Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    bedankt voor de lieve complimenten meiden, jullie zijn schatten (kuskus)

lidia WAUW wat een toffe taarten! je doet het nog maar net he! ik vind het echt heel knap joh! en wat een werk he! dis cars taart is heel cool, die zou seth ook wel willen :) en wat lief voor kindje van vriendin, erg leuke dora!

Patries ja dat staat in het namentopic dat ze nederlandse naam wil. Zou ook wel grappig zijn als er ineens een Joe en een Whitney geboren zouden worden :D
    Hoop dat het vannacht goed gaat met Justin!

lieve miran thanx en idd nog maar s sven vragen, kan me voorstellen dat je dat niet red. dat krom erachteraan rennen is ook niet alles, gelukkig kon ze het steeds ook niet al te lang volhouden. in het begin kneep yara zo hard in de handvaten dat de ribbels dik in haar handjes stonden ;)

lidia wel slim eigenlijk hoor dat jullie het morgen gewoon helemaal vieren! wij zondag voor vrienden

san hoe gaat het daar?

marian je hebt zeker een goed excuus met je zwangerschap hoor, het is ook best een mannenklus :)
    hoe gaat je nu met de "het vliegt me aan-momenten"?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha die momenten heb ik hier ook vaak nog hoor ;)

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja patries dat kan ik me echt goed voorstellen!

4. lidia

lidia Fanatiek lid

ik ga zo mijn bedje in. net even heel sentimenteel naar foto's van Damian gekeken toen hij 1 week oud was :( waar blijft de tijd. tot zondag denk ik want morgen geen tijd, eerst huis doen, dan visite en dan uit eten met Damian bij..............................................................
    .................................................................

jajaj je raad het al de MCDONALDS :D hahah mm

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nou Juut, ik zal je vertellen dat ik er weer even last van heb... Ik heb heerlijk geslapen van half twaalf tot 1, maar toen werd ik wakker en ik kan niet meer slapen! Na drie kwartier mezelf maar naar beneden gestuurd, kijken of het helpt om heel even uit bed te zijn. Ik zat alweer na te denken over namen, gedichtjes voor op het kaartje, noem maar op. Veel te vroeg natuurlijk, maar ja, je moet wat als je niet slapen kunt.

Volgens mij hoor ik Heeko nu ook spoken boven, nou ja, zometeen maar weer proberen de slaap te vatten.

En ja patries, wel weer lekkere hollands... Of zullen we toch gaan voor jack and joe of celine et francoise... hahaha!

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoe heb je verder geslapen marian? beetje goed hoop ik? hebben lotte martijn en bas je een beetje uit laten slapen?
    o en ik ken dat hyper zijn ook nog zo goed van mezelf, idd nadenken over kaartjes, gedichtjes, namen, spulletjes enzenz.
    daar lag ik ook wakker van in het begin.
    en jij hebt al dat nadenken weer x2 (of in het gevakl van namen x4 zelfs!)

lidia leuk hoor lekker nr de mac! en heel veel plezier vandaag he!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames!

@Marian : foei foei foei. Niet denken maar lekker slapen jij!
    Ik hoop dat het je nog gelukt is ;)

@Lidia : wauw, gave taarten! Veel plezier vandaag!

@Hier
    ik zou met schoonmoeder naar de handwerkbeurs gaan maar het gaat niet door :(
    NS heeft daar werk aan het spoor en dan moeten we overstappen en dan met de NS bus. Nou ik ken dat. Dat word dus een uur in de bus staan totdat we in Zwolle zijn als we al met de eerste lading mee kunnen en niet nog een uur moeten wachten.
    Maar ik kan geen uur lang in de bus staan.. Het is al een hele opgave voor me om een hele dag rond te lopen. En als ik me dan ook nog moet vasthouden en schrap zetten in een bus dan kan ik de komende weken niks meer :(
    Dus heb het moeten afzeggen. Daar gaat mijn alleen uitje van eens in de 2 jaar ofzo.
    BAH baal ervan.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> net nu werkzaamheden aan het spoor :( Kan me voorstellen dat je behoorlijk baalt... Knuf!

@ Lidia -> gave taarten! En veel plezier vandaag!!

