Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marian -> wat fijn dat alles goed gaat met die 2 kleine bengeltjes in je buik ;) En met het onderzoek. Is toch echt een keuze wat je zelf moet maken. Ik zou wel eerst meer informatie vragen, vooral voor de tijd dat je eraan kwijt bent en wat eventuele consequenties zijn als je mee doet ermee. Hoe kijkt Heeko er tegen aan?

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    moemoe en nog ns moe...
    ik kan geen gehoest meer horen!
    echt continu hier..seth het ergst en yara ook!
    de slechte nachten hakken er weer flink in zeg! ik word dan zo chagrijnig weer he. ik kwor niet goed van alle zooi overal, ik denk echt dat ik t nooit van mn leven meer op orde krijg hier! en dan al die was en strijk heel de tijd..
    nou nu ben ik weer klaar met klagen hoor ;)

nu lekker met de voetjes op tafel. vanvond om half 10 komt generatie 2010 weer. vind ik wel leuk!

marian fijn joh dat alles goed is met die twee kleintjes! en wb dat onderzoek, ik zou het gewoon even niet doen. ik snap dat je twijfelt hoor, en je zou het gauw wel doen, ook om toekomstige twinmama's te helpen, maar ik denk dat jij aan jezelf moet denken.
    hebben martijn en lotte vandaag weer goed hun best gedaan en kaartjes verdiend?

mamaleonie succes met de voorbereidingen hoor meid!

san wat een heerlijk vooruitzicht! zo leuk, op scrapweekend.
    ik wil eigenlijk in juni nog een workshop in heesch doen graag, maar mn scrapvriendin kan niet, zou jij misschien zin hebben?

miran he shit een gaatje! niet leuk joh!alles goed gegaan met joris vandaag op school?

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    herkenbaar hier pff

Hier ook druk druk Devin slaapt alweer bijna een maand niet geweldig! Ben minimaal 1x per nacht wakker. Vanacht zelfs om het anderhale uur! Pff

vandaag ook een afspraak gehad bij het uwv bij een verzekeringsarts, stelt alleen echt geen zak voor! Zag wel meteen een intresante vacatre en het heb uwvwerkbedrijf gebeld om te informeren, ondanks dat ik niet ingeschreven sta heb ik mijn cv doorgestuurd en hun gingen dit voorleggen.... Een vacature in een kdv.... Hoop echt van harte dat het iets word

4. Juut beterschap bij jouw thuis!

Miranda, vind Joris de judo heel erg leuk? En gaat het wel na schooltijd? Op Stijn z'n school wordt ook les gegeven, maar zit nog erg te twijfelen of het niet te zwaar is voor hem.

Verder vandaag een druk dagje gehad. Wel een leuke dag hoor, maar pff. Sinds Renske in een gewoon bedje slaapt....ze komt er wel 100x uitlopen en gaat dan bij Stijn liggen en lachen natuurlijk.
    M'n zus belde ook net op dat ze oma is geworden. Gek idee hoor. Als je zus oma is?? (ze is 43) M'n nichtje heeft een dochter gekregen Isabella. Ik ben zelf niet weg van die naam, maar ach smaken verschillen. Het gaat allemaal prima. Ze zat bij m'n zus kofie te drinken en kreeg ineens een weeenstorm..Haar vriend kon er niet zo heel snel zijn, dus is mijn zus erbij gebleven tot 9 cm? Maar een hele snelle bevalling. (blijf het gek vinden en leuk)

Meiden, ik ga het weekend naar Zeeland. Even er lekker uit. Fijn weekend allemaal en veel plezier met alles wat jullie gaan doen.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> dat zal natuurlijk leuk zijn als je in aanmerking kan komen voor die vacature! En sterkte met de gebroken nachten van Devin. Gewoon een fase denk je, of is hij ziek geweest ofzo voor die tijd?

