Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Zn kadootje.

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    De taart.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Vond ie errug lekker! Alsof ie het elke dag kreeg. Het werd zo naar binnen gewerkt :D

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    En de laatste.

Hieperdepiep HOERA!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Leuke foto's Hedwig!

Lidia ja Dinja praat al erg goed!
    Begint nu al met zinnen van 4 of 5 woorden!
    Ze heeft vannacht weer super goed geslapen in haar grote bed! Werd om 8 uur wakker vanmorgen!

Zo nu aan de slag hier. allemaal douchen en mooi maken! Opruimen en alles k;aar zetten voor the big party vanmiddag

Annie hoe is jullie feestje geweest???

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier gister nr de lichtjesoptoch geweest, was echt een drama. begon veel te laat, en het was heel koud, en bij de eerste grote wagen gingen yara en seth allebei heel hard huilen en zeggen dat ze nr huis wilden! toen ook nog een confettikanon waar ze erg van schrokken dus toen kon ik door de mensenmassa me heen wringen met buggy en al.
    ik was alleen, rol was hier de boel een beetje aan kant aan het maken dus ik kwam errug moe terug. niet voor herhaling vatbaar dus (terwijl het wel heel mooi was, dus over een jaar of 5 maar s terug)

ze hebben vanmorgen wel ietsje langer geslapen, dus dat was wel verbazend (meestal hoe later in bed hoe vroeger wakker)
    vandaag niks op het programma we zijn allebei beetje moe. vanavond eten bij mijn ouders

carla goed hoor van dinja, ook al zo'n kletskont! seth gaat ook op zn gemakkie qua praten, maar das ook beetje jongetjes eigen.
    en heel veel plezier vandaag met feesten, ben erg benieuwd nr de taart!

hedwig wat een leuke foto's zeg! die net wakker is ook lief!

lidia 12 kindjes :$ dat is veel! en lekker dat damian af en toen nog een tukje meedoet!

sandra het maakt mij niet uit, we komen gewoon smiddags. uurtje of half drie/drie uur zo (kan seth eerst nog even slapen)?

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

@ Hedwig -> wat een leuke foto's van de jarige Owen! Wat een scheetje is het ook!

@ Judith -> ach wat sneu dat de lichtjesoptocht een beetje op die manier in het water viel. Is toch mooi om te kijken.

Verder weinig tot niets onthouden. Hier net terug van de optocht kijken, daarna nog gefeest met mijn moeder en vriend. Was erg leuk en ik had Joris toch meegenomen en blij ook, hij vond het geweldig. Om 5 zei hij wel moe te zijn, dus toen met mijn broertje richting huis gegaan, nou ja, bij mams dan. Zo lekker Joris douchen en naar bedje brengen. Morgen de optocht ;)

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    veel plezier bij de optocht miran!

en wel een beetje blijven schrijven he meiden hier, het is zo stil. maar ja de mensen uit t zuiden zijn ook veel de hort op he, laten we het daar maar op houden ;)

hier alles oke, seth heeft wel heel veel liggen hoesten vannacht. wel uiteindelijk tto 645 geslapen in zn eigen bed (!!!)
    (Normaal iedere dag tot 545 en dan in ins bed nog een uurtje)

oe en gister was ik zo moe viel rond achten al in slaap gewoon.
    vandaag dagje werken en als ik terugkom gauw nr rotterdam, gaan we bij mijn broer eten

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Veel plezier vandaag Miran!

@Juut : ow lekker uitgeslapen dus die Seth :)

Werkze vandaag!!

@Hier
    Gisteren naar het bos geweest. We gingen een route lopen en die was toch wel een stuk verder dan we dachten pffff
    Denk dat we wel 2 en half uur gelopen hebben!
    En Erik die bikkel heeft de hele tijd ook gelopen :D
    Goh wat waren we blij toen we de auto weer zagen zeg hihihi

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedemorgen dames,

Hier het weekend weggeweest. Zaterdag sauna in boz, viel tegen, toen doorgereden naar Terneuzen, hotelletje, viel ook tegen (de kamer tenminste), maar al met al hebben we wel genoten van elkaars gezelschap. En dat was het doel van dit weekend. We hadden dit nachtje weg cadeau gekregen van kras.nl omdat we met kerst een weekend weg hadden geboekt, maar ja, zo kan ik ook wel een nachtje weg weggeven....

We waren in boz ook nog even de stad in gelopen. Ik ben er achter gekomen dat ik een echte noorderling ben, want ik snap echt werkelijk niets van de carnaval... Al die mensen daar liepen er hetzelfde bij! Allemaal een kleedje om de schouders en een versierd hoofddeksel op. Babiche, kun jij me uitleggen heo dat zit? Ik dacht dat carnaval een kwestie was van je zo origineel mogelijk verkleden? Maar goed, ik kan het natuurlijk helemaal bij het verkeerde eind hebben he? We zijn de stad snel weer uitgevlucht! hahaha

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Nou nou, het is hier wel saai! (zegt de dame die zelf ook veel te weinig haar neus laat zien...)

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier ook niet veel hier geweest de afgelopen dagen. Niet omdat we aan het carnavallen waren hoor. Maar za, zo en vandaag gewerkt. Verder ongi (waar ik dan wel heel blij mee was, want zat nu net iets meer dan een maand tussen), en dus ook veel last van bekken, en vandaag heel de dag hoofdpijn. Dus vandaag lekker op tijd naar bed!

Juut, morgen middag is goed hoor. Ik zie jullie wel verschijnen als seth wakker is.

Hedwig, wat een leuke foto's van owen. En wat is ie weer veranderd....

