Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ach wat sneu met Yara! Gelukkig vandaag niks meer aan de hand. Zou idd wel de spanning en vermoeidheid zijn geweest van alles...

@ Marian -> dan doen ze hier bij de psz zelf. Heb ik niet om gevraagd ;) Is hier om het half jaar dat ze getoetst worden, dit om te kijken hoe de vooruitgang is van het kind en ze passen de opdrachten aan aan elk kind. Met die toetsen weten ze precies met welke onderdelen ze wat extra ondersteuning ze nodig hebben en op welk niveau ze werkjes kunnen geven.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Waarom de gok niet nemen? Tuurlijk is het een risico, maar aan de andere kant, je komt er anders nooit achter! Het is je droom! En soms moet je risico's nemen om erachter te komen of het wat is voor je/jullie!! (Maar dat is wat ik er van denk hé ;))

3. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden,,

zijn ook weer terug van weg geweest, leuk gehad maar park was echt niets :(.

gaan nu de auto uitladen(hihi verslaafd hé) en dan lees ik terug, helaas niet zo veel zag ik.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Waar waren jullie ook al weer Lidia? geheugen laat me dikwijls in de steek nu. Hihi

5. hallo
    jammer zeg alle post van de afgelopen week weg.
    Wij zijn vandaag thuis gekomen van de vakantie. We hebben het heerlijk gehad, super weer en veel gedaan. Gisteren naar Movie park geweest en dat was echt zo leuk. De kids hebben het zo naar hun zin gehad. Heerlijk!

Jammergenoeg was Stijn wel een paar dagen (vooral avonden) ziek. Hoge koorts en een "ziek" gezichtje:(

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

hier alles wel o.k. Lekker weekend nu. Alleen zondag kraamvisite gepland, dus wel lekker.

Juut, Lidia en Marijke, welkom terug. Alle drie leuk gehad zo te lezen. Ben erg benieuwd naar de foto's.

Patricia, balen zeg........daarom ben ik van de beurzen. Ook 2e hands, maar je ziet wat je koopt.
    Ik ben overigens vorige week naar zevenbergen geweest. Had 3 broeken, rokje, sloffen, rugzakje, en een stuk of 5 truien, en dat voor 50 euro. Wel allemaal merk (esprik, retour, barbara farber). Dus was ik erg blij mee!!!!

groetjes sandra

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi hoi dames,

Ben ik ook weer een keer!

Juut wat fijn dat jullie zo hebben genoten. Ben benieuwd naar de foto's. Wel baqken van de zieke vannnacht, hoe gaat het nu met Yara?

Marijke en Lidia ook genoten las ik wel. Lidia balen dat het park wel tegenviel....

Patries balen van die kleidng zeg....

Sandra wauw lekker geshopt zeg!!!

Miranda jeetje zeg op de psz al cito....hier doen ze dat niet. vind het bij de kleuters altijd al zo'n gedoe zo'n toets afnemen....!!!

Anniek moeilijk he zo'n keuze maken......ik zou dat ook erg moeilijk vinden. enne thanx nog voor je sms gisteren!!! Lief!!!

Update van hier:
    Dinja is al een paar dagen wat habgerig en slecht slapen(misschien wel van die BMR van vorige week). Met Kyra gaat het super!
    School is nog steeds erg druk, maandag en dinsdagavond 32 oudergesprekken op de planning staan...pffff

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

pfff, stuk weg. k*t

patricia, welke maat heeft justin, mag ik op kraamvisite komen, welke maar wil je dan hebben of juist neit, en hoie gaat het verder met je

lidia, waar was je geweest? auto al uitgepakt?

marijke, wil spam! jammer dat stijn zo ziekies was zeg...

hedwig, hoe is het met je?

jeetje marian al een! pfff, wat gaat dat snel zeg!

