Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

sorry patries(oops :0 )ik bedoel natuurlijk jayson.
    stom. hier zo eten koken.

2. O patries, wat een leuke fotos van je kids. Devin en Carmen lijken erg op elkaar, maar ik vind het wel duidelijk een jongen en een meid. Heerlijk hoor.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Er gaat er ff 1 helemaal los hier.. zo heeeej!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Grappig Marijke, niemand vind ze op elkaar lijken. Zowel uiterlijk als innerlijk niet.

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo,

Hier was het erg gezellig vanmiddag. Kids hebben lekker gespeeld, en haha iemand schreef succes met die 2 boeven van juut, nou die komen samen niet eens in de buurt van indy. Grrr soms best irri.....
    Yara is een schat, lekker poppenmoedertje, en dan die lieve Seth. Wat een scheet. Eerst hebben ze lekker gespeeld, daarna foto's gemaakt, en toen was het alweer 5 uur. Naar de friettent gelopen. Jarno kwam daar naar toe en daar gegeten. Helaas was er net een mega grote carnavalsgroep binnen, dus het duurde even, maar daarna smaakte de frietjes extra lekker.
    Daarna snel terug. Kids nog wat gedronken en gespeeld en toen was het alweer 7 uur. Indy sliep zo, was bek af.

Patricia, ahhh wat een leuke foto's. En wat zijn ze alweer gegroeid zeg, en ja devin lijkt super op justin. Ik vind carmen en devin ook niet zo op elkaar lijken. Maar het zijn beide schatjes. En justin zo trots op de foto's. Lief hoor.

Nu nog even foto's bewerken en dan lekker op tijd naar bed. Ben bekaf. Heb echt van half 9 tot 2 gepoets. gelukkig vanaf 10 uur hulp van mijn moeder (en mijn vader die indy lekker bezig hield). Dus alles weer lekker schoon en fris.

groetjes sandra

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Klinkt als een heerlijk middagje Sandra!!! Ben weer erg benieuwd naar de foto's van die schatten van Juut!

Is het inmiddels rustig Patries??

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Het was inderdaad een heel geslaagd middagje! Kids hebben zich erg goed vermaakt. Ben erg benieuwd nr de foto's, maar san, geen haast met bewerken hoor! Doe het maar rustig aan!
    Yara zei in de auto nog dat ze jarno een stoeiachtige supermenpapa vond ;) nou die kan ie mooi in zn zak steken :)
    Indy is echt een lekkere gekkerd vol energie! Heb wel erg om haar moeten lachen soms hoor.
    En het was heel, heel erg schoon bij sandra :)

Seth heeft ook niet geslapen op de de terugweg (op de heenweg de laatste 5 minuten..). Gek ding hoor. Yara heeft nog heel de weg hard mee zitten zingen op de mary poppins cd.

wie ging er los patries? de rust weer terug? en oeps een ophaalfoutje, joh, kan gebeuren!

anniek hoe gaat het daar? wanneer krijgen we de verjaardagsfoto's te zien?

8. zeker grappig, ik vind echt die kleine snuitjes hetzelfde, maar dan echt de een een jongen en de andere meer meisje. Maakt het ook uit, het zijn schatjes om te zien.

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Babiche, dank voor de uitleg!

Patries, wat een leuke foto's van je kroost!

Verder weinig blijven hangen bij me.

GIsteren was Martijn uit school ineens ziek zwak en misselijk, hoge koorts, buikpijn hoofdpijn, zere benen. Vanmorgen ineens nergens meer last van. Gelukkig maar, kunnen ze gewoon naar school! Ik ga aan de poets boven. Badkamer en slaapkamers soppen....

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    werkze marian! rotwerk, maar je voelt je vast voldaan als het klaar is straks!
    hier redelijk geslapen, nu ook aan de opruim. hebben min of meer besloten dat we naast de nieuwe keuken ook ergens betaalbare meubeltjes willen zoeken, kijken nu al 10 jaar tegen ikea aan, hebben een te kleine eettafel waar we ons al lang aan ergeren enzenz. nou is er in amersfoort een goedkope met veel moois, maar ik weet niet of we daar vandaag gaan kijken.,
    maandag al nr rotterdam, dinsdag tilburg,. die niet-autorijderskinderen zijn mss niet blij als we weer uur heen, uur terug gaan..

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yara en seth zijn aan het trouwen..yara heeft een bruidsjurk gemaakt van hydrofiele doeken en seth geeft steeds (snot)kusjes
    zó lief!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier helaas het bericht dat mn lieve omaatje is overleden vannacht. :(

Devin ging gisteravond helemaal los, ik heb m er uit gehaald en getroost, kwam nog 2 flinke boeren. Speen gegeven en gewiegd en meneer viel op schoot al in slaap.