@ Marian -> willen jullie wel een geslacht weten? Dat bespaart al een beetje naamstress. Ik vond dat ook het moeilijkste van alles toen ik zwanger was, de naam! Nog een beetje kunnen slapen?

@ Judith -> die Yara, de handvaten afgedrukt in haar handje. Is natuurlijk ook spannend! Hier zal het wel iets voor de zomer zijn om te leren zonder zijwieltjes ;)

@ Patricia -> slim om een pauze in te lassen tijdens de verjaardag. Hopelijk houden mensen zich er ook aan...

Hier zo weer vrijwilligerswerk. Eerst zo Joris naar schoonouders brengen. Om 1 uur oma verhuizen naar het bejaardenhuis. Pff, onwijs druk dagje, dus denk dat ik er vanavond vroeg in lig.

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Vanaf een uur of drie weer geslapen. Lotte en Martijn zijn logeren bij oma, dus ik hoefde pas wakker te worden voor Bas om kwart over 8. Scheelde mooi weer een dik uur! Toen heeft hij nog even gezellig bij ons op bed gespeeld en we zijn net beneden aan het ontbijt.

Ja Miranda, we willen wel weer weten of het jongens of meiden of weer jongen meisje zijn. Tóch wil ik ook wel een beetje nadenken voor het geval ze het verkeerd zien, je weet het nooit he?

Hedwig, balen zeg, van de trein! Geen auto te regelen? Lijkt me voor jou sowieso een stuk relaxter om met de auto te gaan toch? Probeer wat te plannen binnenkort, google eens even en kijk of er binnenkort nog wat leuks te doen is wat je ligt. Want je kan dit natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder dat er wat tegenover staat he? Je hebt het zo nodig!

Judith, hoe was jou nacht?

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marian, waarom had je nu een vroege(re) echo eigenlijk? Normaal is t toch tussen 10 en 12 weken en eerder niet omdat ze dan nog geen nekplooi kunnen meten etc?

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen

marian: Koen
    tja, verder kwam ik nog niet, deze schoot te binnen, dus dat is m. nienke misschien? hoop trouwens dat je neit je hele zwangerschap wakker gaat liggen. komt echt goed meis, jullie kunnen het!

judith, jeetje wat knap joh! ben onder de indruk! is je kamer nu trouwens helemaal naar je zin? en hebben jullie nu ook weer een af kamer?

sandra, hoe gaat het bij jullie? kom je een beetje bij weer?

miranda, wat voor vrijwilligerswerk doe je? en succes met verhuizen zeg!

anniek, hoe was eigenlijk je vakantie, heb het helemaal gemist:(:)

hedwig wat jammer zeg! kan me voorstellen dat je baalt maar denk wel dat je de juiste beslissing hebt genomen. hoop dat er snel weer een beurs is, maar wat dichterbij. knuf

mommie, hoe gaat het met jou? zit je nog met kramp?

patricia, handig een pauze. het is natuurlijk ook best veel hoor, twee hummels en dan de hele dag visite. hopelijk blijft het een beetje rustig.

lidia, leuk die taarten zeg, zeker die cars! doe je goed hoor!

marijke, hoe gaat het met stijn?

partijtje was leuk. hadden in totaal 16 kinderen:$ (oke, 6 van ons) speurtocht was succes en film daarna ook, volgens mij waren ze allemaal erg enthousiast. ik ben zo blij dat mijn vrienden wilden helpen, ze waren echt geweldig!
    dus nu op naar de volgende hobbel. verjaardag van rune, en het schoolgebeuren.

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Knappe Yara!!!!!!

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

he carla, ik miste je al, hoe gaat het bij jou?

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Patries, ik had helemaal niet zo'n hele vroege echo hoor, 9 weken 5 dagen. Ik wilde al met 8! ;) En nekplooi enzo dat willen we niet, dus daar hoeven ze geen rekening mee te houden.

Lidwina, ik ben normaal geen wakkerligger, dus denk dat het wel meevalt. Heeko kwam om 1 uur thuis, dus ik werd wakker van hem en kon dus vervolgens nietmeer slapen.

