Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier yara al om half 7 nr boven, die was erg moe maar ze had het toch erg leuk gehad op school gelukkig.
    morgenmiddag gaan ze met de klas naar de kinderboerderij..en daarna moet ik haar gelijk doorbrengen nr oma, want ik heb belangrijke vergadering van werk. maar daar had ze veel zin in. ze zal woensdagmiddag vast een dutje willen doen ;)

heerlijk weer vandaag he? heb er echt van genoten! hebben lekker biuten boterhammetje op.

lidia goede timing voor een weekendje weg hoor!

miran is de chauffeur nog langsgeweest? was ie leuk?

carla heb je nog wat nittigs gedaan of ben je achter de laptop blijven plakken ;)

patries goed bezig hoor!

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Morgenochtend ga een een ochtendje helpen bij Kyra in de klas!! Ze zochten moeders die met een groepje kinderen techniek wilde gaan doen! Heb er zin in!
    Enne Juut ja heb wel wat gedaan nog!!!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Helaas, de chauffeur niet meer geweest. Dus dat betekent (als Joris morgen aan de betere hand is), dat we hem moeten brengen en halen. Ook geen punt hoor ;) Maar was makkelijker als hij vanaf dag 1 kon wennen met het busje... Hij heeft er wel zin in, had het net ook ineens erover. Ook dat hij na school echt even naar de speelgoedwinkel moest, want hij mocht nog een kado kopen van de centjes. Dus ook gezegd dat we dat dan ook gingen doen.

Joris na de paracetamol een stuk fitter gelukkig. Belde om 6 plots de buurvrouw aan. Verstopping in de flat en kwam bij haar naar boven allemaal. Dus de poep dreef door haar gang en badkamer (ieuw!). Daar even geholpen en ook de flat langs gegaan om even geen gebruik te maken van wc/badkamer. Kreeg hij gewoon zo even van de bovenbuurvrouw 12 euro aan 2 euromunt stukken in handen geduwd omdat hij jarig is. Stond echt te kijken. Vind het veel geld om zo maar te geven. Ze zei ook; koop maar lekker chocolade ervan kind. Joris daarna; wel alleen kinderchocolade he mama :D

@ Judith -> wel fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad. Is ook wel erg wennen hoor zo'n lange dagen!

@ Lidia -> het was ook een heerlijk weekend. Daar hadden jullie echt geluk mee!

@ Carla -> en nog ver gekomen met de schoonmaak? En leuk dat je kan helpen in de klas. Ben je wel gewend als juf, maar natuurlijk helemaal leuk als het bij je eigen dochter in de klas is! Veel plezier alvast!

@ Roba -> hoe was het gegaan? Zowel met Jayson als met jezelf vandaag?

Allemaal druk aan de poets. Ik ben bijna nergens aan toe gekomen, maar ja, had mezelf ook voorgenomen om een lekker rustig dagje te houden en dat is op deze manier wel gelukt ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Druk aan de poets geweest en nu last van.. jawel mn bekken.. :( is de eerste x sinds tijden dat ik geen hulp meer heb en begin meteen last te krijgen, terwijl ik niet superveel ofzo heb gedaan. Moet ik daar nu weer mee? bekkenfysio bellen? heb er wel last van..

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bellen kan altijd toch Patries??

Sandra hoe is het eigenlijk met jou rug????

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Owja vandaag is Kyra voor het eerst gaan spelen bij een kindje uit de klas...Er waren er al wel 2 hier geweest vorige week, maar nu is ze dus zelf ergens gaan spelen...pffff toch wel raar hoor...

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

wat rustiger aan doen patricia ;). Weet het, het is moeilijk, maar het is wel de oplossing. Je bekken kunnen het dus nog niet aan.

Babiche, hoe was het...........

Juut, yara zo moe. Indy hier ook hoor. Maar gaat al vanaf het begin hele dagen. Maar heeft het om kwart over 3 echt gehad.
    Foto's zijn een heel eind hoor. Probeer ze morgen klaar te hebben.

Carla, leuk gaan helpen........

Weet niet of ik het al gedaan had:
    JORIS VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.
    Hoe was zijn 1e dag?

Sorry rest weet ik even niet meer.

Hier morgen op pad voor een nieuw fototoestel. Wil de sony alpha 55. Is echt super gaaf.

groetjes sandra

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> Joris hoeft morgen pas voor het eerst naar school ;) Mits hij beter is uiteraard! En leuk hoor, een nieuw fototoestel. Ga zo eens googlen erop.

@ Patricia -> idd, gewoon bellen naar de fysio waar je toen ook was!

@ Carla -> leuk toch, zo maakt ze ook veel vriendjes/vriendinnetjes. Hier ook al een paar speel afspraken gehad, maar tot nu toe altijd nog samen en niet alleen geweest... Wel 1 keer een vriendje alleen hier. Is wel erg leuk voor de kids!

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier nog geen speelafspraken gehad hoor. Heb t zelf al veel te druk met 3 kindjes.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    good morning!
    hier om 515 sethje in ons bed, en net om 715 yara pas wakker! seth hoor ik pas net. we moeten nog gaan opschieten voor school straks..
    blijft gek zeg, dat ineens die vroege opsta tijden zijn verdwenen! en dan straks (dit weekend toch?) ook nog de klok een uur vooruit!

miranda succes met de 1e schooldag als hij al voldoende opgeknapt is! jammer dat de chauffeur niet meer geweest is

sandra wat lief dat de foto's al zo'n eind zijn! en veel plezier met op pad gaan voor je nieuwe camera die ziet er heeeel gaaf uit hoor!

carla had kyra het leuk gehad? en veel plezie rmet je ochtendje in kyra;s klas!

patries balen van die stomme bekkenpijn!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> haha, moest je dus een beetje haasten. Ze had dus genoeg slaap gehad vannacht!

