Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    spannend patries!

sandra
    nog niet......

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Juut, ben ff met de foto's bezig. Ik zie steeds bij yara een vlekje onder haar linker oog. Heeft ze die altijd? Of is het een wondje/plekje en moet ik het wegwerken of zo laten?

groetjes sandra

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hello dames!

@ Patricia -> geniet van jullie avondje samen! Lekker hoor.

@ Sandra -> en door de 3 manden strijk gekomen? Klinkt gezellig, jullie teamuitstapje gisteren! Leuk vooruitzicht, met pasen een weekendje weg met Jarno!

@ Anniek -> komt morgen een foto van de taart ;) Die is namelijk voor morgen.

Hier verspreid vanaf 1 uur visite gehad. Vorig jaar was zo druk die dag en nu was het heerlijk. Gezellig met iedereen kunnen kletsen zonder dat ik steeds heen en weer hoefde te rennen. Nog samen broodjes knakworst gegeten, was heel gezellig! Joris vanalles gekregen, veel van lego, 2 dingen van de playmobil, een tas vol met cars spulletjes, en verder geld. Morgen weer een nieuwe dag. Ben moe, dus kruip zo lekker in bed!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ben benieuwd miran

Hier is de bank er maar ik ben alles behalve blij!
    het gedeelte is nog steeds doorgezeten pff krijg je gewoon rugpijn van om daar te zitten. Maar als je niet gaat zitten dan voel je het bijna niet. Beide ophangingen zijn niet goed!!!
    Dus maw alleen het stiksel is gemaakt....
    ben erg nogal verdrietig om voel me machteloos en shit....

nu naar me nest was een drukke dag, heb 2 stapeltaarten gemaakt en 15 cupcakes!

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

He bah anniek, wat balen zeg.

Miranda, leuke dag gehad, en joris goed verwend. Morgen nog een dagje en dan zit het erop. Gaat hij maandag naar school?

Het bod voor de camera is niks geworden. Kwam uit amerika bleek later, en dat doe ik dus echt niet. Hoort vaak van oplichters enz. via marktplaats naar het buitenland. Later nog een bod van 600 moest naar nigeria. Niet dus. Even gesnuffeld wat andere doen, en als ik er 150 euro van krijg is het mooi. Dus laat ook zien dat die andere 2 biedingen belachelijk waren.

Duik lekker mijn bed in. Morgen onverwacht werken. Gelukkig maar 4 uurtjes in de middag.

groetjes sandra

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008

Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007

Zwanger:
    Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling
    Mommieof2: uitgerekend???

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Miranda van harte gefeliciteerd meid, maak er nog een leukde dag van vandaag!

S gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!!

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Miranda gefeliciteerd met je verjaardag!

S gefeliciteerd met je verjaardag!

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Dankjulliewel dames :D

S -> VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 4e VERJAARDAG! Maak er een super dagje van! Ook papa, mama en broer gefeliciteerd!

Vanochtend werd er voor me gezongen en had ik een mooie ketting gekregen van Sven en Joris :) Leuk!

@ Sandra -> Joris begint dinsdag om 11 uur. Dus morgen nog een dagje bijkomen. Jammer dat er alleen maar zo'n bedragen geboden worden uit het buitenland. Ik vertrouw zoiets ook niet hoor. En werd ze!

Joris is trouwens ziek aan het worden. Gisterochtend begon hij te hoesten ineens. Overdag ging het redelijk. Gisteravond werd hij wakker was zijn stem bijna weg en hoestte heel vies. Ook vannacht een paar keer huilend wakker en nu hoest hij weer hetzelfde als gisterochtend. Gelukkig wel geslapen tot kwart op 9. Nu is hij aan het spelen met de lego.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    leukkkk
    van harte gefeliciteerd!

s. ook van harte knul! maak er een mooie dag van maar dat gaat wel lukken met dit weer!

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    iemand geintresseerd in jongens en meisjes kleding?

Ik ga alles wegdoen.

12. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Miranda van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag !!! En hopelijk word Jorisje niet ziek meid.

S. gefeliciteerd met je 4e verjaardag, papa en mama ook, maak er een superdag van samen!!!

Anniek wat een gedoe met die bank zeg, zou toch eens informeren bij de wetwinkel of zo.

Sandra, ik zou dat ook niet vertrouwen hoor allemaal. Kun je hem bijv niet inruilen voor een nieuwe (net als met een fiets of zo) of is dat niet mogelijk.

Patries, fijne avond gehad?

Nou hier zo naar de binnenspeeltuin en dan vanmiddag nog lekker iets buiten doen, het is heerlijk weer. En dan morgen gaan we beginnen, probeer het allemaal uit te leggen aan Jayson (hij heeft geen zin) zegt overal ja op (hij moet nl ook gelijk overblijven morgen). Hij zegt overal ja op maar weet niet of hij het doorheeft. Hij heeft er in ieder geval geen zin in zegt hij, maar huilt ook niet of zo. Zal morgen wel zien. Ik werk morgen tot half 3 zodat ik hem zelf op kan gaan halen. Hopelijk gaat hij het ooit nog leuk vinden om naar school te gaan. Ik hoop zo dat hij lekker mee gaat draaien en het ook nog leuk gaat vinden ook pfff.
    Nou ja alles komt goed.