Hier nichtje anna vandaag, mijn zus en zwager zijn shoopen voor hun nieuwe huis. Had ik al weken geleden afgesproken, kwam nu niet zo lekker uit ivm de rustige ochtend die ik anders zou hebben, maar goed.. Bas en Anna zijn zich nu aan het vermaken met de instrumenten, mondharmoica spelen, sambaballen, trommel, ze maken er een heel concert van!:D

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo ben ik weer even.

Hier erg druk! Bezig op Kyra's kamer met behang er af te halen!
    Kids zijn beide nog ewrg verkouden. Diunja nog het ergste. Het slapen gaat dus nog niet geweldig....Beetje op en af. Slaapt de ene door dan wordt de andere wakker!!!
    Beetje moe dus wel!
    Dadelijk bezoek van pap en mam en schoonma! Vanavond samen chinees eten hier dus dat is wel gezellig!

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    PFF stelletje sjagrijnen hier, bah. Hopelijk is dat huiluurtje(S) snel over.. bah.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dat hoop ik ook voor je Patries..Hopelijk slapen ze nu lekker

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Inmiddels weer rust in de tent? o ik weet nog goed die huiluurtje altijd tijdens het eten. met yara haalden we de gekste toeren uit, seth stopte ik gewoon in de draagdoek en soms morste ik zelfs op zijn babyhoofdje haha ;)

carla was het gezellig? en een rotklus he, dat behang. maar als het straks klaar is is het wel heel leuk!

marian hebben bas en anna zich nog lekker vermaakt?
    en lotte en martijn een leuke logeerpartij gehad?

lidwina ik vind koen ook een hele leuk voor marian!
    en haha wij slapen niet in een af kamer, wij slapen in een kotje met stukjes afgescheurd behang, een paar muurstickers van de action van luipaarden, en waarvan de deur slechts zo'n 45 cm openkan en dan tegen de zijkant van het bed botst. dan heb je een beetje een idee haha..niet echt super dus, maar de kids genieten van hun kamertjes en dat is het belangrijkste.
    en wat goed dat het partijtje zo geslaagd was! en idd, zonder hulp kun je dan echt niet!

hedwig wat vind ik dat erg voor je! beloof dat je ervoor zorgt dat je er iets anders voor in de plek vind! af en toe er even tussenuit is zo belangrijk, dan laad je weer even je accu op!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja Juut we hebben een gezellige dag gehad!!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ben ik ook weer, net pas een uurtje thuis, maar alles is af! Alleen nog schilderijen ophangen etc.

@ Lidwina -> bij een geestelijke instelling doen we elk jaar voor de carnaval de gangen volhangen met ballonnen en de boel versieren. Is dus van het carnavalsgroepje uit. Heel veel werk, maar ook leuk om te doen voor die mensen daar! En fijn dat het feestje geslaagd was! Klinkt ook erg leuk hoor een speurtocht en film!

@ Patricia -> ondertussen rust bij je thuis?

@ Marian -> en ga je het dan ook met ons delen? :D Hoe vonden Martijn en Lotte het logeren bij opa en oma?

@ Carla -> hopelijk snel beter daar met vooral betere nachten...

Hier nu met de beentjes omhoog, ben bekaf. Joris was helaas niet zo lief bij opa en oma. Paar maanden geleden zei ik al eens dat Joris onwijs aan me hangt en ook toen niet meer bij Sven wilde slapen. Sindsdien is hij ook niet meer weg geweest een hele dag of ergens wezen logeren. Vandaag was dus na een lange tijd weer een dag. Maar hij was veel negatieve aandacht aan het vragen (terwijl hij dan alle aandacht al krijgt), grote mond en steeds huilen om mij. Niet zo heel geslaagd dus. Hopelijk komende week wat beter... Woensdag en donderdag slaapt hij bij mijn zus. Hopelijk gaat het dan wel goed, maar denk dat het daar wel beter gaat ivm zijn grote nicht, is zijn beste vriendin... Gelukkig is hij in het carnavalsweekend gewoon bij Sven, alleen de zondag zou hij bij opa en oma slapen, denk dat ik dat maar afzeg en maar thuis blijf. Heb ook geen zin in een heel drama... Nu eenmaal thuis was die wel weer heel lief.

Deel Deze Pagina