Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

sooooooooooooorrrry hier zooo moe :( even geen reacties vandaag(alweer niet:):()

slaap slecht en heb mijn rib gekneust van het weekend denk ik dus alles wat ik doe doet zeer. mijn huis is een puinhoop en Elise kan ik wel achter het behangplakken:x;) ze is echt bijna 2 hoor:$ alles is nee en strijd om ook maar iets te doen.

nu even een kop koffie, gister extra gewerkt dus net maar even de boodschappen gedaan. straks damian halen en dan denk ik dat we allemaal even een middag dut gaan doen:)

tot katers allemaal

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier ochtendje gewerkt, was leuk.
    thuis ook alles oke. wat minder was, vorige week is rol op mijn fiets aangereden door vrouwtje in scootmobiel. megaslag in wiel. hij vandaag nr fietsenmaker, moet er een heel nieuw achterwiel op en velg enzo, voor 180 euro :$:$:$ de slag in het wiel is zó groot!
    ik zei gelijk al, heb je nummerplaatje niet genoteerd van die &^*(^&%...maar daar had ie niet bij stilgestaan, dacht dat het wel meeviel. ik vind het zo onwijs veel kosten...voor een fiets nog wel. maar ja, moet gebeuren natuurlijk. eerst was er niks met mijn fietsie en door zo'n stomme vrouw gewoon hopla bijna 200 euro weg. niet normaal. maar gauw vergeten.

nu liggen yara en seth allebei te slapen en keihard te hoesten ook. ging net de bel, was het dat buurmeisje van gister alweer met haar papa of yara mocht komen spelen! ik zei dat ze lag te slapen (ikzelf eigenlijk ook een beetje om eerlijk te zijn maar ben altijd nieuwsgierig nr de bel.) meisje hevig teleurgesteld. om half vier komt ze terug dus hopelijk is yara dan wakker..

nou wat een verhaal weer van mij hahha..ik ga nu nog maar iets nuttigs doen.

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jeetje Juut! Dat vind ik wel erg veel geld! Daar koop je een tweedehands fiets voor....:( (Tenminste, als je op zo'n oud fietsie wilt rijden als ik heb, maar jij hebt vast een mooie mamafiets...:D) Inderdaad maar gauw weer vergeten, jammer dat Rol er niet bij heeft nagedacht, maar ergens ook wel logisch...

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja shit he..
    ik dacht ook nog even doe mij dan maar een nieuwe ;) maar ik heb idd een mooie mamafiets en die wordt ook al vier jaar heel intensief gebruikt, ik doe echt heel zelden iets met de auto met de kids.
    en jij zou jezelf ook een betere fiets cadeau moeten doen joh!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> wat een geld zeg! Jeetje! En idd jammer dat Rol er niet bij stil had gestaan en dacht dat het wel mee viel. Idd maar weer snel vergeten ;)

@ Lidia -> knuf! Doe lekker rustig aan, een gekneusde rib is niet niks!

Hier bij het CB geweest. Duurde bij elkaar bijna 1,5 uur joh! Niet normaal meer. Maar hij is goedgekeurd. Ja zijn temperament bespraken ze wel. Hij heeft een hele sterke eigen wil, maar ja wij kennen hem niet anders, zo is die altijd al geweest. Dus was verder in orde als we wisten ermee om te gaan. Ogentest ging meteen goed. Spuitje was een drama en maakt er nu ook goed misbruik van ;) Verder is hij 97,5 cm 'groot' en precies 15 kilo, maar dat kwam ook door zijn 4 dubbele boterhammen die hij naar binnen had gewerkt toen hij van school terug kwam :D Hahaha. Nu gauw eten, judo slaan we over, hij is erg aan het drammen al vanaf dat we terug zijn en denk zelf dat hij ook goed moe is... Dus eten, klaarmaken voor bed en dan lekker met een nieuw boekje van de bieb in bed duiken ;)

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Wat een rust hier!

Hier een goede nacht gehad, iedereen heeft doorgeslapen.

Vanochtend eindelijk controle!!!

Juut, Ik zou niet weten hoe ik zometeen met 5 kinderen op de fiets moet, dus ik houd het nog even bij mijn oude fietsje... hahaha! Zie Lotte en Martijn voorlopig nog geen hele einden fietsen namelijk. En drie op de fiets is al lastig. Ik ga alles maar lopend doen, net als toendertijd met Lotte en Martijn.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Succes vandaag met de controle Marian! En fijn dat ze alle 3 doorgeslapen hebben!

Hier Joris naar school, ik duik even in de douche en moet nog naar de tandarts op controle, verder niks op het programma...

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    succes vandaag op controle Marian!

Enne, is een fietskar niks voor jou?

@Miranda : succes bij de tandarts. Je hebt zo wel erg rustige dagen he. Kom je ze wel goed door? Of is het nog vreselijk wennen?

