hoi dames,, evenj een snel berichtje tussen het eten koken door. Damian had een top dag gisteren. hij is erg verwend was ook al vroeg wakker(6.30 ) en vroeg al vanaf 9.00 mamaaa wanneer komt de visite nouuu hihi hij moest nog tot 14.00 wachten. wel onze kadootjes gegeven die vond ie super(cars autootjes en een lego tractor. Foto's komen vanavond. vandaag cakejes gebakken en tracktatie in gepakt voor kindjes en juffen.ga verder met met het eten vanavond uitgebreid verslag.
Jarig: Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Zwanger: Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling Mommieof2: uitgerekend???
wil er iemand een k3 verjaardag vieren? Ik heb hier een vlaggenlijn, ballonnen en een tafelkleed. Kyana wil liever princessen ze beetje veranderlijk en tja vind het wel leuk als het ook echt princessen is. Gekocht bij toysxl. Koste in totaal 9.50 Ik wil er graag nog 8 euro incl verzendkosten voor hebben. gr Anniek
Stijn heeft een hele leuke dag gehad. Hij was heel zenuwachtig, maar ook blij. Hij was super blij met de cadeautjes en vond ook alles heel leuk. Verder heeft hij alleen maar boven gespeeld met z'n neef en nicht. Hedwig. Ik doe Stijn ook maar 1 keer per week in bad. Heel soms 2 keer. Verder dep ik hem wel iedere dag, vooral de "erge plekken". Wel gek trouwens dat het ineens zo erg bij Owen is. Kan je het zelg plaatsen? bijv. iets anders gegeten, andere indeling van de dag, misschien ook wel stress omdat het hondje inees uit huis is? Ik weet dat ieder kind anders is, maar ik kan het bij Stijn vaak wel plaatsen waarom het erger is dan andere weken. Probeer dat eens te achterhalen. Ik vind het zo zielig voor Owen.
@ Marijke -> wat fijn dat Stijn een leuke dag heeft gehad vandaag! @ Judith -> hoe was daar de visite? Yara een beetje goed gehouden? @ Hedwig -> wat sneu dat Owen nu zo ineens zo erg onder zit. Echt even langs de huisarts hoor. @ Anniek -> druk druk dus nog voor komende week! Succes met de taartjes. Hier heb ik niks aan k3, dat wil Joris niet @ Lidia -> fijn dat Damian zo genoten had gisteren op zijn feestje! Zo leuk al, de eerste verjaardagsfeestjes alweer achter de rug. Wij hebben nog even te gaan... Dameszitting was erg gezellig. Veel gelachen en gek gedaan, was heel geslaagd dus. Alleen nu hoofdpijn, zaten vlak bij een box. Daar geen last van, maar nu wel. Lekker zo onder de wol!
Een fantastische dag gehad, als Justin zo geniet, geniet ik ook! S morgens riep hij mij al (ik slaap nog beneden) mama mama.. vandaag is het mijn verjaarsfeest toch?? hihi. Eerst voor hem gezongen, al een big smile van m en toen de step en de sprookjesboomdvd. Viel helemaal in de smaak, hopelijk kunnen we morgen even 'oefenen'. Weet niet eens of ie t wel kan? haha. Wat heeft ie allemaal gehad.. - Helicopter met geluid - Racebaan - Lego - Playmobil - Regenlaarsjes - fotocamera vtech - tekensjablonen - kleur/teken/stickerboek - Dinosaurussen (voor in bad, hij raakt uitgekeken op de nijntjes, ) - Puzzel - Geld voor in zijn spaarpotje - Badjas Cars En Carmen en Devin zijn logeren, Prochors ouders zagen dat ik kapot was, dus hebben ze dat aangeboden.. Wat heb ik toch mazzel met mn schoonouders! Je hoort wel eens anders. Dus straks op tijd in bed, warmtedekentje aan en gewoon 8 uur slapen achtereen!
hoi allemaal,, juut en marijke, euke dag gehad vandaag met de kids?? miranda,, hihi dameszitting klinkt heel ouderwets maar wel gezellig. oei en joris stout, ik herken het wel hoor mamzie, jee balen dat owen z'n last heeft van zijn huidje. hier even rust, hihi Damian heeft een drumstel gekregen van opa en oma. hij is er helemaal wous van. Bekijk bijlage 133750 verder heeft hij gekregen; -veschillende dingen van lego, -een broodtrommel en beker van cars, -een blouse, -een grote ambulance -politie auto(bijde met geluid) -een auto met afstandsbediening, -kleine cars auto's van elise -een dekbed van thomas de trein, -een drumstel, - -een boek van cars met geluiden, -een electrische tandenborstel van Cars -een rugtas voor school(slik nu is het echt zo ver.) en een paar kado bonnen ik heb foto's op hyves gezet wat hiet doet ie zo lang over uploaden.
oo patries wat fijn dat je even kan rusten, en leuk hé als de kids zo genieten, justin is ook goed verwend zie ik . krijg je morgen nog visite?