anniek, je kan natuurlijk voor veilig kiezen en je moet ook niet verwachten dat een eigen zaakje meteen vanaf dag een winstgevend is, maar jullie komen er wel uit hoor, en mocht het echt niets worden kan je altijd nog overstappen. VOLG JE DROOM! je kan nog lang genoeg veilig leven, maar soms is het gewoon neit jou weg. (maar dat weet je allemaal al wel toch? ik weet dat het eng is, maar jullie komen er wel doorheen, zelfs als het helemaal mis zou gaan. wat is het allerergste scenario? weegt dqat op tegen je grote droom? soms moet je gewoon maar wel naar je man luisteren;))

miranda, pb

judith, hoop dat je een betere nacht hebt nu, je ligt denk ik al, maar kom maar op met die spam!

sandra, hoe is het met jou, met jarno en met je meiske?

carla, jeetje wel een grote groep hoor, 32! heeft mirre ook, en dan in twee avonden de gesprekken? succes. hier doen ze er 8 geloof ik max per avond.

even posten, anders kan ik weer opnieuw vbeginnen

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

en verder morgen verjaardag vieren. nog bedankt voor de felicitaties:) en mijn schoonmoeder heeft dus het plan opgevat (en al gezegd aan jade) om gezellig samen een boek te kopen, terwijl wij specifiek over de telefoon hebben gezegd dat we bonnen willen omdat het eerste boek een mijlpaal is die we zelf willen meemaken. (net zoals schoentjes grom) :x:x:x:x:x ben dus zo klaar ermee:x:x:x:x alsmaar dat gezeik over alles en ik die nooooooit iets goed doe (wat een wonder dat ik leuke kinderen heb) en al dat stomme gore geroddel en nu weer dit... KL(**&^(^$%(&@#&%$

adem in, adem uit........

maar goed, het partijtje was woensdag. begon goed met mannen die de gevel schoon spoten en dus uitgebreid het raam meenamen. en dan 7 gillende meisjes achter het raam:D en dan speurtocht in huis, verkleden, nagellakjes, makeuppen, tatoes, fotosessie. fotos uitgeprint en een fotoboekje/agenda gemaakt. en verder dus naderhand echt van meer dan de helft van ouders gehoord dat het zo'n succes was en zo leuk. dus daar ben ik heeeel blij mee. mirre was trouwens geweldig! die kan zo goed kinderen bezighouden en vermaken. echt knap hooor!

en verder is de gevel dus ontvoegd. en voegen geven heeeel veel fijn stof en dat ligt nu zelfs binnen echt overal. mijn tuin is grijs, mijn heg is grijs, mijn varen zag ik net bruin zijn onder het grijs. en zo veel stof krijg ik niet weg in een dag;) ja, krijg je dat weer
    maar goed

adem in..... en adem uit.....

ik ben er wel klaar mee

slik nog steeds meds, ben heel moe en somber, en idd wel zwaar overspannen (van wat je doet toch niets?:x) maar dat komt wel goed. zal blij zijn als morgen avond is.

wow wat een verhaal van mij he.....

zal t neit meer doen:)

10. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

ben net terug van de 2ehandsbeurs, was vrijwilliger dus geholpen met van alles en nog wat.
    morgen ook nog even helpen met het wijkfeest van 12.00 tot 15,00 uur.

lidwina, sorry voor het vergeten van jade haar verjaardag, als nog gefeliciteerd(had een internet dus doe het nu via thuis)
    hoop dat het snel morgenavond voor je is.

carla, pff 32 gesprekken jee meis dat zij er nog al wat. en arme dinja, hoop dat het snel over is.

patries, we waren in limburg, roompot park klein vink.

