dank je Juut! Op werk gaat het nu prima. Ik moest echt heel erg mijn draai zoeken. Het was heel rustig en zat dagen niks te doen. Dat had ik bij mijn vorige werk ook al, dus baalde zo dat ik dat achter liet voor weer een baan en niks doen. Maar nadat ik het had aangegeven, zijn er nieuwe afdelingen bijgekomen op te plannen. Dus nu heb ik wel werk. De collega's zijn erg leuk. Ja ik heb het daar best naar mijn zin.
Beleid van de school is eerste 6-7 weken alleen de ochtenden. Dan twee middagen erbij. En als ze dan naar groep 2 gaan de derde middag erbij. Ze gaan nu eigenlijk dus pas 4 weken naar school, maar de juf vond dat ik wat meer rust moest krijgen, dus ze mogen nu iets eerder al die middagen.
Marian, k vind het eigenlijk wel een goed beleid. Hier moet Stijn gelijk al hele dagen naar school. Hij ging natuurlijk al 3 hele dagen naar het kinderdagverblijf, maar toch kleuterschool is vermoeiender merk ik wel. Fijn voor jou dat Lotte en Martijn dan eerder hele dagen mochten. Ik hoop echt dat je dan je rust kan pakken.
marian is echt wel apart hoor, heb het zo nog nooit eerder gehoord! fijn dat ze wat eerder mogen komen! marijke fijn dat je nieuwe baan nu wel bevalt! is toch wel belangrijk hoor! patries dat is niet fijn voor justin! goed dat je even laat kijken of er iets aan de hand is. weltrusten
en daar zijn we weer! druk nachtje hier! keer of zes eruit gemoeten, en voor ik dan eenmaal weer slaap. en allebei om half 7 wakker. rol maar mopperen..maar ze lagen er gister al op tijd in, dus ja..heb seth wel gezegd dat ie vanmiddag echt weer s een dutje moet doen hoor! ben benieuwd of ie luistert! ')
Oei Juut! Dat was zwaar voor je vannacht! Hier door kunnen slapen op een wc bezoek van Lotte na. Om drie uur was dat. Vanmorgen dus allebei een slaapkaartje gekregen, want wc bezoek is nou eenmaal noodzakelijk he? Ookal heb ik dan toch een gebroken slaapje. Verheug me nu al op mijn bedje vanmiddag, heerlijk even een dik uur slapen!
hey lady's Ik piep ff snel binnen gisteren ouder gesprek van kyana gehad. Kyana doet het super, ze doet alels wat ze nog niet hoeft te doen. Kan prima mee ook met de kindjes die wél over gaan komend jaar. Kyana doet eigenlijk een betje voor spek en bonen mee maar de juf had toch ook wat testjes bij haar gedaan en kyana vind dat allemaal prima en ze laat de juf doen verwonderen. Ze mag vanalles doen en als de juf denkt mwa weet niet of ze dat al kan, dan doet mevrouwtje dat wel ff. Ze doet goed mee in de groep, kan me veel mensen vinden. Eigen initiatief tot spelen is er nog niet echt maar dat kon ook niet volgens de juf omdat ze amper 2 weken daar is {ze is ook nog 3 dgn ziek geweest} In juni zijn citotoetsen, deze hoeft Kyana niet te maken maar d ejuf stelde voor dit toch te doen om te kijken waar ze nu staat! Denkt dat Kyana dat wel leuk vind... zo nu moet ik gaan opschieten! byebye
Mogge @Miranda : dan heb je idd maar weinig tijd zo over met Joris. dan misschien toch de judo even stopzetten? @Juut : ow dat is een minder nachtje zeg @Marian : dat is een slim idee zeg van die kaartjes. Zou dat ook werken met Erik en zijn niet willen eten.....? Denk dat ik het eens ga proberen Wat fijn dat ze zo goed hebben geslapen vanacht! @Patroes : wow dat is echt wel veel ja zoveel naar de wc. Arme Justin. En wat een lieve foto's had je geplaatst van je drietal. Gaaf hoor! @Hier Afgelopen zaterdag lekker dagje wezen winkelen in Utrecht met schoonmoeder. Leuke kleren voor de jongens gekocht. Verheug me zo op het goede weer want dan kunnen ze de kleren ook aan hihihi. Vandaag word schoonpa geopereerd. Heeft een bult in zijn nek en die gaan ze weghalen. Brrr Erik vandaag naar de PSZ. De een na laatste keer. Raar idee hoor. Gisteren op school ging het weer heel goed. Gisteren een andere juf. Maandag en dinsdag juf Christa en woensdag en donderdag juf Ali. Beide juffen zeggen dat ie het heel goed doet. Alsof ie niks anders gewent is en al maanden op school zit hihi. Dus dat doet een mama hart wel goed Scheelt ook wel dat er niet veel kinderen in de klas zitten. Nu 21 en vanaf volgende week 15. Er gaan er 6 al naar de tweede klas. Dit omdat ze toe zijn aan meer uitdagingen en groep 2 zo klein is dus ze kunnen daar alvast bij. Scheelt weer voor Erik Hier hebben de eerste klassers niet tegelijk buitenpauze met de andere groepen. En na het verhaal van Juut te lezen ( blote billen enzo laten zien....) ben ik daar wel heeel blij mee!
