houden we het overigens op de woensdagmiddag in de 2e week van de mei vakantie. Ze gaan van de week aan de lijst beginnen op ons werk, en meestal werk ik op woensdag, dus moet wel opschieten met mijn voorkeur. groetjes sandra
ja doe die maar, als anniek geen andere mogelijkheid heeft is dat voor mij prima. ben vanaf half 1 thuis dan. snap dat jij het op tijd moet doorgeven op je werk!
ja carla kon iig alle dagen zei ze toen geloof ik en anniek alleen op woe of vrijdag, dus ik denk dat dat dan wel goed zit weet niet of ze hier vanavond langskomen nog,. ik moet ook stoppen, zit alweer te lang achter dat ding. remt de aanmaak van melatonine, was laatst nog in het nieuws he.. geloof het ook gelijk hoor! dus gauw dat ding maar aan de kant. weltrusten iedereen! en jeetje marian helemaal vergeten op jou te reageren..wat een verhaal weer van die brand! wat zal de buurvrouw geschrokken zijn zeg! lief dat je zo te hulp schoot!
Goedemorgen! Wat een onwijs leuke spam Sandra!! Wat straalt ze op de foto's, echt een jarige job En die foto's van Seth en Yara, ik vind die met die brandweerauto echt stoer. Andere echt puur, dat zie je meteen. Leuk weer! Hier vandaag de slingers halen voor Joris zijn verjaardag. Het wisselde steeds tussen spiderman of cars, maar gisteren nog eens gevraagd en hij wilt cars. Dus ik ga ze vandaag dan ook echt halen!
Wat een mooie foto's sandra en juut! Super! Hier gisteravond eerst een uur met Heeko aan de telefoon gezeten over de situatie, een uur daarna belde hij terug dat hij een uur met mijn zus had gesproken. Hij heeft haar de situatie voorgelegd en gevraagd of hij nou wel of niet moet bellen. Linda zei dat hij het maar moest doen omdat wij als kinderen onze bek toch niet opentrekken en het papa altijd naar de zin willen maken, al sinds jaar en dag. Nou, zo had ik het dus nog niet echt bekeken, maar nu ze het zegt... Maar goed, ze heeft Heeko dus gezegd ga je gang ik sta achter je. Dus vandaag gaat hij mijn moeder bellen, met mijn vader is toch geen gesprek aan te knopen. Ben erg benieuwd wat het gaat doen... Ben er best zenuwachtig over. Om een uur of 11 is het zover.
Oei Marian, dus even spannend hoe dit gaat aflopen... Maar zo'n dingen moeten toch eigenlijk gewoon bespreekbaar zijn! Succes, denk aan jullie!
Goedemorgen. Hier ging indy weer met veel plezier naar school gelukkig. Marian, fijn dat je zus achter jullie staat. En lief dat Heeko wil bellen, vaak is het idd toch wat makkelijker als het je eigen vader/moeder niet zijn. Denk aan je. Laat je even weten hoe het gegaan is. En dat je zenuwachtig bent is heel normaal hoor. Het zijn toch je ouders, en je wil graag dat ze je begrijpen. Knuf! groetjes sandra
Juut Sandra en Anniek prima de 2e woensdag in de vakantie. Kyra thuis al huilen vanmorgen en met weggaan ook weer, bah wat moeilijk... Ik dadelijk voor de 2e x naar therapie...was gisteren erg pijnlijk, heb 3 kwartier moten liggen met een hoop geduw en getrek... Wat een geweldige foto's van jarige Indy en van Yara en Seth, wat een knapperds!!!
He bah carla, dat is idd niet leuk. Kan ze ook aangeven waarom ze niet wil. Spannend, iets wat ze niet leuk vind? Marian, gaat het nog een beetje? groetjes sandra
hier yara vanmorgen weer om 545, ze wilde zo graag nr school zei ze. ben benieuwd. wegbrengen ging wel weer goed gelukkig. daarna even met seth de stad in voor was kleine dingen. en dan gaat de tijd toch best langzaam hoor..laat staan voor die kleine frummels in zo'n grote klas! zal blij zijn als ik ze weer mag halen straks maar goed wel alle tijd om met seth bij containerwagens enzo te kijken, en dat is ook wel weer gezellig. maar jeetje, als ze straks ook de middagen gaat wordt het wel stilletjes hoor zonder yara! ze zei gister nog: ik wilde echt zo graag met de poppen spelen, maar de juf liep alleen maar heen en weer de hele tijd! en dat ze buiten gespeeld had, maar eerst haar jas kwijt was, en dat had ze toch netjes aan een ander kindje gevraagd. dus ze doet het goed gelukkig. carla balen joh dat kyra verdrietig is. en jij zoveel pijn lijden. maar als het goed is gaat het dan wle beter daarna toch! patries wat heerlijk dat je een heel aantal uurtjes achter mekaar hebt kunnen slapen! laten we duimen dat dit het begin is van iets ?!? marian oei jj zal wel in spanning zitten nu meid! wat lief van heeko dat hij wil bellen. miran leuk he al die verjaardagsboodschapjes! roba jij al klaar voor jayson zn verjaardag?