@Hier
    Vanmiddag afscheid PSZ.....Ik heb het er denk ik moeilijker mee dan Erik hihi. Erik is echt helemaal klaar met de PSZ :p
    Hij zei vanmorgen ook : dan kan ik eindelijk naar de grote school :D

Gisterochtend Erik naar de kapper geweest. Weer lekker kort :)
    Ik ga zaterdag.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hedwig, het is nog steeds heel erg wennen! Maar krijg de dagen wel steeds beter gevuld gelukkig. En jij succes met het afscheid nemen op de psz! En voor Erik goed dat hij zo'n instelling heeft hoor ;) Enne, heb je geen foto van de bijna 4 jarige met zijn nieuwe kapsel?

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Hier alles o.k. Straks nog een paar uurtjes werken.
    Ik kan mijn dagen wel indelen hoor :D, kan ik eindelijk weer eens wat dingen doen die altijd bleven liggen (huishouden, maar bv ook scrappen, foto's bewerken enz)

En leuk, wat foto'tjes. Gooi er allemaal maar eens wat op.

Juut, heb je nog antwoord gehad van je canvas? En ik wil wel een foto'tje zien hoor.

Carla en Anniek, was die datum goed? De vrijdag, ik dacht 5 mei????

Verder weinig te melden hier.
    Ben druk met het uitzoeken van foto's. Ga volgend weekend weer op scrapweekend (heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk).

groetjes sandra

11. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik kom weer ff binnen wippen..

Zit volop in de verjaardagsstress :) Taart is nu besteld, traktaties maak ik vanmiddag af en de boodschappen morgenvroeg! Ik moet zaterdag namelijk de hele dag werken en dat is niet handig als je zondag de verjaardag van je zoon hebt;)

Volgende week donderdagochtend gaat hij voor het eerst wennen op school, ik ben erg benieuwd.

Lees wel van jullie allemaal dat de kids het allemaal zo goed doen! Hoop echt dat die eigenwijze draak van mij het ook leuk gaat vinden haha..

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sandra
    5 mei is een donderdag...
    die was geloof ik goed, heb ik juut meen ik voor gesmst??

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Terug van de tandarts, heb ik een gaatje. 12 mei terug met verdoving gaan ze het gaatje dicht maken :( Heb ik weer... Ben echt als de dood voor die rot verdoving. Maar even doorbijten dan!

@ Mamaleonie -> haha, die stress hier al achter de rug. Is een hoop geregel als ze 4 worden hé? Wat voor uitnodiging ga je maken?

@ Sandra -> leuk vooruitzicht :)

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

dan is het vrijdag 6 mei dan toch???

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    geloof dat juut vroeg voor de donderdag...
    ff checken of ik die vrijdag op school zit...

Nou heb ff gekeken en weet eigenlijk zeker dat juut voor de donderdag vroeg. Ik kan de donderdag dus wel die week
    want op vrijdag de 6e moet ik naar school.
    En jij san? kan jij de donderdag niet?

voor mij kan:
    27 april
    29 april
    4 mei
    5 mei

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Zo, even tijd om me hier te melden!

Alles was helemaal goed vanmorgen! Heb twee mooie kloppende hartjes gezien en gehoord. Ze waren nogal eigenwijs en achter elkaar aan het verstoppen, dus geen mooie plaatjes kunnen schieten deze keer, jammer.... Maar goed, voornaamste is natuurlijk dat ze oke zijn! ;)

Ik krijg van de week ook nog wat informatie opgestuurd over een studie die ze aan het doen zijn, of ik mee wil doen. Pro-twin studie, een studie over voorkomen van vroeggeboorte bij tweelingzwangerschappen. Ze meten altijd vanaf 24 weken de bmm, die word eerst korter voordat je ontsluiting krijgt. Zo houden ze nu al in de gaten of er sprake kan zijn van mogelijk vroegtijdige weeen. In de studie worden de deelneemsters in twee groepen verdeeld. De ene groep word gewoon regulier onderzocht en de andere groep krijgt vanaf 20 weken een pessarium om de bmm die hem dan dus dicht zou moeten houden en zodoende vroeggeboorte tegengaat. Uitgebreider heeft de gyn het nog niet verteld maar dat staat in de folder. Over een dikke week willen ze weten of ik meedoe, ik ben een beetje verdeeld. Wat is jullie idee over dit soort onderzoeken? Wat zouden jullie doen?

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pff moeilijke keuze vind ik dat altijd! Wat levert het jou op denk ik dan meteen. Misschien is dat heel egoistisch maar als het mijzelf niets opleverd ben ik minder gemotiveerd!
    Daarbij heb je genoeg aan je kop, en heb je niet meer sorus nodig dat wat je nu al hebt! Mocht het binnen de reguliere afspraken kunnen dan misschien wel.... ach aan mij heb je niet veel! Je moet doen waar je je goed bij voelt en waar je achteraf geen spijt van hebt.

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even tussendoor, later reactie maar ik kan de donderdag en vrijdag dus kijk maar!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook een late rexctie ik kan de donderdag ook....

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Mooi dat alles goed was met de controle Marian!

Ik zou denk ik wel meedoen aan het onderzoek. mits het geen gevaar oplevert voor de kleintjes en ik er niet veel tijd in moet steken ( je hebt het idd al druk genoeg )
    Mocht dat allemaal oke zijn dan zou ik wel meedoen. Het is toch om toekomstige mama's en hun kindjes beter te kunnen helpen.

Deel Deze Pagina