Martijn Lotte Bas Willem/Frank/Koen(Coen)/Ties/Jurre/Gijs/Wessel/Vicktor/Chris/Jelle Noor/Neel(tje)/Anouk/Janne/Jente/Kristel/Eline/Emma/Femke/Anke
hoi dames,, even vanaf het werk, pfff ik ben moe haha eigenschuld natuurlijk maar was zo lekker bezig dat ik niet wilde stoppen en toen natuurlijk troep ruimen. straks als ik thuis kom nog een appeltaartje bakken voor morgen(voor de gene die mijn taart niet lusten en als damian slaapt de boel versieren morgen feest voor Damian. miranda, ja ga straks foto maken en dan show ik hem vanavond. marian, moeilijk hoor pff zal even denken,(hihi genoeg namen hier op het werk maar vind sophie wel mooi en thijn voor een jongen. juut hoe ging de nacht?? en niet nieuwschierig maar wat is er 2 maart? zo ga weer aan het werk.. tot laters
haha lidia niet nieuwsgierig nou.....hahah dan hebben we n tupperware kookparty bij n vriendin van carla en ik ken dr ook
Heel even gauw hoor, wel alles gelezen maar ik stik van de hoofdpijn, dus nog even tv kijken en op tijd naar bed (wat me meestal toch niet lukt hahaha). Maarre............wauw Juut wat knap van Yara, super joh. Gaan hier vd zomer ook eens proberen om eerst de zijwieltjes wat hoger te zetten. Hebben jullie dat ook zo gedaan of....... Fijn weekend allemaal. Hier morgenavond op stap met mijn vriendinnekes heb er zin in.
nou het ging best gek..had ook nooit never niet verwacht dat ze het al zou kunnen.. maar we waren bij de bart smit voor n cadeautje voor iemand anders, ziet ze zo'n fietshelm, zegt ze uit het niets: mama als jij even die helm voor mij koopt, dan ga ik zonder zijwielen fietsen! ik dacht nog: dit ruikt naar chantage maar goed ding was maar 6 euro dus ik nam m mee. thuis de zijwielen eraf, 4 keer geoefend van de week (zere rug van het krom er naast rennen haha) en hoppa ze fietste er dus vandaag zo op weg! ben nog steeds heel verbaasd, verder is ze motorisch zo onhandig zeg maar, maar dit gaat ineens heel goed. is ook wel vaak als ze zelf het moment aangeven he! en ja roba, lekker carnavalluh dit weekend! veel plezier alvast!
Wauw Juut! Wat geweldig knap! Hier tot nu toe 1 keer geoefend zonder resultaat, maar ik raak iets te snel buiten adem door die zwangerschap (goed excuus he?). Even wachten dus of Heeko binnekort eens even de zin en tijd kan maken...
Knap zeg!! Hier durft ie alleen op de weg te fietsen als het vlak is. Justin is al een paar x gevallen en durfde al niet meer. Dus nu gaan we op de weg, maar ik zie m pas over een half jaar ofzo zonder durven hoor. Máár hij wilde vanavond wél zonder luier naar bed, hij krabbelde toch terug dus ik had nog luierbroekjes. Kan ie t evengoed proberen om toch droog te blijven. Hij heeft t potje op zijn kamer staan. Ben benieuwd.
Wauw YARA! Knappe meid zeg! Echt onwijs goed Hier van de zomer een keer geprobeerd, meneertje hier (lekker eigenwijs) zei ik kan dat ook en wil dat ook. Wij de zijwieltjes eraf gehaald, maar dat ging dus echt voor geen meter. Mij lukt het echt niet om krom erachteraan te rennen, dus was iets voor Sven, maar die zag er het nut niet van en daarbij lukte het ook niet! Vind het echt onwijs knap van Yara! Judith je mag met trots trots zijn op je meissie!!
hoi allemaal,, net de taart bij mijn vriendin af gegeven en een appeltaartje gebakken voor morgen. straks even de slingers ophangen en kadootjes klaar leggen. hij is eigenlijk dinsdag pas jarig maar vieren het morgen. van ons krijgt hij ze ook dan is het klaar en kan hij woe voor het eggie naar school Bekijk bijlage 133203 voor de dochter van mijn vriendin. juut wow wat goed van yara zeg damian zegt het ook steeds maar als ik er dan op terug kom zegt nee mam als ik 4 ben.haha echt toppie van je meissie.
Wouter en Jelle/Melle Sanne en Lisa of dus Wouter en Sanne en Jelle/Melle en Lisa Gaan jullie wel weer voor een 'hollandse' naam Marian trouwens?
Prachtig Lidia! Heel veel plezier morgen! Justin viert zijn verjaardag zondag. Het word gigantisch druk dus had al 2 tijden in zijn kaartje gezet. Pff daar zie ik wel tegenop. Gelukkig hebben we 'rust' tussen 12 en 2 uur.
Oja en maandag is t eigenlijk opa/oma gastouderdag. Maar de kleintjes gaan daar alleen heen. Justin blijft dan lekker bij mij en kan ie mooi met al zijn nieuwe speelgoed spelen en dinsdag voor t echie naar kleuterschool!
Justin wist niet welke taart hij wilde, een dino taart of een piraten taart. Nu hebben we 1 van platvoet en zijn vriendjes en 1 van piet piraat besteld. Van allebei dus haha.
wel slim dat je rust hebt ingebouwt hoor. en ook echt even van nemen hoor al ga je maar even met je benen omhoog op de bank en ja justin dinsdag naar school, damian zijn "beste"vriendje komt dinsdag spelen. dus denk even naar de indoor speeltuin met ze.
hahah slim die taart haha Damian vraagt ook steeds wanneer we zijn taart gaan maken, hihi die was al klaar en in de vriezer gedaan. zo hoefde ik niet te stressen.