Vervelend is dat he Miranda... Hier ook 2 kindjes(Kyra nog wat erger dan Dinja) die erg aan mama hangen....Kyra huilt nog wel ooit als ik ga werken en vragt op een dag meerdere keren aan mam of ik al thuis koom en dat ze me zo erg mist...Soms als ik haar ophaal mop de psz barst ze in tranen uit als ze me ziet omdat ze me zo gemist heeft..... Vanmorgen ging ik boodschappen doen, Dinja helemaal in tranen omdat ik even weg ga..mama mama roept ze dan... brrrr kan ik zo slecht tegen..
ach carla wat een moppies he..komt natuurlijk ook omda jac niet zoveel thuis is. merk dat het hier iets minder geworden is, nu roland meer thuis is en meer op zich neemt en leuke dingen onderneemt. maar hier hoor ik ook nog regelmatig: ik wil niet dat jij gaat werken mama! en als ik even alleen wegga in t weekend heb ik er vaak ook eerst twee aan mijn been hangen, huilend of niet. is en blijft niet leuk! miran jammer dat het met joris wat minder was gegaan. komt vast bij je zus wel goed, als ie daar zn favo nichtje als afleiding heeft! en lief dat je zoveel tijd aan het vrijwilligerswerk besteed!
mogge dames, Ach gus al die kindjes die niet zonder hun mama kunnen Hier idem dito hoor. Erik is zelfs nog nooit wezen logeren. Wel eens geprobeerd maar begint dan vreselijk te huilen om mij. @Marijke Hoe gebruik je dat dode zeezout bij Stijn? Hoeveel water en hoeveel zout? En dan echt deppen of wassen? @Hier Gisteren maar wezen winkelen. Was wel gezellig. De kindjes hadden zich best goed gedragen. Nog ff gezeten bij de Hema zodat Owen zijn boterhammetje kon eten. Er was ook een draaimolen en daar was Erik niet bij weg te krijgen hihi. Dus paar keer in de draaimolen geweest Voor mezelf een knooppakket gekocht. Heb ik nog nooit gedaan een kleedje knopen maar vind het tot nu toe wel leuk. Als ik er nu ook maar achter kwam waarom mijn knoopjes niet zo stevig blijven zitten....... Fijne zondag allemaal!
goedemorgen zo raar, beneden komen als het licht is! seth weer stipt om 6 wakker, maaar tot half 8 bij ons geslapen en yara in dr eigen bedje tot 730. ik weet gewoon niet wat ik meemaak joh! (sorry hedwig, maar ooit komt die tijd bij jou vast ook) yara was al helemaal enthousiast van de versiersels, en wilde al voor het raam kijken of de visite al kwam. nu even lekker tv kijken, ga ik zo aan de slag vast voor de traktatie van yara morgen op de peuterspeelzaal. hedwig ben blij dat het gister beetje gezellig was. en van knopen heb ik geen verstand, lijkt me best lastog!
Pfff hier was het 4.30 uur.....en niet meer willen slapen....Dinja had het wel gehad, paar geprobeerd nog en toen werd Kyra om 5.30 ook nog wakker van Dinja... Wordt een lange dag dus!
mocht je je vervelen, kom maar langs hoor taart genoeg! en getsie hoop dat de rotnachten snel ophouden
Haha Juut!!!! Veel plezier vandaag!!! Heb Dinja al lekker in bad gedaan en aangekleed, nu Kyra even lekker badderen. Straks even naar pap en mam op de koffie en vanmiddag het hele huis vol met voetbalfans die PSV-Ajax komen kijken!!! Maar eh wil wel een keer Yara d'r kamer in het echt komen bewonderen als je dat gezellig vind!En even lekker kletsen natuurlijk!
Pfff, donder ikk me net toch van de trap af! Ik had Bas vast, Martijn liep voor me en Lotte achter me. En ineens mis ik een trede ofzo. Donderde zo op mijn kont naar beneden. Nu verschrikkelijk zere bil... GElukkig kon ik Bas goed vast houden, maar ik drukte in mijn val Martijn tegen de spijlen van de trap met zijn neus, dus hij was even in tranen. Maar goed, volgens mij ben ik de enige doe er wat blauws aan over houd.... Verder wel een goede nacht gehad, half 7 wasiedereen wakker, maar ik heb het voor elkaar gekregen dat ze allemaal de oogjes weer dicht deden. Kwart voor 8 kwamen ze weer en tot half tien boven geweest, ontbijtje op bed...
