Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek even wennen dus school met veel nieuwe info...
    Meivalantie is 1e 2 weken van mei!
    Fijn dat John lekker bezig is geweest in huis en dat z'n contract verlengd is!

Hier morgen naar trollenland(Deurne) nog nooit geweest dus ben benieuwd! Jac gaat de kamer van Kyra behangen!!!

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hehe poehpoeh
    de keuken staat! wat is ie sjiek zeg, denk elke x dat ik in een showroom loop, maar nee, het is mn eigen huis :)
    ben zo blij! heb het ook helemaal gehad met de ongezonde happen van de laatste week, jeetje wat een friet en pannekoeken hebben wij op..
    ik heb vandaag gewerkt dus dat was wel even lekker. alleen moet ik een beetje uitkijken met mn rug, want met omkleden van de kinderen met zwemmen schoot er iets verkeerd. dus nu met kruik in de rug even xfactor kijken.

en oja ik zal snel even kijken vr de meivakantie, weet zo even niet, ik denk dat ik alle woensdagen en vrijdagen moet werken en verder wel kan. ik laat het zo snel mogelijk weten

rol was met ze nr ballorig geweest, en yara had een vriendje gemaakt ;) waar ze heel hoog mee geklommen was en ze was er helemaal trots op. zo lief, ze maakt grote stappen!

carla veel plezier bij de trollen hoor! hoop dat het leuk is!
    oe en leuk dat het behangetje erop gaat!

anniek lief dat john wat gedaan had in huis, en veel plezier in belgie! en je oren gingen klapperen van school? denk je dat het wel te doen is?

patries moeilijk is dat he, als ze te weinig drinken..
    en jee die carmen is wel erg snel joh!

lidia succes met je manloze weekend, wel even pittig maar ook erg gezellig!

marian hoe gaat het met martijn?

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dag dames,

Met Martijn ging het vrij snel al weer redelijk goed. Koorts zakte en hij werd steeds levendiger. Vanmiddag wilde hij zelfs buiten spelen! Dus goed aangekleed en toen hebben ze heerlijk met de buur(t)kinderen buiten gespeeld. Vanavond viel hij wel binnen twee minuten in een hele diepe slaap na het douchen. Ik had hem eerst afgedroogd en tanden gepoetst enzo en vast in bed gestopt. Toen Lotte onder de douche weggeplukt en in de pyama geholpen en toen lag hij al te snurken. Ben benieuwd hoe het morgen met hem is!

Ik moet stoppen, batterij laptop is zo goed als leeg en ik ga vast in mijn bedje liggen, laatste stukje x factor kijken en dan lekker slapen....!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey hey

oke carla!
    JUUT ROEP EENS WAT DATA's!!!!

Juut
    nou die ongezondehappen week maak je maar lekker goed met je nieuwe keuken.... laat de keukenprinses ontpoppen ;)
    Niet poppen maar ONTpoppen ;) hahahaha
    Wbt de opleiding... tis wel te doen maar zoals al die opleidingen blijft het allemaal nog een beetje vaag.... je hebt zelf de sph gedaan dus je zal dat wel een beetje herkennen. Denk persoonlijk niet dat het heel moeilijk gaat worden kwa theorie maar wel met wat je ermee kan. Als je klaar bent met de opleiding kun je mensen coachen, je bent dan een Coach. Maar coach op zichzelf is geen functie maar meer een 'tool' wat je gebruikt. Tja tis beetje moeilijk uit te leggen maar als je naar vacatures voor dokter of kapper kijkt dan weet je wat je zoekt, een zelfde soort vacature kom je niet tegen als je zoekt op coach. Mja dat geld voor spw en sph ook ;) Ook lijkt het me lastig om steeds een link te leggen, er zijn voor mij vele onzekerheden die mij vrij negatief maken... tja ik ga mezelf keihard tegen komen denk ik... we should see!

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    anniek ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. dat is gewoon ons werkveld, altijd een beetje vaag.
    ik hoop echt dat het te doen is voor je!
    ik snap de onzekerheid! hoe lang is de opleiding? hoop dat er tegen die tijd een mooie vacature is!

marian fijn dat het weer gauw beter ging. en leuk he, dat buiten spelen, dat dat weer kan!

en wat data betreft: hebben jullie kids ook twee weken vrij?
    als dat zo is, zou het hier de tweede week van mij het beste uitkomen, liefst op maandag 9 of donderdag 12 mei, kan eventueel ook op dinsdag 10

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en hallo weer! vandaag lekker nr de scrapbookwinkel, heb er zin in! seth was om 545 wakker, ligt nu nog te slapen in ons bed maar ik kon niet meer dus ben er uit geslopen. hij zal zo wel beneden komen ik hoor al gerommel boven geloof ik.
    wilde eigenlijk snel nog wat in de keuken doen, nou ja, dan maar met seth samen!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Môgge,

Hier ook 2 kids wakker. Devin heeft gister van 16.00 tot 19.00 geslapen en toen wilde ik m wakker maken voor een fles, was t brúllen.. Dus toen maar weer in bedje gedaan en wakker gemaakt om 23.30. Er ging een fles van 150cc in en toen weer doorgeslapen tot 6.00. Carmen heeft doorgeslapen van 19.30 laatste fles tot 5.30 vanmorgen!

