. Laat je eigen emotie niet te erg zien: Erik, mama gaat nu je haartjes wassen! Je wast vervolgens zijn haren. Daarna zeg je; kijk maar naar het plafond dan kan ik uitspoelen. Let op dat het niet in zijn ogen komt en doe je ding. Als Devin of Kyana niet mee werkt dan probeer ik hun hoofd schuin te houden, lukt dit niet dan is het jammer maar helaas! Als je klaar bent zeg je; zo klaar! En gaat niet in op hun verdriet, dit verdriet is namelijk niet 'nodig'. Het is de normaalste zaak om haren te wassen. Bekractig goed gedrag, zodra Erik ff niet huilt, gilt oid beloon dit dan; Goedzo Erik, het gaat goed zo!Verder idd een redelijk kort koppie en ik zou zeggen 2x per week is voldoende. Zorg voor schampoo wat niet prikt, een neutral oid. Samen doen is ook een optie maar als een kindje helemaal uit zijn dak gaat als hij al aan haren wassen denkt dan heeft dit weinig zin. Je kunt namelijk geen echt contact leggen met een hysterisch kind. Misschien een boekje over haren wassen? Ik hoop dat j iets hebt aan deze tips {en bah wat klinkt het allemaal pedagogisch verantwoord zeg pff} vanavond kapper.... morgen en het weekend alles inpakken wassen strijken en netjes maken! Zondag hond n overige diertjes weg en dan CP, here we come
ow jeetje marijke, sterkte met stijn. Ik kan me voorstellen dat ht aan je vreet als moeder zijnde! pff en spannend op naar dié vrijdag!
@Juut : Gezellig verven En langer blijven liggen? Nee heeft geen zin. Want Richard staat om 6 uur op en is om 7 uur de deur uit hihihi. In die tussentijd moet ie scheren en brood smeren en eten. En dan nog de kindjes erbij? Ach gus, nee hoor. Doe ik zelf wel. Gelukkig werken de kindjes altijd keurig mee smorgens. Erik op de bank met een dekentje tv kijken. Owen die voer ik in de tussentijd zijn pap. Ook voor de tv anders dan heb ik de pap tegen het plafond zitten hihi. @Marijke : oei die Rensje wat een deugniet! En arme Stijn weer zoveel last @Anniek : Klinkt als een hele mooi baan. Maar ook wel intensief volgens mij! Haren wassen : Ik leg het Erik elke keer vantevoren uit. Precies wat ik dan ga doen. En hij is het er dan helemaal mee eens. Vertoond geen angst. Maar zodra ie het water op zijn hoofd voelt is het blinde paniek en krijg ik hem totaal niet meer tot bedaren. Hij luisterd dan helemaal niet meer! Boekjes hebben we gelezen over haren wassen, hem proberen te laten meehelpen, dat hij haren was bij een knuffel hebben we geprobeerd, zelf de ahampoo laten uitzoeken, belonen, sproeikop van de douche, zo'n figuurtje eroverheen, een bakje water ipv douchekop, duikbril, washandje, speciale pet, laten zien dat Owen haren wassen niet erg vind.... Niks helpt! Hij vind in bad gaan fantastisch! En ik kan zijn haren natmaken met een washandje en het ook inzepen. Maar dat uitspoelen. Ow wat een RAMP! Ik snapt het werkelijk niet.
Even snel... Joris vanochtend opgehaald op de psz. Kreeg ik daar te horen dat hij niet in orde is en ze tot 2 keer toe op het punt stonden om mij te bellen. Begon uit het niets te huilen, maar daarna meteen weer verder spelen en leek niks aan de hand. Eenmaal thuis heeft hij alleen gelegen, werd ook steeds warmer. Ook nog wat geslapen, maar het slaapje had hem geen goed gedaan. Nog warmer en wilt ook echt niet meer onder de deken uit. Net met plassen was het alleen maar huilen omdat zijn beentjes pijn deden... Zo sneu! Ga gauw verder hier met mijn kleine zieke mannetje...
hoi dames, ik heb wat nieuwe spam op mijn hyves gezet, de kids waren net zo leuk met verkleden bezig zegt damian tegen elise, zoo nu kunnen we trouwen haha. ga zo eten koken en dan niets meer, lekker avondje op de bank. hedwig,, ach jee die Erik, hier help het om een droge washand voor zijn ogen te doen. anniek, jee meis dat is ook wat met je werk, gelukkig nog even en dan op vakantie marijke, spannend hoor die nieuwe baan. en foei renske. arme stijn, wat zei de homeopaat? ga eten koken tot laters
Anniek waar gaan jullie ergens heen? en hier altyd verdoving vind ik niet zo erg als de rest. wij gaan van 11mrt tot 14mrt n weekendje landal cauberg doen. Lidia leuke spam op hyves mamzie hier nog n bekende met jou haar wassen verhaal,maar we hebben t toen met zn 2en gedaan en ik heb heb op n gegeven moment samen met me onder de douche gezet en dat vond hij helemaal geweldig onder dat stromend douche water,sinds dien vind hij t niet erg gelukkig hier was t ook strijden en schreeuwen echt niet normaal, zo nu ff lekker pizza eten jammie oh ja hier gister actionman poppen gekocht via MP n super koopje gedaan...
@Krullie : mee onder de douche? Hihi Erik zou een beroerte krijgen denk ik. Laat 'm wel eens zien als ik aan het douchen ben dat het niet erg is. Maar zodra ie maar een spettertje voelt dan is ie weg
hedwig jeetje moeilijk hoor. Ik zou heel kort en krachtig zijn. Geen elle lang verhaald e.d. Kort; Mama was nu je haren. Mama spoelt nu je haren. Het gaat vanzelf over... heb nog geen 18 jarige gezien die moet huilen bij hare wassen miran beterschap voor Jorisje. esther we gaan naar erperheide
ahahaha mamzie echt zo erg,ik wel ga gewoon mee douche zo erg vind ik t niet,hij gaat toch meestal onderin de douche bak zitten spelen.. Anniek oh leuk ...ken t wel niet maar heb er wel eens over gehoord..
zo nog even de afwas zo en dan niks meer. vanmiddag heeft seth een goede middagdut gedaan en ik was ernaast in slaap gevallen. yara was niet gekomen, had zelf de tv aangezet en een uurtje stil geweest. zo lief. vanmiddag nr dansles geweest, was wel weer leuk. veel geruimd en gerommeld vandaag. anniek wat vind jij de leukste cp voor kids? hedwig heel lang hier ook harenwas gedoe gehad met yara, en nu met seth ook. bij yara gaat het nu prima, met seth nog wat minder, maar idd, ik hou het heel kort en praat er verder niet over haha. maar lastig is het wel! Lidia hele leuke foto's op je hyves hoor meid! marijke ach toch die stijn wat erg..je moet wel even bellen hoor! lijkt me echt rot, zerker in je gezichtje miran hoe gaat het nu met joris? klinkt echt als een flinke griep! anniek jee lekker vakantie! en nu de komende dagen niet allemaal te druk doen met je huishoudentje enzo..gewoon rustig aan! anders ga je al kapot weg he, en dat is niet de bedoeling wat een shit op je werk!