HEY LIEVE JAYSON! Van harte grote jongen,met jouw verjaardag! Maak er een mooie dag van vandaag! En hou je mama maar een beetje in de gaten , want die vind het best moeilijk . Veel plezier!
Hier vanaf half vijf al wat gedoe, seth wilde al in ons bed, mocht nog niet. Dus wat gemopper en huiltje, toen om 545 weer yara, die heb ik toch echt even streng verteld dat het nog veel te vroeg was.Ze werd om 7 pas weer wakker, dus dat is goed! En seth ligt zelfs nog te pitten in ons bed!! Het moet niet gekker worden... Als straks die klok vooruit gaat moeten we ze mss nog wakker gaan maken voor school !!!??? Ik vandaag weer een ochtendje werken, en dan vanmiddag lekker aanrommelen. Roba succes met afscheid, gaat jayson dan morgen nr school? Ik vind het heel erg uitmaken dat ik hier sethje nog thuis heb, dan is het niet zó stil in huis!
Goedemorgen, Jayson!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooi feestje van op de psz en thuis! Gisteren toch met Martijn naar de dokter geweest omdat ik het niet vertrouwde dat hij afgelopen weken zo vaak eventjes ziek was. Blijkt hij een dikke oorontsteking te hebben! Arme ziel! Dokter zei dat dat zo kan broeder dat ze er weken lang ziek van zijn met buikpijn, diaree en overgeven af en toe. Nou dat overgeven dat is echt al weken geleden! Er zat een dikke blaas op zijn knalrode trommelvlies. Ik ben blij dat hij maandag zo'n pijn had aan zijn oor, anders had ik misschien niet eens doorgepakt... Gisteren had hij al nergens meer last van, dus dat is opzich wel fijn, maar het moet natuurlijk wel bestreden worden. Dus een drankje gekregen. Verder dacht ik gisteren een rustig avondje, lekker uitgebreid douchen en vroeg naar bed, maar mijn moeder stond net voordat ik zou gaan douchen op de stoep. Ze wilde het even met mee bepraten. Dus dik twee uur zitten praten, eigenlijk het gesprek wat Heeko al had gehad met haar herhaald. Ze gaf aan het einde van het gesprek een foutje toe in haar eigen opvoeding, dat ze ons te weinig (lees niet) geknuffeld heeft. Het begin is er, ik hoop dat ze gaan inzien dat hun opvoeding oko niet zaligmakend was en dat ze accepteren dat wij het op onze manier doen. Ik heb tegen haar gezegd dat ik nog niet zeker weet of ik om de tafel wil met zijn vieren, misschien moet het eerst op papier van mijn kant. Ik denk er nog over na, vind het erg moeilijk om er met mijn vader over te praten, hij kan erg slecht omgaan met kritiek en word dan al snel boos, zo van ja, dan doe ík het zeker allemaal verkeerd.... Maar hij zal toch moeten proberen te veranderen in zijn doen en laten tegenover de kinderen, anders willen ze straks helemaal niet meer heen, Martijn heeft nu af en toe al dat hij niet wil dus ik vrees het ergste! Dat was het even voor nu, missschien dat ik later nog even bijlees, maar ben wel druk vandaag....
Poeh heftig Marian, maar toch goed van je moeder dat ze langskomt. Betekent dat t bespreekbaar is toch? JAYSON gefeliciteerd!!! maak er een mooie dag van! Juut.. zoooow t worden nog slaapkoppen geniet er maar van! Anniek, lekker receptje. Gelukkig lust Justin vrijwel alles, maar dit is ook een goed idee! Carla, doe je rustig aan??
JAYSON VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG!!!! Ook voor papa en mama natuurlijk. Hier indy weer naar school. Het is idd heel stil, maar kom nu wel aan vanalles en nog wat toe, wat normaal blijft liggen. Stel mezelf ook gewoon eisen: bv. nu tot 9.15 uur achter de computer, dan een uurtje opruimen/poetsen, en dan boodschappen. Anders kruip ik achter de computer en kom ik er niet achter uit Marian, fijn dat je moeder het toch even met je wilde bepraten. En er zelfs een klein beginnetje is. En ach zelf denken ze het goed gedaan te hebben, en hebben ze w.s. ook van thuis uit niet anders meegekregen. Dat is ook niet erg, als ze maar wel open staan voor jullie, dat jullie het anders willen doen. Nou ga nog ff wat foto's voor juut bewerken (de knuffelfoto is zoooo lief). groetjes sandra
Vannacht weer een nacht goed gegaan. 21.30 laatste fles gekregen en toen hebben ze geslapen tot 5.00 en 5.30. Na een fles weer terug gelegd tot 7.30 en moest ik Devin zelfs wakker maken omdat oma zo zou komen.
