Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

bah miranda, naar zulke mensen. hebben niets beters te doen dan jalopers zijn op andermans leven grr!@#$#%&

ga slapen vin is nog steeds niet thuis (vanaf 14.00 vanmiddag)
    :( zooooo ongezellig... welterusten

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geen goedemorgen, bah.. stelletje ontevreden gasten hier vanaf 3.45. Niet willen eten (uiteraard.. :( ) maar daardoor ook niet willen slapen, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. En ik ben al zoooo moe. En dan hoor ik Justin om 6 uur ook boven rommelen, dus die heb ik toegesproken, denk niet dat ie nog kan en gaat slapen. We zouden eigenlijk vanaf vannacht naar boven gaan, maar zo word t niks :( GADVER

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey ladies! hier tot kwart voor zeven geslapen! ha niet gedacht dat dat ooit nog s zou gebeuren (dus hedwig, er is hoop ;))
    heerlijk!
    heb net vier keer hetzelfde autoboek voorgelezen, yara is uiteraard weer poppen aan het omkleden.

zo maar s wat opruimen hier, en de kasten op mp gooien, wie weet krijgen we er nog een tientje voor terug

patries weinig slaap is slopend he..sterkte vandaag! hoop dat justin nog even is gaan slapen (maar dat zal wel niet vrees ik)

ach miranda wat rot toch.en dan op zo'n stomme manier, dat is echt laag..gelukkig weet jij wel beter he!!! en lekker een nieuw groepje starten met leuke normale mensen, dat is veel beter!

carla hoe was trollenland?

lidwina hoe gaat het daar?

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge,

Jeetje Miranda wat kinderachtig en achterbaks van die personen zeg :(
    idd gewoon verder gaan met een eigen clubje. Maar zeer doet het wel he. Knuff voor je!

@Juut : wauw wat goed van je kindjes zeg kwart voor 7.
    Hier ook blij want hier was het 7 uur!!! :) :)

wauw hebben jullie de jackpot gewonnen? Nieuwe keuken, nieuwe meubels, een halve scrapbook winkel leegkopen :D
    Gaaf hoor!
    Kan je geen foto plaatsen van je nieuwe keuken? Ben wel heeeel benieuwd hoe die er uit ziet!

@Patroes : balen zeg dat de kindjes niet meewerken vandaag/vanacht :(
    Ik hoop voor je dat het vandaag beter gaat!

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nee helaas geen jackpot
    gewoon 5 jaar lang heel hard sparen, geen grote uitgaves doen, en genoegen nemen met tweedehands kleertjes enz enz..!
    scrapbookwinkel is leeggekocht met mijn verjaardagsgeld dat ik al kreeg van schoonouders en rol.
    toen we in dit huis kwamen hebben we alleen de keukentegeltjes overgeschilderd van je oude keuken en onze ikea meubeltjes meegenomen waar we nu dus al tien jaar tegenaan kijken samen..
    dus dan valt het allemaal wel weer mee he..zal straks een foto maken van de nieuwe keuken.

fijn dat het bij jou ook pas om zeven uur dag was! scheelt weer he!

ik moet op verjaardagsvisite bij yara's pop dus moet ervandoor ;)

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oh leuk een verjaardag. Feliciteer pop maar van mij ;)

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    doe ik ;)

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Gisteren alleen Lotte even weggeweest. Martijn wilde niet dus mijn moeder heeft lotte opgehaald. Toen even boodschappen gedaan met Martijn en Bas, da's toch al een sstuk rustiger dan met drie kinderen. Gisterenmiddag plots nog een verjaardag, dus de middag ook goed doorgekomen, kinderen hebben zich prima vermaakt daar en mama lekker rustig op de stoel... hahaha!

Heeko was om 5 uur weer terug in Kampen, dus nog redelijk op tijd. Hij was de hele week weggeweest op woensdagavond na (maar toen was ik er dus niet ivm bios). Aankomende week ook weer de hele week Groningen, dus het is wel ff zwaar momenteel. Maar goed, als het goed is moet het na deze maand weer wat rustiger worden.

