Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut beterschap...

Hier Jac al 3 dagen ziek thuis. Kyra hoest heel erg en slaapt dus al nachten erg slecht daardoor.

2. lieve hedwig,
    hoe is deze nacht met je pup gegaan? wat vervelend dat ze je op dat spaniel forum het gevoel geven dat je alles fout doe. Ik heb zelf hondentraining gegeven, maar ik weet niet wat je tot nu toe allemaal gedaan hebt om je pup zelfverzekerd de nacht door te laten komen? Mail mij anders even? of stuur een berichtje via hyves. (ik kan niet gelijk antwoorden ,want onze computer is nog weg).
    Over dat Erik over het hoofdje van de hond aait..tja..zodra het hondje zelf naar Erik toekomt, mag hij best over zijn hoofdje aaien hoor. Ik zie er geen gevaar in. Belangrijk is dat Erik nooit zelf naar de hond toeloopt en hem ineens aait.
    Ik hoor wel of je meer wilt weten. sterkte en doe het hondje niet te snel weg hoor.

3. Juut, beterschap.

Lidia, bedankt voor je reactie op de foto's. Ze zijn echt heel leuk geworden. En helaas de computer doet het nog niet, hij is nog bij de reperateur.

Gisteren weer terug gegaan naar de homeopaat met Stijn. Het weekend zag het mannetje er zo slecht uit. Dus wilde die vrouw hem zien. Het is volgens haar op zijn retour. Dus alleen nu een calenduale reiniging gekregen. Vanmorgen zag hij er gelijk al een stuk beter uit. Zijn gezichtje is niet meer zo vurig. Gelukkig maar.
    Gisteren ook door school gebeld dat ik toch echt naar de huisarts moest, want het kdv vond dat het zo niet kon. Terwijl ik ze ingelicht had dat we een andere weg in zijn geslagen. Ik was zo verdrietig. Stijn zou ook niet met de andere kindjes spelen. Toen ik hem op ging halen was hij heerlijk aan het spelen?? stom gedoe. Maar goed even lekker met zijn tweeen naar strand was ook heerlijk.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ff snel, hebben internet tikken gekocht...

Het is hier goed vertoeven, heerlijk warm en goed zwembad.
    Kyana vermaakt zich prima :) En Devin ook.
    Slapen doen ze ook prima alleen niet zo heel lang {sorry juut} 8 uur vind ik echt te vroeg :)
    Nu de raam afgeplakt met vuilniszakken ze zijn rolluiken gewend he.
    Nou ik ga weer lekker aan de passie

xxxxxxxxxxxx

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lieve hedwig

Ik ga ff in het kort mijn best doen.

Allereerst, dit is normaal gedrag! Ik ben niet van mening dat het aan jou ligt!
    Speel met de hond, laat hem een slaapje doen, speel met hem, laat hem slapen! Probeer hem maar in het ritme van owen mee te trekken! Jij bent de baas, jij bepaalt.
    Snachts janke hoort er helaas wel bij, bij ons hebben de honden op de slaapkamer gelegen, maar ook dat is niet volgens de juiste regels.
    Janken is een schreeuw om aandacht maar ook om alleen zijn!
    Het is allemaal best moeilijk hoor, een puppie!
    Misschien van de speeltjnes zoals een kong? goed moemaken voor het slapen gaan....
    Wbt erik, laat hem juist maar lekker alles wél doen.
    En waarom zou dat niet gaan een pup en kindjes?
    Wij hebben het ook gedaan dus het komt echt wel goed.
    Als je een gerichte vraag hebt dan hoor ik het wel misschien kan ik je dan begter verder helpen.
    Ik moet opschieten met tikken omdat ik niet meer lang heb, sorry.
    Suc6 ermee en luister naar je zelf, je eigen gevoel.

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

He anniek, zo te lezen hebben jullie het naar je zin. Fijn hoor. Geniet nog lekker even.

Juut, beterschap.

Marijke, ach die arme stijn. Gelukkig word het al wat minder. En die juffen, gewoon ja en amen, en verder denken.......waar bemoei je je mee. Net of je al niet vanalles geprobeerd hebt.

Carla, ook beterschap voor Jaq.....