Nou het was er vies en uitgestorven en er zou een koos konijn zijn die activiteiten deed(ook buiten schoolvak zeiden ze:() nou dat hele konijn niet gezien en ook geen activiteiten. maar we hebben het samen leuk gemaakt, gelukkig mooi weer gehad en veel gewandeld en een dagje naar de efteling geweest met mijn ouders. foto's komen van de week. ga nu lekker mijn bedje in.

tot morgen.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidwina -> pb ;) Enne, ik zal voor je duimen dat de dag vandaag snel voorbij is en dat Jade weer een fantastische verjaardag heeft! En een knuf! Wat onwijs vervelend dat je nog niet lekker in je vel voelt. Kost natuurlijk een hoop tijd... Wel heel fijn dat je zoveel complimenten kreeg van ouders over het kinderfeestje!

@ Lidia -> veel plezier nog vandaag met het vrijwilligerswerk. En ben benieuwd naar een spam!

@ Carla -> jeetje, dan ben je dus na dinsdag doodop! Wat een hoop gesprekken zeg op 2 avonden! En dan ook Dinja niet helemaal in orde. Hoop dat ze snel de oude weer is!

@ Sandra -> geniet van jullie weekend! Lekker een rustig weekend voor de boeg.

@ Marijke -> wat fijn dat het geslaagd was! Wel sneu dat Stijn 's avonds niet helemaal in orde was. Ook veel leuke foto's gemaakt?

Hier opgestaan met keelpijn! Joris stond op en zei; oh ik heb geen keelpijn meer. Nou ik dus nu wel! Bah! Vandaag komt mijn beste vriendinnetje op visite! Al een paar maanden niet gezien, dus ben blij dat ze komt. Dus die gaan we straks bij de trein ophalen en een leuk dagje ervan maken! En dan komt vanavond mijn petekindje Quinn logeren :)

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier al vanaf half vier vannacht op met Dinja. Ben dus nu al moe!

lidwina succes vandaag

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, we kunnen er weer op! Wat een gedoe zo zeg..

Lidwina, Justin begint in mt 110 te komen nu. En wat die kleintjes betreft, dat maakt niets uit. De meeste mensen komen op visite met mt 62/68 weet ik uit ervaring. Wat ik ookerg leuk zou vinden is van die gips dingen voor handje/voetje ofzo? enneh TUURLIJK mag je komen en dit geldt voor iedereen hier hè? Ik wil nog wel al jullie adressen etc.. want die heb ik niet.. Stuur maar een PB'tje allen ;)

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een rustig weekendje met zijn 2tjes! Justin is uit logeren bij mn zusje.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> hoe was de dag verder? Jeetje, dat was wel heel vroeg zeg!

@ Patricia -> geniet van jullie rustig weekendje ;) Lekker toch!

@ Lidwina -> hoe is de verjaardag verlopen?

Hier een heel gezellig dagje gehad. Heel stuk nog gewandeld, heerlijk met dit weer! En nu is Quinn gezellig hier, blijft ook logeren! Joris was eerst gewoon naar Sven gegaan, maar hij is ook weer thuis. Hij twijfelde al eerst omdat hij wist dat Quinn kwam, maar toch naar Sven gegaan. En daar had hij al snel spijt van. Dus toen weer lekker thuis!

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo ik ga naar bed. Hopen op een goeie macht want morgen gaan we naar de efteling

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier alles o.k. Leker met foto's bezig.
    Ook wel een lekker dagje gehad. Boodschappen gedaan, lekker naar het bos, terrasje, even langs mijn ouders. Achter de plaats opgeruimd. Nou ja heerlijk dagje dus.

Carla, hopelijk een betere nacht.....en veel plezier morgen.

Over de efteling gesproken. Ik heb nog een paar kaartjes voor door de week voor de helft. Vind iemand het leuk om nog een keer mee te gaan. Vind indy ook wel leuk.

Lidwina, een hele dikke knuf voor jou. Wat naar dat je je zo rot voelt. Dat had ik eigenlijk nog niet eerder zo begrepen. Wel dat het niet zo lekker liep, maar niet zo ernstig. Heb je anti depressiva? Evt. hulp? Hoe was jade's verjaardag?

