he jakkie hedwig dat was dan echt een rotbui van erik. hoop ook dat het bij het ziekzijn hoort, en dat het niet blijft. is echt niet leuk he als ze zo doen, en helemaal in een winkel, al die kijkende mensen..maar goed, lekker laten kijken hoor! hier vandaag een lekker rustig weekend, niks op het programma san heb je terug gepbt lukt het niet laat het even weten! patries heel veel plezier meid!
Goedemorgen! @ Judith -> lekker een rustig weekend! Niks mis mee toch @ Patricia -> geniet van jullie dagje vanaf vanmiddag! Lekker hoor! @ Hedwig -> jeetje, ik duim met je mee dat het echt door het verkouden zijn is en niet dat hij in een fase terecht komt... @ Sandra -> volg je een speciaal dieet? Maar nu wel een mooie reden om er echt mee door te gaan! Hoeveel kilo wil je graag afvallen? Hier opgestaan met hoofdpijn, jeejj... Hier ook een weekend zonder plannen. Extra, heb dinsdag weer een tentamen, dus dat gaat even voor al het carnavalsgebeuren
Pfff... het kost allemaal nog wel erg veel energie zeg! Maar goed, ik heb besloten de verjaardag door te laten gaan, anders is het ook zo'n gedoe met verplaatsen enzo. Morgen wel wat extra huulp gevraagd van mijn ouders met koffie schenken en taart uitdelen enzo. Dat ik niet alles in mijn eentje sta te doen en na een uurtje out ga ofzo. Net even fruit klaarmaken voor de kinderen en ik ben al bekaf als ik klaar ben! Gisteren boodschappen doen was helemaal een ellende, maar ik heb het overleefd gelukkig! Ik heb ook weinig tot niets gelezen, ik ga weer even plat op de bank, de kinderen mogen veel tv kijken vandaag!
Goedemorgen allemaal. Zo meteen foto's maken, van iemand van het forum. Vanmiddag komt mijn nicht met haar 2 kindjes. Is altijd erg gezellig. Dus wel een druk dagje achter de rug. Juut, snap er niks van, maar vandaag beetje te druk om te bellen, mss als ik nog een gaatje vind, of vanavond als indy in bed ligt...... Miranda had een goede beschrijving, maar lukt niet, photoshop is wss anders. En afvallen: Er moet in totaal 22,5 af, dus nOG
GRRRR indy duwde op een knopje, maar ik was nog niet klaar. Maar ik wilde dus zeggen, nog 19.5 te gaan :x. Sporten gaat eigenlijk ook niet met mijn bekken, dus ik ga proberen elke dag maar een half uur flink door te lopen. Dan heb ik in ieder geval mijn beweging. Marian, pff dat zal een vermoeiende dag worden morgen, maar idd laat het jezelf wat makkelijk maken. Desnoods zet je ergens een tafel met drinken, en laat je ze het zelf pakken. Snappen ze best toch? groetjes sandra
Dat brutaal zijn.. heeft Justin ook sinds een tijdje hoor.. en dat hoort er ook wel wat bij helaas.. grenzen weer verleggen/verkennen. Wacht maar tot ie echt naar kleuterschool gaat Gewoon streng en consequent blijven en vooral niet terug schreeuwen (of slaan) want dan laat je zien dat je 'zwak bent'. Zo, ik ga lekker genieten van straks. Jullie horen t wel.
kwam even weltrusten zeggen is wel erg rustig hier! heb lekker gescrapt, ben aan mn december daily bezig. vanmiddag met seth nr de kinderkapper geweest, was heel erg leuk! echt super, mocht in race auto stoel in kreeg soepstengel en hij kon bumba kijken tegelijkertijd, en hij kreeg bananenspray haha. het zit echt naar mijn zin, en hij liet het heel goed toe! leuk uitje daarna in de stad nog geslaagd voor heel tof zomerjasje voor seth bij de v&d ik was er gelijk verliefd op. beetje duur vond ik maar ik vond m echt tof en rol ook dus toch maar meegenomen, en nog een toy story shirtje voor seth verder waren ze vandaag wel lekker lastig maar oke. ze lagen er lekker om zeven uur in patries hoe was jullie quality time samen? leuk hoor dat je dat nu al weer doet! lekker genieten samen tis druk zat met 3 kleintjes san drukke dag vandaag! heb nog even gezocht naar tutorial maar niet echt gevonden. en o ik wil ook graag foto's komen maken als het mag snel weer een keertje als je tijd hebt marian vandaag goed doorgekomen? en succes morgen meid, wel leuk, lekker feesten! laat ze lekker zelf lopen de mensen! hedwig had erik vandaag nog praatjes? lidwina hoe gaat het daar?
idd erg rustig hier @Juut : wauw wat leuk een kinderkapper! Nog nooit van gehoord hihi Klinkt heel leuk! Jammer genoeg hebben ze dat hier niet. @Marian : Hoe voel je je nu? En had je nu gisteren of vandaag het verjaardagsfeest? Als het gisteren was : hoe was het? En als het vandaag is : Veel plezier! Ik hoop dat je je een stuk beter voelt zodat je er van kan genieten! Morgen zijn ze jarig he. Wauw, 4 jaar! @Hier Erik niet echt meer praatjes gehad. Ook beetje druk gehad. We hebben gisteren ons pupje opgehaald. Dat is helaas nog niet echt een succes. Beestje heeft vreselijke heimwee! Veel huilen en niet willen eten en drinken. Hopelijk gaat het snel beter.
