Zo bedenkt je dochter dat ze een feestje wilt geven. Het is januari en te koud, en ergens hoop je dat ze het een beetje vergeet... Maar nee, ze zoekt er nog drie vriendinnetjes bij en de plannen worden al concreter.... Een van de vier mamas bedenkt (echt vlak voor ik ze maar ging maken, pffiew) dat ze een uitnodiging met ze maakt en eentje voor de vier bijbehorende mamas. Uitnodigingen uitgedeeld, besloten welke mama wat ging doen.... En vandaag was het dan zo ver. mama om 1 uur in de speeltuin, met handdoeken, bordjes, bekers, bestek, chips en een vuilniszak. en aldaar ontmoette ze snel de andere mamas, met cake, snoepjes, een tafeltje, limonade en drie dekens.... En om twee uur ging het van start. Eerst de zelfgemaakte speurtochtt gedaan, waarna ze gelukkig weer alle 28 terugkwamen, en verder veel gespeelt, zakgelopen, geschommelt, gebald en vooral gesnoept. En rond half vier was het feest compleet, want justin bieber?) bleek te verblijven in een huis vlak naast de speeltuin, dus nog ruim een uur gillende meisjes gehad (oke, hij was neit echt, maar leek blijkbaar enorm, heeft netjes handtekeningen uitgedeeld, en morgen is school ernstig jalours) Nog 12 kilo patat gebakken (een mama, ik niet) 30 ijsjes uitgedeeld, en langzaam aan stroomde er halende papas en mamas binnen. En nu zo nog even drie uiterst voldane moeie kinderen onder de douche gooien. Mirre is echt zo gelukkig, haar feestje was een mega succes en iedereen vond het geweldig. wow, wat word ze dan al groot, dat ze dat bedenkt uitwerkt en organiseert met een paar vriendinnen. En wat een prachtig weer hadden ze. alles liep zonder jas, en de mamas zijn allemaal lichtelijk verbrand En deze mama (die lichtelijk in stort nu) moet vanavond ook nog een cadeautje maken voor juf morgen, want die is jarig dus het is weer feest Wat ben ik toch zo trots om mijn lieve mooie geweldige trio....
dat klinkt als een successtory! wat leuk, en tof ook dat mirre het helemaal zelf bedacht had, en bofkonten met dit lekkere weer zeg! hartstikke leuk. en de juf is ook vast blij met een lief kaartje hoor! rust maar lekker uit hier pas net weer thuis van middagje weg..jammer, toen we net weg waren smste san of we thuis waren, ze waren in de buurt. wij zaten net aan de andere kant van rdaal op de meubelboulevard vol plannen en moesten ook nog wat terugbrengen in de stad enzo, dus helaas, vond het wel erg jammer! wat heb jij nog gedaan in rdaal en omstreken san? hier de kindjes heel de dag al heel lief samen aan het spelen, wat een schatten kunnen het zijn he!
Hello lady's! @ Judith -> ach wat jammer, bezoekje Sandra mis gelopen! Was het wel gelukt op de meubelboulevard? @ Marijke -> wat fijn dat er nu verbetering in zit. Zo sneu gewoon! @ Marian -> hoe was jouw dagje? Wel fijn om te lezen dat het al ietsjes beter met je gaat! @ Lidwina -> wat leuk omschreven, echt super gewoon hoe het gegaan is. Die Mirre, kleine planner Nu al talent! Hier vandaag ook genoten van het mooie weer. Heerlijk nog een stuk gewandeld en daarna naar de ijssalon gereden in Duitsland. Joris om 7 in bed gedaan. Morgen weer vroeg dag...
hoi dames,, soory verwaarloos jullie een beetje. gister verj van schoonpapa en nog even voor een kraamkadootje naar de stad geweest. en vandaag op kraamvisite in dordrecht en vanmiddag in de tuin gewerkt. lekker chinees gehaald dus hoefde ook niet te koken. deze week verzinnen wat we gaan tracteren voor elise haar 2e verjaardag. en aan haar woezel en pip taart beginnen. probeer vanaf morgen weer meer te tikken(kan niets beloven hoor) welterusten en tot laters
Proch heeft er nog wat op zijn telefoon staan.. hele lieve. Maar moet zelf gewoon weer even een paar maken deze week. Heb t ietsje rustiger deze week. Devin begint écht op Justin te lijken joh.