Straks op de rommelmarkt staan, heb mega veel kleertjes en speelgoed.. hopelijk raak ik veel kwijt!

8. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden

hier geen rustige avond gehad :( eerst elise die steeds wakker was en toen Damian om 22.00 uur, huilen om zijn papa. die hebben we even gebeld maar he zou nog lang duren voor hij thuis was dus heeft Damian maar bij mij in bed geslapen tot vin (om 1.30 ur)thuis was. en vanmorgen was hetom 7.30 feest dus ben er maar weer uit gegaan kon vin nog even slapen, hij moet vandaag van 14.00 tot 22.00 werken en zondag ook die tijd waarschijnlijk.

juut heb je foto's van de keuken,wil wel komen maar is erg ver weg;)

patries, devin klinkt als een mannetje wat zelf uitmaakt wanneer hij eet;) en ze slapen wel goed hoor.

anniek,, ja moeilijk hé, mijn collega heeft die opleiding ook gedaan en die is bij ons de gene die de stagiaires beoordeeld en sellecteerd en coacht.

zo even mijn broodje eten.

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    #3749 Roba77, 12 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2011
    Ook even gauw, ben hier volgens mij nog nooit zo vroeg geweest hahaha, Jayson was om 7.30 wakker (voor ons vroeg), dus nu lekker beneden. Lijkt net of ik dat minder erg vind, nu het weer lekker licht is 's ochtends.

Juut, lekker hé een nieuwe keuken, showen showen showen. Ben benieuwd wat voor iets je hebt.

Patries, is toch best netjes vd kids vannacht. Succes op de rommelmarkt, hopelijk verkoop je lekker veel.

Anniek nieuwe opleiding,klinkt moeilijk allemaal maar wel leuk, succes hoor.

Lidia, onrustig avondje dus, succes vandaag.

Hier een kind wat op spelletjes.nl wil drummen, dus ik ga maar eens stoppen.

Fijne dag allemaal

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Goedemorgen...

Hier om 6 uur alles al in rep en roer. Lotte had heeeeeel veel in haar bed geplast, alles was kletsnat, zelfs de deken! Dat is nog niet eerder gebeurd. Nou ja, ik had de puf niet om een schoon bed te maken en heb hem alleen even afgehaald. Toen Lotte gezegd dat ze in papa's bed kon gaan liggen om verder te slapen omdat hij er tocvh niet was. Maar Martijn was ondertussen ook wakker geworden en zei niet te kunnen slapen zonder lotte. Dus hij er ook maar bij in het grote bed. Echt slapen hebben ze niet meer gedaan, maar ik heb het tot 7 uur kunnen uitstellen om de tv aan te zetten. Ze deden in ieder geval hun best om rustig te blijven liggen...:D Toen nog een uurtje de tv aangehad en heb ik nog wat gedommeld tot Bas wakker werd. Nu dus net een kwartiertje beneden.

Vandaag nog niet veel bedacht, maar moet in ieder geval boodschapjes doen.

11. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Marian, arme Lotte (en jij haha), misschien kun je vanmiddag even plat en de kids een filmpje. Of als Heeko thuis is even over laten nemen misschien.

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier een leuke dag gehad gisteren. Visite doorlopend geweest van half 11 tot half 11 's avonds. Was kapot gisteren dus, maar het kwam wel mooi verdeeld allemaal.
    Indy is super verwend natuurlijk.
    Even denken:
    * v tech fototoestel
    * ambulance van playmobiel.
    * diabolo
    * k3 bal - k3 memorie - k3 vrienden boekje - k3 dvd
    * strijk kralen
    * auto op afstand bediening
    * make up
    * kassa
    * nog meer vrienden boekjes
    * poppen slaapzak
    * knutsel spulletjes
    * play mais
    nou ja vast nog wat dingen vergeten.
    Van ons natuurlijk het zkh van playmobiel, ze was er zooooooooooo blij mee. Zo geweldig om te zien. En kaartjes van het studio 100 zomerfestival. Vond ze ook erg leuk!!!!

Straks zal ik wat spammen.
    Ze wil nu overal mee spelen.

Juut, bij mij kan maandag en donderdag. Anniek en carla???? dan kan ik het nog doorgeven op mijn werk.

gr sandra

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik kan alle dagen!

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Babiche, Heeko komt pas laat thuis, hopelijk is hij er met eten, daarna gaan de kinderen al weer op bed. Maar vanmiddag even gestrekt op de bank gaat zeker gebeuren! Misschien heeft mijn moeder ook nog wel even zin om met Lotte en Martijn op stap te gaan vanochtend.. Ik ga zo eerst maar eens met het grut naar boven om aan te kleden.....!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen...
    ff snel moet zo belasting in laten vullen....

