Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Weer de mirena. Beviel toen goed omdat ik helemaal niet meer ongesteld werd!

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Goedemogen allemaal

@Marian : oei wat een lompe boer die gyn :(

@Miranda :Beterschap nog met uitzieken van de longontsteking.
    Succes met inpakken. Hoe vind je oma het om te verhuizen??

@Mommie : Hopen dat je die pijn niet meer zult voelen. Brrr zou me ook zorgen maken.

@Lidia : veel zwemplezier!

@Patroes : balen zeg dat je er zoveel pijn aan hebt. Hopen dan dat het met een operatie helemaal over zal zijn de pijn.
    En nog steeds een schimmelinfectie? Pfff word je niet vrolijk van.

@Hier
    Gisteren rondje ontwormen gedaan hier ( behalve Owen, stond op dat het niet mocht onder de 2 jaar )
    Want zag dus wormpjes in de ontlasting van Erik gisteren.

Heb eindelijk een kado gevonden voor Owen
    bol.com | VTech 3 In 1 Zebra Step, VTech | Speelgoed

Kunnen de jongens in de zomer buiten in de tuin achter elkaar aan racen want Erik heeft nog steeds de loopauto van toen ie 1 jaar werd. Daar past ie nog steeds op hihi.

Ze zeggen dat het vanavond kan gaan sneeuwen hier in het oosten.
    Zei al tegen Erik dat als er een mooi laagje ligt we vanavond ff gaan sleeen :)

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik breng Kyana naar school....
    Dacht wat is het rustig!
    Kom ik halver wege een oud klasgenootje van mij tegen, verteld zij doodleuk dat ze studiedag hebben {zij is ook lerares!}
    maw school is dicht!
    Kyana helemaal sip, echt héééél sneu! Zelf stond ik er ook bijna mee te janken! Jeetje man, ze had zich er zo op verheugd en dan dit! Echt niet leuk pff...

Morgen mag ze eigenlijk ook gaan maar weet nog niet of ze dan gaat, ik moet werken, mam zou haar gaan halen.
    Maar weet niet of ik dat wil voor de eerste schooldag... pff

ik had al van die rommelige dagen, maar vandaag gaat het ook weer allemaal niet zo lopen dan ik hoopte!

gisteren moest ik een taart maken die gigantisch mislukte!

naja
    zo maar ff de site bijwerken en bedenken wat we gaan doen

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidia -> lekker gezwommen? En idd, nu nog even van genieten nu ze nog niet dagelijks op school zitten!

@ Anniek -> ach wat onwijs sneu! Hadden ze je dat niet even fatsoenlijk kunnen laten weten aan de telefoon toen ze belde voor een afspraak? Schandalig hoor...

@ Hedwig -> oei, rot wormpjes! Maar gelukkig werkt zo'n kuur wel vaak snel en zijn jullie er snel van verlost! En dan hopen dat Owen het niet krijgt! En leuk kado hoor, daar zal die vast blij mee zijn!

@ Patricia -> geen leuk vooruitzicht dus. Maar als dit ook geen doen is, laten opereren dus! Wie weet valt het litteken wel mee en heb je daar geen last meer van! Hoe was het gegaan met het zetten van het spiraaltje?

Hier alweer thuis van het inpakken bij oma. Oma is er ook helemaal klaar voor en kan niet wachten tot het zover is. Ze wilde dit zelf heel graag, dus is voor haar goed! Ook nog gaan kijken naar haar nieuwe plekje. Mooie grote ruimte met een afscheidingsmuurtje. Echt heel ruim voor een bejaardenwoning. Ideaal dus. Alleen kreeg ik dus te horen dat de vorige bewoonster daar precies 1 week woonde toen ze overleed. Bah, had ik liever niet willen horen... Maar ja, hopen er maar het beste van. Ze zegt zelf dat het haar laatste rustplaats is. Ook zo'n verkeerd woord om te gebruiken pff! Maar het is een mooie locatie ook, nieuwbouw (staat sinds een half jaar), super!

Joris had ook super geholpen, die viel onderweg naar huis in slaap en kon ik zo slapend op de bank leggen. Is niet erg vandaag, want vanavond nog judo, kan hij zich daar nog even uitleven.