Goedemorgen! @ Marian -> jeetje, wat moet je geschrokken zijn. Hopelijk krijg je er nu niet de hele zwangerschap last van! En goed geregeld zeg vanochtend! @ Judith -> wauw wat onwijs goed van die twee! En heel veel plezier vandaag! @ Patricia -> daar vierde jullie ook vandaag de verjaardag toch? Veel plezier! @ Lidia -> hoe was het gisteren? @ Hedwig -> leuk hoor, een kleedje knopen. Ken het helemaal niet, het knopen van zo'n dingen, tenminste nog nooit van gehoord. @ Carla -> ik kan daar ook totaal niet tegen. Gelukkig hadden ze me gisteren niks laten weten, was ik regelrecht naar huis gegaan... Heb ik geen rust meer! En pff, dat is toch echt geen tijd om op te staan. Succes vandaag! Hier vanmiddag damenszitting! Een carnavalsfeest voor alleen maar vrouwen
Hedwig, wij hebben een heel klein badje (bad in een stroomcabine).Ik doe er dan 5 eetlepels in. Het zout lost vanzelf op. Ik laat de kids lekker spelen en met een washand deppen ik ze dan schoon op hun rug, gezicht enz. Lidia, hoe was het verjaardagfeestje voor Damian? Is hij goed verwend? Juut, volgens mij vieren jullie ook vandaag de verjaardag van Yara. Heel veel plezier. O jee Marian, kijk je wel uit. Miranda, veel plezier op het vrouwenfeest.
@Marian : oei van de trap gevallen. Dat is schrikken! Gelukkig alles goed met jou en de kids. @Miranda : veel plezier vandaag met het vrouwenclubje hihi Hoe heeft oma de eerste nacht in dr nieuwe 'huisje' geslapen? @Marijke ; Hoe vaak doe je dat dan in bad? Hier Owen maar 1 keer in de week ofzo in bad. Wilde eigenlijk elke dag met zoutwater deppen dus gewoon een bakje water. Of is dat niet goed? Zn benen zien er zo vreselijk uit. Denk dat ik morgen echt even naar de dokter moet met hem. Want de vaseline Lannette helpt totaal niet
Jeetje das even goed schrikken Marian...Gelukkig iedereen er goed vanaf gekomen op waqt blauwe plekken na dan...
zo even tussendoor, vanmiddag komt de rest yara heeft best moeite met alle spanning, dus wij hebben haar cadeau ook net gegeven. ze was heel blij! mooie hello kitty wandelwagen met alles erop en eraan! vanmorgen 3 kindjes op visite en dat ging erg gezellig. hedwig je moet zeker even langs de ha. ik heb het met seth ook veel te lang aangekeken. het is niet leuk, maar soms is er echt iets heftigers nodig om de eczeem tegen te gaan marijke vieren jullie het toch ook vandaag voor stijn? heo vond ie het allemaal? lidia was het voor damian geslaagd? is ie goed verwend? miranda heel veel plezier met de damescarnaval oeeeeiii marian wat zul jij onwijs geschrokken zijn joh! zijn altijd nare dingen he..gelukkig liep het nog goed af. carla jaaa dat zouden wij stikleuk vinden! en echt hoor, als je het huis nog wil ontvluchten mag je echt komen hoor enn anders graag een andere keer, yara wil m ook nog steeds vol trots showen. zal wel woensdagmiddag worden. zijn ze bij jou ook vrijdagmiddag vrij trouwens?
hihi die Yara helemaal vol spanning. Net of ze nu al jarig is. Lief hoor! Nog veel plezier vandaag verder! Ja, idd moet echt ff langs de huisarts met Owen. Snap alleen niet waarom het opeens zo vreselijk heftig is. En dan alleen op zijn benen..... Wauw, kan soms nog steeds niet geloven dat Owen vrijdag al 1 jaar word!! En dan 1 maand later Erik jarig. Wauw Wanneer kregen jullie trouwens bericht van de school om de wendagen in te plannen? Hoeveel weken voor de verjaardag?
ik heb zelk gebeld Hedwig, maar dat is omdat ik de wendagen zelf wilde plannen op dagen dat ik vrij was!
ohaha carla das waar ook ik werk ook op vrijdag..beetje dom carnavalsvakantie zitten we midden in de zooi met de keuken natuurlijk, dus dat is even minder handig. daarna kan het zeker! en jee hedwig owen alweer bijna 1, ik weet nog goed dat ie geboren werd!
hey dames sorrysorry sorry ik ben jullie wel arg aan hut uhmm... weet de naam niet meer! Hier druk druk met van alles en nog wat. gaat wel redelijk hoor. helaas veel pijn in mijn rug en merk dat Devin soms echt héél veel energie vreet. mja zijn nog meer dingen die energie vreten momenteel. Ik heb wle steeds alles gelezen maar kan het eigenlijk niet echt bijhouden. a.s. zaterdag feestje van mij en Kyana, vergt nogal wat voorbereiding. Moet 2 flink taarten maken. en zo heb ik nog vanalles. juut eindelijk, sethje begint het te leren! joehoe carla wat een erg vroege morgen zeg pff wat ben ik dan blij met kids die leker tot een uur of 9 slapen! En wat zal dat hier afkikken worden als ze om half 9 op school moet zijn! marian jeetje, je zult wel héééél erg geschrokken zijn.