Miranda, jullie zien er ook heel mooi uit hoor. Ik vind op hyves die foto van Joris met die enorme hoed ook zo gaaf. Marian, zo'n soort "sneetje" in het oor is volgens de dermatoloog ook iets kenmerkend voor kindjes die gevoelig zijn/ of aanleg hebben voor eczeem. Stijn en Renske hebben dat ook beide. Het klopt inderdaad dat homeopathie een diepliggende oorzaak aanpakt. We zijn nu al zo leuk hormoonzalf aan het smeren, dat dit mij niet goed lijkt voor Stijn. Z'n huidje vertoont op sommige plekjes al geen pigment meer. Vandaar dat we nu deze aanpak door willen zetten. Anniek, ik heb volgens mij iets gemist, maar welke opleiding ben je gaan doen? succes met leren in ieder geval! straks op zoek naar een nieuwe wasmachine, na 12 jaar heeft de oude het opgegeven.
hier heerst rust in huis de kids slapen allebij even want Damian was erg moevan school. patries, gecondoleerd meis, hopelijk is het pijnloos voor je oma gegaan, en oei die devin kan er wat van hé anniek wow Devin ook in een groot bed, ik vond het wel echt het einde van(een niet terugkerende) babytijd. wij denken er ook over om alles te verkopen want het zal hier wel bij 2 blijven. juut ach hoe was de huwelijksceremonie?? foto's !!! en leuk nieuwe spullen, wil ik ook maar ja eerst andere dingen en kijken wat we van de belasting terug krijgen miranda,leuke foto's op hyves en ik kon je niet vinden op de foto van de krant hoor(zal wel een bril nodig hebben. marijke,, ach die stijn, hopelijk werken de andere korrels ook snel dat het minder wordt. jeuk is echt het ergste wat er is volgens mij. ga even met een boek op de bank en straks naar mijn vriendin voor een bakkie en de kids naar de gym. tot laters
@ Lidia -> ik sta ook niet op de foto, ik sta ergens erachter. Ik hoef ook niet met mijn hoofd zo in de krant @ Anniek -> jeetje, Devin ook al in een groot bed. Gaat veel te vlug he. Er al uit wat te doen met de commode? @ Marijke -> dure hobby een nieuwe wasmachine, maar helaas wel noodzakelijk... @ Marian -> toch iets gepoetst Hier de wc gepoetst, alle was weggewerkt, carnavalspakjes hangen te drogen, kunnen daarna weer de doos in voor een jaar... Ook nog naar de gemeente gegaan voor taxi vervoer aan te vragen, moet je daarvoor een afspraak hebben, maar beide contactpersonen waren niet aanwezig... Dus weer afwachten tot ze bellen!
Jullie zijn actief in het hh vandaag zeg.. Hier niet hoor. Heb eerst eens tot 13.00 geslapen Straks nog naar de apotheek voor de voeding (dúúr! 20 euro per blik van 400 gr waar ze anderhalve dag over doen!) Ik hoop echt dat we het vergoed krijgen hoor en anders word t van mp halen.
Patries, gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van je oma. Anniekske, Devin ook al in een groot bed joh, jee wat gaat dat hard. Hier staat de commode ook nog ivm aankleden, Jayson vertikt het zelf te doen en op bed of zo gaat hij er telkens vandoor. En als ik vrij ben vind ik dat niet zo erg, maar als ik moet werken of hij moet naar school.......... Miran, leuke foto in de krant en leuke op je hyves joh. Marijke op zoek naar een wasmachine, succes, denk dat die het van ons ook niet meer zo heel lang volhoudt. En wat ontzettend sneu voor Stijn, hopelijk helpt de therapie. Juut, ook ik had de huwelijksceremonie graag gezien hahaha, wat schattig. Iedereen aan de poets zie ik wel. Op de één of andere manier lukt dat met Jayson nooit zo, die moet overal bij zijn, bij helpen etc etc. En dat is 9 vd 10 x niet zo heel handig, al bedoeld hij het goed natuurlijk. Zo vastenavend zit er weer op. Gisteren nog naar de grote optocht geweest, Jayson wilde naar de grote wagens. Maar daarna wilde hij gauw naar huis, dus naar huis gegaan. Hij is nog niet helemaal de oude, vanochtend bij mijn moeder diarree etc gehad, dus nog niet helemaal top. Ik zelf begin inmiddels ook denk ik, hoesten, niesen, oorpijn, keelpijn, misselijk, het begint allemaal een beetje op te komen. Vanavond maar op tijd naar bed en hopen dat ik overgeslagen word.