Zo Lidwina, dat klinkt als erg geslaagd! Je hebt ook drie kinders om trots op te zijn trouwens, stuk voor stuk fijne kids! (Enne... ik heb alleen een 06 van je, kun je me je thuisnummer eens pb-en?) Juut, jammer dat je dan net even niet thuis was.... Ben wel erg benieuwd naar hoe het allemaal geworden is in jullie huis hoor! Miranda, ja, vandaag was wel weer een goede dag. Vanmorgen heerlijk wat tijdschriften zitten lezen in Ballorig terwijl de kinderen lekker speelden en vanmiddag op de bank zelfs nog even een uurtje geslapen. Daarna ben ik nog even een uurtje op verjaardag geweest terwijl Heeko met de kinderen thuisbleef. Ben denk ik wel weer voldoende opgeladen om de komende drie dagen alleen met de kinderen door te komen. Heeko is net weet vertrokken maar komt woensdag einde van de middag weer thuis en werkt de rest van de week zo dat hij wel thuis kan komen 's avonds. Marijke, fijn te lezen dat het weer aan de beterende hand is met Stijn! Hier verder al weer wat rustiger. Heb het er met Heeko nnog even over gehad hoe nu verder met de kwestie ouders. Vooral gezien we midden april een weekend weg gaan met zijn allen. Daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten omdat ik het gevoel heb mijn kinderen 'rustig' te moeten houden omdat opa niet tegen drukke kinderen kan. En dat ben ik ddus niet van plan, ik vind dat ze gewoon zichzelf moeten kunnen zijn. We gaan van de week nog even goed doorspreken wat we wel en niet willen zeggen en hopen op een gesprek volgend weekend. Dan is dat maar gebeurd. En aan de hand daarvan zullen we wel een beslissing nemen of we wel of niet meegaan. Denk dat die kwestie me vooral afgelopen weken een beetje erg dwars heeft gezeten en dat de opmerking van de dokter (waarom doet lotte zo?) de druppel bij mij was en me deed denken dat het toch echt allemaal aan mij lag. Ik voel me zo de grond ingetrapt en wil eigenlijk alleen maar graag van mijn vader horen dat hij ook fouten heeft gemaakt in hoe hij nu tegen me praat en met de kinderen omgaat. Dat ook zijn gedrag aangepast moet worden wil hij eeen leuker contact met de kinderen krijgen.
Wat een leuke foto's weer patries! En ik vind op die foto van ze samen dat ook carmen wel wat weg heeft van justin!
Ja Marian, mag je zeggen haha. Als je je vinger over de foto van haar haar legt, lijkt ze idd! Geinig zeg. En ben blij dat je inziet dat het niet aan jou ligt
@ Marian -> heerlijk dat positieve bericht van je! Je gaat het ook redden hoor En met dat weekendje weg. Je kinderen zijn zoals ze zijn, dat moet iedereen maar accepteren! @ Patricia -> ik vind ze ook beide echt steeds meer op Justin lijken. Zo leuk de spam van je 3 prachtige kids!! @ Judith -> spam je snel wat van de foto's van Sandra? Zo, gauw naar bed! Truste!
Goedemorgen Joris al naar school, hier om half 11 de zomerbanden op de auto laten plaatsen (word wel tijd) en verder? Ach ik zie wel...
Môgge, Haha Miran, zomerbanden en t vriest nu ;p Wat is t koud vandaag hè? Kids de deur uit. Ik ga zo aan het huishouden.
hier Erik naar school. Pfff we waren te laat. Kids niet wakker te krijgen vanmorgen ( zul je altijd zien he ) Fijne dag allemaal! ( psstt ze zeggen dat het eind deze week 18 graden word! Ik hoop dat ze gelijk hebben )
even snel nog hier! meot aan de slag ook hier hedwig, ons een beetje verslapen dus moesten echt vreselijk haasten! dus geen relaxt begin van de dag. yara had t een beetje moeilijk met gedag zeggen op school. carla hoe gaat het nu met kyra op school? patries wat een leuke foto's zeg! mooie kinders heb je! dat tongetje van carmen is ook wel heel cute! miran jee wat las ik net op hyves? die joris wilde al alleen het busje in? wat gaat het toch snel allemaal he.. marian ben blij een weer iets rustiger berichtje van je te lezen. en doe het deze dagen rustig aan he..lekker veel nr buiten met ze! gelukkig komt heeko dan woensdag weer thuis, dat scheelt weer iets. en ja de dokter vind ik ook echt wel een enorme *^&% dat ie zoiets zegt, sjonge, dat is toch geen vraag. en dat gedoe met je ouders erbij..probeer het allemaal maar wat langs je af te laten glijden, hoe moeilijk het ook is. jij en je gezinnetje staan op 1 he! anniek hoe gaat het daar? hoe is de studie?
en meiden, wat spreken we nou af voor de meivakantie? die woensdag gaat me niet lukken! de vrijdag wel! dan kon anniek ook. maar san had jij nou al heel moeilijk gedaan om te ruilen??
@ Patricia -> vanochtend om kwart voor 8 stond ik buiten, vond het niet koud, maar ja toen kwam wel het zonnetje al door @ Judith en Hedwig -> Slaapkopjes vandaag. Is natuurlijk ook niet niets die klok ineens vooruit, erg wennen, ik had daar vanochtend ook moeite mee met opstaan. @ Judith -> hopelijk gaat het wel goed dan vandaag met Yara op school. En idd, Joris stond echt voor me met zijn handje tegen me aan zodat ik niet meeliep naar het busje. Bonk, daar viel mijn hart op de grond. Ene kant wel goed, het is ten slotte een goed teken. Mijn kleine mannetje... @ Hedwig -> ooooh, wat heerlijk! Van mij mag het wel hoor