@ Judith -> volgens mij is een huis nooit echt op orde, want het leven draait door. Maar snap dat het soms even niet mee zit, vooral met zo'n gebroken nachten! Hopelijk is het gehoest snel de deur uit en maakt dat plaats voor rustige nachten ;)

School ging weer goed vandaag. Kreeg ook nog een mail met update, hij doet overal netjes aan mee. Alleen trekt hij zich af en toe met Buffie even terug en gaat dan ergens even rustig zitten. Dus hij neemt zich wel de rust als hij er behoefte aan heeft. Hij kwam ook vandaag heel vrolijk thuis en vol verhalen. Sven en ik merken gewoon heel erg dat hij al verandert is! Moeilijk uit te leggen, maar we merken gewoon dat hij emotioneel heel erg gegroeid is, ook qua gedrag niet meer zo snel gefrustreerd. Denk echt dat die 1,5 week school hem al goed heeft gedaan. Gevoel dat hij op zijn plek is.

Wat wel lastig is, hij heeft 2 kindjes in de klas die schisis hebben, en dan vooral kenmerkend door de 'rare' neus. Joris noemt ze dus ook jongen met de rare neus en jongen met de rare neus en stip erop. Heb dit ook al naar de juf gemaild om te kijken of zij Joris van die termen kan afhelpen. Ik had hem al gezegd dat hij moet vragen naar de namen en niet tegen die jongetjes mogen zeggen dat ze een rare neus hebben. Maar ja lastig uit te leggen en kwam vandaag toch weer met die termen thuis helaas!

En ook ineens aan tafel de vraag; op school was een jongetje die had hier iets op het hoofd (en wees boven het oor), hij had het blijkbaar heel goed bestudeert, want hij had precies gezien en kon ook precies uitleggen hoe het eruit zag etc. Leg dan maar eens uit aan een 4 jarige dat hij daardoor kan horen... Vind het wel lastige onderwerpen om met Joris over te hebben. Maar denk ik dat hij het wel begrijpt, anders vraagt hij ook niet erom.

Nou ja, weer heel verhaal geworden :)

@ Lidwina -> hoe is het daar?

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marijke -> geniet van het weekendje naar Zeeland! En Joris vind de judo geweldig, alleen nu is het heel vermoeiend voor hem. Het is thuiskomen van school, eten, omkleden en naar de judo. Hier word het een uur gegeven, waarvan de eerste 3 kwartier meer gym is. Alleen dan een judo rol aanleren, etc. Dus toch judo, maar lijkt op gym. Ook rennen, tikkertje, zo'n dingen. En laatste kwartier echt de judo worpen. Anders gewoon eens met Stijn gaan kijken ;) En gefeliciteerd met je zus. Lijkt me idd ook heel gek, vooral omdat jij nog zo'n jonge kids hebt en je zus al oma is!

7. o Miranda, ik moet er toch ook wel om lachem. De jongen met grote neus en grote neus met stip. haha. Wel goed dat je het zo aanpak, want het is niet echt netjes.

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    lijktmij ook moeilijk! Maar joris zal het zo moeilijk niet vinden blijkbaar! hij pakt het heel positief en is nieuwsgierig. Toppie geen doekjes om draaien, iedereen is anders klaar punt. Vind ik een erg goede basis, vind het jammer dat de kindjes die iets anders zijn dan 'standaard' vaak niet naar een gewone basisschool kunnen, juist dan werd het normaler en minder gepest.
    Devin is gewoon Devin, helaas is hij als mama! Ik had vroeger ook niet veel slaap nodig.

Marijke
    lekker uitwaaien, heeerrrlijkkk!
    hihi en die renske in der broers bed :) {gelukkig heeft meneer devin het nog niet door!}
    Goh en je zus al oma! Leukkkk maar was je zus er zo vroeg bij en haar dochter ook dan? Kan bijna niet anders...
    Ik kan het ook redden hoor op mijn 43 oma :)
    Dan moet Kyana een baby krijgen op haar 21e :) Moet best te doen zijn :) Ik was tenslotte 1 dag 22 :)

nou ik ga afsluiten en me bed opzoeken!