@Marijke, ik hoop echt dat het helpt voor Stijn! Wat die vervelende hormoonzalf kan doen zeg! Pigment wegnemen is wel erg heftig! Snap dan ook niet dat huisartsen het blijven voorschrijven voor zo lange tijd. Maar er zal in de reguliere geneeskunde wel geen andere oplossing te vinden zijn? En dat is goed om te weten, dat dat typerend is voor kindjes die aanleg/gevoelig zijn voor eczeem. Ik moet zeggen dat het hier tot nu toe wel is gebleven bij de oren en de kin, maar ik hou het in de gaten... Patries, ik hoop voor je dat het vergoed gaat worden, ze hebben het niet voor niets nodig, dus de verzekering moet maar gewoon sschuiven! Miranda, gaat dat om taxivervoer voor Joris? Dat dat geregeld moet worden via de gemeente zeg.. Jammer dat dat niet gewoon via school kan! En heb ik iets gemist op de foto's of zie ik Sven nergens? Is hij niet zo'n carnavalsvierder? Leuke foto's allemaal zeg! Lidia, heerlijk even rust gehad vanmidag dus! Hier heb ik sinds vorige week een verplicht uurtje op de bank ingelast nadat ik het slapen hebafgeschaft en dat gaat echt heel goed. Ze kijken televisie terwijl ik mijn ogen even dichtdoe en Bas ligt gewoon lekker in zijn bedje.
zozo, wat een dagje weer.. vanmorgen gauw nr woonboulevard breda geweest. zagen een hoop leuks, en redelijk betaalbaar ook. maar wat is dat toch niet leuk eigenlijk he, shoppen met kids..die van mij zijn er niet zo voor gemaakt maar goed.. toen weer op tijd terug want ze kwamen de keuken brengen. ze zouden nog even bellen voor aflevertijd precies, maar we waren net 3 minuten thuis en ze stonden er al. dat was dus eigenlijk geluk hebben. nu staat het hier compleet vol met kasten, apparatuur, werkbladen enz. en nu hebben we maar een heel klein vierkantje woonkamer over. vanavond nr het pannekoekenhuis geweest, maar de kinders zijn moe. yara daar weer een hele harde huilbui pech dat het nu precies zo'n rare week is, en dat ze maandag nr school moet voor t eerst, maar goed, tis niet anders. ik nog even gauw nr pilates gegaan, en zo lekker slapen denk ik. marian goed plan hoor, dat uurtje! hebben martijn en lotte het verder nog goed naar hun zin op school? roba lekker op tijd gaan vanavond en niet ziek worden. maar ja, altijd nog beter na carnaval, dan ervoor! en sneu dat jayson ook niet helemaal oke is. patries jeetje wat een dure voeding! ik ga hopen voor jou dat het vergoed mag worden! lidia was het gezellig vanmiddag? marijke al wasmachines gezien vandaag? of ben je internet aan het afspeuren? en jeee ik hoop ook dat het snel beter gaat met stijn, zo sneu joh anniek ik weet ook niet hoor, vlgs mij heb je hier niet verteld welke opleiding het is gewordne hoor! dus ik ben ook wel nieuwsgierig! mis je gezellige geklets hier wel een beetje hoor, maar fijn dat alles goed gaat ook al is het druk bedankt voor je tip van de jysk, ik dacht dat die alleen maar bedden en slaapspul hadden! hebben er vandaag iets leuks en (belangrijker nog) heel betaalbaars gezien!
