Gus arme Rune zo bang voor school. ik hoop dat ie snel inziet dat het leuk daar is En 7 kinderen vandaag? Jeetje, sterkte! hmmm lekker spruitjes
Heel even heel gauw. Damian, Stijn en Yara + fam van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, maak er een leuke dag van. Hier is Rob vanochtend met Jayson naar de ha geweest, die zag idd veel oorsmeer, maar de kno-arts moet dit schoonmaken, de ha doet dit niet bij klein kinderen. Dus nu wachten op een oproep......arme mannetje en wij maar boos worden terwijl hij het waarschijnlijk dus echt niet goed hoort. Misschien is hij daarom ook wel eens snel boos/gefrustreerd. Nou ja, later meer dames, ga weer wat doen.
Ben ik ook weer... @ Lidwina -> ach wat sneu dat hij nu al bang is. Hopelijk is dat snel over als hij er eenmaal is. Wanneer mag hij beginnen? En laat je Rune meteen vanaf de eerste dag met het busje gaan? En ik denk dat het niet alleen voor Sven, maar ook zijn ouders het zien als falen als hij naar speciaal onderwijs gaan. Ze zijn perfectionisten en wie weet schamen ze zich er wel voor, geen idee. Heb ook geen zin om met hun eigenlijk erover een gesprek aan te gaan om te kijken wat hun dwars zit erover. Het is en blijft toch onze keuze en niet die van hun! @ Marian -> ach, niet over in zitten. Van de ene kant ben ik ook blij dat Joris naar school gaat, maar meer voor hem zelf, hij is er echt aan toe. Verveelt zich gauw is wilt meer uitdaging... De peuterspeelzaal vind die ook geweldig en als ik hem kom halen wilt die nooit mee naar huis omdat hij nog niet klaar is met spelen zegt die dan... @ Roba -> ach wat sneu, jullie maar boos worden op hem! Kan gebeuren joh! Gelukkig is het probleem nu bekend en kunnen jullie hopelijk snel terecht bij de kno arts voor het schoon te laten maken. Voor de mama's van de jarigen onder ons; veel plezier vandaag Hier net op school het goede nieuws verteld. Ze waren ook heel blij. De juf zei al dat hij zich verder echt super ontwikkeld. Hij komt steeds meer met 'volwassen' woorden wat gewoon te moeilijk is voor hem met uitspreken. Hij ontwikkelt zich dus heel goed, maar de uitspraak blijft een probleem. Verder al boodschapjes gedaan, ben ik daarmee ook al klaar voor het weekend
hallo allemaal Stijn, grote knul van harte met je 4e verjaardag. ook voor papa en mama en renske een fijne en gedenkwaardige dag. Yara, "groot"klein meisje van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag. papa en mama en seth gefeliciteerd met jullie dochter en zus. zooo Damian is buiten aan het spelen met zijn vriendje van het dagverblijf. de 2 gaan ook naar dezellfde school maar niet in dezelfde klas(wel gevraagd maar kon niet of zo) straks nog even boodschappen doen en verder niets vandaag. patries, hoe was justin zijn 1ste schooldag? en van yara en stijn of gaan die ook morgen pas?? marijke, heb je al antwoord gehad op je mail naar de school?? zoo even kijken wat de mannen aan het doen zijn.
Zo ben ik ook weer even! Kyra net naar de basisschool gebracht, laatse keer wennen! Dinja vlug in bed want die heeft maar een kort dutje nu we Kyra om half 4 weer op moeten halen...,en ze ligt nu nog te zingen!!! Hier weer hoofdpijn al vanaf gisteravond..... Arme Rune zo bang voor school, hoop dat dat snel over is als ie dadelijk echt moet gaan. Miranda echt super dat het nu allemaal geregeld is voor Joris!!
