Moest straks toch ook weer zo lachen om Dinja, wat een wijsneus zeg, die pikt echt veel op van haar grote zus. Ze was aan het tellen, dus ik samen met haar 1 2 3 4 5 6 en toen ging ze zelf verder t/m 13.... Stond er best van te kijken..
Noëlle van harte met je verjaardag meid, fijne dag!!! Nou vanochtend was het geen probleem met het weggaan, maar mijn schoonmoeder moest hem vanmiddag weer wegbrengen toen wilde hij niet, op de grond liggen, jas niet uitdoen etc etc.Had de juf hem gehaald en toen liep hij keurig mee. Ik vrees dat hij dit blijft doen bij de oma's, mijn moeder heeft dit 2 jaar gehad bij de psz.......... we wachten af. Jee dat is niet best Patries, sommige mensen weten idd niet wat zgan is en willen alleen maar verkopen. Juut, dat is haasten zometeen, succes meid. Miran, nog aan het winkelen waarschijnlijk, hoe is het met Joris gegaan?
NOËLLE -> van harte meid! Al 4 jaar, hopelijk heb je een leuke dag gehad vandaag! @ Carla -> slimme meid hoor, echt knap! @ Judith -> druk aan het opbouwen? Leuk hoor, dadelijk een bijna nieuw huisje! @ Roba -> sneu hoor. Mijn nichtje deed dat vroeger bij mijn moeder. Na een tijd had mijn zus ervoor gekozen om mijn nichtje toen standaard elke dag over te laten blijven. Na een tijdje weer geprobeerd en toen ook gezegd dat als ze weer zo'n drama maakte, ze weer moest overblijven. Toen ging het goed @ Patricia -> jammer gewoon zeg! Ben benieuwd wat voor reactie je krijgt op je mail. Hier ging het goed! We kwamen op school en werden gelijk door de juf opgevangen in de hal. De kindjes gingen op dat moment buiten spelen en hij ging meteen mee. Eenmaal naar binnen drong het pas echt tot hem door en toen kwamen de tranen. Maar dat was echt voor heel even. Even getroost en ging toen aan tafel zitten. Ze werden verdeeld in de klas met werkjes en hij mocht kiezen. Toen hij had gekozen en bezig was mochten we gewoon gaan. Kreeg een kus en zwaaide ons uit. Daarna gaan winkelen, geslaagd voor gymschoentjes, gewone schoentjes (helaas te groot, dus morgen ruilen), 2 drie kwart broeken en nog 2 shirts voor Joris. Maar de tijd kroop echt voorbij hoor pff. Toen weer aan de schoolpoort wachten en ineens kwam Joris heel vrolijk op me af gerend De juf zei dat hij echt een bikkel was, deed overal aan mee en was heel vrolijk. Morgen heeft hij al vrij. Ipv de vrijdagen hebben ze hier om de zoveel tijd een woensdag vrij omdat dit maar een halve dag is. Dus morgen kleutervrij en dan donderdag voor het eerst de hele dag. Als ze moe zijn, is er een bedje in de klas en mogen ze er op liggen als ze er behoefte aan hebben. In de auto terug kwamen hele verhalen, zo leuk. Wel was hij doodop hoor. Zijn natuurlijk een hoop indrukken! Maar hij had het super gedaan
Super miranda, fijn om te lezen. Noelle van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Babiche, ach germ, hoop dat hij het snel leuk vind. Het zijn ook lange dagen vind ik hoor. Hier heeft indy haar eerste vriendinnetje gehad om te spelen. Zo leuk om te zien! En idd ze pikken echt heeeeel veel op. Indy zei vanavond: mama ik heb tegen de juf en de kindjes verteld dat jullie een kindje willen. Gelukkig was het maar een grapje. Maar zei ze: ik wil wel heeeeeeeeel graag een broertje of een zusje. En mijn camera gekocht. Hij is zoooooooooooooooooooo GAAF!!!!! Ben er helemaal blij mee. Nu nog flink oefenen, want toch weer heel anders dan die andere. Nou morgen weer om 6.00 uur op. Dus zo lekker naar bed. groetjes sandra
Wat leuk Sandra! Lekker oefenen met Indy en dan hier showen hoor En wat schattig over een broertje of zusje. @ Carla -> wat lief, dankjewel! Wij zijn ook heel trots. Alhoewel ik nog niet echt gerustgesteld ben. Komt wel als het donderdag met het busje ook goed gaat. Ik krijg in ieder geval wel van de juf meteen een email als hij in de klas zit. Ook tussendoor zal ze mij even mailen hoe het gaat. Kreeg ook vandaag al een mail nog hoe het was gegaan en wat ze gedaan hadden. Dus dat is wel fijn, vooral omdat er met het busje geen contact is met de juffen...