Roba, heeft Jayson genoten van de carnaval? Vastenavond? knap hoor. Jaaaa we hebben een nieuwe wasmachine gekocht. Energiezuinig, kan veel meer kilo was in enz enz.. Vrijdag wordt t'ie geleverd. Vandaag lekker gesport. Dat wordt gegeven door een voetenreflextherapeut. Haar ook gevraad of zij iets weet voor kindjes met eczeem (tja je probeert van alles?!) Zij had een tip over een creme die je bij een speciale apotheek kan bestellen met een vitamine B.. erin. Morgen krijg ik door hoe of wat? Ik ben benieuwd.
Goedeavond, Hier alles o.k. Vandaag met pap naar het zkh voor de uitslag. En het was super. De uitzaaiingen in de lymfe in de buik waren niet eens meer zichtbaar. De prostaat kanker zit er natuurlijk nog wel, dat wisten we ook. Maar de chemo heeft dus zeker zijn werk gedaan. Nu zelfs de prednison minderen. en over 6 wkn terug. We zijn dus super blij. En de toekomst...........tja die blijkt onzeker. Het ligt eraan hoe lang het stil blijft liggen. Maar daar denken we nu even niet aan. Pap moet weer aan gaan sterken, en vooral genieten!!!! Sorry (weer) geen reaktie. Ben moe. Druk dagje gehad, ook alle boodschappen gedaan voor vrijdag. Pff ben blij als de dag weer voorbij is hoor. Al is indy nu al helemaal op van de zenuwen. Ze zei vanmiddag: mam ik vind het zo spannend mijn verjaardag! Lief he!!! Nu lekker naar bed, want morgen nog een dagje werken, en dus om 6.00 uur op. groetjes sandra
sandra wat ben ik blij om zo'n goed nieuws te lezen! echt super hoor! zo goed! kun je even rustig ademhalen, en idd lekker leuke dingen doen samen met je ouders, het goede weer komt er weer aan! slaap lekker zometeen!
Top Sandra, dat is idd goed nieuws!! Heb toch iets vreemds meegemaakt met Justin, ben zelf een heel nuchter type hoor maar hier kreeg ik wel even een onbehaaglijk gevoel bij. Hij vroeg of wij die 'memeer/meneer ook zagen bij het raam.. ehhh nee. Wat voor meneer dan? Hij heeft een zwart kleed over zich heen met gaten bij zijn ogen. Justin vertelde het allemaal erg gedetailleerd. Dat ie alleen maar 'een gezicht' zag in het zwart. Hij had geen handen/voeten/lichaam. Soms is ie ook bij de voordeur. Ik maakte er al een luchtig grapje over, of ie ook wel eens bij onze buren patatjes ging halen. Toen klapte ie dicht en zei 'nu wil ik er niet meer over praten.' Vanochtend zei hij 'mama, begrijp je nu wat ik bedoel over die memeer?' Ik zei nee, ik wil het wel graag maar snap het niet.. Hij zegt 'hij is er alleen als jullie er niet zijn (kamer uit zijn oid).. vind het echt raar hoor.. Hij was er echt serieus over. Ik weet dat fantasie nu een rol gaat spelen, maar dit? Weet dat t al een hooggevoelig kind is, Dus deed, toen ik vannacht op de bank lag, toch voor de zekerheid maar de gordijnen dicht. :s
Goedemorgen! @ Patricia -> ik vind persoonlijk zoiets eng en ben blij dat Joris dat niet heeft. Wel een fantasie, maar ondertussen heeft hij al een jaar babyleeuwen. Die gaan ook overal mee naartoe en als we aan het wandelen zijn staat hij vaker stil met een uitgerekte arm en begint dan te mopperen dat ze niet zo moeten trekken. En als ze hebben 'gepoept' moet hij een zakje hebben om het op te ruimen @ Marian -> goed gezien, maar Sven is geen carnavalist, geeft er niks om. Hij is wel nu aan het denken om toch volgend jaar mee te gaan @ Judith -> winkelen voor nieuwe meubels kost ook veel tijd, dus dat is een lange bezigheid met kids Doe je toch niet zomaar iets uitzoeken. @ Sandra -> wat een goed nieuws! Eindelijk een lichtpuntje! Gauw verder, moet om 8 uur de auto brengen voor de apk. Duimen jullie mee?