Lidia, jammer dat er niks te doen was. Ik vind de roompot qua activiteiten enz. toch minder hoor. Maar goed, jullie hebben er een leuk weekje van gemaakt, en het was idd lekker weer.
    Ben benieuwd naar de foto's.

Juut, marijke waar blijven de foto's.

Miranda, een leuk dagje gehad. En joris, die wilde ook lekker thuis zijn nu Quinn er is. Gelijk heeft ie.
    Hoe gaat het met je andere petekindje? Groeit ze al goed. En nog gefeliciteerd, je vriendin was volgens mij toch ook bevallen van de week?

Hier gaat het verder wel redelijk.
    Mijn vader heeft maandag gesprek met de oncoloog. Helaas kan ik niet mee. Maar wel spannend, al lijkt het er allemaal goed uit te zien.

Indy gaat goed. Is echt een pittige tante. Roept ons de hele dag na: dus regelmatig is het: "mama je bent stout, ga maar op de gang". En dat soort eigenwijze uitspraken.
    Zal morgen wat spammen.

Met mij gaat het ook wel redelijk. Ik heb besloten binnenkort de brief naar mijn zus te sturen. Merk wel dat het er over na denken weer veel energie kost, want ben erg moe. Laatste weekend van oktober hebben we weer scrapweekend, ik heb er nu al superveel zin in.

Jarno gaat ook wel goed. Zijn gangetje.

groetjes sandra

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Sandra -> wat spannend met de brief. Hopelijk krijg je ook een brief terug en krijg je antwoorden waar je naar op zoek bent! En een lekker dagje gehad gister, hopelijk vandaag ook ;) En idd, vorige week is een andere vriendin bevallen! En mijn andere petekindje gaat heel goed! Klein poppetje :)

@ Carla -> hopelijk een goede nacht gehad en vandaag veel plezier in de efteling!

Hier met Joris al op, Quinn ligt nog te slapen...

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wow veel geschreven! ( Of ik ben zo duf dat ik niks kan onthouden hihi )

Ff denken hoor ( sorry alvast als ik iemand vergeet )

Als allereerste:

Bas : van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!

Marianne, Heiko, Lotte en Martijn jullie ook gefeliciteerd!

@Lidwina : dikke knuff voor jou meis! Lijkt me vreselijk moeilijk zulke schoonfamilie te hebben :(
    En onthoud : je bent een supermama!!

@Vakantiegangers : welkom terug :D

@Patroes : zal je pb-tje sturen :) Lijkt me wel heel leuk om op kraamvisite te komen! Laten we denk ik Owen wel bij opa en oma hoor. Want 2 uur rijden houd ie denk ik niet vol.

@Carla : veel plezier in de Efteling!

@Miranda : beterschap!

@Sandra : Spannend hoor zo'n brief schrijven. Hopelijk krijg je snel een brief terug van je zus

Nou... zover dus mijn geheugen :)

@Hier
    Gisteren naar ponypark Slagharen geweest. Was heeel leuk!
    In het begin wel spijt dat ik mee was gegaan. Dag ervoor al best ziek ( keelpijn en snot ) en gisteren dus nog tikje erger en mega veel hoofdpijn. Werd steeds zieker en zieker in de auto.
    Maar toen we eenmaal in het park waren ging het wel beter. En na een redbull was ook mijn hoofdpijn verdwenen hihi.
    Opa en oma waren ook mee. Richard ik en Erik met oma in attracties en Owen heeft zich prima vermaakt met opa hihi
    Ow wat is dat kereltje toch gek op zijn opa :)
    Owen had het ook heel goed gedaan. Op een poepluier op de terugweg na dan waarbij we nog in het pikkedonker langs de snelweg op een parkeerplaats hem moesten verschonen ;)
    Pas om 20 : 15 waren we thuis. Maar het was wel heeel gezellie

Fijne zondag allemaal!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ook hier maar ff het lijstje plaatsen.

Jarig:

Bas 10 oktober 2009