Marijke -> ik ben doodmoe. Voel me alsof ik te veel gedronken heb, geen fijn gevoel in ieder geval. Lig dan ook lekker rustig op de bank en dut af en toe in...
miran sterkte met bijkomen, hopelijk daarna weer beter! fijn dat sven er is voor joris! had ie weer geslapen in de bus? hier alles oke. na school vanmiddag nog lekker buiten geweest, yara had een heel stuk gefietst. werd ze ineens uitgenodigd door een meisje uit de buurt om trampoline te springen in de tuin. vond ze heel leuk, wilde natuurlijk bijna niet mee nr huis. ik even met die moeder gekletst, was wel een leuke spontane actie. daarna thuis natuurlijk alleen maar huilen, en niet willen eten, en doodop. dus om 7 lagen ze er allebei in, al hoestend en proestend
Klinkt erg vermoeiend Miranda, sterkte! Juut wat een superschattige foto. Die Yara zomaar uitgenodigd. Het is natuurlijk al een hele dag op dag en dan nog eens spelen. Stijn had vanmiddag een sportmiddag op de bso. Hij vond het helemaal gaaf. Hij stond echt te stuiteren op school em nog heel overdreven druk te doen. Eenmaal thuis stortte hij in.
haha leuk he dat ze dat bij anderen netjes even inhouden en dan thuis helemaal instorten wel leuk dat ie er zoveel lol in had die stijn!
Mooie foto's Juut!!! Wat een schattig stel is het toch! En leuk zo'n spontane actie!! Hier vanmiddag weer een kindje te spelen gehad!
en hoe werkt dat dan haha? voel me zo'n groentje op dat gebied..spreek je dat van tevoren af? de dag? of is het op t moment de vraag of het mag en neem je ze dan mee? en als het hier is oke, maar als het ergens anders is, dan ga je gewoon weer zonder kind naar huis? haha wat ik me allemaal afvraag he...
juut ik ben benieuwd naar de canvas........even foto'tje van maken. Waar had je hem besteld, wil er ook nog een voor mijn ouders bestellen. Hier nog een dagje dagbesteding gedaan. was erg leuke groep, en de dag was zo voorbij. Morgen lekker dagje vrij. Wel erg druk met foto's bewerken op dit moment. groetjes sandra
juut hier is het dus steeds om half vier dat ze naar buiten komen en willen bespelen. Kind gaat dan meteen mee of Kyra gaat met hun mee en ik dan weer naar huis. Vind dat wel even wennen hoor .
san ik heb hele goede research gedaan op internet dus weet er alles vanaf haha! zal morgen even foto maken, is nu niks met flits. die van mij komt van top-canvasfoto.nl is echt heel betaalbaar vind ik, en de reacties waren allemaal zo goed! kwaliteit is prima! foto superscherp dankzij jou natuurlijk zaten alleen een paar miniscule roodachtige vlekjes op, haast niet zichtbaar, maar net of de sepia mengmachine een paar ieniemienie vlekjes had geknoeid..heb ze gemaild, je ziet het haast niet door, maar ben wel benieuwd wat ze zeggen. en zie jij mogelijkheid voor de vrijdag in de meivakantie san? kvoel me nog steeds lullig over de woensdag is het de bedoeling dat je over gaat nr de dagbesteding san? en per wanneer?
o carla bedankt. lijkt me idd zo gek om dan zonder yara weer terug tegaan, en klinkt stom, maar ik cind dat ook zielig voor seth gewoon. wat een muts ben ik he..maar die kijkt echt uit naar de thuiskomst van yara. voorlopig nog maar kindjes hier laten spelen. al is yara wel erg nieuwsgierig naar huizen van andere kindjes. en hoe doe je dat met dinja? speelt die mee of laat je kyra echt alleen met haar vriendinnetje? geloof dat ik maar s moet douchen en dan slapen, na dat korte nachtje van gister..
Dinja speelt vrolijk mee als er iemand hier is! Als Kyra niet mee naar huis gaat vind dinja dat ook niet echt leuk, maar eenmaal thuis is dat ook wel weer over. Kyra is trouwens pas één keer bij een meisje wezen spelen. De rest ook hier!
gezellig! klinkt goed zo grappig dat dat allemaal zo nieuw is nu he..straks als onze tweede kids allemaal nr school gaan, dan is het allemaal al zo bekend.. oe ik moet echt de laptop dicht gaan klappen en lekker gaan slapen. morgen ochtendje weer werken, en dan smiddags lekker thuis met peuter en kleuter
Dank je juut, ga er eens kijken......moet mam eerst maar eens een foto uitzoeken, wil steeds iets anders En nog geen directe overstap naar dagbesteding. Zijn weinig vacatures, en veel mensen die de overstap willen maken. Wel ga ik in gesprek met de bedrijfsarts, zodat ik evt. een medische verklaring kan krijgen, zo zou ik bij een evt. sollicitatie, een evt. voorrang hebben op een "gewone" sollicitant. Maar zit nu lekker waar ik zit, maar wil me wel inschrijven, wie weet krijg ik een leuke kans.......maar al duurt het nog even dan is het ook o.k. Oh en wat balen van die vlekjes. Zaten die ook op mijn bestand? of echt een foutje van hun? (want dan moet je een nieuwe eisen hoor). groetjes sandra
Oh maar wat ik eigenlijk wilde schrijven: heb net mijn lijst voor mei gekregen. De 1e week kan ik wel op vrijdag, de 2e week niet. Dus hoop dat anniek en carla ook de 1e week kunnen.
Goedemorgen! Een heerlijk lange nacht gemaakt. Toch nog wel een beetje moe, maar het valt wel mee @ Judith -> wat een gave foto's heeft Sandra weer gemaakt, zo leuk! En dat snoepdoosje, ach het is een kindje, hoort erbij toch. En ziet leuk uit hoor! @ Carla -> die Kyra heeft het druk met al haar vriendinnetjes op school. Het is ook echt 'besmettelijk'. Toen hier op de psz iemand had gevraagd ging dat heel vlug rond en stond Joris ook al te vragen... Wel leuk voor de kids! Ik ben ook eens benieuwd wat ze terug antwoorden op die kleine rode puntjes! @ Sandra -> gewoon proberen voor de dagbesteding. Zijn wel vaste dagen vaak en normale uren! Zal je vast ook goed doen! Hier klaargemaakt voor school, Joris is even nog wakker aan het worden voor de tv, die is echt duf in de ochtend hihi!
volgens mij is dat goed! onze 1e week is vlgns mij de 2e week voor anniek en carla? klopt dat? dat is dan 5 mei? hoop zo dat iedereen kan?
Goedemorgen, Redelijk goede nacht gehad, Lotte een keer eruit geweest en was net heel boos dat ze geen slaapkaartje kreeg. Ik heb haar gezegd dat als ze tot we naar school gaan goed luisterd en brood opeet, melk opdrinkt en haar haar laat doen enz dat ze dan een luisterkaartje krijgt. Daar is ze nu heel druk mee, net als Martijn overigens, dus ik heb een heerlijk rustige ochtend! Dat spelen, van mij mag dat nog wel eventjes achterwege blijven, ben er nog niet helemaal aan toe hoor! Ik heb op het moment niet eens de gelegenheid om ze ergens vandaan te halen... Geen auto, op de fiets gaat niet. Ik ben nog op zoek naar zo'n tweeling zitje voor achterop, maar dat moet wel voor weinig en in de buurt zijn. Dus da's nog niet zo makkelijk.... Als ze dan al gaan spelen dan moet het maar hier. Maar gelukkig hebben ze veel vriendjes in de buurt waar ze leuk mee spelen.