Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    YES MIRAN! ben zo blij dat het rond is! kan joris lekker gelijk na zn verjaardag starten! supergoed joh!

hier alles oke, pas net klaar met alles dus nu even met de benen omhoog antm kijken.
    vanmiddag nog even lekker nr de bieb geweest, seth zoekt alles af naar boeken met auto's en yara naar boeken met baby's haha..
    maar ze verheugen zich dan echt op het lezen, is leuk, ik hoop dat ze dat plezier lang houden (vroeger had ik op een gegeven moment ook de hele bieb uit haha)
    ook zochten ze nog iets uit in de spelotheek maar o wat een spijt dat ik het meenam. zat een olifant in, nou die maakt me toch een ***herrie! echt niet te geloven, schrok me rot toen seth dat deed, zo'n keihard olifantengetetter. werd er haast bang van ;) maar gauw terugbrengen dus..

en vanavond op tijd slapen. morgen nog wat visite (de oma's en mijn broer) en savonds denk ik pannekoeken eten in het pannekoekenhuis
    zal eerst s even kijken of die wel open is..
    o het begint weer straks even verder..

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier vanmorgen lekker naar de gym geweest. Indy zei bij alles: dat kan ik al he mama want ik ben bijna 4 :D

Ik vanmiddag lekker gelunched, was gezellig.

Verder is mijn vader helaas wel erg ziek van de chemo (was voorlopig de laatste). Volgende week scan, en de week erop terug naar de arts, spannend dus.

Hier de hele avond nog bezig geweest met de traktaties voor de psz. Zijn wel leuk geworden. Indy heeft morgen haar feestje, maar mag nog wel donderdag gaan carnavallen en vrijdag naar de 3+ groep. Ik vind het ook moeilijk hoor!!!!

Heb alles gelezen, maar zo'n hoofdpijn, dus morgen reakties.....
    groetjes sandra

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh natuurlijk alleen wel ff voor Miranda: YES WAT SUPER GOED!!! Ben zo blij voor je. Hopelijk ziet Sven ook nog in dat het goed is voor joris. Altijd vervelend als je daar niet over eens word, maar zoals marijke ook al zei: volg je gevoel, dat is het juiste.

4. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal.

als eerste... JUSTIN nog van harte met je verjaardag.

pff net zitten janken bij de foto's van Damian op het dagverblijf. hij ziet er zo blij uit tijdens het uitdelen van zijn traktatie. heeft een boek met verhalen en knutsels mee gekregen en zij eerste boekje om zelf te leren lezen.

hier morgen damian zijn "beste" vriendje op bezoek en sávond's pannenkoeken eten(gewoon thuis;) ) en dan woensdag zijn 1ste echte dag op school:( pff ook ik heb het er moeilijk mee hoor maar ik denk dat dat moeders eigen is:D.

miranda, wow wat fijn dat je de indicatie hebt gekregen. en tje sven moet niet zeuren denk ik hij wil toch het beste voor zijn zoon.. zo ja dan is dit het beste.

juut, fijn dat seth naar de groep van yara mag, scheeld een hoop heen en weer gerees.

mamzie, oei wat zielig voor Owen, ik hoop dat de zalf snel gaat werken.

zoo ga zo mijn bedje in tot morgen.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin is nu echt bewust van dieren die we slachten. We waren bij de viskraam en hij wilde in de vitrine kijken. Meneer was daar ook bezig met vissen schoonmaken etc. Justin keek zijn ogen uit. Hij vroeg of t échte vissen waren. Ehh ja hihi. Maar die moeten toch in de zee zwemmen? vraagt ie.. Ja, maar mensen vinden dat erg lekker. Jij eet toch ook vissticks? dat is ook gemaakt van visjes. Ow, verbaasd antwoordend. Dus ik zei later dat we ook andere diertjes eten. Dat vlees van dieren is. Varken en koe etc etc. Weer was het ow. S avonds bij het eten natuurlijk vragen wat voor diertje we gingen eten haha. Varken (snitzel), en moeten hun hoofdjes er dan ook af? etc etc.. Vroeg ie ook, en 'ertjes'? Dus ik vraag wat ie bedoeld.. Ja mam, je weet wel, die ertjes met die stekels op hun hoofd hihi (ohhh man, je bedoelt hertjes met gewei? LOL.