Miranda wel erg fijn dat de juf dan mailt met jou. Dan weet je toch of ie veilig is aangekomen. Is voor jou natuurlijk erg moeilijk ja....dat snap ik heel goed. En idd de juf live zien is er dan niet bij met het busje... Maar het zal allemaal wel goed komen, daar moet je gewoon op vertrouwen, hoe moeilijk dat in het begin ook zal zijn. Denk aan jullie.
hello! hier tot gister half 12 bezig geweest met de meubeltjes, samen met mijn vader. ze zijn heeeel mooi! ben echt superblij! moeten nog 1 groot dressoir met bovenstuk in elkaar zetten, komt vanavond. heb echt nek/schouder/spierpijn van al die rare houdingen. zo weer ochtendje werken, heb echt geen zin. yara was gister met de klas nr de kinderboerderij geweest. was leuk, ze was wel doodop. had bij oma even gehuild dat ze mij zo miste maar verder gaat het nog goed, en rol kan haar natuurlijk vanochtend gewoon brengen. miran knappe zoon! en ook voor jou petje af hoor, het grote loslaten gaat in jouw geval nog wel ietsje harder dan bij ons.. maar joris is een kanjer die het allemaal hartstikke goed doet! en fijn dat de juf je zo op de hoogte houdt! hey carla die kinderen van nou zijn wel uitzonderlijk slim hoor! seth komt hier net tot 3 ! wel leuk hoor dat dinja dat zo oppikt! patries balen zeg van de kleding, gelukkig bleef er nog wel wat moois over! ga nog even crackers maken voor de kids en dan gauw in de benen iedereen een fijne zonnige dag vandaag
goedemorgen, Juut oe ben echt benieuwd naar de meubeltjes! Helaas vandaag dan ook geen rustig dagje voor je.... Carla ow jeetje knappe kop! hihi Sandra wauwwww ff zo een niet toestel kopen... zou willen dat wij er centjes voor hadden pff. hier begon de dag goed.... Kyana was erg moe en huilerig, kleede zich niet aan en ga zo maar door. Ik had al gezegd: zal ik de juf bellen dat je dan maar niet komt maar eerst natuurlijk nee nee nee... later vroeg ik het nog een keer heel serieus en toen zei ze: ja doe maar! Net getempt heeft ze ook 38.2 en ze klaagd van keelpijn {vanmorgen al meteen maar ik dacht: moet je niet met je bek open slapen} Wilde eigenlijk ff naar de praxis en gamma voor plantjes... ff kijken hoe kyana zich voelt anders ga ik toch ff snel
Goedemorgen! @ Judith -> ben heel benieuwd naar je nieuwe meubeltjes hoor! En arme Yara, hopelijk heeft ze het toch naar haar zin. Hier gaan ze toevallig morgen naar de kinderboerderij toe! @ Anniek -> beterschap voor Kyana. Hier heeft Joris ook keelpijn, maar is er niet ziek van... Hier een hele slechte nacht gehad. Joris was maar steeds aan het praten in zijn slaap en om de zoveel tijd aan het huilen. Alle indrukken kwamen eruit. Zo sneu! Vanmiddag zijn kinderfeestje. 6 vierjarige kindjes bij elkaar, ben benieuwd! 3 meiden en 3 jongens. En die 3 jongens kunnen zo druk samen zijn, dus ben benieuwd. Maar het is niet mijn taak Ik mag toekijken haha! Mijn beste vriendinnetje is met een vriendin in januari begonnen met allemaal plannen om papier te zetten voor het organiseren van kinderfeestjes. Dus ik heb mensen 'ingehuurd'. Morgen ze hier komen oefenen
@Miranda : wauw wat goed van Joris zeg dat ie het zo goed deed op school! Veel plezier vanmiddag! @Anniek : beterschap voor Kyana! @Juut : wat leuk de meubels in elkaar!. Straks lekker genieten van je mooie huisje @Hier Pff kan eindelijk ff zitten met bak koffie. Erik op school, Owen in bed. Wat een gedoe zeg met die fietskar. moet er echt handigheid in zien te krijgen. Ben er bekaf van hihihi Gisteren ziekenhuis met Erik. 9 uur vertrokken en om 3 uur stapten we pas hier weer binnen. Erik was erg onder de indruk van alles. ONderzoeken, bloed prikken, rontgen. Was me het dagje wel voor hem
