Babiche, fonteyn thermen, zit bij het stadspark hotel? Deze doet mee aan de optimel actie en een vriendin heeft heel veel van die optimel euro's gespaard. Dus ik kreeg van haar een bon voor de tweede gratis en BOZ was het best op de route naar Terneuzen, dus vandaar!
bedankt voor de felicitaties dames! hier beetje een inzakdag. was wel een hele chaotische week en zo ver ben ik nog niet dat ik dat gewoon red. morgen zingen we mozart dus meoten erg vroeg op om de kinderen onder te brengen (woensdag zongen we de messiah) en didier heeft vanavond een party, dus die werkt. hoop dat het niet twee uur wordt. anyway, ik ga dus zo naar bed (ouwe sok) mooi behang carla! en mirre is geod verwent. heeft een dagje ecomare gekregen en een dagje dolfinarium!!!! (dolfijn is lievelingsdierdus daar kan niets tegenop) en verder bedels en armbandje en een boek en ik ook twee bedels en rozeolie en een bon voor een high tea voor 1 persoon.. gelukkig heeft mijn vriendin ook aan twee andere vriendinnen eentje gegeven dus we gaan lekker met zijn 4ren. leuk!. was gezellig dus. oh, en had dat topic gezien in de lounge over project 365, en daar had ik een half jaar geleden ook al van gelezen en dingen opgezocht, en een kleine poging gedaan om te beginnen. jammerlijk mislukt, maar ik dacht er nu over om het nog eens te proberen, alleen wil ik dan gewoon alleen fotos nemen van iets moois of iets waar ik blij van word ben benieuwd of het nu wel gaat lukken
Hier weer terug, pff, met hoofdpijn bijna niet te doen hoor. Joris was wel helemaal bezweet en moe, dus die 2 uur daar gerend was voldoende @ Lidwina -> goed verwend dus, leuk! @ Carla -> gaaf! Zo, nu ff douchen en dan niks meer!
Goedemorgen! Hier heerlijk lang in bed gelegen ondanks dat de kinderen al om 7 wakker waren. We zijn er net pas uitgekomen. Bas heeft zich amper laten horen tot half negen en Lotte en MArtijn zaten bij ons in bed tv te kijken. Heerlijke luie zondag-opstart! Zometeen naar verjaardag van neefje, verder niet zoveel op de planning vandaag. Zit alleen vanaf gisteren echt al af te tellen naar morgenochtend, pff, dan duurt het weekend toch best weer lang! Nou ja, nog ff geduld, over 24 uur hebben we het gezien! Lidwina, leuk, zo verwend allebei! Vierde jij je verjaardag nu tegelijk met mirre? en wat is project 365? Miranda, ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt! Ellendige hoofdpijn! Carla, leuk zeg, Kyra's kamertje veranderen! Wij wachten hier nog even af tot ná september. Baby eerst bij ons op de kamer en dan na een maandje of twee eens zien wat de kinderen willen. Lotte en Martijn naar zolder? Of Lotte naar zolder en Bas bij Martijn op de kamer? We vinden het moeilijk daar nu een beslissing over te nemen, dus als we nu nog een klein jaartje wachten kunnen ze er beter zelf over mee beslissen.
Inderdaad veel opties mogelijk bij jullie Marian! Wie weet waar ik kleine 3D stickers kan halen van bv bloemen of vlindertjes???
goedemiddag allemaal.. hier een druk weekend gehad, gisteren op zoek gegaan naar een nieuw bed voor Elise. eerst bij ikea toen naar de prenatal(maar vond ze daar te duur) en toen weer terug naar ikea, daar een bed gehaald(IKEA | Kinderen | Kinderbedden | MAMMUT | Bedframe met lattenbodem) komen we thuis geen lattebodem:x, Er stond op internet bij MET LATTEBODEM!! maar die moest je nog appart halen.. dus wij weer terug hihi zo dus de hele dag in de weer geweest. maar Elise vond hem prachtig sávonds.(waren bij schoonouders) en ze heeft er goed in geslapen. carla, leuk een nieuwe behang voor kyra. wij gaan na de zomer elise haar kamer doen. wil dit behang op 1 muur(Lief! - behang - wehkamp.nl) en de rest een lichte kleur. lidwina, jee meis, rustig aan hé en fijn dat jullie zo verwend zijn. verder niet terug gelezen.
