Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    kyra gefeliciteerd met je verjaardag!!

2. lidia

lidia Fanatiek lid

zooo gek, net Damian weer naar school gebracht. het is stil in huis want elise is lekker aan het spelen met de little people. even tijd voor hier ga zo even het huis door werken. vanmorgen had Damian zelf zijn pyama verschoond omdat ie in zijn broek had geplast, hij was te laat zei hij maar had alles opgeruimd:) zooo trots dat ie dat zelf doet.

Kyra, gefeliciteerd meis met je 4e verjaardag. Carla, Jac en Dinja gefeliciteerd met jullie "grote" kleine meid en zus.

juut, wat fijn dat het zo goed gaat, je voeld je dan zo goed hé.
    en die yara, goed hoor.

miranda, veel plezier vandaag ben benieuwd naar je verhaal en foto's

patries, ik heb gestemd hoor;)

ehhh sorry weet het niet meer.

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Oei, vergeet ik die jarige Kyra helemaal!

KYRA! Gefeliciteerd met je 4e verjaardag! Maak er een mooie dag van met papa mama en je zusje!

4. Kyra, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele gezellige dag. Ook voor papa, mama en Dinja.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Alvast bedankt voor jullie stemmen! :)

Hier een (()(*%)((_+) nacht gehad.. Ze sliepen na de fles van 23.30 pas om 1.00. toen kwam Carmen om 3.00, dronk bijna niks, toen om 5.15 en dronk ze weer bijna niks en Devin sliep gelukkig wel van 23.30 tot 06.00 maar die dronk ook bijna niks.. :(

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    KYRA gefeliciflapsteerd! al weer 4 jaar!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bedankt allemaal!!!
    Esther leuk!!!

Zo we gaan zo naar de psz om haar verjaardag en afscheid te vieren...wel raar hoor de laastste keer...Maar jac is lekker vrij en die gaat ook mee!

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Hier alles wel redelijk. Pap is nog wel erg ziek. W.s. ook een griep bovenop de chemo. Is de vraag of hij morgen door de scan kan want moet daarvoor een liter drinken. En dat kon hij gisteren nog niet.

Juut, oh ja natuurlijk. Weet nog dat je 2 dagen in de carnavals vakantie kon, maar ik kan alleen de dinsdag en dat was volgens mij niet de dag dat jij kon. En de week erna had je wat datums genoemd. Weet niet meer welke, weet wel dat ik nog dacht, maar dan moet yara toch naar school? Laat maar ff weten welke dagen dat waren.

groetjes sandra

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

KYRA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!
    4 Jaar alweer. Wat wordt je al een grote meid. Natuurlijk ook gefeliciteerd voor papa, mama en dinja. Heb je een leuk afscheids feestje gehad op de psz?

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    HIEPERDEPIEP VOOR KYRA! VAN HARTE LIEVE MEID!
    was het leuk op de psz? veel plezier vandaag nog!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier vanmorgen seth weggebracht, die vond het hele carnavalsgebeuren maar raar. maar hih had goed meegefeest zei de juf.
    met yara even nr mn moeder geweest, mn opm heeft mijn oude poppenhuis helemaal opgeknapt dus dat was wel leuk.
    nu net gegeten, seth ga ik even op bed doen

san wat erg dat je papa nog zo ziek is, zo rot om te zien!
    en ja dinsdag in de vakantie kan ik wel hoor. maar jij moet echt eerlijk zijn of het uitjkomt, als dat je enige vrije dag is moet je lekker iets leuks gaan doen hoor! en weet dat het bewerken enzo helemaal geen haast heeft, dat komt wel!

lidia goed hoor van damian!

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

He juut dan zetten we het op dinsdag. Gezellig toch!!!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja vind ik ook hartstikke gezellig! hoe laat komt het uit? ochtend of middag?

14. lidia

lidia Fanatiek lid

Zo damian is weer naar school hahah gek idee hoor. Elise slaapt en Damian is weg het is rust in de tent. Damian zei net; mamaaa ik mag 3x naar school vandaag :D , hihi ik zeg nee 2x .. toen was het..... ooo oke dan.
    ze gingen een gitaar afmaken(van schoenendoos en elasticjes) dus hij was heel blij .. tot laters

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    fijn he lidia dat ie het zo goed naar zijn zin heeft! en je kunt de juf best vragen, of ie vanavond ook nog even mag ;)

16. heerlijk hoor Lidia, dat hij zo makkelijk naar school gaat. Stijn was moeee...Maar uiteindelijk ging hij zonder mokken de klas in. Straks het gesprek op school, ben benieuwd.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    veel succes marijke en laat ons even weten hoe het was he! ben blij dat stijn wel nr school wilde, na die stomme rotopmerking van dat kind

18. natuurlijk laat ik dat hier weten.

Wat een heerlijk weer buiten. Met zulk weer heb ik altijd gelijk zin om op vakantie te gaan of vakanties te boeken.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    kyra
    van harte gefeliciteerd meis! geniet van dit dagje, de rest komt zaterdag ;)

tot dan!

Deel Deze Pagina