Justin van harte met je verjaardag, vandaag lekker spelen met je speelgoed. Fijne dag. Hedwig wat sneu voor Owen meis, hoop dat het gauw wat beter gaat. Juutje, succes vandaag hoor, pfff wij hebben het na de vakantie. Dag kleine kindjes, hallo grote wereld..... Jorisje lekker uitgeslapen, hij zal het nodig gehad hebben na al dat meehelpen en feesten. Hier ook weer aan het werk, zaterdag topavond gehad met mijn vriendinnekes, gisteren met mijn mannen de stad ingeweest was ook weer super. Jayson opgetreden met diverse bandjes. Dat snap je toch niet hé, op school heel stil/verlegen etc etc en bij zoiets kruipt hij zo het podium op..... Nou ik ga gauw wat doen, ik lees mee hoor dames, doe ik zowieso altijd hahahahah.
joh, ik had het niet van mezelf verwacht, maar vind het echt moeilijk en gek. mn kleine meissie straks hele dagen weg nr school. sorry voor mijn emogeklets maar moet even. ben gewoon zenuwachtig voor zometeen voor t trakteren. en dan is het gewoon afgesloten, de peuterperiode! ik loop hier maar een beetje te niksen.. roba wat geinig he dat jayson dan met de carnaval wel zo uit zn dak durft te gaan! lekker van genieten hoor! miran hopelijk gaat het vandaag een beetje met joris, even een bijkomdagje, dat mag wel! nou ik ga nog even plassen en dan weg!
Juut ik denk hier aan je, lijkt mij ook heel moeilijk. Zal allemaal wel wennen, maar ik zie er ook wel een beetje tegenop hoor. Volgende week vakantie, dan maandagmiddag nog en dan woensdag is hij jarig, trakteren en dan is het klaar. Dat vind hij niet zo erg waarschijnlijk hahaha. Maar dan die week erop elke dag een hele dag naar school en hij begint die maandag gelijk met overblijven (dat moet hij op de maandag) ben benieuwd.Zorg wel dat ik de hele dag thuis ben mocht dat nodig zijn, maar dacht kan er beter gelijk mee beginnen ipv eerst een paar weken niet overblijven en dan ineens wel.
Hoe is het gegaan Judith? Het is ook een afsluiting... @ Roba -> leuk weekend gehad dus! En idd heel raar, zo verlegen en bij zoiets heel uitbundig. Komt op school ook vast wel hoor
het was heel leuk! ze deden het echt heel gezellig vieren, met veel liedjes, een cadeautje, fantasievuurpijlen afsteken en een diploma en knuffels van de juffen. met weglopen echt even een dikke brok, de juffen zwaaiden haar uit, en ze had man hand vast, maar trok m los om met twee handjes heeeel lang terug te zwaaien.(snik) maar goed, nu op naar de vlgd leuke periode, komt goed! roba dankjewel voor je lieve woorden! en met overblijven ,ik zou het ook zo doen hoor, alleen maar beter om daar vanaf het begin af aan aan te wennen
Ow gelukkig ben ik niet de enige die het best moeilijk vind dat dr kind 4 jaar word en dan naar school gaat Gelukkig gaat Erik eerste periode maar halve dagen. Normaal gesproken is het 1 maand halve dagen maar als het echt teveel is mag dat veel langer worden. En Erik kennende denk ik dat ie een hele periode maar halve dagen gaat. En op vrijdag is ie altijd vrij het eerste jaar. Dus dat is ook wel fijn. Hoef hem dus niet al te veel te missen hihihi. Met Owen vanmorgen naar de dokter geweest. Hij dacht aan een allergische reactie en misschien een schimmel? Dus een zalf meegekregen dat voor beide is. Als het over 2 weken niet over is moet ik terug komen. Bij thuiskomst heb ik meteen zijn benen gewassen met dode zeezout en toen ingesmeerd. En toen naar bed. Bijna meteen in slaap gevallen. Ben zo benieuwd hoe zijn benen er dan uit ziet. Dokter zei ook dat het ene been een stuk erger is dan het andere. Vond ie wel vreemd. Tja, snap het ook niet echt. En moest van hem echt goed nadenken waar ie allergisch van kan zijn. Maar het is dan dus echt of de hond of dat wasmiddel. Maar met beide heeft ie geen contact meer dus zou je denken dat het dan over zal zijn de allergische reactie.......maar dat is dus niet zo. Dus dat kan het niet zijn?
