Martijn en Lotte gefeliciteerd met jullie 4e verjaardag! Marian, heeko en Bas ook gefeliciteerd met jullie kleuters!
Oei Hedwig... Een hele dikke knuffel! Wat is er voorgevallen dat de emmer deed overlopen? Toch niks met het pupje?
Ohh Mamzie, is t je teveel geworden? stort je hart maar lekker hoor als je wilt. Juut, nee voor volgende winter joh haha. Zomerjas had ik al in de uitverkoop gescoord in juli vorig jaar Ehh, hier veel op marktplaats gezet, wat is dat toch een gedoe altijd. En met Devin naar de dokter geweest, hij moet aan de puf net als zijn zusje.. Voor de rest, gaat t hier lekker. MARTIJN en LOTTE GEFELICIFLAPSTEERD
Dank jullie wel allemaal! We hebben een leuke drukke dag gehad gisteren. Vandaag een 'normale' dag, naar school en geen visite meer. Is wel zo rustig voor ze, gisteren was genoeg! Ik ben nogsteeds verkouden, maar verder gaat het allemaal net, zal blij zijn als ik de eerste 12-14 weken voorbij ben, dan hoop ik wat minder moe te zijn! Verder mag ik niet echt klagen, want merk verder nog weinig, zelfs pas ik mijn gewone broeken nog en dat was vorige twee keren niet meer het geval na 8 weken. Maakt me ook wat onzeker omdat ik natuurlijk nog een week moet wachten op de echo, en als je dan weinig voelt en niet groeit begin je toch af en toe te twijfelen.... Lidia, is jouw man niet jarig? Gefeliciteerd!
Lotte en Martijn gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!! Wauw, 4 alweer! de eerste echte schoolgangers Marjan, Heeko, Bas en Kleine mini, gefeliciteerd met jullie broer-zoon en zus-dochter gister cakejes gebakken voor tractatie, ik iniminie dingen voor erop gekleid, vergeet ik een foto te nemen ach, kreeg veel oohs en aahs en wows en wauws en sowhees
hedwig, hou vol, het komt weer goed, als je iets kwijt wil mag je me pben. we zijn er om je te helpen meis.hou vast aan wat je hebt en de mooie dingen. en ik weet het, soms is het gewoon zo en kom je er niet meer uit, maar het gaat je wel weer lukken. dikke knuf voor daar van hier.
@ Lidwina -> nu maak je me wel nieuwsgierig! Jammer dat je geen foto ervan hebt, maar wel heel fijn dat het zo in de smaak viel! @ Marian -> nog een weekje en dan heb je duidelijkheid. En het is dus echt een meisje... Hier net terug van de judo. Joris had vandaag een uur lang goed meegedaan! Dus ik heel trots op mijn kleine mannetje
zo hehe alles weer klaar bruiloft: kindjes hebben het goed gedaan! het was verder een beetje ongeregeld boeltje, maar oke. was blij met mn stickerboekjes van de action, precies inzetten wanneer ze lastig worden en dan zorgt t voor veel plezier! wel moe hoor na zo'n dagje. vanmorgen nog gauw even de stad in geweest. leuk setje kleren voor seth nog bij de hema meegenomen (ben de laatste tijd nogal koperig geloof ik..) thuis snel eten en omkleden, kindjes sliepen laatste stukje van de heenweg. gelukkig vond ik het in 1x (gebeurt niet vaak bij mij haha) morgen om 900 bij het cb zijn, voor allebei check up en voor yara de prik. dan ik om 1045 kaakchirurg dus niet echt een leuk dagje voor de boeg.. miran goed hoor van joris! lidwina jammer joh dat je geen foto hebt! marian belgh nog een week wachten tot de echo, das lang he..fijn dat de kids gister genoten hebben! patries fijn dat het verder lekker gaat! en jee devin ook al aan de puf tis wat! hedwig maak me een beetje bezorgd om je..wil je er wat meer over kwijt of liever niet meid?
hoi allemaal,, hier net de inhoud voor de loempia's gemaakt en ze morgen afmaken zodat Vin kan tracteren op het werk marian bedankt voor de felicitatie, dat je het onthouden hebt je hebt al genoeg aan je hoofd. juut, fijn dat het toch een leuk dagje is geworden. miranda,, wow goed van joris hoor. patries,, ach arme devin ook aan de puffer hedwig, meis dat klinkt niet best, laat je hier maar gaan hoor wij zijn er om je te steunen. zo lekker naar mijn bed, damian gaat morgen weer wennen op school.
Justin morgen ook weer wennen, hij had er weer veel zin in zei ie. Hij begint al meer besef van tijd te krijgen en tegenwoordige tijd en verleden tijd niet meer aldoor door elkaar halend. Grappige uitspraak was trouwens (schiet me ineens te binnen). Opa en oma hebben een hond, ze waren aan t wandelen en toen ging de hond naar een andere hond, de hondenriemen raakten 'verstrikt'. Justin vertelde dat de 'vasthouders' door elkaar zaten haha. Devin was vanavond aan t huilen en huilen. Hij is net pas stil. Heeft een uur geleden alles er uit gegooid. Toch maar uit wanhoop een fles geprobeert en warempel.. Wáárom kunnen baby's niet gewoon zeggen wat er is. T is zo moeilijk gissen altijd.