Ja dat behang had ik ook gezien Lidia!!! Ook errug leuk, maar ik vond dan het woordje lief! weer jammer dat dat erop stond. Wilde dan toch iets waar ze echt heel lang mee kan doen, en ben bang dat ze dat Lief! op een gegeven moment kinderachtig gaan vinden.
spannend morgen hoor Marian!! Hoe laat moet je? @Lidia : leuk bedje! @Hier Net weer thuis. Heel de dag bij schoonouders geweest want schoonma was jarig Was best gezellig. Owen heeft het ook heel goed gedaan. Daar 2 tukjes gedaan en dat komt niet vaak voor dat ie daar wil slapen. Dus dat was wel fijn. 22 maart met Erik naar het UMC Groningen. De cb arts had maandag een verzoek aan onze huisarts geschreven voor een doorverwijzing naar kinderarts. Heeft de dokter schijnbaar de verwijzing naar het UMC gedaan ipv het 'gewone' ziekenhuis. Donderdag had ik de oproep al in de bus van het ziekenhuis! Vond dat wel heeeel snel!
zo hier weer terug van kinderverjaardag was wel gezellig. je krijgt nu de fase dat ze boven gaan spelen he..toch wel gek! gister lekker gewinkeld met yara terweijl papa en seth vliegtuigjes gingen kijken. smiddags wat aangerommeld. verder eigenlijk geen nieuws hier, verlang wel erg naar de lente hoor! heb zulke leuke zomerkleertjes al een paar, en ik ben die kou beetje zat! vanmorgen sneeuwde het gewoon hier! zometeen komen mensen via mp het speelding tuin ophalen, zijn we daar ook weer van af. binnenkort lekker huisje ervoor in de plek zetten. seth kletst me de oren van de kop inmiddels. dacht dat yara er wat van kon haha, maar jeetje wel gezellig hoor! nu even knofje kijken en zo soep met brood, na al dat verjaardagslekkers hedwig beetje rust in jou en in huis weer? fijn dat owen het goed deed vandaag bij schoonmoeder! en je bent er toch weer even uit he.(al zijn er betere plaatsen ) lidia dat is toch echt wel heel erg balen joh! moet je gewoon weer terug! en dat behang is zo leuk! marian wel heel slim ja om dan even te wachten! en wauw morgen is het dan eindelijk zover! dat was erg lang wachten he! miran vandaag geen hoofdpijn meer? lidwina dat zijn wel supercadeaus twee leuke dagjes uit! en jee tuurlijk vraagt een verjaardah nog teveel van je! maar ja voor je kind doe je alles he
Hello dames! Hier een druk dagje gehad. Eerst voor de optocht vanalles nog moeten regelen, daarna verjaardag stiefbroertje, toen weer richting huis want was een optocht hier voor de deur. Toen nog gegeten bij schoonouders en nu lekker thuis sinds een uurtje. Pff, was me mijn dagje wel. Tussendoor kreeg ik nog telefoon van een boze zus Mijn oma krijgt morgen de sleutel voor naar het bejaardenhuis te verhuizen. Belde vorige week mijn vader op met de vraag of wij een bus konden lenen van het oude werk van Sven. Dus ik gevraagd voor welke dag, kreeg ik te horen, maakt niks uit, moet in ieder geval binnen 7 dagen. Dus ik weer aangegeven dat het alleen door de week kon. Prima. Ik dus geregeld dat Sven dinsdag de bus kon lenen (andere dagen kon ook niet!), vandaag op de verjaardag verteld. Prima kreeg ik te horen, een tijd afgesproken etc. Mijn zus kwam later en dat wist ik ook. Belde ze me boos op! Ik hield geen