Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Miranda balen zeg.. hier ook geen slingers van Cars liggen.. heeft Lidia ze misschien niet toevallig??

2. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Marian, jee schrikken zeg zo bij de buren, hoe gaat het met de buurvrouw?
    En knap van Heeko zeg dat hij zo dat gesprek aangaat, ook fijn dat je moeder wilde luisteren en met je vader gaat praten. Hopelijk is alles gezegd voor het weekendje weg.

Ontzettend mooie/leuke foto's gezien weer, leuk dames.

Stoere meiden op school, leuk hoor dat ze het zo leuk vinden, alleen Kyra vind het nog niet zo begrijp ik met het wegbrengen dan? Hier ook geen succes denk ik hoor. Zal vast goedkomen.

Erik morgen wennen, succes Hedwig en Erik natuurlijk.

Miranda, druk druk druk met de voorbereidingen. Op internet hebben ze ook slingers van cars volgens mij. Enne.....precies dezelfde vraag, is Sven (en zijn ouders) al een beetje bijgedraaid qua school?

Patries heerlijk joh kids doorgeslapen.

Hier alles klaar voor morgen (denk ik) pfffff laatste keer psz, trakteren (volgens mij is Jayson harstikke blij dat hij niet meer hoeft), drukke dag met veel visite en veel kids. Vanavond versieren, kado's inpakken (hij krijgt de ark van noach van playmobil en de vuurspuwende draak van playmobil daar heeft hij het al zolang over), poetsen en dan morgen de grote dag. 4 jaar geleden rond deze tijd was ik al bezig en morgenavond als we onderhand naar bed gaan was het zover......

En dan maandag begint het echte leven............de basisschool, pfff zie er best tegenop. Denk nl ook niet dat Jayson er veel zin in heeft, hoop zo dat hij went en meedoet met de rest (hij houdt er absoluut niet van om opdrachten uit te voeren dus ..........ben benieuwd)
    Vanochtend ook zoiets, ik bracht hem naar mijn schoonmoeder en dacht ineens, dit is de laatste keer (buiten de vakanties) dat ik hem hier op dinsdag naartoe breng, 4 jaar lang elke dinsdag, zie me nog binnenkomen met de maxicosi. Aaaaahhhhhhh niet nadenken, ga gewoon weer werken.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Whaaa ja dat is slikken he Roba. Het is ook zo'n overgang ( vind ik ) die leeftijd van 3 naar 4 jaar. Er veranderd zoveel.
    En de tijd is zo snel gegaan ( als je terugkijkt dan he hihi )

Alvast veel plezier morgen!
    (vuurspuwende draak van playmobil? Klinkt stoer! )

4. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    [​IMG]Dit is hem, weet niet wat hij eraan vindt, maar ok hahahah. Hij zag deze en was verkocht, hij legt een beetje de link met de Efteling

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Pfff heb ik weer. Staat onze klok op kwart over 1...dus Dinja nog even vlug een schone luier en dan op weg naar school...Staan we klaar, kijk op m'n tel is het al half 2 battwerij van de klok is dus leeg...., dus school begonnen.....Dus wij heel snel(gelukkig wonen we werg dichtbij!) en de kindjes zaten net binnen toen we kwamen. Kyra deed het nu dus super goed!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Sven en zijn ouders? Ouders praten er amper over, Sven is bijgedraaid. Waren laatst bij zijn oma en toen begon zijn oma erover, dus toen nam Sven het woord en zei zelf dat hij daar op zijn plek was. Toen zei zijn oma; toen ik het hoorde, heb ik de hele avond om moeten huilen. Zie je dat het al generaties lang zo'n negatieve instelling bestaat daar ;)

@ Roba -> alles al klaar voor morgen. Toch wel spannend. Vind de overgang van 3 naar 4 ook echt bijzonder hoor. En op internet zijn idd genoeg slingers te vinden. Maar morgen zijn we al weg, donderdag zijn we weg, vrijdag afscheid op de peuterspeelzaal en logopedie. Dus grote kans dat ik de postbode mis of het pakketje niet op tijd is... Dus kan dat risico niet lopen.

@ Carla -> dan kan je balen op zo'n moment hé. Maar het is gelukkig goed gekomen.

@ Patricia -> wat goed trouwens dat ze doorgeslapen hebben! Goed begin en hopelijk een blijvend begin ;)

Hier de boekjes ingepakt. Voor het uitdelen had ik van die uitdeelboekjes gekocht. Wat een rotwerkje was dat zeg. Maar ze zijn ingepakt. Nog snoephorloges halen, die eromheen, cellofaan eromheen, strikje, kaartje; 'tijd voor mij om te gaan' en dan is dat ook klaar!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    wanneer vier je het?
    Ik kan bij de bakwinkel kijken voor je als je wil.
    geef maar een gil anders ga ik er morgen ff langs

sorry verder druk druk druk heb bonkende koppijn...
    Me hoofd zit nogal vol van vanlles en 1 groot ding wat ik niet echt kan zeggen...
    Heb weer een afwijziging binnen ofja 2 afwijzingen....
    pff heb momenteel zo'n standpunt dat ik ff niet weer wat ik nog meer kan doen, merk dat het energie vreet en dat ik me heel erg druk voel pff

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sandra
    leuke foto's! dat blije toetje, zo leuk!
    Vind Indy wel altijd echt een grote meid als je haar zo ziet.