Nee, morgen is een dagje 'onder ons'. Gaan we lekker samen alles uit t karton halen en er mee spelen. Ok, afgezien vd racebaan dan, dat is een 'mannen ding'
Wat leuk al die verjaardags posten. En lekker verwend ook. En damian met izjn drumstel. Super leuk hoor!!!! Juut jij de dag ook overleeft? En ik wil yara's kamer ook nog heeeeeeeeeeeeel graag komen bewonderen hoor. En de foto's.....wil je die al plannen, welke dag het liefst? Hier een heel rustig dagje gehad. Niks gedaan. Waren ook allemaal erg moe. Dus lekker relax gedaan. Morgenvroeg de laatste keer gymen, en indy mag trakteren. Daarna gaat ze naar de oppas, en ik lekker lunchen met de fiom meiden. greotjes sandra
zo hier wel een beetje moe hoor! het was wel heel erg leuk! maar tot net nog met de traktaties bezig geweest (zelfgebakken eierkoeken in trein en berenvorm). dus nu wel aan mijn bed toe. yara was verder heel blij vanmiddag gelukkig, en ze hebben heerlijk gespeeld en geknutseld. nog wat mensen die een broodje kroket bleven eten, en toen stortte seth wel in hoor, toen iedereen weg was(geen middagdut) zo dus lekker mn bed opzoeken, dan morgen laatste x psz!! gek hoor! Sandra veel plezier morgen op de gym! en ja dagje voor de foto's plannen graag, ik kan evt ook in de carnavalsvak di woe of do of anders die week erop alle middagen behalve donderdag en vrijdag patries veel plezier met je 8 uur slaap! heerlijk en fijn! lidia heb op hyves je foto's gezien, wat leuk joh! en dat drumstel is echt geweldig! miranda lekker slapen vannacht en hopelijk zonder koppijn weer op morgen! marijke leuk dat stijn het zo naar zijn zin had!
Goedemorgen! @ Sandra -> laatste keer gym en uitdelen, veel plezier! En ook veel plezier met de fiom meiden! @ Judith -> daar ook al laatste keer psz aangebroken. Het is ook allemaal heel gek en wennen. Vind het 4 jaar worden ook gevoelsmatig echt anders dan bij de vorige verjaardagen... @ Patricia -> heerlijk dagje voor de boeg zo 1 op 1 met Justin! En ook nog lekker een lange nacht kunnen maken (tenminste, dat hoop ik dat dat gelukt is ) Justin, van harte gefeliciteerd! Hier moet Joris zo naar de psz, maar ik denk dat ik hem thuis hou. Hij slaapt nog en het was een vermoeiend weekend ook voor hem. Ik ga hem in ieder geval niet wakker maken, is al een tijd geleden dat hij uitgeslapen had, en blijkbaar heeft hij het nu heel hard nodig. En daarbij, nu mag het nog
Verder veel feestjes gelezen hihi. Damian die zo verwend is en Stijn ook. Leuk hoor! @Marijke : geen idee waar het door komt eigenlijk bij Owen. Door het hondje lijkt me niet dat die weg is want ze is maar een paar dagen geweest natuurlijk. Of hij moest er allergisch voor zijn geweest en dat ie daardoor zo opvlamt. Wel een aantal weken geleden dat ze de neutral waspoeder hier niet meer hadden in de winkel en ik een gewoon wasmiddel heb gebruikt. Maar toen ie zo begon te vlammen heb ik meteen weer neutral gekocht toen ze dat weer hadden. Ondertussen heb ik alles wel weer met neutral gewassen volgens mij. Dus moet het toch rustiger zijn?
JUSTIN! Gefeliciteerd met je vierde verjaardag! Wat ben je al weer een grote jongen geworden! Lekker spelen met al je nieuwe spullen vandaag! Veel plezier!
HIEPEDERDEPIEP HOERAA VOOR JUSTIN! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Goedemorgen! He jeetje, ik vind het echt heel erg raar allemaal zeg. Miran je verwoordt het precies zoals ik het voel ja, gevoelsmatig toch wel heel anders hoor, dan andere verjaardagen. Nu maar even gauw ruimen, om 1100 mogen we komen, rol zou ook even op en neer fietsen van zn werk af. Kreeg net ook van de juf van seth te horen dat hij waarschijnlijk over kan naar de peutergroep bij yara op school, half of eind maart, dus dat scheelt weer wat heen en weer gerij. hedwig ja ik zou het ook niet weten..misschien idd allergisch voor hondje? heb je al afspraak gemaakt bij de ha? miran is joris al wakker? ik zou t ook doen hoor, gewoon lekker even thuishouden!
Joris is net wakker, dus hij is lekker thuis. Hij is nog niet fit, ligt nog op de bank. De luie donder En fijn als Seth dadelijk over mag. Scheelt idd een hoop heen en weer!