rekening met haar en ik regelde maar alles zonder rekening met haar te houden. Daar kan ik zoooo slecht tegen. Mij wordt wat gevraagd, ik regel dat en ik krijg dan de schuld dat zij niet gevraagd word Ja hallo, had mijn vader ook kunnen doen hé. Ook had zij te horen gekregen dat we dat vanmiddag gingen bespreken op de verjaardag. Maar mijn vader wist al dat ik in de ochtend kwam ivm de optocht. Dus een hoop heen en weer, maar dinsdag word dus niet verhuisd, maar op zaterdag. Terwijl ik en mijn broertje dan beide al een afspraak op hebben staan, maar nee daar wordt nu weer niet om gevraagd Maar daar mag ik natuurlijk niks van zeggen... Ben er nog boos om! Je doet wat je gevraagd word en krijgt alleen stank voor dank... Fijn! Mijn dag was dus een beetje verpest na het telefoontje. Ik trek het me allemaal ook veel te persoonlijk aan, probleem van mijzelf. Ik ga vandaag ook niet meer bellen naar mijn vader, doe ik morgen wel, maar regel dus niks meer! Zo genoeg geklaagd! @ Hedwig -> wat fijn dat Owen 2 dutjes gedaan had en jullie een leuk dagje hadden! @ Judith -> lekker een mama en dochter momentje gehad! Lekker hoor! @ Marian -> zo spannend morgen, maarre, het is er maar 1tje hoor en het is een meisje @ Lidwina -> hoe ging het mozart zingen? @ Lidia -> leuk bed! Wel stom hoor, zonder lattenbodem! Hadden jullie dit aangegeven? Zo, lekker de beentjes omhoog
Hedwig fijn dat Erik zo snel al kan komen in het UMC. Miranda jeetje wat een gedoen zeg met je zus.... Kyra gaat morgen voor het eerst wennen op school....toch wel spannend....
Carla, succes morgen, komt vast wel goed en vooral als ze gewend is. Miran, wist trouwens niet eens dat je een zus had haha. Maareh achterlijk gedoe, pff. Lidia, wat LIEF van LIEF Lidwina, doe je nu weer even rustig aan? gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie? Hedwig TOP en vooral zo snel al bericht! Ben benieuwd.. Anniek, hoest met t bukkie? (buik) Marian ooh heerlijk, uitslapen.. hier niet hoor, maar als ze een jaar of 14 zijn misschien eens ;p Juut, hier mogen ze nog niet boven spelen, dan heb ik er geen zicht op en dat vind ik niks. Hier.. heerlijk geslapen vanmiddag. Van de week komt mn moeder schoonmaken en mn zusje gaat donderdag het speeltoestel van quadro met mij in elkaar zetten (is pokkenwerk) maar dan staat t wel weer alvast voor als t mooie weer er weer aankomt (positief blijven he)
Hahaha, ja ik heb ook nog een zus Net bijna een uur met haar aan de telefoon gehangen. Blijkt dus mijn vader + vrouw te zijn die aan het steuken zijn! En het leukste is nog dat mijn oma ook nog belde, ik uitgelegd wat er speelde. Had mijn oma mijn vader gebeld en daarna mij weer gebeld. Het enige wat mijn oma zei was dat mijn vader niet snapte waarom ik dan boos was. Ipv dat hij mij zelf even belt hoe het met zijn dochter gaat of wat er nu speelt, nee hoor. Vorig jaar is er ook eens iets voorgevallen, alleen toen andersom, toen belde mijn zus mij boos op. Toen ook uitgesproken en bleek het ook via hun te zijn gespeeld op deze manier. Lekker makkelijk... Zowel mijn zus als ik zijn dus nu erg wantrouwend die kant uit!
