zo heel de dag niemand hier geweest? hier vanmiddag ook heerlijk 2 uur geslapen met zn allen. was echt niet lekker, yara was er ook aan toe na een enorme driftbui om een bordje (?) en seth wilde ook wel dutje doen, dus dat was erg fijn! daarna naar dansles geweest, thuis eten gemaakt en vanavond kwam de keukenmonteur even langs. mn vader was gelukkig hier ook even, die gaat het voorbereidende werk doen (stopcontacten aanleggen enzo). dus 9-10-11 maart komt ie! ben benieuwd!
hmm kreeg het vanniddag niet echt nr mn zin op de foto. maar nu hebben jullie een idee dat behang komt zo ook heel raar over, soort testbeeld idee.. maar goed een kleine impressie van yara's kamertje
het is 150 lang ja, geen 1persoons! straks verkopen we deze lekker door, en gaan we mooi wit bedje bij de leenbakker halen hoe gaat het met stijn? al ietsje beter? en is renske al begonnen op de nieuwe groep?
We hebben een calenduala tincteur gekregen om z'n gezichtje te deppen en ik ben deze week iedere dag naar de zee geweest met Stijn. Zijn gezichtje ziet er echt alweer heel wat beter uit. Mensen die hem vorige weekend gezien hebben, zien ook duidelijk verschil. Maar hem krabd nog wel heel erg. Maar ja, helende wondjes jeuken? Gelukkig helpt het anti-krabpakje tegen het openkrabben van de huid. Renske gaat morgen voor het eerst de hele dag naar de nieuwe groep. De wendagen zijn iedere keer prima verlopen. Juut, ik vind het bedje echt superleuk. Zo iets gaan we ook voor Renske kopen, als ze zover is voor een "groot" bed. Aan de ene kant wil ik al die babymeubels weg, maar aan de andere kant vind ik het ook wel makkelijk dat ze niet zo maar uit bed kan komen. Want Renske wil nooit naar bed (als ze eenmaal ligt is ze ook zo vertrokken.) het is gewoon een klein feestbeest!
Goedeavond. Hier vanavond lekker gaan scrappen. Mijn l.o. is bijna af, en ik vind hem super leuk. Zal hem showen als hij klaar is. Juut, wat een leuke kamer heeft yara....om jaloers op te zijn. En wat gaaf die hello kitty letterbak. Hedwig. Ook ik schrik erg van je verhaal. Hoe denk je er nu over, nu het een beetje heeft kunnen zakken..... Marijke, fijn dat het ietsje beter gaat met Stijn. Lijkt me zooooooooooo erg die jeuk. groetjes sandra
Wauw Juut wat een gaaf kamertje! Mooi hoor! En een tukje tussen de middag? Wauw, daar kan ik alleen maar van dromen @Marijke : fijn dat het beter gaat met Stijn. @Miranda : de remicade goed doorgekomen? @Hier Hoe ik er nu over denk? achja, als het aan mij lag vocht ik ervoor. Maar ik ben niet alleen he. Moet ook een partner hebben die wilt. En wat is het beste voor Erik? Dus we gaan gewoon voor een ander hondje tzt.
wauw over 2 weken is Owen 1 jaar!!!!!!!! En heb nog steeds geen kadootje........... hij heeft ook al zoveel. Heeft alles van Erik toen ie klein was. Dus hij heeft eigenlijk niks nodig. Maar om hem nou niks te geven vind ik ook zo wat eerlijk gezegd. Zat zelf te denken aan zo'n loophulpje. Die heeft ie wel want die was van Erik. Maar misschien eentje van hemzelf? Want hij is natuurlijk heel anders dan Erik. Wat zouden jullie doen?