goedemorgen allemaal,, hier net klaar met ontbijten en zo huis op oorde maken voor de verjaardag van Vin. hij is eigenlijk morgen jarig maar vieren het straks met koffie en gebak. marian, veel plezier vandaag met de verjaardag van martijn en lotte, en succes doe het rustig aan hé. verder geen tijd misschien vanmiddag xxx
goedemorgen.... Juut wat klinkt het weer heerlijk gezellig. Moest ook meteen aan Devin denken. Afgelopen donderdag weer kapper en hi wordt ook elke keer geknipt {elke 5 wkn} en nu heeft hij ze helemaal 'fout' hahah! Rondom kort geshoren en dan voor schuin weg, nu kan hij een schuine hanekam en dat ziet er nog 'boeferiger' uit dan dan hij al was! En die zomerjassen zijn er al vroeg he... heb een gave gezien voor kyana! 1 van Vingino en 1 van benneton waren echt super beide... mja ook super van prijs.. hedwig ow jeetje, sterkte met je pupje. Tis ook altijd wat het weggehaald worden bij mamie. gisteren nog in de stad geweest voor een bikini omdat ze van boven allemaal niet meer paste en ik vind dat ik véél te dik ben voor sommige vreselijk minibroekjes.. mja niets gevonden! Had geen zin om 75 euro te gaan betalen voor een marlies dekker en verder was er nog niet veel in de stad. Sandra Jeetje ja dat kan idd ja ivm overgewicht niet ongi worden. {of ik ga ik toch niet lijnen ??) Nou heb je idd een stok achter de deur en ik hoop dat het lukt. Suc6 ermee en tik als het tegen zit maar eens lekker van je af! hier na kyana's verjaardag toch ook weer aan de lijn, ben gewoon echt té aan het worden. Wil er eigenlijk minimaal 15 kg vanaf!
Goedemorgen! @ Hedwig -> ach wat sneu! Hopelijk is het pupje snel aan jullie gewend en voelt ze zich helemaal thuis! @ Anniek -> 75 euro voor een bikini is ook extreem veel hé, pff! En klinkt als een gaaf kapsel hoor wat Devin heeft! Klein boefje! @ Judith -> gave kapper zeg! En zo te lezen was het echt een heerlijk dagje gisteren. @ Marian -> vieren jullie de verjaardag vandaag? Anders veel plezier!! Hier is Joris de film Cars aan het kijken. Al 2 jaar in huis, hij vind de autootjes geweldig om mee te spelen maar de film vond hij nooit wat. Tot nu... Nu doet hij de scenes na met de autootjes haha! Zo schattig, hij is helemaal in zijn nopjes ermee!
dames, ontzettend bedankt voor de felicitaties, sorry dat ik niet eerdser kwam, heb het chaotisch moet alles klaar hebben voor verjaardag (vrijdag pas) en ga zo tractaties maken
Marian veel plezier vandaag met de verjaardag van de kids! Juut lief dat je het vroeg, gelukkig nu even geen hoofdpijn.. Sandra knap hoor dat lijnen, ik ga ook weer een poging wagen... Anniek idd erg duur 75 euro voor een bikini. En welek jassen had je gezien?? Die van Kura past nog van vorig jaar maar wil graag nog een spijkerjasje erbij en heb een gave gezien van Vingino. Dinja moet ook een jas
ow een héle gave witte! van vingino en een ban benneton maar geen spijker. Welke maat heeft Dinja? en idd 75 euro ik vond het belachelijk, vandaar ook dat ik niks gekocht heb. Bij de v&d hadden ze 2 soorten binnenn kosten het bovenstukje 35 van geloof ik en het broekje 30 meen ik. miran hier gisteren naar gekeken, hij wa sop tv! Lidwina beetje rustig aan doen jij daar! hier al aardig ingepakt, zijn wel bijna klaar. nog wat poetsen enzo {ben beetje gebroken pff} Zometeen gizmo, mojo, baloe en Binky wegbrengen (snik) Devin ligt in bedje. Straks nog ff boven en beneden zuigen en dweilen hier en daar nog een doekje erover, prullenbakkies leeg, Devin met John mee in bad, Kyana de haren nog ff helemaal vastmaken/vlecht oid en dan RUST en op tijd plat!
nu we dan eindelijk onze laptop terug hebben wil ik toch graag het ereplaatsje van big showen; Bekijk bijlage 129825
mama!mama! kom eens kijken wat Devin doet... en hoe tref ik hem aan; Hij had zelfs eigenlijk het hele ding dicht gemaakt maar toen ik een foto maakte stond hij op! Bekijk bijlage 129826
Kyana haar uitnodigingen met als tekst; t is om te gieren Mama en ik gaan onze verjaardag vieren. Op 5 maart wordt ik 4 jaar voor de basisschool ben ik al klaar. Vanaf 15.30uur zorgen wij voor iets lekkers en het eten. Kunnen jullie niet? Laat het dan even weten. Tot 5 maart, Kyana Bekijk bijlage 129827