Oei Patries, dat is gek! Ik zou tegen hem zeggen dat hij tegen die meneer moet zeggen dat hij weg moet gaan. Dat schijnt soms wel eens te helpen...? Als hij hem dan ziet moet hij gewoon zeggen; meneer ik wil graag dat u weggaat! Een vriendin van me zei dat laatst, misschien dat het helpt? Juut, ik zou toch voor oppas gaan de volgende keer! Leuker voor jullie en leuker voor de kindjes. Je mag ze hier wel brengen hoor! hahaha! Sandra, wat een fijn nieuws zeg! Ik hoop dat jullie komende tijd zo onbezorgd mogelijk door kunnen gaan en dat je vader zich goed blijft voelen! Miranda, ik duim mee dat er niet te veel mankeert aan je auto!
Nou, meneer van de APK belde, veren kapot achter, reparatie van 310(!!) euro! Heb ik weer... Maandagochtend kan ik de auto brengen voor reparatie en dan is die als het goed is maandagmiddag gekeurd en gerepareerd pff... Rib uit mijn lijf!
Dat is balen Miranda. Misschien krijg je flink wat terug van de belastingaangifte? Dat scheelt dan weer ja
hallo alll Morgen ga ik beginnen met HBO-coaching maar vind het maar erg moeilijk. Ik snap er geen zak van en ik moet opdrachten maken die ik nog minder snap! hoop dat mij morgen een hoop duidelijk gaat worden. miran jeetje das balen patries brrr
zo hier juut nog even wat zijn we blij met de nieuwe keuken! hij staat voor het grootste deel. was erg leuk, we waren rond half 2 het huis uit gevlucht (erg leuk is het niet, een vierkantje van 4x3 om op te leven en verder alleen maar zooi zooi zooi..) we hadden hebeld dat we niet meer thuis kwamen tussendoor, konden we gelijk eten bij schoonouders. komen we om 7 yerug, zien we zn bus nog steeds staan! stond bijna de hele keuken er ineens, en we hebben weer water! (hoera, niet meer voor elk siroopje nr boven) het is echt heel mooi en licht, echt tof! tegelijk vanmiddag even nieuwe meubels besteld, die komen over 2 weken, ik heb er zin in. kost wel wat, maar dan heb je ook wat kinderen zijn er ook behoorlijk klaar mee, seth roept de hele dag neee en yara is ook hangerig en niet zo gezellig. van t weekend maar even bijkomen met zn allen anniek heel veel succes ik hoop voor je dat het duidelijk zal worden joh! succes! miran jeetje getsie wat een geld! balen zeg! patries hmmm dat is wel een verhaal zeg, ik zou idd ook tegen justin zeggen dat ie maar moet vragen of die meneer weg moet gaan. hoop dat ie niet te vaak langskomt of fdat justin er echt last van krijgt.
Patries mmm beetje eng klinkt het wel... Anniek succes! Sandra goed nieuws van je vader, fijn om te horen! Juut wauw alles nieuw dadelijk!! Misschien kunnen we binnenkort alvast een datumpje prikken voor in de meivakantie!!! Wil alles wel komen bewonderen!!! Marian hoe was Gooise vrouwen???