hello hier weer een dagje werken vandaag, niet zo'n zin in maar oke, weer bijna weekend. verder niks bijzonders te melden hier hedwig jeetje zeg vind het nog steeds zo erg voor je! maar goed, over een tijdje komt het goed dan..een beestje zou je veel goed doen! en wb zijn verjaardag, als je al n loopding hebt zou ik niet zo gauw n tweede kopen. misschien gewoon een mooie set kleertjes en iets kleins erbij? wij hebben voor allebei de eerste verjaadrag ook geen megacadeaus gedaan hoor. ze hebben er zelf nog geen besef van natuurlijk. of nog een leuk speelding (zo'n ding dat bellen omhoog blaast, of zo'n activiteitentafeltje, vonden ze hier rond een jaar ook erg leuk) sandrea ben erg benieuwd nr je layout! lekker dat je weer lol erin hebt! marijke haha renske het feestbeest.. fijn dat het met stijn zn gezichtje wat beter lijkt te gaan! zo nu even wassen en aankleden en weg
goede morgen Juut wat n super mooi kamertje,en youri heeft sinds gister n groot bed,we hebben de hoogslaper verkocht en t peuterbed heeft opa ook meteen meegenomen die moet nog worden verkocht. heeft er vannacht heerlijk in geslapen,en was niet wakker te krijgen haha normaal is hij om 6.15 a half 7 wakker nu riepen we op 7u zegt hij he ja ik kom al heel slaperig haha... Hedwig fijn dat t al wat beterder word met stijn.. en tja cadootje idd n leuk tafeltje met vanalles wat en idd kleertjes zijn ook altyd makkelijk is best moeilijk zo met n 2e jongen lijkt me,ik vind t hier al moeilijk hij heeft zo veel. maar 1 ding krijgt hij zeker dat is n bedovertrek met n hele grote porsche in t midden!! die vond hij zo geweldig! fijne dag ff youri omkleden en werken doeggggggggggggggggggggg
Goedemorgen! @ Marijke -> mijn vader heeft zelf ook extreme eczeem. Is ondertussen 50 jaar en is uit behandeld. Ik weet dus van zien en ervaring dat er vanaf blijven echt zo moeilijk is. Hij krabt nu nog af en toe. Hier is het ook met momenten aan de betere hand en andere momenten vreselijk. Hij mag wel van geluk spreken dat zijn gezicht vaak uitblijft, maar zijn armen, benen en romp zitten ook vol littekens. Hij is ook bijna overal allergisch voor (veel ingrediënten, honden en katten) wat het ook al heel moeilijk maakt. Wat ik wil zeggen, hij kan er echt niks aan doen, het is gewoon zo sneu en heb echt medelijden met de kleine man... Hopelijk vinden ze voor Stijn een goede medicatie/homeopathie vorm die echt voor hem werkt!! @ Judith -> wauwwwwww! Het wachten heeft geloond, wat een gaaf kamertje! En dat behang, zo mooi! @ Hedwig -> proberen te laten rusten meid! Even alles op rit krijgen, hopelijk Owen steeds meer lekkerder in zijn velletje, waardoor jij ook! Met een kadootje, kijk voor iets praktisch. Kleding, schoentjes, iets voor op zijn kamertje. Hij heeft er toch nog geen besef van @ Sandra -> ben benieuwd naar je l.o.! Hier de remicade overleeft, voel me ook best ok! Veel geslapen gisteren en vannacht 11 uur achtereen geslapen, dus ik kan er weer tegenaan. Nog wat wankel op de been, maar daar raak ik langzaam aan gewend haha!
Hier was t vroeg dag.. half 5. Justin is weer naar school en Jut en Juul (hihi) worden net wakker van de wandeling in de wagen. Heb ook al boodschappen gedaan, straks een 2e babyfoon halen voor een prikkie. Ik dacht dat deze die we hebben, wel carmen haar huilen op zou pikken als ie in devin's kamertje zou staan, maar mooi niet. En op de overloop kan ie niet want dan loopt t snoer over de deuropening. Dus dan zo maar. (lekker belangrijk hahaha).
En ik loop giga te kwakkelen de hele tijd. Eerst die spruw en een schimmelinfectie wat nu eindelijk helemaal weg is, toen een ontstoken vinger, daarna een behoorlijk ontstoken teen en toen wéér een schimmelinfectie, en raakte mn teen weer ontstoken dus zit nu aan verscheidene a.b. (wat dus weer een schimmelinfectie kan opleveren omdat t a.b. is??) ach t houdt je van de straat (letterlijk en figuurlijk). GRR
Nou Patrcia, idd kwakkelen! Ik heb het ook een keer gehad van een a.b.! Vreselijk... Zei toen ook; ga van het een in het ander... Sterkte ermee! Hopelijk wordt het geen schimmelinfectie!
hedwig, wat enorm stom zeg!:x en ik ken het probleem wat betreft alles hebben. als ze klein zijn in elk geval. als ze wat groter worden loopt dat anders. hier zit ik ook weer met een cadeautje voor mijn meiske. en alle mensen die vragen wat ze wil zucht. straks maar naar de juwelier, z is al zo groot judith, mooie kamer hoor! en leuk je bord en letterbak! marijke, wat lastig dat hij ook op zoveeel dingen reageert. hoop echt dat die homeopathie het kan deon bij hem moet vrder. vanmiddag komt visite n ik wil nog even ruimen en soppen....
Heb ik dus al mooi wel.. en medicijnen waren er gisteren niet terwijl ze al klaar zouden liggen (ja dus weer andere medicijnen).. Mèènnnnn