13. Juut, gefeliciteerd met het bruidspaar!

Miranda, weer helemaal bijgekomen van een aantal dagen carnaval? Heeft Joris zich ook vermaakt?

Straks de homeopaat bellen voor Stijn. Vorige week weer korrels gekregen om zijn huid te "ontstoren" (zo noemen ze dat?) Resultaat: veel jeuk, dus ook weer een kapot huidje. Straks bellen want ze had weer andere korrel. Ondanks dat dit heel langzaam verbetering geeft, heb ik wel het gevoel dat dit een goede weg is. Samen met een NEI-therapie, die een oud-collega geeft.

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gecondoleerd Patroes

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gecondoleerd Patricia :( En heel veel sterkte de komende tijd...

@ Marijke -> ja ik heb het overleefd! Maar bijgekomen? Nee dat nog niet haha!

@ Judith -> en ons niet uitnodigen voor de belangrijke bruiloft? Schandalig! Dan krijgen we op zijn minst toch wel een foto te zien van het bruidspaar met de snotkusjes :D

Gisteren nog een optocht gelopen, was echt super! Het weer speelde weer volledig mee, was echt heerlijk. En ook nog een 1e prijs gewonnen! Joris had maandag amper tot niet gelopen en gisteren de hele optocht, bikkel!

We stonden ook gisterochtend in de krant. Stond een artikel over de optocht in Gebrook en daar hadden ze een foto van ons groepje voor gebruikt. Een halve pagina vol bijna haha! Zal hem straks eens inscannen ;)

Zo, even verder wakker worden... Zal straks bijlezen!

16. ach Patries, daar heb ik net helemaal over heen gelezen. Maar sterkte en gecondoleerd.

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Patricia, gecondoleerd meid....

Marijke, arme stijn, zoveel jeuk... Ik hoop voor jullie dat dit werken gaat en dat hij er dan écht vanaf is. Want dat is toch de theorie van homeopatie? Dat ze de achterliggende oorzaak aanpakken zodat het echt helemaal verdwijnt ofzo? In plaats van smeren met hydrocortison oid en dan wachten tot het weer terug komt en dan weer smeren... Zo zit ik hier met de oorlellen van Lotte en Martijn. Die liggen iedere keer aan de onderkant open, ook een soort exceem en iedere keer als ik weer een paar dagen smeer is het weer weg en een paar weken later is het er weer.... Ze krijgen het nu ook weer op de kin, dus daar ook maar weer aan de smeer. binnenkort maar weer eens naar de dokter, kijken of ze ook een andere oplossing kan bedenken!

Juut, kunnen je ouders niet oppassen op de kinderen zodat jij en rol rustig naar amersfoort kunnen? En leuk, nieuwe meubels enzo uitzoeken, dat wil ik ook wel! hahaha!

Miranda, ben benieuwd naar de foto!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Scan van de krant!

Bekijk bijlage 135886

Op mijn hyves ook de overige foto's van gisteren nog geplaatst...

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

Kom ik ook eens binnenwaaien

Hier gaat alles wel redelijk.
    Druk druk druk
    vrijdag me eerste schooldag weer en ben aardig aan het le{r}zen ervoor.
    Verder ook carnaval gevierd.
    Devin heeft nu het oude bed van Kyana. Heeft vanacht er voor de 1e keer in geslapen en hij heeft het goed gedaan :)
    Zal straks eens kijken voor foto's.

Patries
    gecondoleerd! ook al was ze al 97 het doet evengoed pijn!

juut
    leukkkkkkk zouden wij ook wel willen mja is allemaal zozoooo duur. Ken je Jysk? dat is ook een erg leuke winkel. OF gewoon leenbakker. Of als je van hout houdt bij gamma en praxis hebben ze vaker zó'n gaan spul! Wij vinden bij Ikea die blinkende zo gaaf...

sandra
    jeetje wat hebben jullie herlijk lang kunnen poetsen! Ben wel jaloers hoor, zou ik ook wel eens willen doen heerlijk de voorjaarsschoonmaak.... gaat alleen écht niet met 2 boeven in de buurt.

Marijke
    ow jeetje vreselijk! hoop dat de homeopaat iets kan betekenen....

Vandaag beetje poetsen, misschien verder nog aan devins kamer, zijn er nog niet over uit of de commode moet blijven staan... was weg werken... leren... koken {maar wat?} mmmm verder weet ik het nog niet precies....

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Zo, de badkamer uitgebreid gedaan en even snel een srofzuiger erdoor gehaald boven. Had geen zin in stoffen, misschien morgen maar even... Zo de keuken nog even opruimen, moet eigenlijk ook nog beneden zuigen en dweilen, maar pffff.....

Deel Deze Pagina