Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even gespiekt net voor het weer hier... Voor zaterdag staat hier 21 graden gemeld!! Dat ze dat maar niet veranderen :D

2. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Was ik ook weer even gauw vanaf het werk.

Marian, alles is al gezegd en ook ik ben het ermee eens, wat een gedoe meid. Fijn dat het nu wat rustiger is, Heeko woensdagavond weer lekker thuis. Ik vind jou juist echt een supermoeder, als ik naar mezelf kijk dat ik het met één af en toe al moeilijk vind pfff kan niet meer dan respect heel veel respect voor je hebben. Het komt goed meid, en gewoon lekker van je afschrijven hier hoor, we zijn er voor je. Dikke knuf voor jou.

Hedwig, hier ook een beetje verslapen hoor, moesten ook ontzettend haasten. Hoe vind Erik het op school? En heb je al uitslagen uit het zkh (of heb ik die gemist...)

Patricia, daar koud....hier is het heerlijk, zonnetje erbij, zomerjasje aan, van mij mag het zo blijven tot volgend jaar, heerlijk (alleen in de zomer nog een paar graadjes erbij dan haha). Hoop dat het daar ook nog een beetje beter wordt. En wat een geweldige foto's joh.

Miran, ik las het op hyves, wat een stoere knul die Joris, fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft. Alleen wat sneu voor jou, heeft toch een dubbele kant hé, aan de ene kant fijn dat hij zo makkelijk gaat, maar aan de andere kant :(.

Kan niet verder terug helaas.

Juut waar waren jullie ook al weer voor meubeltjes geweest, wij moeten na de verbouwing ook en zijn op zoek naar betaalbare meubels deze keer. We hebben nu vrij duur binnenstaan, ja je gaat samenwonen en wil alles perfect hebben, maar dat doe ik dus nu niet meer. Liever wat goedkoper zodat ik over een paar jaar weer eens kan veranderen..

Nou hier Jayson vanochtend ook naar school, hij bleef heel stil zitten en observeren toen ik wegging, vind ik zo sneu, ik wil ook dat hij lekker gaat spelen, maar nee hoor. De juf zegt dat hij als wij eenmaal weg zijn goed meedoet, dus dat neem ik maar aan.

Ga gauw verder, fijne dag allemaal.

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier even wat nuttige dingen gedaan, tijd vliegt toch altijd wel hoor!

roba wij zijn bij de jysk geweest. is al goedkoop, nu nog goedkoper door een serie in de aanbieding te kopen! wel de moeite, en ik vond bij de leen bakker ook best t een en ander leuk!
    en ach, die jayson..hier yara ook, die zo kijkt..en ik fiets altijd langs het raam van haar klasje als ik seth heb weggebracht, en dan zit ze altijd nog zo op haar stoeltje.

miran ik zal even doorgeven dat ze dat niet mogen veranderen :)
    en wat mooi omschreven van je hart :)

4. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Oh ok die zit hier ook hebben wij vorige keer een tv kastje gehaald, daar hebben ze idd leuke dingen voor weinig geld. Mettertijd eens kijken, pff zie best op tegen de verbouwing, maar komt goed hopelijk. Eerst even kijken of alles doorgaat en dan waarschijnlijk gaan ze in mei beginnen.
    En Yara dus ook niet zo vlot met gaan spelen/werkjes maken uit zichzelf, gelukkig is Jayson niet de enige hahah. Vorige keer waren we in Ballorig, en denk maar niet dat hij alleen gaat spelen hoor, nee hoor of Rob of ik moet mee. Nou ja, komt ooit vast goed.

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja tuurlijk komt dat goed! Yara heeft ineens al wel een hele omslag gemaakt, maar op school tussen 30 andere peuters is het nog wel een ander verhaaltje geloof ik..
    En hier het grote voordeel van broertje he..die gaat er op uit en die neemt yara wel mee :) ze spelen heel veel samen!
    dusse...roba...je weet wat je te doen staat ;) ;)

ga gauw sethje halen doeiiii

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en mei is al best snel joh! probeer het leuke er maar van in te zien. er komt even een hoop bij kijken, maar als het eenmaal af is ben je superblij!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dames sorry sorry sorry, niks bijgelezen....