@ Carla -> ik vraag me ook echt af waarom... Maar laat het me eerst maar eens bezinken en bel morgen of overmorgen wel naar mijn vader. Hoop eigenlijk dat hij het initiatief neemt om nu eens zelf te bellen! Een fotootje van gisteravond, slechte kwaliteit, met de telefoon genomen; Bekijk bijlage 131800 Joris was echt gek aan het doen en dat is op deze foto toch wel heel duidelijk zichtbaar
Goedeavond. Hier alles o.k. Gisteren en vandaag gewerkt. Nu lekker 2 daagjes vrij, dan woensdag werken en dan volgens mij een weekje vrij. Dus wel lekker. Morgenmiddag gaat indy ook voor de 1e keer oefenen. Ze heeft er zin in, ik zie er wel een beetje tegenop, al is ze er erg aan toe hoor. Ze is de laatste weken niet te houden, zoooooooooooooo druk, vervelend, niet meer bezig te houden. Vanavond met vrienden en hun kindjes lekker naar het pannenkoekenhuis geweest. Was gezellig. En heel goedkoop. Ze gaven ons het verkeerde bonnetje, en waren dus zo ongeveer 90 euro goedkoper uit . Ik vind dat altijd lastig, maar goed, we hebben toch snel betaald en gegaan. Moeten ze maar opletten daar. Wel alles gelezen, maar nu zo moe dat ik mijn bedje in duik. groetjes sandra
sandra oeink dat is wel echt een meevaller! ik zou wel bang zijn als ik daar nog s terug zou gaan haha, dat ze me herkennen ben benieuwd hoe indy het vindt om naar school te gaan. jammer dat ze de laatste tijd niet zo gezellig is..ze zal er echt aan toe zijn! succes morgen! miran jee wat een verhaal ik hoop dat je vader morgen zelf belt..nooit leuk zulke dingen.. en wat een geinige foto, de lol en gekkigheid spat er van af! patries fijn dat he hulp hebt van je moeder en zus!
Ja zeker fijn! Ik kom bijna nergens aan toe joh.. kun je nagaan straks met 3 dagen werken.. Maar goed, eerst maar werk vínden, dat is al een crime. Morgen weer even kindvrij en kan ik dus weer even rondneuzen. Merk wel dat ik nog niet de oude ben hoor. Veel duizelig en als ik echt moe word, misselijk en trillen op mn benen. Hb en bloedsuiker was goed, maar constant die onstekingen en infecties word je niet goed van. Iig fijne nacht allemaal!
miranda, leuke foto zeg! en wat lastig dat gedoe, wel prettig dat het duidelijk word voor jou en je zus hoe het zit, kan je daar rekening mee houden. doe je rustig aan? anniek, al terug? carla, vandaag voor het eerst wennen, spannend! blijft ze de hele dag of een deel? sandra, ook voor het eerst wennen, jeetje, en wat een voordeel dan met die verkeerde bon. netjes trouwens, ik zou dat denk ik niet eens door hebben geniet van je twee dagen vrij en doe niet te veel judith is ze nu al helemaal over naar haar kamer en is hij helemaal af nu? marijke hoe gaat het met de juek? knapt het al wat op? wat heerlijk dat je gewoon bij zee woont zeg. lidia, wat een geweldig behang zeg! erg leuk! laat jij ook een foto zien van haar kamertje als ie af is? patricia, hier speelt rune wel gewoon boven, maar t scheelt dat ie twee zusjes heeft gok ik. balen dat het toch als maar blijft kwakkelenn. wat doet je ha daar nu mee, doet ie uberhaubt wat? rustig aan meis! (en hoe bevalt de nieuwe oppas? ) hedwig, hoe gaat het nu met je? al wat rustiger weer daar? beetje geslapen? marian, hoe gaat het met jou? nog kwalen? slaap je een beetje? hoe vinden je doerakjes school? wat vind bas van de stilte? mommie, hoe is het nu? hoop dat ik niemand vergeet, maar zal vast wel zingen was heerlijk, maar de dirigente was leuk maar enorm chaotisch, met als resultaat allemaal partijen die verkeerd inzette en te snel gingen en een grote chaos. jeetje zeg. maar publiek was enthousiast. meot zeggen dat sommige stukken ook uitermate goed gingen (was erg content over lacrimosa, maar daarna hadden we dus moeten stoppen) waren ook lekker vroeg klaar dus ik lag om half twaalf in bed, maar ik ben gesloopt nu. straks rune halen bij mijn vriendin en naar school brengen en dan denk ik de speurtocht uitzetten voor het partijtje (volgende hobbel). hoop dat ik het een beetje rustig kan houden verder vandaag, maar we gaan het zien...