natuurlijk komt het goed Marian!! En waarom jullie? Omdat jullie zoveel liefde hebben te geven en jullie zeker een tweeling aankunnen!
lieve marian ik geloof er ook echt in dat zoiets niet zomaar op je pad komt.. het is logisch dat je je zorgen maakt meid, maar het gaat echt goed komen, en wat zal het druk zijn, maar wat zul je ook genieten van 5 opgroeiende kinders, allemaal met hun eigen karaktertjes! En over een jaar of 15 zit je gewoon met 12 man/vrouw aan de kerstmaaltijd haha...gek he, waar ik allemaal niet aan denk... ik vind het ongelofelijk, en misschien ga ik de pampers maar s mailen ofzo voor jullie..doen ze toch wel bij vierlingen, dat ze veel pampers geven en jij heb 2x2 dus dat geldt ook vind ik en ach, geld is niet zo belangrijk, liefde des te meer, en dat hebben jullie in overvloed!
Goedemorgen! @ Marian -> tuurlijk komt het goed! Het is gewoon een gigantisch wonder en komt niet zomaar op jullie pad! Jullie wilde niet voor niets al zo snel kids na elkaar, dat is omdat jullie het aankunnen @ Anniek -> ik ben ook wel benieuwd wat je nu doet dan na je switch! Zo, gauw verder, zo huisart, verder aan het carnavalspakje, nog een feestje... Druk druk druk vandaag!
marian, jullie zijn geweldige ouders. rustig en lief en jullie kunnen 5 aan! en er zullen ongetwijfeld veel behangplak momenten zijn, en je mag me altijd huilend opbellen dat je het neit meer leuk vind en dat je er door zit, maar ik weet zeker dat jullie het helemaal gaan redden! die 5 komen echt goed groot en dat worden 5 fantastische jonge mensen! judith, kan je neit wat posten uit je boeken?
Lieve Lieve MArian, tuurlijk gaat het goed komen met jullie! Zoals ik al zie, jullie zijn hele goede ouders! en niets komt in jullie pad, als jullie het niet aan kunnen (zijn je eigen woorden ) je bent een KANJER!!!
Dat is ook wel wat hoor, waar jij al niet aan denkt! Ga ik me nu ook al druk zitten maken hoe een grote tafel ik wel niet moet aanschaffen als mijn kinderen allemaal aanhang hebben.... En ik zou het wel erg lief vinden als je pampers voor me mailt, maar heb er een hard hoofd in hoor, dat doen ze vast niet zomaar (ookal zou ik het erg goed kunnen gebruiken...!). En erg lief die reacties van jullie allemaal, zit alweer te half te janken! Nou ja, hormonen zullen we maar zeggen!
over de tafel wij hebben een grote tafel, we hebben samen met met 5 Kids gegeten en 4 volwassene dan is de tafel uitgeschoven maar we hebben hem eigenlijk altijd uitgeschoven! echt heel fijn!
Mommie, wat las ik nou ook zwanger van een tweeling?? Wat leuk joh, geweldig, nogmaals gefeliciteerd. En Marian, zeker komt het allemaal goed, daar twijfel ik bij jullie niet aan. Maar ik vind het echt ontzettend knap meid.Echt super, gaat helemaal goedkomen daar. Miran, huisarts..... En wat een geweldige foto op je hyves van Joris in zijn judopak, super. Nou ga weer wat doen, al heb ik helemaal niks te doen, pfff duurt lang zo'n dag.