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

Justin, nog gefeliciteerd!!!!!!

nog net op tijd:)

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Patries wat geweldig! Hier is het kwartje nog niet helemaal gevallen, al deed mijn zus af en toe wel haar best. Ik heb haar gezegd dat ik het nietmeer wil hebben. Ze is 'vegetarisch' (eet wel af en toe biologisch vlees) en zei dan, ja, tante Linda eet geen vlees, dat is zielig voor de diertjes... etc. Ik heb haar gevraagd daar mee op te houden, straks heb ik kinderen die geen vlees meer willen eten! Ik wil ze tzt best uitleggen hoe het in elkaar zit, maar dan wel op hun tijd en op mijn manier....

Hier zit de vakantie er weer op. Gisteren hadden de kinderen nnog vrij omdat ze een neiuwe vloer in de klassen hadden gekregen, de klas werd gisteren weer heringericht. Ben blij dat ze weer gaan vandaag, want ze werden me toch een partij vervelend vanaf zondag. Pfff, Lotte iedere keer jammeren en huilen als ze haar zin niet kreeg, Martijn opstandig. Ben ik nou de enige die het fijn vind dat ze 'eindelijk' dagelijks naar school gaan? Ben ik echt de enige die het er niet moeilijk mee heeft? (Voel me dan best een beetje een slechte mama die blij is van haar kinderen 'verlost' te zijn als ik jullie allemaal zo hoor dat jullie het jammer vinden....)

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Damian Yara en Stijn

Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!!!!!!!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oi, veel gelezen maar kan ff niks onthouden geloof ik hihi

Wel dat Marijke het zo moeilijk heeft omdat het niet zo lekker ging met de wendagen. Balen zeg. Ik hoop dat je een goed gesprek krijgt donderdag!

En Justin die nu weet waar vlees vandaan komt. At ie nog wel zijn vlees op?

@Hier
    Erik zometeen naar de PSZ. Voor hem duurt het nog een maandje tot zijn verjaardag ;) Wel raar te beseffen dat ie na april er niet meer heengaat. En dan de volgende keer als ik er weer kom is om Owen er naartoe te brengen hihihi

Owens jeuk is al bijna weg! :)
    Nu de plekken nog.

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Yara, Stijn en Damian!!

Gefeliciteerd met jullie verjaardag! Maak er maar een mooie dag van!

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Tuurlijk ben je geen slechte mama hoor Marian.
    Wij hebben nou eenmaal geen tweeling en nog een dreumes rondhobbelen. En dan ook nog eens zwanger zijn.
    Dus dat maakt het verschil!
    Ik weet zeker dat als ik in jouw schoenen zou staan ik ook blij zou zijn dat mn kleutertweeling naar school ging ;) :D

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    STIJN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
    en een hele fijne dag nog met papa mama en renske!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey damian gefeliciflapstaart met je verjaardag!
    veel plezier met papa en mama en elise!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    STIJN;

YARA;

DAMIAN;

Alle 3 van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Maak er een gezellig dagje van vandaag!

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    lieve marian ik sluit me helemaal bij hedwig aan! ik snap het zo goed! moet je je echt niet schuldig over voelen hoor meid!

en hedwig wat fijn dat de jeuk een beetje weg is, dat scheelt alweer. en ja, erik moet nog even, maar is daarna ook echt klaar. en heerlijk joh, als owen dan gaat, heb jij zomaar twee ochtendjes voor jezlef!!!!

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008

Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007

Zwanger:
    Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling
    Mommieof2: uitgerekend???

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lieve Yara gefeliciteerd met je 4e verjaardag meisje!!!

Damian proficiat met je 4e verjaardag!!!

Stijn ook gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!!!

18. hardloper

Yara, gefeliciteerd met je verjaardag! ook je mama en papa en broertje gefeliciteerd! en succes op je nieuwe school:)

Stijn gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke school krijgt met veel leuke kindjes. ook mama en papa en je zusje gefeliciteerd!:)

Damian, gefeliciteerd met je verjaardag! ook al zo'n grote knul! mama en papa en zus, gefeliciteerd! en veel plezier op je nieuwe school!:)

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

:$ wow wat zeg je nu Juut!
    ........ goh wat zal ik dan eens gaan doen hihihi :(

Maar idd het gaat mega snel hoor allemaal! Ik zei gisteren nog tegen Richard : volgend jaar met Owens verjaardag dan kunnen we hem inschrijven op de PSZ!
    Best raar hoor om dat te bedenken.....

20. hardloper

Judith veel plezier met de visite, en leuk hoor naar het pannenkoekenhuis vanavond. en logisch dat je het moeilijk hebt met je grote meisje. weer een periode afgesloten en een nieuwe die begint. ze worden zo groot... en je moet haar nu echt wat meer uit handen gaan geven, das niet niks!