marian
    het gesprekje is dus wel heel goed geweest. En tja zij mag bepaalde dingen best vinden dat is geen probleem anders wordt het als ze gaat eisen.
    Wbt het veelvuldig weg zijn van Heeko. Het is een keuze die je maakt! Jij bent altijd thuis. Mijn kinderen moeten opgevangen worden omdat ik moet werken, john is wel meer thuis.... het is een keuze die je maakt! Mijn pa was ook minimaal 80 uur per week van huis weg en ik heb altijd geroepen dat gaat de vader van mijn kinderen nooit doen, daar pas ik voor! Als mijn pa iets verwachtte wat mij niet aanstond zei ik: jij voed mij niet op, je bent er nooit dus bekijk jij het maar! Dus ik snap wal een klein beetje wat je moeder bedoeld alleen vind ik dat het een keuze is, een keuze van jou en Heeko en dat jou ouders maar ook ieder ander hier niets over kan zeggen.... ieder vult het ouderschap op zijn eigen manier in!
    het komt goed.....
    je/jullie doen het prima, wat de rest ervan vind moet iedereen zelf weten! Blijf dit vasthoude.... hoe moeilijk het soms ook is!

9. Bekijk bijlage 137549

Sandra en jarno

nog gefeliciteerd met jullie kleine/grote meid,

we waren t weekend op vakantie naar valkenburg..
    n fijne verjaardag gehad?

groetjes krullie

10. iemand n foto van jayson of jij zelf roba ;)

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    op de hyves van roba?

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    voor degene die er intresse hebben, hier een makkelijk en gezond receptje:

1 ui
    1 courgette
    2tl kerrie
    ongeveer 200 gr verse spinazie
    1 groentebouliontablet
    400 spaghettie
    300 gehakt, runder of half om half
    bleuband finesse voor koken of elke ander zelf soort spul{ik gebruik die goedekope van de lidl geloof ik}
    jong belegen kaas, geraspt of aan een stuk

Pel en snijd de ui en de courgette
    Bak de ui en courgette in boter met 1 theelepel kerriepoeder 5 minuten. Schep de spinazie erdoorheen en 250 ml water en de bouilion tablet, kook dit 10 minuten.
    Kook ondertussen de spaghettie volgens de gebruiksaanwijzinge en giet dit goed af.
    verhit boter in de pan en bak het gehakt met 1 theelepel kerrie rul {8 minuten}
    Pureer de groente met een staafmixer of blender. roer de finesse erdoorheen.
    Meg dit met de spaghettie en het gehakt en verdeel er op het bord wat kaas over....

Kids vonden het ook wle lekker omdat ze alleen saus hebben zonder allemaal losse gekke stukken groente...
    kei gezond ook nog want ze krijgen doordat het saus is, alles binnen!

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    carla het wordt 4 mei indien sandra kan

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    4 mei is prima!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> lief dat je wilt kijken, maar probleem is, we moeten vrijdagavond al versieren, word krap dag om het nog op te halen. Drukke dagen nog voor zaterdag pff... Vriendin van mij kijkt nog bij haar in de buurt of ze wat kan vinden morgen en anders ga ik zelf vrijdag even nog de stad in! (andere stad uiteraard :D)

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    En online bestellen Miranda???

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    morgen is het woensdag, als ik het dan nog op de bus mik heb je het donderdag uiterlijk vrijdag in huis!

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo heb m'n dosis pijstillers weer ingenomen dus ga een poging wagen om te slapen.
    M'n werk voor morgen afgebeld...wel klote want had 's middags ook een cursus...Maar ja kan niet eens autorijden...
    Dus morgen om 11 uur maar weer bij de fysio op bezoek en dan hopelijk donderdag weer werken.
    1 voordeel: kan morgen wel Kyra weer zelf naar school brnegen en weer ophalen want moet veel wandelen van de fysio.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heel lief Anniek, maar is echt niet nodig al die moeite joh ;) Vriendin van me gaat ook al morgen op zoek in Geleen, die is dan toch daar. Komt goed, toch heel lief van je!!

@ Carla -> bestellen had ik ook aan gedacht, maar vaak sturen die dat in pakketjes. Probleem is dat ik morgen en overmorgen hele dag weg ben en vrijdag ook veel. Grote kans dat ik de post mis of dat het niet op tijd komt.

Stomme is ook, ik ben met zo'n dingen vaak zo vroeg ermee! Ben ik nu wat laat ermee en dan zie je maar weer... Normaal bestelde ik het ook gewoon op internet, alles in 1 keer. Doe ik het een jaar niet... Ach ja, komt goed!

Nu snel naar bed, morgenvroeg vertrekken naar de efteling ;)

Dus bij deze wil ik wel al Jayson van harte feliciteren met zijn 4e verjaardag morgen! Maak er een super dagje van! Ook papa en mama uiteraard gefeliciteerd!!

20. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Bedankt Miran, heel veel plezier mogen meid. En ik hoop dat je vriendin nog de juiste slingers vindt.

Esther, ja foto's op hyves, weet nl nog steeds niet hoe ik ze hier moet krijgen hahahahaha.

Mmmmmm ziet er lekker uit Anniek.

Nou hier hangen de slingers, kado's ingepakt, gedweild etc, morgenochtend Jayson uitpakken, naar de psz, wij taart ophalen, laatste dingen opruimen en dan kan morgenmiddag het feest beginnen pffff. Komt goed hahaha. Tot later dames.

Deel Deze Pagina