Haha zie je dat vouwtje in haar rechteroortje? Geinig he. dit heeft mn oma (die nu op sterven ligt) ook.
goh wat zijn ze al gegroeid zeg! Wauw. Pracht kindjes! Grappig dat vouwtje in Carmen dr oor hihi En je kunt echt zien dat Justin een trotse grote broer is Hoe gaat het met Justin? Al helemaal gewent op school?
och wat een heerlijke foto's patries! wat een liefjes en wat lijkt het alweer lang geleden dat die van mij zo klein waren..dat kale bolletje van devin..en jeetje ja justin en devin lijken wel erg op elkaar zeg! heel lief om te zien!
Heb alles gelezen en bekeken, leuk fotookes dames. Kom alleen even gauw uitleg aan Marian geven hahah en Patries heel veel sterkte wensen. Marian, afgelopen zaterdag was de intocht, de prins komt dan op het station aan en wordt dan op zijn gerijke (praalwagen zeg maar) naar de grote markt gereden en door alle krabben (bergenaren) binnengehaald. Daar krijgt hij de sleutel vd stad voor de komende 4 dagen. Qua kleding is het hier de bedoeling dat je een kiel aan hebt, een bontjas (of andere jas) gordijnen en een rode zakdoek. Gordijnen is nog van vroeger, toen hadden de mensen geen geld voor hele pakken te kopen dus trokken ze de gordijnen vd ruiten(zakdoeken en kielen hadden ze al) en deden die om. Zo is dat eigenlijk gegroeid. Dit was even een korte uitleg van onze vastenavend hahah. Ben nu aan het werk, straks hier de grote optocht dan nog even de stad in en dan is het weer voorbij. Jayson is in de nacht van zondag op maandag gaan spugen (voor het eerst in zijn leventje, hij was er helemaal beduusd van) dus gisteren is hij lekker bij mijn ouders gebleven. Daar is hij nu ook, gisteren niet meer gespuugd, dus ik hoop dat hij vanmiddag mee kan (hij heeft het al weken over de grote wagens die gaan komen). Tot later dames
Hier ook even tussen de bedrijven door... Vanmiddag nog een vriendin met zoontje van 3,5 op bezoek voor de verjaardag van Kyra en morgen 4 vriendinnen met elk 2 kids! Dus druk druk druk! Ook nog niet klaar met het behang afhal;en op Kyra's kamer en die wordt zaterdag behangen. Verveel me dus iet deze vakantie! Patries leuke foto's!! Juut en Sandra veel plezier vanmiddag!!! Sandra yes ongi!!!!
Ja idd ik vind het wel fijn ongi. Eerst zat er een half jaar tussen, daarna 3 maanden, en nu gewoon naar een maand. Vind ik dus wel fijn. Hier staat het hele huis op zijn kop . Mijn mams is mee aan het helpen. Zo meteen allees weer een beetje terug op zijn plek, zodat we over een uurtje of 1 1/2 klaar zijn voor als juut komt. groetjes sandra
san doe maar rustig aan hoor en ja, seth weigert natuurlijk te slapen..terwijl zuslief van vier heerlijk ligt te pitten!
ja erg he terwijl ie echt zn best wel deed, lag ie zn oogjes dicht te knijpen, en heel stil, maar het lukte m gewoon niet mss straks in de auto lekker!
Hier ook 1 die niet wil slapen.. én 1 die WEL wil slapen (ik) pffff dan zijn die dagen zooooo vermoeiend zeg. ik hoopte ff een uurtje te pakken voor ik weer moet 'flessen', maar nee hoor
Hier ligt Dinja weer prinsesheerlijk in haar grote bed te dutten!!! Vandaag wilde ze wel weer een keer slapen! Het is echt op en af met het middagslappje de laatste 2 weken.
halllloootjes,, wat een prachtige foto's van Devin en Carmen, zo leuk samen in de box. en devin lijkt inderdaad veel op Justin. en bah patries sterkte met je oma, mooie leeftijd maar liever niet natuurlijk. juut oei oei wat een boef die seth, hopelijk straks in de auto wel. sandra veel succes met de boeven van juut straks. en hoe gaat het nu verder nu je ongi bent, wanneer moet je naar de gyn? roba, ach arme justin, hopelijk voelt ie zich goed genoeg vanmiddag. carla, heerlijk dat ze weer even wil slapen. en oei drukke vakantie. gaat kyra maandag voor het eerst naar school? ehhh sorry weet het even niet meer @ hier even rust, Damian weer naar school en Elsie ligt te slapen,. Damian straks halen met de fiets(hij op zijn eigen fiets) en dan even een boodschapje doen. morgen als Damian naar school is de grote boodschappen halen maar vandaag geen tijd gehad want ze kwamen de hele ochtend glasvezelkabel aan sluiten:x bah hele ochtend niets kunnen doen want ze oeste steeds in en uit lopen.
Hihi Roba, is Justin bij jou? ;p Heb nog een half uurtje kunnen slapen en dat merk ik ook meteen. Gelukkig morgen en overmorgen 'bij' slapen. Domme actie van mij tussen de middag.. Ik dacht (en waarom ik dat in vredesnaam dacht weet ik niet) dat Justin om 12.00 uit was ipv 11.45. Dus ik zag ineens iedereen terug komen mét kinderen OOPS ik racen met de wandelwagen, kwam echt buiten adem aan. Heb maar gezegd dat Carmen de boel had ondergespuugd. Niet netjes maja.. ik zal t niet meer vergeten nu haha.