Goedemorgen! @ Judith -> als Joris met zo'n verhaal thuiskomt zal ik het zeker weten aankaarten hoor. Ik vind zoiets niet niks en vind ook dat ze dat in de gaten moeten houden. Tuurlijk zijn kinderen nieuwsgierig, maar toch moeten ze er wat van zeggen dat het niet gepast is. En jammer van je nacht zeg. @ Marian -> wat fijn dat de kaartjes werken, hopelijk is het snel niet meer nodig en doen ze het uit hun eigen allemaal! En geniet vanmiddag van je rust. Wel fijn dat ze dan al eerder mogen beginnen met de hele dagen. Ik vind de middagpauze wel onwijs lang hoor. @ Marijke -> heel fijn dat je het op je werk goed kan vinden. Scheelt toch een hoop. Wel goed van je dat je het had aangekaart en dat ze er ook meteen wat mee deden! @ Patricia -> heel slim om toch even ermee naar de huisarts te gaan. Is niet leuk voor hem om zo vaak naar de wc te moeten gaan. @ Hedwig -> leuk dagje zaterdag dus gehad! En Erik die het super doet op school, helemaal top! En afscheid nemen van de psz vond ik niet niks, succes ermee @ Anniek -> go Kyana! Had ook niet anders verwacht hoor van Kyana, het is een heel slim meisje! Hier wilde Joris vandaag dat ik niet eens mee naar buiten ging! Word met de dag gekker. Maar heb hem over het balkon gezet en dus gezwaaid vanaf het balkon. Dat mocht wel Daarna op mijn gemak gaan douchen en verzorgd en om 11 uur moet ik me weer melden in het ziekenhuis. Had de afspraak voor de Remicade eigenlijk pas volgende week donderdag. Maar ik heb zoveel last dat ik het een week naar voren heb gehaald. Hopelijk op tijd weer terug voor Joris, maar ja anders is Sven hier...
Hedwig, het was een idee van een vriendin, zij werkt er al tijden mee met haar eigen zoontje en ook op de school waar ze les geeft hebben zo'n soort systeem. Haar zoontje verdiend er bijvoorbeeld tv-tijd mee of computertijd. Hier vond ik dat niet zo handig, want als Martijn bijv. heel goed zijn best heeft gedaan en dan tv verdiend heeft en Lotte niet kan ik haar toch moeilijk uit de kamer sturen? Dus hier moeten ze wat meer kaartjes sparen en mogen ze iets doen in het weekend. Als er dan maar eentje genoeg kaartjes heeft kan de ander thuisblijven met bijv. papa terwijl mama met de de een op stap gaat. Als ze beiden genoeg hebben gespaard kunnen we met zijn allen wat leuks doen. Zo wilde ik het een beetje gaan inkleden hier.