Miran dat is wel lekker op die manier zeg, leuk hoor. Veel plezier vandaag. En wat heeft hij het goed gedaan hé die kleine Joris. Knap hoor. Fijn dat je ook op de hoogte gehouden wordt. Hedwig een gedoe hé in zo'n ziekenhuis pfff, was hier ook drama. Ben benieuwd wat eruit komt. Hoe vind Erik het op school? Geniet nog lekker even van je kopje koffie. Anniek, arme Kyana, beterschap hoor. Juut, foto's foto's foto's dan kan ik ideetjes opdoen, gaan in mei waarschijnlijk aan de grote verbouwing starten hier pfff. Sandra, gaaf toestel zag hem op hyves, veel plezier met uitproberen. Hier ging het vanochtend vrij goed zei Rob. Juf was nog even naar hem toe gegaan om te vertellen dat Jayson overal goed aan meedoet als wij (of opa en oma) helemaal weg zijn. Hij is wel altijd heel blij als ze zeggen, gaan we nog even buitenspelen en dan komen de mama's/papa's/opa's/oma's weer om jullie te halen. Maar over het algemeen gaat het dus goed neem ik aan. Ga gauw weer aan de slag, zit op het werk.
Even geen reakties............. Maar oh wat een weertje he dames!!!! Vanmiddag lekker met indy en 2 kids vna de oppas naar de speelthuin en kinderboerderij geweest. Genieten hoor. Kids spelen, ik in het zonnetje mijn fototoestel testen. Begin hem een beetje te snappen . Daarna lekker met z'n allen een ijsje.....van mij mag het zo'n weer altijd zijn. Heerlijk. Net mijn nicht langs geweest om de belasting in te vullen. Ook daar kan ik weer een beetje vrolijk van worden (niet heel veel terug, maar alles helpt ). Zo eten en dan nog ff langs kindje van vriendin. Die is vandaag geopereerd aan een liesbreuk. groetjes sandra
Hier het feestje achter de rug. Wel erg druk hoor en ben doodop hihi. Maar was heel leuk en Joris vond het ook leuk, dat is het belangrijkste. Afwas is al weg, Joris zit in bad en ik eventjes bijkomen pff... Zo nog even zijn kamer weer opruimen en dan niks meer!
good morning heb vluchtig bijgelezen, we zijn hier erg druk. al twee avonden meubels in elkaar aan het zetten, en het is nog niet klaar. tussendoor ook nog druk met allerlei bezoekjes, vanmiddag komt mijn nicht langs in dit rommelhuis.. yara gaat goed op school, alleen gister wel drama middag thuis omdat ze zo oververmoeid was (en dan niet willen slapen..) ze stond heel hard op straat te huilen omdat ze in de auto wilde avondeten ?!?!?! nou ja! sorry dat ik het hier even verwaarloos maar dat komt wel weer, even mn huisje beetje op orde krijgen!
Joris zit in het busje... Slik... Adem in... Adem uit... Kwam het busje gewoon een half uur te vroeg! Nou ja, blijkbaar standaard zei de chauffeur en had de telefoniste het fout doorgegeven... Fijn... Maar aan de andere kant, ik hikte zo naar de kwart op 8 toe, misschien maar goed dat het ineens zo vlug ging. Wel lullig, Sven kan ieder moment binnen komen, die wilde Joris ook graag uitzwaaien omdat hij dinsdag al niet mee kon naar de 1e schooldag van Joris...
ach miran, ik zie jou vanaf hier gewoon helemaal triestig voor het raam staan zwaaien met een wegrijdende jorisje... vind jou stoer! het is niet niks! je doet het goed! en wel sneu voor sven dan..ach, dan wachten jullie m vanmiddag maar samen op (of moet sven werken?) fenniet van harte proficiat met je verjaardag! hier kindjes weggebracht, ik ga als een raket nu even de beneden verdieping doen en ook echt even mijn ramen. gaat sneller zonder dat er 2 mini-ramenwassers "meehelpen" ' sandra wel wat foto's showen hier hoor!