@ Judith -> wat fijn dat het geslaagd was vanmiddag. En stickerboekjes doen het vaak super Altijd handig om zoiets achter de hand te houden! @ Lidia -> oei, alsnog gefeliciteerd met Vin! En trakteren met loempia's, heel apart, maar wel lekker @ Patricia -> tja, het is wat met die baby's, daar moesten ze idd een handleiding bij uitvinden haha! Zo, pauze voorbij, gauw weer verder aan het leerboek!
Lekker geleerd Miranda? Hier heeft Devin na zijn fles van gisteravond, geslapen tot 6 uur vanochtend! Alleen jammer dat Carmen om 12 uur wilde en om 5 uur weer.. maar goed. Meneertje is weer tevree. Straks Justin wegbrengen (natuurlijk net onder Carmen haar 'etens' tijd.. Moet ff vogelen hoe ik dat moet doen..
Goedemorgen! @ Patricia -> succes met het uitvogelen... Gaat vast goed komen. Wel jammer dat Carmen 2 keer kwam vannacht. En lekker geleerd? Het is heel veel, maar hopelijk komt het meteen goed Hier zo Joris naar de psz en dan om half 3 vanmiddag richting Maastricht voor het tentamen...
sohee devin de slaapkop! goed hoor! moet zn zus een voorbeeld aan nemen hier ook goed geslapen, om iets over half zes wakker, en heel fout bij ons in bed genomen, maar hij sliep tot half 8 en is nu zo uitgerust en vrolijk! om 900 cb, check voor seth en yara en yara de prik en dan straks ik kaakchirurg...wish me luck! lidia creatief hoor zlefgemaakte loempia's
sterkte vandaag Juut! Hier gisteren de prikjes gehad. Erik was heel stoer en heeeft niet gehuild of wat dan ook. Dus dat was wel een kadootje waard Owen ook prikjes maar die was niet zo stoer.... @Hier Weet het af en toe niet meer. De pup in huis is helaas niet zo'n succes en ben behoorlijk teleurgesteld in mezelf daarom. De pup jankt nu al 3 nachten lang. We hebben alles geprobeerd maar niks helpt. Nu is het nog wel kort dat ze er is. Maar ik kan er niet zo goed tegen merk ik De kinderen worden er ook wakker van. Vooral Owen met als gevolg dat we gisteren om 5 uur smorgens beneden zaten en vanmorgen 4 uur. Op het forum waar ik op zit ( van de cocker spaniel ) hebben ze overal commentaar op op wat ik doe. Zoals dat Erik de hond compleet met rust moet laten en dr niet mag aaien over de kop. En dat het gewoon normaal is dat je weken geen slaap en rust krijgt snachts en overdag. Was ik dan zo vreselijk naïef om te denken dat ik het wel zou kunnen een pup erbij? Begin te geloven van wel. Ben enorm teleurgesteld in mezelf. Als het aan mij lag bracht ik de pup vandaag nog terug. Want zo te lezen doe ik nu al ALLES fout! En ga ik daar later vreselijke problemen mee krijgen ( zo zeggen ze ) Maar Richard wil persee de pup deze week nog houden en kijken hoe het gaat. Want hij vind het zo sneu voor Erik en hij is bang dat Erik het ons later kwalijk gaat nemen...... Maar ik weet niet meer wat te doen nu. Terugbrengen of houden en dan maar aanmodderen? Ben al een tijdje wat depressiever. veel pijn en veel moe! Dat doet me geen goed. Dus kan ik dit wel aan die pup erbij? Met alles wat ik nu doe ben ik bang dat ik het verkeerd doe. Als ik de mensen en internet moet geloven kan ik geen seconde mijn ogen van de kinderen en de hond afhouden. En die zelfzame rustige momenten ( dat de kindjes even zelf spelen bijvoorbeeld ) heb ik zo hard nodig om even mijn gedachten te ordenen en mijn lijf te rusten. Maar die momenten heb ik nu niet meer dan........ Maar goed ik draaf door. Voel me alleen zo'n mislukkeling. Het enige waar ik ooit ergens goed in was was met dieren. En nu kan ik dat ook niet meer..... of misschien nog wel maar niet in combi met kinderen? Help! Heb echt een beetje steun hierin nodig! Want zie het licht niet meer in het donker.
Lieve Hedwig, ik vind het moeilijk om te zeggen wat je wel of niet moet doen. Het is gewoon nu onwijs moeilijk ook door de situatie waar het sowieso al niet zo lekker mee loopt. Het is voor de pup natuurlijk ook wennen in de nieuwe situatie en het alleen zijn het 's nachts. Het is ook niet niks zo allemaal. Ik denk zelf dat je er goed aan doet om even door te zetten. Kan Richard niet een paar dagen vrij opnemen om je overal in te helpen en dat jij even eruit kan? Al is het een dagje weg met iemand om even je gedachte te verzetten. Ook afspraken voor de nacht/morgen. Als Owen zo vroeg komt, dat Richard het even voor zijn rekening neemt? Zowel het hondje als de kindjes? Ik heb zelf geen ervaring met pups zo, dus heb ook geen idee hoe lang het normaal duurt voordat een pup gewend is aan zijn nieuwe omgeving... Sorry, aan mij heb je waarschijnlijk niks Kan je alleen een hele dikke knuf geven!!