Marian, lekker genoten ook al viel de sauna en de kamer tegen. Heerlijk hoor!

groetjes sandra

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marian -> in sommige plaatsen hebben ze op bepaalde dagen iets bijzonders. Zo is bij mij in de stad morgen clownentreffen. Dus allemaal clownen, misschien was zoiets in boz ook ;) Maar dat kan Roba idd misschien beter even uitleggen!

@ Sandra -> wat fijn, komt er hopelijk snel regelmaat in de ongesteldheid!

@ Judith -> oh die Seth! Volhouden!

@ Hedwig -> wat een bikkel die Erik. Joris is daar echt te 'lui' voor :D

Hier een hele leuke dag gehad. Kraakheldere lucht, volle zon. Was echt heerlijk! Alleen was Joris niet zo lekker, dus die heeft de hele optocht gezeten met een dekentje in de bolderkar. Maar toch was hij vrolijk gelukkig. Na de optocht is hij met opa en oma gaan eten en naar huis gegaan. Ik ben toen met de groep doorgegaan om ook samen te eten. Alleen daarna wilde ze weer perse terug naar 1 zelfde cafe waar we zaterdag ook al waren en heb ik gepast. Dus ben ik naar huis gegaan. Lig dus nu lekker met het laptopje in bed naast Jorisje! Vind ik ook niet erg. Wordt echt oud haha!

Morgen nog een optocht lopen, daarna kindermiddag en dan lekker terug richting Kerkrade. Dan is het weer afgelopen helaas!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haai, mijn oma ligt al een week in het ziekenhuis met een of andere bacterie. Helaas gaat het nu bergafwaarts met haar en zijn ze al aan het waken :( Ze is 97 jaar. Hopelijk word het een eind zonder al te veel pijn (want dit had ze). Ze krijgt morfine, arme oma. :(

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Patries, sterkte de komende dagen! Dit zijn de mindere dingen van het leven....

Miranda, nog veel plezier vandaag, geniet er nog maar van op de laatste dag!

Hier weer veel te laat naar bed gegaan, dan houd Heeko me toch te lang aan de praat. En toen ook nog drie keer eruit vannacht voor Martijn. Droom, plassen enz... En ging ook Heeko's wekker nog om 4 uur vannacht, hadden de kinderen er weer eens met de tengels aangezeten! Bah, vanavond maar vroeg slapen...

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Mogge

@Patroes : Ach arm omaatje. Hopen idd dat het einde zonder pijn zal zijn. 97, wel een mooie leeftijd!

@Miranda : wow is die carnaval nu nog niet afgelopen? ;)

@Sandra :Wilde eerst zeggen : balen dat je ongesteldheid bent. Hihi maar las dat je er blij mee bent. Dussss..... gefeliciteerd? :p

Vandaag fotoshoot met Juut en gezin? Of gewoon visite? Veel plezier iig!

@Hier
    Vandaag Erik weer naar PSZ.
    Had gisteren gebeld naar school. En ze zeiden dat het maar goed was dat ik had gebeld want hij was er helemaal doorheen geschoten en dachten dat het eerst volgende nieuwe kindje pas in mei kwam.....
    maar goed, volgende week woensdag wennen. Heb het maar voor een paar uurtjes gezet. De woensdag erop voor een hele ochtend.
    .......volgens mij ben ik zenuwachtiger dan Erik brrrr.......

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Patricia -> heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk gaat het ook zonder al te veel pijn en kan ze vredig heen gaan...

@ Hedwig -> idd maar goed dat je gebeld had. Het is ook spannend allemaal!

@ Marian -> niet meer doen joh, lekker op tijd naar bed, je hebt de slaapt hard nodig ;)

Hier zo douchen en klaarmaken voor de laatste dag... Kreeg vanochtend al een sms dat we leuk in de krant stonden :D Ben eens benieuwd... Sven regelt me een krant!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    soheee...vanmorgen om kwart voor acht pas uit bed :$:$:$ het moet niet gekker worden!
    nu moet ik wel zeggen dat we gister pas om 9 terug waren uit rotterdam van eten bij mijn broer hoor. ze waren heel lief en in de auto in slaap gevallen. was een drukke dag gister, ook nog op andere verjaardag, en booddschappen gedaan.
    maar tot mn verbazing gaat seth er wel lekker van slapen! wel vanaf kwart voor 6 bij ons in bed maar who cares!
    dus heerlijk!
    nu even thomas trein kijken, straks in bad en even nr de stad denk ik voor wat kleine boodschappen. en dan vanmiddag lekker naar sandra, heb er zin in, denk wel dat het een hele klus gaat worden om die twee doerakken van mij op de foto te krijgen...
    seth is het a; gauw beu vrees ik en yara is nogal erg van de gekke bekken trekken de laatste tijd. maar we zien wel haha! leuk!

miranda veel plezier vandaag nog, en wauw met een foto in de krant, wat leuk! kunnen we dat ergens online ook zien misschien?

Hedwig goed dat je gebeld had joh! zou toch slordig zijn! spannend he dat wennen, ik moet er over een paar dagen al aan geloven. en ik vind het hier ook nog s moeilijk voor sethje, die gaat zn zus zo erg missen!

marian vanavond op tijd gaan slapen hoor! en ergens wel goed dat heeko je soms nog even aan de praat houdt toch? misschien n iet op het beste tijdstip..jammer dat jullie tripje qua accomodatie een beetje erg tegenviel, maar goed, je bent er toch even uit natuurlijk

patries sterkte hoor..het is een mooie leeftijd inderdaad en hopelijk hoeft ze geen pijn meer te hebben

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ff weer wat fotootjes

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229