Ja ik twijfelde dus ook door de banner hihi! Maar hoe dan ook leuk of het er nu 1 of 2 zijn En de huisarts? Ik blijf hoesten, veel hoofdpijn, maar kan nog altijd nasleep zijn van de longontsteking. Vooral door de remicade wat mijn immuunsysteem volledig plat gooit en dus nog langer duurt allemaal eer ik helemaal weer genezen ben. Dus moet nog geduld hebben... Niks ernstigs dus dames Ben nu bij mams, blijven ook hier eten en dan vanavond nog even naar mijn petekindje die vandaag al 10 is geworden. Heb een lading make up gekocht
Tjonge wat een vervelende gyn vanmiddag zeg... Ben blij dat het volgende keer controle in Kampen kan zijn, dan krijg ik zeker weten een andere. Hij las helemaal de overdracht van de vk niet, ik kon alle vragen opnieuw gaan beantwoorden terwijl ik hem de zwangerschapskaart al had gegeven, en toen hij hoorde dat het de tweede tweeling was reageerde hij ook erg lauwtjes... Hij mocht op zijn minst toch wat meelevend zijn? En toen de echo. Hij meette eentje op 10 weken en eentje op 9+4. En toen zei hij, goh, raar, dat is nioet gewoon zo vroeg in de zwangerschap. Dus ik zeg; gisteren meette de vk ze even groot, maar moest daar ook enige moeite voor doen omdat die ene de hele tijd de kin op de borst hield. Zegt hij, tja, ik kan hem niet ineens 4 mm uitrekken... Tjonge jonge zeg, doe dan wat meer moeite en neem ff de tijd! Maar goed, ik weet dat er gisteren goed is gemeten en dat het goed was, dus ik ga er vanuit dat het goed is. Over 5 weken volgende afspraak en dus volgende echo. Fijn dat het hier in Kampen kon, hoef ik niet heen en weer te kleppen naar Zwolle.... Hoop deze gyn in ieder geval niet weer tegen te komen!
Miranda, ik hOop iedergeval dat het snel over is, want hoesten is geen pretje, Marian, wat een gedoe!! Er zal vast niks Ernstig zijn Oh dames, ik was bang om ons wondertje te verliezen zoveel pijn in de buik! Echt kon geen boe en ba zeggen. Steken waar je god tegen zegt! Zo'n pijn! Waarschijnkijk me darmen, heel veel lucht neT grote boodschap gedaan, en er staat geen druk meer op de endeldarm (daar zaten steken het ergst)
oh meissie, waarom bel je me dan niet?! gelukkig is het nu oke weer? doe rusti aan! ik bel je morgen. kus marian, wat een rare man had je zeg! maart hij heeft vast gelijk, je vent gewoon op twee verschillende dagen zwanger gerraakt miranda, als je ovver twee weken amar weer helemaal oke bent, kan je er weer ev3n tegenaan moe,, ga neerstorten boven
Goedemorgen! @ Marian -> wat een akelige gyn zeg! Gelukkig hoef je daar niet meer terug... Hopelijk de hele zwangerschap niet! En mocht je daar terug moeten, meteen voor een andere vragen hoor! @ Mommie -> oei, zo'n momenten zijn echt geen pretje. Gelukkig was het daarna weer weg en blijken het je darmen te zijn... @ Lidwina -> dat hoop ik ook Hier vandaag inpakken bij oma...
Stomme gynae! Niet druk over maken hoor. Bij mij meetten ze ook toen 3 dagen verschil ofzo. Mommie, alles weer op rust met je darmen? Stress altijd die eerste weken he.. Hier straks naar de gynae om t spiraaltje te plaatsen. Niet leuk want heb jawel nog steeds na een kuur een schimmelinfectie Ook word er vandaag een definitieve beslissing gemaakt over de pijn bij het begin van mn vagina (vliesje/randje zeg maar) want t gaat maar niet over Nu word t óf zo doorgaan, óf een operatie waarbij ze dit weghalen, waardoor ik weer met een litteken ga zitten.. maar waarschijnlijk word t t laatste omdat dit ook niet zo gaat.
goedemorgen, hier zo lekker zwemmen met de kids, laatse keer voor Damian voorlopig want ja op naar school straks, maar dan gaan we in het weekend wel zwemmen mommie, oei meis die stress ken ik hoor. strkte en gewoon bellen naar de vk als je het niet vertouwd hé. marian, jee meis wat een grrr gyn zeg:x. gelukkig een nieuwe afspraak in kampen. lidwina, heb je goed geslapen? juut hoe gaat het daar?? patries, wel een lastige beslissing,maar zo kan je ook niet doorgaan. en wat voor spiraaltje laat je plaatsen?? miranda, heb je al iets gehoord over de nieuwe school van joris? of moet je echt 8 weken wachten. carla, wanneer gaat kyra opnieuw wennen? anniek hoe ging het met kyana op school? sandra, werkse vandaag en dan lekker vrij toch? ehhh sorry de rest niet onthouden