Oma had ook een hoop spulletjes al verdeeld. Zo heb ik van haar een servies gekregen (wat er van over is tenminste ;)), was een huwelijkskado van haar schoonouders. Dus vind het wel heel bijzonder. Ze is zelf getrouwd toen ze in de 20 was, dus dat servies is al zo'n 70 jaar oud. Toch is het wel raar, oma naar een bejaardenhuis. Maar ze gaat achteruit, dus het is voor haar heel goed! Heeft ze toch tot haar 92e op haar eigen gewoond. Daar teken ik wel voor, vooral met haar conditie!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw pas met 92 jaar naar een bejaardentehuis. Nou daar teken ik ook voor hoor Miranda! :)

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Anniek : balen dat er geen school was vandaag. mochten ze je wel even vertellen van te voren...

Hoe is het trouwens nu met Kyana dr broek plassen? Is dat nu helemaal over?

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemiddag.

Hier nu lekker anderhalve week vrij. Heerlijk. Ben er ook echt aan toe. Sinds 2 dagen hele erge rug/bekkenpijn. En heb niks bijzonders gedaan. Hoop dat het snel minder word.

Hedwig, wat een leuk cadeau.

Miranda, 92 daar teken ik ook voor. Zeker als je nog fit genoeg bent. Hopelijk kan ze snel haar draai vinden daar.....

Mommie, oe dat was schrikken.....

Marian, pff wat een gyn. zeg. Niet normaal meer!

Dat was ie weer.
    groetjes sandra

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    marian shit joh ik heb kruitvat pampers en etos gemaild voor jullie, maar helaas gaan ze allemaal "niet in op individuele verzoeken". stom wat kost het die grote bedrijven nou...

anniek ik zou wel heel pissig zijn, echt niet oke dit! en zielig voor kyana, en voor jou, je had je er ook helemaal psychisch op voorbereid

sandra ik wil gauw een keertje komen voor foto's als dat kan. zou je me een paar data door kunnen mailen? en balen van je klachten zal wel door de ddrukte komen ws

marian brr wat een stomme gyneacoloog zeg. gelukkig hoef je er niet meer terug

mommie dat is zeker schrikken!

miran fijn dat je oma er zo aan toe is!

mamzie leuk cadeau hoor!

patrie shet weer overleefd?

lidia lekker gezwommen> gek toch dat dat straks doordeweek niet meer kan he!

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Och Juut, wat lief van je zeg! Bedankt voor de genomen moeite!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Helemaal geen dank lieve marian
    Vind het zo jammer dat ze het allemaal niet doen :(

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    san
    gaan jullie nog iets leuks doen in de vakantie? heeft jarno ook vrij?
    en nu dan ff flink rustig aan doen!

juut
    en ik was idd erg pissed, krijgt ze morgen nog wet horen! Begint goed zo grr

miran
    92 al, mooi hoor! en fijn dat E er zelf ook vrede mee heeft.

marian
    hoest met de schrik?? en hoe vind heeko het allemaal?
    en hoe reageert familie?

hedwig
    lief dat je daaraan denkt!
    Het in broek plassen gaat echt een mega stuk beter! gisteren een baal dag maar gaat kei goed, ook snachts gaat het vaak goed! dus mag gelukkig niet klagen pff...

nu naar pap
    is geopereerd toen straks, alles goed gegaan, ga nu kijken!

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Fijn Anniek dat het nu beter gaat en dat ze minder in dr broek plast :) Grote meid!

Jeej je pa geopereerd? Niks ernstigs hoop ik. Beterschap voor hem!

@Hier
    Owen weer 2 tandjes erbij. Nu 6 in totaal hihihi
    Hij teigert de hele kamer rond en kan sinds vandaag dan ook weer gaan zitten.
    Was zo leuk daarstraks. Was aan het koken en luisterde naar muziek. Komt Owen eraan geteigerd tot in de keuken, gaat zitten en gaat zitten swingen en klappen op de muziek hihi
    Zo schattig!!!!

13. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

zwemmen was leuk:D
    hier zo de kids naar mijn ouders brengen,moet morgen en vrijdag werken dus ze zijn morgen een dagje daar, gaan ze meteen met Damian een kado uitzoeken in de speelgoed winkel.

tot morgen

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pap is in december gevallen en heeft een spier in schouder afgescheurd.
    wordt er nu eindelijk aan geopereerd, kon niet eerder was geen tijd en nergens geen plek bla bla bla
    hij moet een nachtje blijven, na de operatie zou de schouder heel erg pijnlijk zijn.
    maar het gaat kei goed en heeft nog nergens ast van.
    hij moet wel 6 weken in een mitella ding hahaha dat wordt nog wat! denkt dat ik maar iets van haldol moet bestellen :)

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nog een week Anniek en dan kunnen de taartjes gemaakt worden!!!!! Ben zo benieuwd!!!
    En wel slecht hoor van de juf van Kyana.....