Kyra gaat super goed op school! Ze vind het echt kei leuk en doet het super goed. Vanavond hebben we al een oudergesprek...wel erg snel vind ik, maar goed! Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben!!
    Dinja kletst de oren van m'n kop!!! Zo gezellig!!!
    Net even alle zomerkleren van zolder gehaald , Dinja al het een en ander gepast, Kyra vanmiddag even kijken wat nog past en dan lekker shoppen van de week!!!
    Heb vrijdag al schoenen gescoord voor allebei(pfff wel weer duur hoor...) Dinja zaterdag een heel leuk setje van mam gekregen met een rokje, shirtje en vestje!

Knuf voor iedereen die het nodig heeft!

8. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    HAahahha Juut, ik denk niet dat dat er nog inzit, maar zeg nooit nooit hé haha. Ik vrees dat wij gewoon elke keer mee mogen klimmen en zo hahaha.Ach ja blijven we ook lekker jong bij.

En mei ja is zeker snel, zie gewoon op tegen de zooi die we zullen hebben (en aangezien ik daar allergisch voor ben (beton, gruis en dat soort dingen) vrees ik het ergste. Maar het komt goed, hopelijk kan ik dan vd zomer lekker genieten ervan.

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wat goed van Kyra joh. Zag dat hier volgens mij in april oudergesprekken zijn, ben benieuwd. Zag hier ook iets over een toneelstuk ben benieuwd of Jayson en de andere nieuwe kindjes hier ook al aan mee moeten doen....En gezellig joh die kletsende Dinja.
    Hier gisteren ook de kledingkast samen met Jayson uitgemest. En idd ook lekker shoppen binnenkort.

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemiddag.

Vanmorgen gewerkt, en net thuis. Dus lekker ff uurtje voor mezelf.

Juut, we zijn gewoon lekker naar huis gereden. Chinees op, en indy lekker op tijd (18.30) naar bed.
    En meivakantie: ik had idd die woensdag vrij gevraagd. De lijst is al zo goed als klaar, dus kon niks veranderen. Jullie plannen maar. Hoop ik dat ik vrij ben, en anders evt. kan ruilen. Zo niet, kom ik gewoon een keer appart.

Fijn dat het met al onze kids zo goed gaat. Kyra die het zo leuk vind. Joris die al zelf het busje in gaat. Super he! Wat zijn onze kids toch stoer. Indy doet het ook erg goed. Merk overigens wel dat ze steeds mondiger word (niet ten gunste) hebben jullie dat ook?

Marian, fijn dat het iets beter gaat. En hopelijk is het gesprek snel. En idd hoop dat je vader inziet dat er ook een deel bij hem ligt.

Sorry rest weet ik niet meer.
    Duik ff op de bank. ben moe. Vannacht een halve nacht op de bank geslapen omdat jarno niet kon slapen van mijn gesnurk :$. En die moet toch de hele dag de weg weer op. Net met de h.a. gebeld, moet nu een afspraak maken in het zkh voor slaap apneu.......

groetjes sandra

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja ik vind het zo lullig..normaal kan ruilen altijd wel, maar nu het zo'n speciale fundag is hebben ze iedereen nodig..jammer he..
    maar heb moet jij op de vrijdag werken? anniek kon iig, weet niet hoe het met carla is? we vinden wel iets, maar wil wle graag met zn 4en hoor!

san hier ook wel wat mondiger ja..

en yara was helemaal verontwaardigd..er had een meisje aan haar staart getrokken.. ze zat zich thusi al helemaal af te vragen waarom dat bij haar gebeurde en niet bij een ander kindje. hoop dat de staartentrekster zich verder koest houdt..

seth loopt te smullen van een paaseitje.
    zo even nr mn werk voor leuke cursus, mama haalt yara even op. is maar anderhalf uur, dus goed te doen!

roba idd zeg nooit nooit! het is echt leuk met 2 hoor! ;)

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> slaapapneu? Dat is toch niet niks... En hopelijk had dat uurtje op de bank je goed gedaan voordat Indy weer thuis kwam. En mondiger? Valt hier wel mee, Joris is sowieso niet zo op zijn mondje gevallen, dus ben bang dat veel kinderen het 'gedrag' van Joris eerder overnemen hihi...