Hier ook weer een dagje gewerkt. Morgen lekker dagje vrij. Indy naar de psz en ik naar haptonomie. ;s Middags lekker niks.

groetjes sandra

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Veeeeel te vroeg! Om 5 uur was Joris al uitgeslapen :$ Ik hoop dat het maar een eenmalige actie van hem is hoor pff! Gelukkig valt het nog enigszins mee qua moeheid en gelukkig kan ik vanmiddag bijslapen (remicade)

@ Marijke -> wat een dom telefoontje, sorry hoor! Alsof je als moeder zijnde je kind zo laat lopen zonder dat je ermee bezig bent? Dat wisten ze dus wel dat je bezig was om het via een andere weg te proberen en waren het er dus blijkbaar niet mee eens pff! Wel heel fijn dat het op retour is!

@ Carla -> beterschap daar!

@ Sandra -> haptonomie, wat moet ik me daarbij voorstellen? Praten over gevoel?

@ Hedwig -> hopelijk heb je nog wat aan de adviezen hier. Hoe gaat het nu daar?

Zo, ondertussen al bijna 6 uur. Joris dadelijk eerst naar de psz, daarna richting mijn moeder want dan moet ik weer aan de remicade!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Das een vroegertje voor jou en sterkte weer met de remicade!

Hier gisteravond niet zo gesellie, huiluurtjes tijd ;) Máár na de fles van 9 uur/half 10 hebben ze geslapen tot 5.15 en 5.45. Helaas heeft Devin álles er weer uitgegooid~!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal,

Sorry heb eigenlijk niks gelezen.

de nacht van dinsdag op woensdag was het hartstikke goed gegaan met onze pup. We hadden dr uit de bench gelaten en gewoon los beneden. Ze is de hele nacht stil geweest. Zelfs niks binnen gedaan enzo. Kei goed natuurlijk.
    Overdag ging het ook steeds beter.

Word ik gistermiddag gebeld door de fokster dat ze de hond terug neemt..........
    Ze had er geen goed gevoel bij en we waren onverantwoord omdat we de pup los alleen hadden gelaten.
    Ook omdat de pup de eerste dag naast de baby alleen had gezeten ( was 10 seconden ) was een schande!!!!!
    En dat ze op de bank sliep was helemaal erg!

Dus de hond is teruggehaald........

weet zelf nog niet echt wat me overkomen is eerlijk gezegd. Wilde het eerst aanvechten maar weet ook niet precies wat mijn rechten zijn en hoe langer de pup zou blijven des te meer zou Erik zich eraan hechten........

Daar sta je dan met je diploma dierenopleiding, 10 jaar werkzaam in asiel, dierenambulance en dierenarts. Heel mijn leven honden gehad, 9 jaar van mezelf.
    En nu dit.
    Kan niet zeggen dat ik me geheel ongeschonden voel moet ik zeggen..........

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    :$:$:$:$:$:$:$

Hedwig, dat moet toch niet kunnen? Jeetje zeg, schrik er gewoon van! Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op, je mag je hond toch opvoeden op de manier waarop jij dat wilt? Als je iets hebt gekocht mag een winkel het toch ook niet zomaar van je afpakken? Volgens mij doet de fokster iets wat niet zomaar kan hoor!

Ik zou de rechtswinkel even bellen of heb je misschien een rechtsbijstandverzekering? Misschien kunnen ze je daar meer vertellen, maar ik zou het niet zomaar laten gebeuren!

Sterkte daar!

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Oei Miranda! Da's wel heel erg vroeg! Succes vanmiddag met de remicade, ik hoop dat je een rustige avond krijgt daarna!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    :$ Ik sta echt met mijn mond vol tanden hoor Hedwig. Iedereen heeft toch zijn eigen manier van opvoeden... :$ Willen jullie er wat tegen doen?

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ja ik dacht ook altijd dat je zelf mocht weten hoe je een hond opvoedde. Bedoel, vroeger bestonden er niet eens benches. Mijn honden hebben er nooit in gezeten en altijd van pup af aan gewoon vrij rondgelopen. Al onze honden......

Denk niet dat er nog veel aan te doen is.
    De hond is terug, wij onze geld terug......
    Van binnen kook ik van woede van het onrecht dat me is aangedaan!!

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Nou, dat kan ik me heel goed voorstellen, dat je kookt!
    Denk er vandaag samen nog maar eens goed over na wat jullie willen, want als je de pup nog terug wilt moet dat volgens mij best kunnen....? Ik zou het in ieder geval uitzoeken, je kunt dan daarna altijd nog de beslissing nemen of je haar aan wilt pakken! Nogmaals sterkte! En een hele dikke knuffel!

15. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jeetje Hedwig ook mijn ogen vallen bijna uit hun kassen bij het lezen van jou verhaal. Belachelijk. Ik zou het net zo als Marian zegt toch uitzoeken wat de mogelijkheden hier zijn. En als je zoiets hebt van ik zet me er overheen en laat het rusten ook goed natuurlijk. Ga je nog op zoek naar een ander hondje......van een normale fokster deze keer? Raar mens zeg om haar hond zo terug te halen.

Miran, was idd een vroegertje bij jou jee, succes vanmiddag. Enne.....denk idd dat het aan de leeftijd ligt hier ook een brutaal mannetje en alles "moet" met de nadruk op "moet" volgens zijn regeltjes. Best lastig af en toe.

Anniek, heerlijk aan het genieten zo te zien, lekker hoor meid.

Marian, las op hyves dat je er vanmiddag/vanavond lekker op uit gaat met Heeko, veel plezier hoor. Geniet ervan samen.

Hier Jayson weer oefenen op de basisschool vandaag, ik ga zo even bij mijn moeder helpen, dan vanmiddag mijn schoonmoeder ophalen, die gaat mee Jayson van school halen, ja de oma's moeten natuurlijk ook weten waar ze moeten zijn tegen die tijd. Morgenochtend psz, ik met mijn moeder richting dokter en boodschappen doen, morgenmiddag kapper, zaterdagochtend kraamvisite en dan de zondag weer CARNAVALLEN, heb er al weer zin in.

Fijne dag allemaal.

16. lidia

lidia Fanatiek lid

egoedemorgen dames,

hier Damian weer naar school haha het ritme wordt wel wat zo. gister al om 8.30 bij de supermarkt en daarna even met elise naar de hema voor de traktatie van Damian. om 9.30 weer thuis en daar nog even alles gesopt enz hihi en even lekker met Elise gespeeld.

toen damian gehaald en na een tosti heerlijk met z'n alle 2 uurtjes geslapen:) . daar komt een mens van bij zeg. en Damian heeft het wel nodig hoor is wel kapot na een weekje school en kdv.

hedwig:$:$:$:$ jee meis dat kan niet hoor, jij hebt de pup eerlijk gekocht en dan mag ze hem niet zomaar terug halen. jee meis wat zal jij woest zijn, wat zei richard?? arme erik, grrr wat ga je nu doen??

miranda, jee dat is vroeg, en ik herken de dingen die joris doet ook hoor, het is echt de leeftijd van de mannen(en dames ook??) succes met de remicade.

juut hoe gaat ie nu??

zoo ga even met elise naar de media markt voor een printernavulling

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ben blij om te lezen dat het bij de leeftijd hoort en Joris niet de enige is :D

Ik ga gauw verder, nog even de was wegwerken, Joris weer ophalen en dan richting mijn moeder!

18. Nou ja, Hedwig..wat moet jij je nu vreselijk voelen. Ik kan niet bijna niet begrijpen. Ik heb zelf ook jarenlang in een dierenasiel gewerkt en dan hoor en zie je soms vreselijke dingen die mensen met dieren kunnen doen. En bij jou wordt je hondje weggehaald omdat je het diertje niet in een bench doet?? schandalig, geen woorden voor. Ik zou het echt ergens kijken of je in je recht staat om het beestje terug te halen.
    Knuffel voor jou

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hedwig ik sluit me helemaal ana bij de andere meiden..die zeggen ook precies hoe ik erover denk. maar wat erg allemaal voor je, dit verdien je never nooit niet. sterkte meid

marijke ook voor jou knuffel ik vind het ronduit belachelijk dat ze op het kdv er iets van gezegd hadden. sjongejonge wat kan ik daar ook boos om worden!

miran sterkte met de remicade vanmiddag!

roba hele veel carnavalplezier weer voor het weekend! hopelijk gaat het vandaag weer goed met jayson

lidia heerlijk toch met zn allen zon lekkere dut doen! komt iedereen van bij!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    moet nu gauw weer de kindjes ophalen. gister geslapn van half 5 tot 6 en van savonds 9 tot vanmorgen half acht.
    voel me verder slecht maar dat is meer die enrome verkoudheid dan die kies geloof ik..
    net op een neer geweest, moest even liedje zingen/begeleiden voor 2 collega's die 12,5 jaar in dienst waren.
    precies op mn vrije kindloze ochtendje natuurlijk haha..maar ja, gelukkig is dat niet iedere week

Deel Deze Pagina