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spiraal zetten was even wat pijnlijk (maar niks vergeleken mn bevallingen haha). Zelfs aan de balie vroegen ze of ik geen paraatje oid wilde, voelde echt en voel echt helemaal niks hoor. Bloed alleen wat..

Carmen en Devin kwamen thuis, allebei over de rooie, pfffffffffff. Dus Devin snel op bed gelegd en Carmen een fles en RUSTTT. Helaas was t na de fles nog krijsen en krijsen en uiteindelijk gaf ze het toch op (ben zeker wel 5x naar dr toegeweest hoor haha). Devin net lekker in t badje gebadderd (doe ik altijd in de tummy tub) hij vond t zalig haha hij werd helemaal hyper en enthousiast. Moet weer eens foto's maken van ze om te showen.

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou, ben je toe aan de lente..... ligt er sneeuw!!
    Nuja, Erik vind het wel leuk om te zien en Owen ook :)

@Patroes : wauw de tweeling is al bijna 3 maanden. Wat gaat dat hard zeg. Word idd weer tijd dat je foto's gaat showen hier :D

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Idd, toen je het zei Hedwig, al bijna 3 maanden! Waar gaat de tijd heen! Dus Patricia, het wordt idd tijd voor nieuwe fotootjes :D

Hier heeft het vannacht ook wat gesneeuwd, maar gelukkig niks te zien nu!

@ Anniek -> gelukkig is het goed gegaan, maar 6 weken rust aan 1 arm is volgens mij voor niemand te doen pff! Heb medelijden met hem!

@ Hedwig -> wat schattig, al 6 tandjes. En is Owen steeds vrolijker aan het worden? Zo schattig wat hij deed met het meeswingen!

Hier zo Joris naar de psz brengen, vanmiddag worden zijn haartjes EINDELIJK geknipt! Hij wilde ze laten groeien, maar ik vind het geen gezicht... Hij heeft sowieso al een best groot hoofd en dan die haren wat werkelijk alle kanten op gaan zitten, nee! Maar ja, hij wilde echt niet geknipt worden en wilde een rockster worden en die hebben lange haren (Zucht!). Maar ik heb hem zover, dus vanmiddag om half 2 krijgt die weer een lekker kort koppie :D

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Oei Joris naar de kapper hihi. Hij wil een rockster zijn. Hoe schattig! Misschien kan je een hanekammetje laten knippen? :p

Hier Erik vorige week ook naar de kapper gebracht. Vind ie altijd leuk hoor! Nu ook weer lekker kort. Meestal houd ik het wat langer. Vind ik zelf best mooi. Maar met dat harenwassen drama dan maar lekker kort hoor.

Owen was ook geknipt en dat was me een drama! hihi heeft de hele kapperszaak bij elkaar gekrijst :p

Hebben jullie geen vakantie Miranda? Hier PSZ altijd vakantie als de basisschool ook vakantie heeft.

Owen is altijd al wel een vrolijk mannetje geweest hoor. Als ie zn goede dagen had ;)
    Nu gelukkig steeds meer goede dagen! Hoewel soms dat slapen met hem echt een raadsel is hoor. Maar goed, je kan niet alles hebben he :)

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Patries, hoe is het met het slapen van de twee 's nachts? Ik ben al weer helemaal kwijt op welke leeftijd baby's een beetje langer gaan slapen... En gisteravond in mijn bedje was ik me dus druk aan het maken over hoe lang ik wel niet twee baby's moest voeden 's nachts en dan ook nog eens 's ochtends vroeg, en dan nog die andere drie mondjes vullen, en allemaal aankleden, en dan om kwart over 8 helemaal klaar zijn om Lotte en Martijn naar school te brengen.... Pfff... Als ik er alleen al aan denk zakt de moed me in de schoenen!

En ik baal dat de kans weer heel groot aanwezig is dat ik weer couveuze kindjes krijg, dat ik weer niet meteen mag hechten aan mijn kindjes omdat ik ze noet bij me kan hebben, dat ik weer dagenlang in het ziekenhuis ben, en met een beetje pech daarna nog heen en weer kleppen omdat ik naar huis moet en de kindjes niet mogen....

Poe he, ik dacht dat het een beetje geland was, maar ik begin me weer meer zorgen te maken! Ik zal waarschijnlijk nog wel weken lang apen en beren op de weg zien. Maar aan de andere kant zeiden Heeko en ik gisteren ook wel tegen elkaar dat het eigenlijk best heel stoer is om binnen 5 jaar 5 kinderen op de wereld te mogen zetten! hahahaha

Deel Deze Pagina