Sandra, spannende week voor de boeg dus. sterkte. Ik zal voor jullie duimen dat het goed gaat. En wat stoer van Indy zeg. Wat voor tractaties ben je aan het maken?

Lidia, ook aan de pannenkoeken vanavond. lekker! En raar hem, je kleintje naar school. logisch dat je het moeilijk vind hoor. al doof geworden trouwens van het drumstel?

Patricia, wat grappig dat het al zo valt bij justin zeg! hier weten ze het ergens wel, maar verder ergens leggen ze de connectie niet. ben ik ook wel blij om hoor. mirre wil graag vegetarisch, maar ze vind vlees zo lekker. en tje, ik probeer wel wat meer vegetarisch te eten maar das ook lastig en een stuk duurder, dus helemaal zit er gewoon neit in. hoe gaat het op school? red je het smorgens?

marian, oei, daar zou ik ook niet op zitten te wachten hoor. ieder een eigen keus, ook de kinderen. en nee hoor, ik denkd at het logisch is dat je het ook wel fijn vind dat ze naar school gaan. ze zijn er ook gewoon aan toe, en je merkt dan ook dat ze het fijn vinden om er te zijn. dat scheelt gewoon. en even wat meer rust in huis is ook lekker hoor;). hoe gaat het op school?

hedwig, wat fijn dat zijn plekken weg zijn bijna zeg. zo sneu zo'n klein mannetje met jeuk.... Ik zou wel even kijken of ie allergisch is voor honden trouwens. kan het zijn dat hij een late reactie daarop heeft gehad?

miranda, wat gaat het ineens snel zeg! lekker! en sven lekker laten kletsen hoor met zijn ouders. doen wat je gevoel zegt. hij krijgt idd die indicatie neit voor neits. rune zou zich gewoon nog neit goed redden op een gewone school, en je wilt toch dat hij zich fijn en geborgen voelt, en dat hij de hulp krijgt die hij nodig heeft. en hier ook niets over een klas doubleren hoor. heel eerlijk gezegd denk ik dat ze eerder zouden doubleren als ze meteen naar een gewone school zouden gaan. trouwens, als dat moet dan is dat zo. Is ook neits mis mee. Je moet kijken naar je kind en niet naar wat zo'n perfecte score zou zijn waar je als ouder zwaar mee op zou kunnen scheppen. Ze doen wat ze kunnen en dat is prima. Ze komen er toch wel. (ohja, en het ligt neit aan ons als ouder ofzo, misschien dat zo iets hem dwarszit? het zit in het kind, niet in de genen of de opvoeding ofzo. Ik heb er drie, en ze zijn alledrie anders, en alleen rune gaat naar een speciale school. das geen falen, het is gewoon accepteren hoe ze zijn en daar goed mee omgaan, Ik krijg een beetje het gevoel dat ze zich schamen dat hij daar heen moet?)

marijke,, wat vervelend dat je er geen goed gevoel bij hebt meis. en wat ik had gelezen kan ik me er wel ook wat bij indenken. goed dat je er meteen bovenop zit! en anders nog even rondkijken voor misschien een andere school in de buurt? hij is nu nog klein genoeg om ergens anders makkelijk te wennen (of na de zomervakantie) laat je weten hoe het ging vandaag?

babiche, jou kleintje is gewoon een podiumbeest:D postar in de dop:D leuk hoor dat hij zich zo vermaakt. en op school is toch wat officieler he, komt ie vast ook snel los. En ik zou denk ik ook meteen beginnen met overblijven, of alleen de eerste dag neit maar de week daarna wel ofzo. en bij oostindisch vragen ze neit of je het wat harder kan zeggen, hoop dat het hem kunnen ont proppen. is altijd fijn als ze dan weer horen. :)

anniek, hoe gaat het op je werk? en ja, ze worden ook groot.:(:);)

carla, hoe gaat het bij jou en met jou? je post zo weinig, maak me beetje zorgen. schiet het op met de kamer?

mommie, trek je het nog?

hier gister een behangplak avond. rune kleeft erg aan me. hij is bang om straks naar shcool te gaan, dus hij wil alleen maar bij me zijn. word er een beetje iebel van, want het schiet neit echt op zo. vanmiddag 7 kinderen, daar zie ik ook een beetje tegen op. we eten vandaag spruitjes want ik was ze zat. en ik eet morgen weer spruitjes als ze vervelend zijn. ik vind ze lekker!
    zo, aldus mijn gepiep, nu moet ik aan de gang.

Deel Deze Pagina