vind het idd wel een super idee Marian. Als je het iets anders doet dan werkt het ook? Bijvoorbeeld dat ik hem 6 kaarten laat sparen en dan de beloning? Dan een kaart voor elke goede maaltijd dat ie eet ofzo? Of is het dan een te snelle beloning? Dan is de beloning na 2 dagen. Of kan het dan ook al aan het einde van de dag? Want Erik is dol op gamen ( met de Wii ) en dat doet ie dan savonds met papa. Maar dat dan alleen doen als beloning bijvoorbeeld als ie kaarten heeft verdiend. @Miranda : sterkte vandaag met de Remicade! @Hier Erik op de PSZ. Geloof toch niet dat ik dat handig heb aangepakt. Want hij vind het zo verwarrend dat ie went op de basisschool en dat ie OOK naar de PSZ moet. Voor de eerste keer in de tijd dat ie naar de PSZ ging wou ie niet. Normaal gaat ie wel spelen maar nu was ie er echt met tegenzin. je kon het echt zien aan hem. Toen we er ook naartoe liepen zei ie : HÉ, daar is de grote school niet! we lopen verkeerd! ik uitleggen dat ie nog naar de PSZ moet. Maar daar werd ie niet echt vrolijk van....
Je kunt het natuurlijk helemaal invullen zoals je denkt dat het het beste is om je kind te stimuleren. En dan misschien behalve voor het eten ook voor opruimen kaartjes geven ofzo zodat hij extra gestimuleerd word en voor bijvoorbeeld 5 kaartjes kan sparen. Stimuleren om zelf aan te kleden is er misschien ook eentje? Nou ja, mogelijkheden te over denk ik.... En iedere dag belonen als het goed gegaan is is denk ik helemaal niet verkeerd. Dan ziet hij ook in dat als hij niet goed eet hij niet beloont word maar morgen weer een kans heeft. Als hij twee dagen moet sparen duurt het misschien te lang?
Nou, Justin heeft geen blaasontsteking maar ondanks gister het vele plassen is meneertje bijna uitgedroogd ^^ Hij is nu lekker thuis, en véél drinken moet ie nu.
jeetje patries dat is ook schrikken zeg! hoop dat ie goed drinkt en snel weer opknapt! hedwig joh niet zeggen dat je het verkeerd hebt aangepakt..hoe we ook ons best doen, je weet nooit waar je goed aan doet joh wel leuk dat erik zo'n zin heeft in school! en leuk dat je inspiratie hebt gekregen van marian! marian klinkt goed joh! ben erg benieuwd hoe het gaat werken met de kaartjes! en lekker middagdutje kunnen doen? anniek wat leuk zeg dat de juf zo verbaasd staat over kyana! die knappe dame!
hier alles oke, vanmorgen rustig aan gedaan met seth na het wegbrengen. hij speelt wat met zn auto's, ik ruim even wat op, we voetballen even (jee wat heeft die een strak schot zeg...ik vrees dat we strask in de weekenden langs het veotbalveld moeten staan..), hij gaat weer zn eigen gang, we lezen even een autoboek..echt wel gezellig! yara had het goed gehad op school, ene meisje had gevraagd of ze vriendinnen wilde worden, vertelde ze trots. had de juf ook nog even verteld van yara's verhaal, die zei dat het vrijdag gebeurd was en dat ze er gister nog op teruggekomen was in de klas met de kinderen. ik kon uit yara;s warrige verhaal ook niet helemaal opmaken hoe het gegaan was.. hier stimuleerde de juf al om bij de deur uit te zwaaienb, dus niet meer even mee naar binnen..het gaat zeker snel! en wauw, net belden ze al aan met mijn canvas! hij is echt te gek! had van tevoren goede research gedaan over waar goedkoop én mooi, en tis helemaal goed! hij staat supergaaf boven tafel! san thanks thanks thanks! seth ligt als een zeehondje te hoesten boven in bed, maar hij slaapt tussendoor wel. ik wilde eerst meeslapen, maar hoorde sms beneden, ben dan toch nieuwsgierig (bleek hget de postcodeloterij haha) dus nu maar wat nuttigs doen. ben ook altijd zo bang dat ik me dan verslaap ofzo
juut ik ben erg benieuwd Hewdig, ik zou wel even oppassen want wat is goed??? Bord leegeten? braaf zijn? of devin hoor ik
Ben weer thuis, heb het weer overleefd @ Hedwig -> alleen maar een goed teken joh. Hoef je je met de echte overstap ook geen zorgen te maken. Komt helemaal goed met Erik! Straks meer, even bijkomen!
Miranda, voel je je ook gelijk goed na zoiets? of ben je dan nog moe of wat dan ook? Juut, knap van Seth dat hij zo kan voetballen. Jeetje die Justin. beterschap voor hem. Anniek, wat een fijn gevoel is dat om te horen dat Kyana zo goed kan mee komen op school.