alleen even iets héél belangrijks: YARA van harte gefeliciteerd lieve schat! geniet van vandaag, het zonnetje schijnt voor je! xxx STIJN ook jij stoere vent, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vandaag lekker buiten dollen met mama en papa en je kleine zus! Geniet ervan! xxx
argh dom dom, las erover heen DAMIAN jij ook gefeliciteerd, het is alleen geen drum-weer! Ach dat ding kan ook buiten! Veel plezier! xxx
Kom weer even trots zijn op m/n meissie!!! Ze heeft het weer super goed gedaan vanmiddag op de basisschool. Ze had nu de andere juf en die was ook super lief en aardig. Zei meteen tegen Kyra toen ze binnenkwam dat ze van de andere juf had gehoord dat Kyra het heel goed had gedasan de vorige keer. Juf vertelde net toen ik Kyra ging halen dat ze het super gedaan had, ze gaf antwoord in de kring als de juf wat vroeg en deed met alles mee. Ze had al geplakt en geverfd dus et meteen 2 werkstukken opgehangen thuis!
STIJN, DAMIAN en YARA van harte gefeliciflapsteerd! Hier, vanochtend de kleintjes op bedje laten liggen toen ik Justin terug van school ging halen. Gek idee hoor, maar om ze iedere x uit bedje te halen, zie ik ook niet zitten. En ben met 10 minuten terug Voorheen was ik 'anti' kids alleen laten, maar in de praktijk is t bar makkelijk. Justin heeft t ontzettend naar zijn zin op school en doet goed mee met alles. Hij is nu ff tv aan t kijken, ff op rust komen. Gisteren wilde Devin s avonds niet slapen. Hij is wakker geweest van 3 tot half 10! En tussen 6 en half 10 alleen maar mopperen, jengelen en huilen. Weet t niet hoor, maar ze noemen t toch huil UURTJE grrr. Vannacht hebben ze doorgeslapen van 23.30 tot 6.00!
Juut hoe is het met jarige Yara??? Vandaag gelukkig niet zo druk he! En gaan jullie nog lekker naar het pannekoekenhuis?? Wij gaan donderdag ook pannekoeken eten in het pannekoekenhuis!
hmpf pannekoekenhuis was geslpten, gelukkig had ik vanmorgen nog gekeken. dus nu maar lekker thuis. al met al nog een druk dagje omdat alles nogal verspreid kwam, maar wel leuk! de spanning kwam er eind middag wel even uit, toen mn broer niet kon blijven eten, maar nu net even lekker gekleid met leuk kleipakket en ze is weer vrolijk.dus zo maar even lekker aan de pannekoek hier. mss dat we het weekend nog wel gaan. carla leuk, de pancakes zijn populair lees ik wel! en jee die kyra doet het wel heel erg knap! fijn gevoel dat het zo vanzelf lijkt te gaan patries leuk hoor dat je de nachten weer wta meer uurtjes kunt pakken! scheelt stukken lidia jammer dat damian niet met zn vriendje in de klas kon roba ach die jayson hopelijk duurt het wachten opd e oproep niet te lang! lidwina ach toch die rune, ik vind het wel sneu hoor. en voor jou ook wel pittig met een zwaankleefaankind bedankt allemaal voor de lieve verjaardagswensen! yara is nu wel heel erg moe!
YARA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. STIJN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. DAMIAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. Natuurlijk ook voor alle papa's, mama's, en broertje en zusjes. Zo te lezen hebben jullie allemaal een leuke dag gehad. groetjes sandra
Bedankt voor alle felicitaties! Damian en Yara, natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Papa's, mama's, broertje en zusje natuurlijk ook. Sorry verder even geen reactie. Net gezellig gegeten bij het pannekoekenhuisje , maar nu heeeeel moe! morgen meer!
Leuk gedaan Esther! Goedemorgen trouwens Zo naar de hanssen school. Ben heel benieuwd hoe de school is etc... Daarna de boel gaan inpakken, Joris om 4 uur naar mijn zus brengen, langs mijn oma om mijn pakje op te halen, dan bij mijn moeder blijven slapen en morgenvroeg om half 8 zit ik in de bus naar Köln Heb er zo'n zin in! Mijn beste vriendin besloot van het weekend om ook mee te gaan, dus helemaal super!