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek jeetje wat een gek$$#t met die bank zeg....
    Had je de foto's van de taart ontvangen?? Die van Kyana was ook gaaf zag ik op je taartensite! Leuk verhaaltje erbij ook over de 2 meiden!!
    Enne wat heb je in de aanbieding qua meiden spul??

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kids weer terug.. Justin oervervelend en erg moe dus die ligt al een kwartier in bed. Helaas wil Carmen niet slapen en krijst de boel bij elkaar (en daar ligt Justin pal naast).. Kleintjes hebben t prima gedaan bij mn vader en stiefmoeder.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Rust! Pff, was wel weer heel gezellig en laatste bezoek net naar huis toe. Nu even rustig zitten en dan nog de afwas en de rest is voor morgen...

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

LIeve S gefeliciteerd met je verjaardag, en een dikke kus voor mama en papa en r en jou

miranda, gefeliciteerd met je verjaardag!, nog zo'n rusitge fijne visitedag gehad?

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wie heeft de tip:
    Hoe kan ik het beste een geschilde appel mee naar school geven zonder dat ie zo snel bruin wordt????
    Iden met gescholde peer???

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier komt de laatkomer

VAN HARTE LIEVE MIRAN MET JE VERJAARDAG! Nog heel veel goede gezonde en leuke jaren toegewenst!

En ook voor jou S, heb je een leuke dag gehad?

Hier was het weekendje heerlijk ontspannen. Vandaag (echt waar!) in badpak op stretcher liggen zonnen. Ben eindelijk van mn lijkbleke kleurtje af!
    Kindjes hadden het goed gedaan, weekend erg vol met leuke dingen, maar dat mag ook wel.
    Ben benieuwd, Yara morgen voor t eerst een hele dag nr school...spannend!

ROba, laat ik met jou beginnen ;) heel veel sterkte morgen bij het wegbrengen van jayson, ik zal aan je denken! Wie weet gebeurt er een klein wonder? En vindt ie het gewoon leuk?

Lidwina hoe was de verjaardag van rune? en vertel, gaat hij nu naar net zo'n school als joris en wat voor onderzoeken liepen er nou nog?
    hoe gaat het met jou?

sandra dat vlekje is een kuil die ze overgehouden heeft aan een flinke waterpok..hoort bij haar dus poets maar niet weg ;) (wel een aardig ding he!)
    en jee gek hoor die nepbodden op de camera. goed dat je er niet op in bent gegaan

carla ik heb het fruit voor nr school in de koelkast, schil het sochtends vlak voor t weggaan, en ik heb ze nog nooit horen klagen over bruin fruit, terwijl yara erg kieskeurig is

patries lekker gister wta tijd voor jezelf. jammer dat carmen nu zo huilde. inmiddels weer rustig?

hedwig hoe is het daar?

anniek je klinkt behoorlijk klaar overal mee. arme jij :( stomme rotbank ook. hopelijk krijg je snel waar je recht op hebt, wat een ellende. met de kids wel alles goed?

lidia en marijke hoe gaat het bij jullie?

19. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Miranda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

S. ook van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Een leuke dag gehad, en goed verwend?

Hier alles o.k. Vandaag nog een paar uurtjes gewerkt.

Carla, hier ook nog niks over gehoord. Ik geef alleen een banaan niet geschild mee, maar ze heeft van de week al appel, peer en kiwi mee gehad. Wel in een trommeltje die goed afsluit.

Juut, o.k. En zo te lezen een lekker weekend gehad.

Camera is verkocht. Voor een stuk minder dan de nep biedingen....maar toch een mooi prijsje. Anders beland hij in de kast.
    Morgen komt iemand hem halen, en dan ga ik woensdag of donderdag een nieuwe kopen :D

groetjes sandra

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> wat leuk, een nieuwe camera!

@ Judith -> heerlijk was het vandaag hé! En dan ook al je lijkbleke kleurtje wat kwijt, heerlijk!

@ Lidwina -> vandaag ook een rustig dagje gehad. Wel wat drukker dan gisteren, maar wel gezellig druk! Hoe is het nu met jou?

@ Roba -> hopelijk went Jayson snel op de basisschool en gaat hij dan wel met plezier!

@ Anniek -> nog helemaal niet op jouw bank verhaal gereageerd. Sorry! Maar het is wel triest hoor... Hebben jullie eindelijk de bank terug en is het nog niet helemaal gemaakt!

@ Carla -> daar had ik ook nog niet over nagedacht. Op de psz werd het daar altijd gesneden...

Hier een lading foto's op hyves gegooid, dus voor de geïnteresseerden ;) Nu snel naar bed. Joris weer een paar keer wakker geweest en klaagt over keelpijn. Toch morgen even de huisarts bellen om even na te kijken.

Deel Deze Pagina