Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juutje
    ik doe me best... ;)
    En cp welke de leukste, ik denk dan dat ik toch blijf bij de huttenheugte! Erg leuk zeker nu er ook plopsa naast ligt.
    Verder vind ik erperheide ook heel geslaagd voor de kids, zit een leuke baluba bij. Meerdal, eemhof en vossemeren zijn beduidend minder! Kempervennen is wel leuk maar vind daar het park niet zo heel handig ingedeeld, je moet vaak toch vrij ver lopen naar bijvoorbeeld het zwembad.
    aij wat klink ik toch cp verslaafd pff

zo mer haren weer lekker geknipt :)

owja hedwig e.a.
    Het lijkt mij ook een geweldig leuke baan, heb het er met John nog niet echt over gehad. Ik weet niet of hij het geslaagd vind. Dan moet hij weer aan de klus he, dan moeten de wasmachine en droger naar de zolder en moet de 4e slaapkamer omgetoverd worden tot slaapkamer :)

gisteren trouwens nog gepraat over 'knippieknippie'.
    Als het niet beter gaat moet de spiraal er weer uit :( ik blijf namelijk zonder medicijnen vloeien... maar van de pil krijg ik heftig migraine reacties... weet niet wat er dan nog over gaat blijven! Maar knippieknippie is dan eigenlijk ook wel vrij deinitief, tja je zou het evt kunnen herstellen ik ken mensen die hebben dat ook gedaan en hebben toen nog een 3e gekregen... maar daar moet je nit van uitgaan dat het nog lukt.... mja, we moeen maar ff afwachten meer kunnen we niet doen.

bla bla bla

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    lol knippieknippie hahaha..

Hier net de mirenaspiraal weer gehaald.. volgens de gynae konden mijn constante schimmelinfecties daar niet door komen toen.. dus ga t weer proberen. Vond t niet ongesteld worden heerlijk!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ;)

hier ook net een schimmelinfectie.. pff is ook zo lekker pff!
    maar we houdne nog ff vol, ik heb medicijnen tot halverwege maart ergens en dan zien we wel.... ik hoop dat hij kan blijven zitten! ongi worden zou ik graag niet maar ach. elke dag die !@^#@#@)pil pakken vind ik erger!

ik ga slapen...
    heb weer een aanvraag voor taartjes.
    eind maart een super grote opdracht.

carla
    ik heb nu de chocolademarhsmellowmousse gemaakt met witte chocolade mjammie die was ook mjam! {zou ook wit en bruine kunnen, je wil toch een stapel;) }

trustteee

4. Classic

Classic Niet meer actief

S viond het heerlijk om te douChe, en durft nu ook eindelijk er echt onder te staan. R vind het helemaal niks gewoon water. Met regen piept hij ook. Zelf als het een beetje waait piept die!

Ik ben vandaag gestopt met roken. S kwam naast Me staan en zei, kijk mam, en blaast Zo'n rookwolkje uit zijn mond. (Van de kou dan he) dus vanaf vandaag gestopt! Het gaat best goed eigenlijk! Ik heb zaterdag samen met mijn zusje een Wilton cursus, ze wil graag bakker worden. We gaan dropflowers en al die dingen met icing. Naja groetjes

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek goed plan!!!
    En lekker even weg volgende week, geniet ervan meid!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgn :)

mommie
    oe cool ik wil die cursus ook gaan doen.
    alleen als bakker heeft ze er niet zo heel veel aan hoor ;)

zijn net wakker en devin is nu al 'vervelend'. Pff van hem heb ik af en toe echt zo'n grrrr gevoel!

haha Kyana heeft trouwens allemaal vlechtjes (27) ziet er erg leuk uit.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Mommie -> succes met stoppen! Het lukt je! En leuk hoor, zo'n cursus!

@ Judith -> wat is die Yara toch zoet! Heeft ze jullie even lekker laten slapen!

@ Anniek -> oei, is idd meteen heel definitief. Succes met beslissen erover. En super hoor, een grote opdracht!

Hier? Joris sliep gisteren om 7 uur weer op de bank, maar heel onrustig, dus heeft de hele avond daar gelegen, werd zeker 10 keer wakker huilend. Maar gelukkig de nacht doorgeslapen. Was pas om 9 uur wakker en ligt nu nog in bed (wel in mijn bed, tv te kijken ;)) Maar wilt er nog niet uit...

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat een rust hier!

ben zelf erg moe, heb wel e.a. gedaan maar kom verder bijna tot niets bah. Straks als John thuis is misschien...

9. wat een schattige foto's Lidia. Grappig die vleugeltjes bij Elise.

Anniek, heerlijk er even tussen uit. wanneer gaan jullie precies?

Gisteren de homeopaat gebeld. Ik moet Stijn nu de andere korrels geven. Hopen dat het dan beter gaat. Ik ben heel erg voor natuurlijke medicijnen. maar als ik z'n gezichtje nu zie, denk ik wel eens waar doe ik goed aan. Ik kijk deze korrels nog een weekje aan en anders er toch maar weer even een "gewoon zalfje"opsmeren.

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Zo sneu dat Stijn er zoveel last van heeft zeg... Hopelijk helpen de korreltjes snel!