We hebben gisteravond eens gekeken voor wat vakantie. Het word waarschijnlijk 2 weekjes center parcs, het nieuwe park dat ze hebben; Sandur in emmen. Mooie huisjes lijkt ons zo en we konden boeken met dikke korting (wel iets van 40% ofzo) En omdat we eind mei willen gaan is het nog redelijk betaalbaar zo met de korting, dan kun je twee weken voor de prijs van 1 in het hoogseizoen! Dit jaar kan het nog, dus het er maar even van nemen zolang ze nog niet leerplichtig zijn he?

Juut, we willen nu toch echt weleens foto's zien van die mooie keuken hoor! En lekker gewinkeld, heerlijk!

Miranda, tjongejonge... wat een ellende zeg! Mooi doorpakken en met een nieuwe groep zonder rotte appeltjes verder gaan!

Patries, sterkte vandaag! Dat was wel erg vroeg voor je vanmorgen! Ik hoop dat je tussendooor nog even slaap kunt pakken vandaag....

Lidia, hoe laat kwam ie uiteindelijk thuis?

9. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen,

zo naar mijn ouders voor de lunch:D, Vin was om 01.45 thuis en moest straks om 11.00 weer aanwezig zijn. tot???????

juut ,, fijn he als je dan resultaat ziet van je sparen, heb je het goed gedaan:D en hier ook foto's graag..

patries,, oei oei dat is zwaar..strekte vandaag. heeft justin nog geslapen??

marian, lekker vakantie geboekt dat scheeld wel hoor buiten het hoogseisoen.

zoo even mijn koffie drinken en dan gaan we tot vanavond

10. Miranda, wat een laffe actie zeg. Ik kan me voorstellen dat je onderste boven bent van zo'n aanval.

Juut, Heerlijk hoor een nieuwe keuken en ook nog eens veel scrapspulletjes. Veel plezier met scrappen.

Marain, een nieuw park van centerparcs, ik ga gelijk eens op de site kijken hoe het eruit ziet.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> wat goed zeg! Mooi tijdstip om op te staan. Zijn de kindjes wel al een stuk rustiger of weer de oude na de rommelige dagen?

@ Hedwig -> hoe is het daar?

@ Marian -> idd, dit jaar kan het nog, vanaf volgend jaar zijn ze leerplichtig en het scheelt natuurlijk een hoop in de kosten!

@ Lidia -> wat een lange dagen. Maar vandaag is de laatste dag toch? Nog even doorbijten. En hopelijk heeft hij het niet nog eens binnenkort.

@ Patricia -> jeetje wat een nacht zeg! Hopelijk kan je ergens vandaag wat bijslapen.

@ Marijke -> hoe is het daar?

En hier nog niks gehoord... Maar heb langzaam het gevoel van laat maar waaien. Ik weet wel beter, en ook zo al die anderen die na het horen van het verhaal de groep direct bedankt hebben...

Vandaag hier nog niks op de planning. Misschien zo even wandelen, verder rustig aan.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo het is weer stil hier!
    hier een duf dagje, mn ouders zijn even langsgeweest en yara wilde zo graag even met het poppenhuis spelen dat ze even mee is gegaan.
    seth ligt al heel lang te slapen! maar hij had het wel nodig natuurlijk. zo even boodschappen doen en dan zit de dag er alweer ver op

miran ook een rustig dagje, lekker hoor. nog even gewandeld?

marijke thanx! hoe gaat het nu met stijn zn huidje?

lidia was het een gezellige dag?en jee vin zo laat thuis!

marian ja dat is wel lekker, zolang je nog buiten het hoogseizoen kunt..hier gaat dat al niet met rols werk, zitten we aan de vakanties vast

san zat er wat bij, bij de yara/seth foto's? ben stiekem natuurlijk toch wel erg benieuwd ;)

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier niet meer gewandeld, maar heb de boel al een beetje verplaatst voor de verjaardag komend weekend. Dus ook gepoetst, gestofzuigd, speelgoed uitgezocht, gedweild. Lekker fris huisje! En dat voor een zondag :D

Druk weekje voor de boeg, dus dat is al klaar. Woensdag gaan we naar de efteling, nu is Joris nog gratis en we hebben nog 2 toegangskaarten liggen. We moeten komende week ook nog naar de school voor de officiële intake, taxichauffeur komt nog kennis maken, afscheid op de psz, taarten maken... Hoop dingetjes en dan zaterdag en zondag feest. Heb het dit jaar gesplitst. Vorig jaar was het zo onwijs druk, was niet meer leuk. Dus nu de mensen verdeelt over 2 middagen.