Gesprek is best goed gegaan. Mijn moeder gaat met mijn vader praten. Dat ze hier op de stoep stonden zondag had als oorzaak dat mijn moeder ook niet meer wist wat ze met mijn vaders 'gezeur' aan moest. In het gesprek heeft Heeko duidelijk aangegeven dat ik mij aangetast voel in mijn moeder zijn en dat ik erg gekwetst ben. Mijn moeder blijft erbij dat sommige dingen anders kunnen/moeten in de opvoeding maar Heeko heeft aangegeven dat wij onze kinderen op inze manier opvoeden en dat als iemand zich moet aanpassen hun dat zijn. Dat het mij niet zo goed is bevallen hoe ik zelf opgevoed ben en dat ik het daarom dus anders doe. Ergens begin april gaan we wss even om de tafel, dan heeft mijn moeder even de tijd om mijn vader voor te bereiden. O ja, Heeko kreeg ook nog even te horen dat het niet goed was voor de kinderen dat hij zoveel weg is en ze eigenlijk alleen door hun moeder opgevoed worden. Maar ja, het is nu even niet anders, wat moet dat moet... toch? Nou ja, dt is even een korte versie, ik moet de kinderen ophalen.
Marian, dat vind ik onzin van dat Heeko zoveel weg is. Hoe zit het dan met vrouwen die een millitair als vader hebben? Zijn het dan meteen 'slechte' vaders? Nee, en het is toch ook een must of niet dat hij veel weg is. Als hij thuis is doet hij toch gewoon meehelpen met alles. En tuurlijk zou je hem het liefste veel thuis hebben, logisch, maar werk is ook belangrijk! Wel fijn dat je moeder goed te woord stond en je vader gaat voorbereiden! Hopelijk met een positief effect! @ Carla -> ach wat sneu! Hopelijk heeft ze het toch naar haar zin gehad! @ Judith -> wat fijn dat het goed ging met Yara. En idd, nu wel meer tijd voor Seth, heeft ook zijn voordelen Hier vanochtend de hele stad afgezocht. Ook nog een stukje verder gereden naar een grote speelgoedwinkel. Zijn de slingers overal uitverkocht! Daar baal ik wel van. Wel nog bordjes, servetten en een tafelzeil weten te bemachtigen van Cars. Dus toch iets. Heb voor de zekerheid ook gewone slingers en ballonnen meegenomen, mocht ik ze niet meer vinden voor zaterdag! Wel nog een broek, 6 t-shirt en een truitje gekocht. Dus dat is wel al binnen!
@Marian : vind het wel knap van Heeko hoor dat ie zo het gesprek aan ging met je moeder! Ik hoop voor je dat het gesprek in april goed gaat verlopen! iig hebben jullie je zegje nu ook gezegd. Dikke knuff voor jou! En jeetje zeg die brand bij je buuf. Dat is schrikken brrr. Gelukkig is alles goed afgelopen! Mooie foto's gezien van Indy en van Yara en Seth. Mooi hoor! En al die grote meiden die het zo goed doen op school. Leuk hoor! Kyra moet wel ff wennen he. Knuff voor dr! komt allemaal goed! En Miranda zo druk bezig met de voorbereidingen van Joris zijn verjaardag hihi Hoe staan Sven en zn ouders nou tegenover de school? Wel fijn dat Joris het iig helemaal ziet zitten! @Hier Veel pijn Vooral snachts. Dus dat is balen. Morgen Erik paar uurtjes wennen op school....Ben zo benieuwd hoe het zal gaan!
Kyra had het super gedaan zei de juf! Was al erg trots op Kyra omdat ze de getallen zo goed kent!!! Ze zijn nu aan het werken over cijfers en letters!
Top Carla! Maar t is heel erg als je kind huilt met naar school gaan. Hopelijk gaat t snel iets beter! (maar zo te horen komt t wel goed ) Jeeeeeeeeej Juuuut wat is Seth al groot zeg! Wat een mannetje al! Marian, moeilijk zeg. Ik vind ook dat zij zich moeten aanpassen aan hoe jij je kids op wilt voeden. As weekend gaat Justin bij mn zusje logeren. Ze gaan naar het circus en dat vind ie prachtig! Dus ik heb meteen ook oppas geregeld voor Devin en Carmen. Dan hebben we even ons handen vrij. Proch werkt zich de laatste weken uit de naad.