Juut
    Ja idd erg vaag allemaal ;)
    Ik kan alleen op woensdag en vrijdag, de overige dagen werk ik.
    Kyana heeft vrij maar ik niet

Lidia
    mmm oke, ik begeleid ook stagiaires en daar heb ik een cursus voor gedaan... coachen ga je echt anders om met het begeleiden zeg maar...

nou ben der van tussen!

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Anniek -> komt goed hoor, is natuurlijk ook weer wennen aan het studeren. Hoop info, veel dingen wat je moet onthouden en dan ook nog het lange zitten waardoor je word afgeleid met je bekken...

@ Judith -> ik ben ook heel benieuwd naar je keuken. Wat fijn dat het nu af is!

@ Roba -> is ook wel lekker nu dat het steeds vroeger licht is buiten! Scheelt veel met opstaan.

@ Marian -> je moeder zover gekregen om met Martijn en Lotte even op stap te gaan? Wanneer moet je trouwens weer terug naar de gyn? En nog geen gekke kwaaltjes?

@ Lidia -> geen goed begin van de nacht dus. Wel sneu, wakker worden door het gemis van papa. Was hij dus echt mee bezig hé.

@ Sandra -> jeetje wat is ze verwend! Ben natuurlijk benieuwd naar de verjaardagsspam :)

Hier goed geslapen, maar opgestaan met hoofdpijn. Voor de avond gaan we naar mijn vriendinnetje toe en mag Joris zijn kadootje gaan uitzoeken en daarna naar de verjaardag van mijn neefje!

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh dat word wel lastig dan. Anniek alleen vrij op woensdag en vrijdag, en dat zijn de dagen dat juut moet werken.

groetjes sandra

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Wat een rust hier zeg. Iedereen genoten van het heerlijke weer?
    Wij vanmiddag lekker naar het bos/speeltuin geweest, en gegeten bij de mac. Indy ligt er al in, was doodmoe. Heerlijk gespeeld vandaag met haar nieuwe cadeautjes.

Nu ff foto's bewerken, en de foto's van de verjaardag erop zetten.
    Mss straks nog ff spam.

groetjes sandra

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey dames!
    hier een hele happy juut. heb wel de halve scrapbookwinkel in heesch leeggekocht haha, maar dan heb je ook wat :)
    ik vind het heel leuk! wat een prachtspullen daar! ook een heel gezellig dagje want was samen met vriendin, ook nog lekker wat gegeten samen
    yara en seth vanmorgen even bij oma geweest, rol moest 4x naar de stort, en vanmiddag naar feestje van de buren.

sandra klinkt als een hele leuke dag! het was ook heerlijk weer vandaag (kreeg er zelf niet zoveel van mee..)
    o en ik wil graag foto's zien van indy's verjaardag. leuk dat ze zo verwend is!

anniek shit ja ik werk op woe en vrijdag, ben woensdagmiddag wel vrij dus dat zou evt. wel kunnen trouwens

marian kon je je kids nog kwijt vandaag?

roba jij was er vroeg bij vandaag! hopelijk voor jou morgen weer wat later! en drummen op spelletjes.nl? zal s kijken, zou seth ook wel leuk vinden!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> oei oei! Niet zoveel kopen hoor :D Wel fijn dat je dus zo geslaagd was!

@ Sandra -> het was echt heerlijk hé! Zijn de foto's leuk geworden?

Hier vanochtend een niet zo'n leuk telefoontje gehad. Ik word van dingen beschuldigd wat ik absoluut niet gezegd heb. Toen kreeg ik te horen dat als ik volgend jaar gewoon meeloop in de optocht de rest van de hele groep ermee stopt. Dus toen had ik gezegd dat ik er wel mee stop. Samen met 2 anderen waren we de gebeten hond. Leuke is, de persoon wilde geen namen noemen en sprak namens de hele groep. Dus ik een paar opgebeld, weten van niks. Iedereen een mail gestuurd, van iedereen al een leesbevestiging ontvangen, maar niemand trekt de mond open. Triest hoor. Ik was er echt even onderste boven van! En dan vooral om het feit dat er gelogen is en waarom? Vraag het me al de hele dag af, maar krijg maar geen antwoord! En die persoon die mij belde geeft ook geen antwoorden. Triest en laf!

Maar ja, geen nood aan de man. Ze zitten nu zelf in de problemen, domme zet om zo maar mensen te gaan beschuldigen. Er is van de 22 man nog maar 4 over. Dus we starten een nieuw groepje en is ook meteen duidelijk wie de mensen zijn die de roddels in de wereld heeft geholpen!

Maar nog erg jammer hoor en was er ook echt onderste boven van vanochend...

Deel Deze Pagina