Hier is Joris aan de betere hand en wilt ook graag naar school. Hij heeft er zin in! Om 11 uur word hij verwacht en tot 12 uur mogen wij blijven. En daarna om half 4 ophalen. Wij gaan in de tussentijd daar in de buurt winkelen, hoeven we niet op en neer te rijden... Vind het nu wel heel spannend. Hele buik is van slag :( Bah! Maar ja, even doorbijten mama!

12. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen dames,,

zooo de eerste was hangt buiten:D . de 2e zit in de machine.

Damian wilde heel graag naar school om zijn stenen die hij had meegenomen uit duitsland te laten zien.

zo boodschappen doen en lekker het huis door werken.
    tot laters

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Er zijn allemaal al weer jarigen geweest en ik ben ze vergeten! Alsnog van harte allen!

Hier nogsteeds aan het kwakkelen. Bas dikke oogontsteking, nu door druppels al iets aan de beterende hand. Lotte nogsteeds hoesten en snottebellen, van die mooie groene, en dan iedere middag hoge koorts. 's ochtends is er niets aan de hand. Als ze vanmiddag weer koorts heeft maak ik voor morgenmiddag toch maar even een afspraak bij de dokter. Misschien amandelen ofzo? Nou ja, nog eventjes aankijken.

Ikzelf heb weer allergie pillen gekregen om te kijken of het allergie is waar ik last van heb of toch een verkoudheid. Nu vertelden ze alleen bij de apotheek dat ik enkele weken voor de geboorte moest stoppen met die medicijnen omdat je baby er suf van geboren kan worden! :$ Dát hebben ze er vorige keer niet bijgezegd! Weet je hoe duf Bas was! Door zijn dufheid heeft hij een kleine week in het ziekendhuis gelegen! Oe, wat was ik pissig zeg, toen het doordrong! Had ik dat geweten.... Nou ja, dan was het waarschijnlijk toch nog te laat geweest omdat ik weer onverwachts ingeleid ben toen, maar toch, het gaat om het principe..... :)

Verder even weinig vanaf hier, heb nogsteeds hoofdpijn van al die snotophoping in mijn hoofd!

14. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hoi hoi,

Wel alles gelezen, maar helaas geen tijd om te reageren dames.

Even een kort verslag.

Gisteren wilde Jayson wel graag mee naar huis, toen ik wegging is hij bij de juf gaan zitten, heb nog even gekeken door het raam, toen liet ze hem natuurlijk gaan, dat is logisch, hij moet natuurlijk aanleren dat je ook niet de hele tijd bij de juf kan blijven. Vond hem daar wel sneu staan, maar ok, ik ben maar gauw weggegaan. Overblijen was goed gegaan (zoontje van mijn vriendin zit bij hem in de klas en had het tussen de middag even gevraagd en mij gebeld), hij had goed gegeten. Om half 4 gaan halen, had het goed gedaan zei de juf dus tevreden. Vanochtend gebracht en hij ging lezen toen ik wegging, dus hopelijk zet deze lijn door.........hij vond het ook leuk gisteren zei hij. Maar als ik dan vanochtend zeg we gaan weer naar de grote school, zegt hij dat wil ik niet hahah. Hopelijk heeft hij het ritme gauw te pakken. Moet zeggen dat ik blij was dat ik kon gaan werken, had ik wat afleiding hahaha. Ga gauw verder, zit nl op het werk.

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ]Jarig:

Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008

Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007

Zwanger:
    Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling
    Mommieof2: uitgerekend???

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Noelle gefeliciteerd met je 4e verjaardag!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    noelle van harte hoor meissie!

er staan hier nu 15 pakketten binnen haha, dus wij kunnen aan de slag vanavond ;)
    straks eerst nog belangrijke vergadering op mijn werk..gaat tot 1800 duren dus heb vanmorgen de spaghetti maar vast gemaakt.
    yara kwam moe uit school, was wel goed gegaan. vanmiddag gaan ze nr de kinderboerderij met de hele troep en een paar moeders. flink eindje wandelen is dat nog vanuit school, dus ze zal vast weer heeel moe zijn. yara gaat steeds bleker zien, morgenmiddag maar goed in de zon spelen ;)
    sethje slaapt alweer!
    ga nog gauw even was ophangen
    straks wordt het haasten..moet yara ophalen om 1530, gelijk door nr schoonouders om ze weg te brengen en dan eigenlijk om 1600 in boz zijn..niet zo handig maar is niet anders

roba hoera dat jayson het zo goed deed gister. ben benieuwd nr vandaag

marian jee wat een ziekenboegje bij jullie. en wat belachelijk van die pillen, als je dat geweten had! ggrrr wat zijn ze soms toch onzorgvuldig met zulke dingen!

miran lekker gewinkeld? en hoe was dat uurtje erbij blijven? liet joris jullie makkelijk gaan? en is de buikpijn een beetje weg?

sandra al geslaagd voor je nieuwe toestel?

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pff sommige mensen weten niet wat zgan is denk ik als ze het op mp zetten. Heb heel veel kleding gekocht voor Justin, nog gevraagd of het zgan was, ja dat was het. Ok dan doe ik t voor dat geld.. komt t binnen, werkelijk de helft heb ik weg kunnen doen, verwassen, zelfs smerig, gaatjes!! Heb ik gratis op mp gezet. Sjonge jonge.. Heb r wel een mail gestuurd hoor, gelukkig is de andere helft (lees zo'n 50 kledingstukken en schoenen wel zgan).

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Balen Patries

Juut ach die Yara zo moe...Hier een altijd drukke Kyra, niet moe te krijgen...Gisteren het spelen was geod gegaan!

Deel Deze Pagina