@ Judith -> die Yara toch. Is ook wel sneu. Kleuters kunnen heel cru zijn en idd hopelijk houdt de staartentrekster zich koest, anders stuur ik Joris wel ff richting jullie om het op te lossen, die is niet snel voor iemand bang en neemt het graag voor anderen op :D (was ook met de carnaval, een jongetje zeker een kop groter dan Joris, had een ballon afgepakt van een kleiner meisje. Hij erachteraan. Hij kon beide kids niet, maar zag het wel gebeuren. En hij rende maar erachteraan en riep maar steeds; geef die ballon terug! Hahaha)

Nog en kwartiertje en mijn kleine bink is dan ook weer thuis. En dan om half 6 naar de judo, drukke dag voor hem. Maar ja, ik vraag het hem dadelijk eerst of hij er wel zin in heeft.

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut ik kan de hele vakantie, heb nog geen plannen

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier Joris alweer k.o. Pff, blijft echt niks over qua tijd zo! Hij kwam slapend terug met het busje. Hij wilde zelf graag naar de judo, dacht ook wel dat dat wel kon omdat hij had geslapen. Maar helaas, kon niks verdragen en veel gehuild. En eenmaal thuis, pyjama aan, tanden gepoetst en weer op bed gelegd.

Hij kwam dus thuis, even gepraat over school, gegeten, omgekleed, judo, bedtijd...

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    het is wennen he miran..echt! ik vind ook dat er maar weinig tijd overblijft!
    sneu dat ie op judo zo moest huilen. hier ook even gestopt met de dansles, heel misschien nog op de vrijdagmiddag maar niet meer door uit school.

hier een beetje tsjaa hoe zal ik het zeggen..
    yara zegt na t eten ineens tussen neus en lippen door dat er veel kinderen waren die allemaal hun billen en hun piemel lieten zien..en dat die kinderen al groot waren (maar ze vind ook de 6 jarigen groot uit haar klas natuurlijk)
    ik een beetje doorvragen, en ze vertelde dat het tijdens het buitenspelen was. eerst zei ze dat ze het niet gezien had, toen weer dat ze het toch wel gezien had.
    ik baal ervan, ik wil niet dat mijn net 4jarige meisje al met zulke dingen te maken krijgt! ik weet wel, het hoort erbij, kinderen zi9jn nieuwsgierig enzenz maar ik vind het niet tof..
    denk dat ik morgen toch maar even iets tegen de juf zeg, of is dat stom? ik weet ook dat zij niet alles kan zien en ik wil niet zeuren ofzo..maar anders blijf ik er toch een beetje mee zitten.
    heb t verhaaltje maar weer s verteld dat je billen enz alleen van jou zijn, dat niemand daar wat mee te maken heeft enzenz.

verder was seth echt enorm aan het uitproberen zeg..jeetje wat kan die uitdagen soms!

anderhalf uurtje op mijn werk was leuk, heel nieuw communicatiesysteem wat we kunnen gebruiken voor onze kinderen.
    yara zei met het eten dat ze me heel erg gemist had en of ik niet wat minder kon werken..arm droppie. maar goed, ik even uitgelegd, dat we vooral de fristi's en de ballorig uitjes van mama's werkgeld betalen, en toen vond ze het weer goed.
    maar het blijft lastig als ze zulke uitspraken doen!

marian hoe was jouw dag vandaag? alles een beetje gered? gingen ze lief slapen?

miran fijn hoor dat joris zich de kaas niet van het brood laat eten! mooi dat ie ook zo sociaal is dat ie kindjes die hij niet kent zelfs gaat helpen!

san heb jij de vrijdag wat? anniek ik en san kunnen dan allemaal!
    en ik heb mn canvas besteld in sepia voor boven de nieuwe eettafel hoor!!!