ff snel want zit op mijn werk JUSTINNNN gefeliciteerd grote knul. Alweer 4 jaar. Geniet van alle kadootjes JUUT e.a. hier ook iemand die het maar raar en moeilijk vind! Mijn kleine meisje... Gelukkig is kyana er wel echt aan toe. Ik merk dat ze het nodig heeft, meer uitdaging! Zucht... wat worden ze groot! Gisteren de duo wagen verkocht! Ook daar had ik een beetje een vreemd gevoel bij. Ben blij datik hem goed heb kunnen verkopen, maar weer een stukje wat ik gewoon MOET
Ach Juut, dan heb je zeker een brok in je keel, ik denk niet dat Jayson echt beseft dat hij helemaal echt niet meer naar de psz gaat straks. Volgens mij gaat hij mee zoals hij altijd meegaat haha. Als we naar de grote school (basisschool) gaan wil hij naar de kleine (psz) of andersom....dus ben benieuwd hahahha. Hedwig arme Owen, hopelijk helpt de zalf gauw meid. Hier morgen ook met Jayson naar de dokter voor zijn oren (voor de verandering). Hij hoort echt niet goed en ik wil niet dat hij daar onder gaat leiden straks, volgens mij zit er een prop. Natuurlijk is elk kind wel eens oostindisch doof, maar hij zegt regelmatig, zeg het eens wat harder mama, ik hoor je niet. Dus maar even na laten kijken.
ben op het werk, was ff onderbreking... Juut wel fijn dat ze het zo mooi afsloten hewdig hopen maar dat de zalf helpt! Later vandaag of morgen ben ik er weer.
Allemaal bedankt voor de felicitaties (ook namens Justin haha, ik had t even voorgelezen ) We hebben tot een uur of 2 samen gespeeld. Lekker met de lego en getekend etc etc. Samen poffertjes gegeten (waren nog over van gisteren) en net vroeg ik of we naar de spar gingen op zn mooie step, hij wilde wel zei ie, maar durfde het nog niet. Dus eerst ging hij achter buiten even proberen en had ie genoeg vertrouwen dat ie t wel zou kunnen. T gaat erg goed al, voor zijn loopfiets word ie nu echt al te klein.
Jaaaaa! Joris heeft de indicatie! Belde net die vrouw van de school ervoor op om het mee te delen! Zo snel al! Zo blij! Meteen voor woensdag een gesprek op de school hoe ze daar te werk gaan etc. En ook voor Sven, nog steeds. Hij was begin van de middag nog hier en begon ineens erover dat hij het nog eens met zijn ouders erover had gehad en het echt niet nodig vonden die school. Gaan we weer. Hij krijgt die indicatie niet voor jan doedel... Pfff! Maar ja, woensdagochtend het gesprek op school. Joris heeft er in ieder geval al zin in
sven... zucht.... svensouders mn!.... zucht!!! Sorry dat ik het zeg maar ik vind het me toch wel kortzichtig van hem! Idd joris krijgt de indicatie niet voor niets, waarom denken hun het beter de weten dan de mensen die ervoor geleerd hebben?
1 argument; als hij de overstap mag gaan maken naar een gewone basisschool moet hij doubleren, dit omdat hij van een klein klasje komt en het problemen geeft als dit niet gebeurt omdat hij moet wennen aan een grote groep. 1 ander argument; hij is de laatste weken iets vooruit gegaan. Ja dat klopt, dat is hij ook, hij gebruikt in sommige woorden nu de r en de t. Maar ook niet in alle. Zijn conclussie; komt vanzelf. En doubleren is nergens voor nodig... EDIT: net 2 andere scholen in de buurt gebeld, is onzin van het jaar overdoen, is dus een beleid van de school hier om de hoek! Zucht... @ Hedwig -> wat sneu! Heeft hij er veel last van? Maar idd heel vreemd met dat het ineens verdwenen is aan 1 kant!
hmmm Sven maakt het er niet makkelijker op voor je he Miran. Balen hoor. Owen heeft er echt veel last van ja. Zo sneu. Als je maar aan het been komt is het al huilen
Ach dat is toch extra sneu Joris had als baby zijnde ook veel last van eczeem, maar eigenlijk had hij er vrijwel geen last van... Hopelijk doen de zalfjes dan snel hun werk en is die snel verlost van de ellende!! En nee, Sven maakt het me echt niet makkelijk... Joris ligt al in bedje, hij had goed zijn best gedaan met de judo en ik heb lekker een kopje thee gedronken met 2 andere mama's!
Juut, herkenbaar hoor. Ik heb het er ook best moeilijk mee. Met het afsluiten van de peutertijd. Morgen gaat Stijn naar school en ik heb er geen goed gevoel bij. Gisteren een hele lange mail gemaakt naar de school over mijn gevoel bij de wen-dagen en de vele rare dingen die het gebeurd zijn. Donderdag heb ik een gesprek op school. Hedwig, goed dat je naar de huisarts bent gegaan. Ik hoop dat het pijnlijke gevoel snel weg is bij Owen. Miranda, laat je niet van de wijs brengen door andere. Jij voelt zelf het beste aan, wat Joris nodig heeft. Volg alleen je gevoel hoor! Laat anderen maar kletsen..