hallo dames,, sorry dat ik er niet zo veel ben. als eerste JAYSON, van harte met je 4e verjaardag. en ook papa en mama gefeliciteerd met hun grote knul. marian, wow dat is een heftig gesprek met je moeder.en jammer dat je ouders niet kunnen inzien dat hoe jullie de opvoeding doen goed is voor de kinderen. succes met alles op papier zetten. juut oei dat was vroeg wel fijn dat het stel weer is gaan slapen. sandra, mooie foto'van indy en van seth en yara. hier druk met van alles. gaan vrijdag een langweekend weg met schoonouders en zwagers en schoonzussen en hun kids. heb er welzin in. maar ben ongi geworden de 1e keer na mijn spiraal en voel me er zoooo beroerd onder alles van de afgelopen 5 maanden moet uit mijn lichaam lijkt wel oo miranda ik heb de slingers van cars gewoon bij de zeeman gehaald? maar als je wil kan ik ze wel opsturen hoor. mail me je adres even via pb. ga zo even boodschappen doen , meer maandverband en tampons halen tot laters
Jarig: Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Kyra 3 maart 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Zwanger: Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling Mommieof2: uitgerekend???
Owja dat komt nu ook he:afspreken met kindjes uit je klas! Dus vanmiddag al het 1e vriendinnetje van Kyra hier over de vloer! Vrijdag nog een keer terug naar de fysio voor m'n nek(4e x) School belt dadeliujk dus even kijken hoe of wat voor donderdag en vrijdag.
Carla, dat heb je al een tijdje toch, (last van je nek) Vervelend he? Wanneer heb je er het meest last van? Heeft Kyra het gezellig met haar vriendinnetje van school. Stijn heeft nu ook een vriendinnetje te spelen. Maar hij doet heel macho...(wel heel lief hoor, ze spelen heel gezellig)
Marijke ik heb dat in november al een keer eerder gehad, toen ook 3x fysio gehad voordat het over was. Nu dus weer last van, maar dan aan de andere kant in m'n nek. Vrijdag dus de 4e behandeling... Denk toch op 1 of andere manier overbelast. Deze keer met behang afhalen op Kyra's kamer.
Juut deze alvast voor jou,voor je verjaardag morgen dan ben ik hm zeker niet vergeten.. Bekijk bijlage 137777
he stilletjes hier! alles oke hier, drukke dag wel. kindjes vanmiddag niet geslapen. even nr de brillenwinkel geweest. werd ik aangesproken door een vrouwtje of ik wel s drinkbouillon dronk, ja zei ik. vroeg ze of ik 5 minuten even wilde proeven haha. moest ik in een lunchroompje 2 soorten testen, en uitgebreid beoordelen op smaak en geur enzo. was wel komisch, yara kreeg een crackertje en seth sliep (die valt steeds in slaap op de fiets) nog even gauw wat kleine traktatie cadeautjes voor de kindjes van mn werk gehaald. gauw gegeten en daarna weer nr pilates, blegh ik had echt geen zin! en de zin kwam ook niet echt. veel pijnlijke oefeningen hoor, jeetje. heb al een mooie bos verjaardagsbloemen binnen staan en yara had al een wensje op school gekleurd, ze had zelf gezegd dat ik jarig was morgen. en ook dat yara toch echt met een griekse y was en niet met een j haha, de juf had dat al 2x verkeerd geschreven. haha en ik had roland een half uur te vroeg nr school gestuurd..hmmm...even niet in de gaten dat de school op woensdag pas om 1230 uit is! krullie wat ben je toch een lieve schat, steeds zo aan de slag voor iedereen! leuk hoor! carla jeetje wat een intensieve behandeling zeg! gaat het nu wel beter? marijke haha die stijn, dat zijn toch de mannelijke genen dan he! roba hoe was jullie dagje? miran hoe was het in de efteling? jullie hadden lekker weer he! san goed van je hoor, dat het thuis redleijk opschiet en dat je jezelf steeds computerlimieten stelt (herkenbaar ) en oeee stiekem wel heel benieuwd nr de kroelfoto lidwina beetje klaar voor runes verjaardag?
Juut moet ik hem dan toch maar showen? Verder nog niet heel veel verder gekomen. Vanmiddag gigantisch door mijn rug gegaan. Kan nu niet recht staan, lukt niet om te strekken. En fysio gebeld, maar zit vol deze week :x. Sta nu op de reserve lijst. Goed wat medicatie nemen dus. En zo lekker naar bed. Oh en heb 11 mei naar 4 mei kunnen veranderen.