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier alles goed gegaan vandaag. Ik ben begonnen met kaartjes uitdelen aan de kinderen. Kaartjes voor goed slapen zonder mij wakker te maken midden in de nacht, kaartjes voor goed gedrag bij het eten (aan tafel blijven en bord leegeten) kaartjes voor opruimen, kaartjes voor luisteren... Dat zijn de kaartjes die ik tot nu toe gemaakt heb, iemand nog ideeen? Als ze er dan bijvoorbeeld 10 gespaard hebben kunnen ze ze inleveren om wat leuks te doen. Ze zijn er helemaal enthousiast over, dus hoop dat het een beetje gaat werken de komende tijd.

Lotte en Martijn zijn dus ook lekker gaan slapen vanavond. Jammer alleen dat ik de kaartjes voor Bas nog niet kan toepassen...:D Hij wilde écht niet slapen! Eerst een kwartier gehuild, toen drie kwartier rustig bij me gelegen maar toen sliep hij nog niet, maar werd hij weer erg wakker. Dus maar gauw in bed gelegd en toen is hij toch gaan slapen.

Morgen gaan Lotte en Martijn voor het eerst ook 's middags naar school. Moet zeggen dat ik de lunchpauze alleen nogal lang vind. Van 12 tot half 2! En dan weer naar school van half 2 tot half 4. Als je dan drie minuten van school afwoont heb je wel erg lang de tijd om de boterhammen naar binnen te werken. Ik heb ook geen idee hoe laat ik ze 's middags weer mag brengen, morgenochtend maar even vragen. Misschien kunnen ze nog wat spelen op het plein voor ze weer beginnen 's middags? Of ben ik nou heel erg? :) Ben gewoon even erg blij dat ik dan twee middagen krijg waarop ik lekker mijn bedje in kan duiken....;)

Het spijt me dat ik op het moment even alleen met mezelf bezig ben, ik zal over een tijdje vast wel weer de puf hebben ook jullie verhalen vol interesse te lezen. Kan het alleen nu even niet....:(

17. Miranda, wat knap dat hij na zo'n lange dag nog naar judo wil.

Marian, ik snap je wel hoor. Waarom zijn ze niet gelijk hele dagen naar school gegaan?

Het weekend gaan we lekker weg. Heb ik echt behoefte aan, na een paar heftige dagen hier thuis. (ps. de kinderen waren juist super lief hoor)

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin klaagt al enige tijd over buikpijn en had vandaag al een ongelukje op school, en na school is hij bij opa en oma in een kwartier tijd 4x naar de wc geweest en thuis in een half uur tijd ook weer 4x. Ik laat morgen even een kweek nemen van zijn urine. Hij heeft ook 37.8 verhoging. Kan ook gewoon een buikgriep oid zijn hoor, hij is mega verkouden. Maar neem liever t zekere voor t onzekere.

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    `marijke mag ook via pb hoor en alleen als je er behoefte aan hebt..maar heb het idee dat het je niet zo makkelijk gaat..
    vroeg al 2 keer hoe het met je gaat en op je werk is, en tuurlijk hoef je niet te antwoorden maar ben oprecht benieuwd!
    ga je met het hele gezinnetje weg of met zn 2en?
    fijn vooruitzicht iig!

marian wat goed bedacht jouw kaartjessysteem!
    hoop echt dat het wat op gaat leveren zeg! en ja, die bas ik dan weer net te klein he..
    en heerlijk 2 middadutjes in het vooruitzicht!

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut jeetje wat een verhaal van Yara...zou het zeker melden hoor bij de juf.

Marian goed bedacht dat kaartensysteem!

Marijke knuf voor jou meid.

Deel Deze Pagina