Hier de papieren persoonlijk afgeleverd :) Om 2 uur belde de logopedie met ik heb het verslag afgekregen. Dus meteen gaan halen en de boel afgeleverd... Ik zei toen tegen Joris: we moeten echt even de deur uit en naar de school in Hoensbroek. Meteen aan het schelden en huilen dat het echt een stomme school is! Toch zover gekregen dat hij gewoon mee ging zonder problemen. We kwamen daar het schoolplein op en hij vrolijkte meteen helemaal op van het zien van het schoolplein alleen al. Ik heel enthousiast: kijk, een schommel, een glijbaan en daarachter goals voor te voetballen! Kwamen we net weer thuis, eerste wat hij zei: is helemaal geen stomme school hé mama. En daarna zei hij: ik ga eerst naar die school en dan de school bij papa (schoolplein hier ligt echt pal achter het tuinhek van Sven's thuis)! Jullie kunnen toch wel voorstellen hoe blij ik was om dat te horen ;)

11. Wat fijn Miranda! Dat moet je een heel goed gevoel geven.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw kei-goed Miranda! :) :)
    En nu maar te hopen dat ze alles snel afhandelen en Joris gewoon lekker op tijd op die school kan gaan beginnen ;)

Hoe voelt ie zich nu?

@Marijke : balen zeg voor Stijn. Homeopathie is prachtig, maar soms werkt het gewoon niet voldoende en moet je toch de keuze maken voor de 'gewone' medicijnen.

13. Owen is ook alweer bijna 1 jaar.

Straks de kids halen. Renske is vandaag gaan wennen bij de peutergroep. In de klas bij Stijn. Ben benieuwd hoe dat gegan is.

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Miranda wat geweldig!!!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Thanks dames!

@ Marijke -> en hoe was het gegaan met Renske in de peutergroep? Vast goed toch?

@ Hedwig -> jantje huilt, jantje lacht. Op zich gaat het redelijk ;) Wilt alleen niet spelen en alleen maar hangen..

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    wat een tegek verhaal van Joris! woehoe, you go girl!
    Nog ff de school flink ophemelen, komt helemaal goed.

Marijke
    wij gaan maandag, een midweekje. Met mijn ouders en mijn broer en gezin.
    en hoop dat het snel beter gaat met stijn!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    pff hard gewerkt vandaag,maar gelukkig ook gezellig.
    kindjes bij rols moeder geweest was weer leuk geweest.
    vind het altijd zo fijn om ze dan weer lekker vast te pakken en te knuffelen he, als ik ze weer zie. zo leuk ook hoe ze dan allebei vol verhalen zitten over alles wat ze gedaan hebben.

lekker makkelijk frietjes gegeten en op tijd nr bed.
    ik ga zo nog even de canvas voor yara's kamer afmaken, wordt wel stoer al zeg ik het zelf ;) kreeg alleen gister de nietjes niet in de tacker, is nu gelukt. dus zo nog even aan de slag.
    al was ik daar gister zo actief mee geweest dat het weer 2,5 uur duurde voor ik in slaap viel :(
    dus nu maar iets eerder stoppen met crea-bea-en haha

miran ach gos die joris! nog steeds niet in orde. en wat stoer van hem, dat ie dat zei joh!

marijke hoe was het gegaan met renske?
    en jee ik hoop dat het gauw rustiger wordt in stijn zn gezichtje!

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier druk met foto's. Digitaal album van indy.
    Dus hier schiet het er even bij in..........sorry.

Juut, heb ff een vraagje, over photoshop, pb je wel even.

Gisteren naar de gyn. geweest. Moet eerst afvallen, want het kan zijn dat door overgewicht je geen (of minder) een eisprong hebt. Over een half jaar terug. Nu was ik 2 weken geleden weer (ja weer) begonnen. Had er al 3 kilo af. Maar goed, nu een goede reden om deze keer wel door te zetten. Maar vind het zooooooo moeilijk.

groetjes sandra

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow op die banner lijkt Indy echt op jouw Sandra! Ze neigt al meer naar jou zeker?

Hier een vrij aardig dagje. Mn moeder heeft geholpen voor een paar uur. Heerlijk, kon ook nog een uurtje rusten s middags.

Morgen hebben Proch en ik qualitytime met zijn 2tjes. We brengen de kids weg om 3 uur, dan later uit eten en naar Najib Amali! En vervolgens lekker doen waar we zin in hebben (niet vies denken dames ;p) en dan mogen we óók nog uitslapen!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Veel plezier vandaag Patroes!!!!

@Marijke : jaja nog maar 3 weekjes en dan is Owen 1 jaar! Wauw wat vliegt de tijd zeg!

Erik gisteren ook wat ziekjes. Verkouden. Maar was net of ik een totaal ander kind had zeg. Brutaal en grote mond en.....nuja heel anders dan anders.
    Toen papa thuis was ging het helemaal mis. Erik was lekker aan het eten en toen opeens EISTE hij een koekje. Op de tafel slaan en schreeuwen : NU!! En Richard slaan enzo :(
    We wisten niet wat we meemaakten!
    En in de winkel ging ie ook protesteren dat ie chipjes wilde en ging zelfs schreeuwen in de winkel. En dat doet ie echt nooit! Is altijd mega voorbeeldig in de winkel.

Hoop niet dat het zo blijft en dat het gewoon komt door het ziek zijn. Want schrok er best wel van....

Deel Deze Pagina