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw je hebt echt een druk weekje voor de boeg Miranda ;)

@Juut : hoe was de verjaardag van pop?

@Patroes : hoe is het nu daar?

@Hier
    Vanmiddag bij schoonouders geweest. Was weer gezellie :)
    Morgenvroeg moeten ik en Erik naar de tandarts.

Voor de rest gaat alles goed hier :)
    Owen kruipt en loopt het hele huis rond. Echt zo leuk om te zien!
    Z'n eczeem is nu helemaal weg. Hopen dat het zo blijft!

Ik heb de laatste tijd heel veel pijn, dat is wel balen. Zit dus al ruim een week aan de Tramadol.

Vandaag ook mn fiets en de fietskar alvast in orde gemaakt. Die heb ik nodig om Erik naar school te brengen. Kan wel lopen maar met de fiets gaat het sneller ;)
    Hoop alleen dat het wel lukt nu met mijn pijn. Anders dan word het toch voorlopig lopen.

15. lidia

lidia Fanatiek lid

even alleen een vraagje tussen de strijk door..

mama's van meisjes wat kregen jullie kids voor hun 2e verjaardag? ik weet niet wat te vragen voor Elise, ze speeld met zoooo veel spul van Damian en heb nog zo veel dat ik het zonde van ghet geld vind.

tips graag!!!:(:(:(:(:(

oke tot laters

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook even snel(sorry dames...)
    Heb sinda donderdag weer last van m'n nek net als een tijd terug. Ga echt kapot van de pijn...met pijnstilling gaat het een uurtje of 3 rdelijk en dan begint het weer. En mag maar 3x per 24 uur wat innemen. Morgen dus maar heel snelk de fysio bellen.

Kyra's kamer is super mooi geworden!!! Alleen moeten we nu nog accesoires! Foto zal ik morgen proberen te maken!

Morgen begint dan ook het echte leven!!! Kyra voor het ecchie naar de basisschool. Jac gaat haar mee wegbrengen! Net samen haar tas al klaar gemaakt met gymschoentjes en een banaan!!! Ze heeft er heel veel zin in!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Carla alvast heel veel plezier en succes!

Miranda, wat een stelletje kloothommels zeg! En is het carnaval nu al helemaal afgelopen? (zit er niet in he).

Mamzie, top dat de eczeem weg is! Hier begint t weer vuriger te worden bij Carmen..

Juut, waar blijven je mooie fotos van je keuken??

Hier.. vanochtend in slaap gevallen toen Justin aan t tv kijken was en de ukkies lagen te slapen.. Om 9 uur kwam Proch beneden en ik werd half 11 wakker (maar goed ook want we zouden om 11 uur verlaat kraamvisite krijgen). Heel de dag vrij aardig gegaan met de smurfen. Devin ligt al een tijd te pitten en Carmen net een klein uurtje. Morgen is Proch vrij en brengt hij alle kids weg. Daarna moeten we op begrafenis van Oma.

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jaaaa Kyana gaat morgen ook naar school!
    ze heeft er súper veel zin in.

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ook Kyana, veel plezier op school!

Zo Devin maar s wakker maken, die slaapt al weer vanaf half 6..

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Patries heel veel sterkte morgen...

Kyana veel plezier!!!

Ook Yara en Indy veel plezier op jullie 1e schooldag!

Nou ja daar zit ik dan voor de 3e nacht op rij......wat een pijn zeg, niet normaal, kan niet liggen, als ik zit doet het ook pijn. Net weer pijnstilling genomen ndus hopelijk werkt die over een kwarteirtje en kan ik toch nog even slapen...

Deel Deze Pagina