Ps de gezinsuitbreiding is een konijn {zie hyves}

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Nee helaas kan de donderdag niet (is de enige dag dat ik moet werken).....
    groetjes sandra

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

Marian, ik zou meedoen, extra onderzoek is nooit weg, en hulp aan een onderzoek is ook oke, maar idd, als je er te veel voor moet doen, dan is het misschien handiger om neit mee te doen, je meot aan jezelf denken.

judith, vervelend zeg zulke nachten,. hopelijk houden ze snl op met hoesten!

marijke, gefeliciteerd! wat raar zeg, zzo vroeg oma zijn:) wat vind je zus?

miranda, rune heeft twee kindjes et gehoorapparaatje in de klas gehad, dus hij vind het heel normaal. als er een kindje anders is vragen ze gewoon waarom. meestal aan mij trouwens, en ik leg alles gewoon uit. dan is het daarna oke, en vinden ze het verder niet iets om over na te denken. ze weten dat uiterlijk maar uiterlijk is en dat het verder gewone kindjes / mensen zijn. ik zeg trouwens ook wel dat ze het maar aan mensen moeten vragen, en dat doen ze gewoon ook. (zo laatst bnog een heel gesprek over de rollator met een oudere vrouw) meestal vinden die mensen dat erg oke. zo leren ze ook ;). Als hier trouwens zulke benamingen binnenkomen zit ik er wel meteen bovenop. Dan leg ik uit dat ze gewoon een naam hebben en dat ze daar neits aan kunnen doen en dat dat neit lief is, maar ook wel pijn kan doen.

moet aan de gang later meer

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidwina -> dat had ik hier ook gezegd. Gisteren weer opnieuw en dan ook erbij gezegd of hij het leuk zou vinden dat ze tegen hem nieuwe jongen, kleine jongen, of jongen met buffie mochten noemen. Nee zei hij, ik heet Joris. Dus hopelijk vraagt hij vandaag naar de namen ;)

Hier wachten op het busje...

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Môgge.. Carmen en Devin hebben vandaag kinderfysio gehad ivm afplatting van hun hoofdje en heb goede tips gekregen. Volgende week gaat ze de hoofdjes meten en kijken of het goed vooruit gaat.

Verder.. gisteren naar ballorig geweest, heb m bijna niet gezien haha. Justin speelde met een vriendje en zijn broertje. Later kwam opa met zijn nichtje en gingen ik en vriendin met broertje naar huis want ik wilde nog even slapen. Dus opa nam t over. En gisteren weer heerlijk even er tussen uit met darten. Even iets anders aan mn hoofd. ;)

Justin doet t prima, met negatieve aandacht negeren wij hem en positieve dingen benoemen we extra. Dit gaat prima! Jammer genoeg krijgt ie (las ik gisteren in t krantje van school) dat ie vanaf 4 april een andere juf heeft?!

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sandra
    is het mogelijk om te ruilen voor de donderdag?
    Anders moet ik passen, ik kan helaas echt niet op die vrijdag. En het nadeel is dat hier de laatste week van mei en de 1e van april vakantie is!

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

kan proberen te ruilen, maar alshet niet lukt, spreken jullie gewoon met zijn 3 tjes af, ook niet erg hoor.
    groetjes sandra

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey lieve meiden
    alles oke met jullie?
    hier wel hoor! al was het een hele rare dag op het werk, niet boeiend voor jullie maar heel veel onverwachts nieuws, waaronder ook dat er een kindje overleden was wat ik heel lang op de groep gehad heb :(
    maar goed, we zijn m doorgekomen, en we zijn met een fijne club collega's.

eenmaal thuis snel gekookt, yara gaat nu op vrijdag om 1600 nr de dansles, kan ze eerst even uitrusten thuis.
    mijn fiets is gemaakt, kon gelukkig snel, ik heb m iedere dag nodig nu natuurlijk!

seth net nog twee hele erge hoestaanvallen.
    miran joris had toch pseudokroep? hoe weet je dat eigenlijk dat dat het is? seth ging overdag gewoon weer erg goed, en nu was het net weer zo erg. hij is zo benauwd, zit zelf rechtop, krijgt haast geen adem, en "blaft" vreselijk lang achter mekaar.
    best heftig, is ook alleen avonds/snachts. als ik op pseudokroep google herken ik wel veel.
    hopelijk maakt ie een goed nachtje.

anniek jij kon ook niet op de ma of di?
    en wat leuk weer een beestje erbij!

patries jammer joh dat justin een andere juf gaat krijgen! lekker dat je weer wat tijd voor jezelf had de afgelopen dagen!

miran je pakt het goed aan hoor met joris! zo leert ie het vast snel!

lidwina hoe gaat het daar? geniet je nog een beetje na van het succes van het feestje van mirre? weet je al wanneer rune naar school kan?

marijke lekker uitwaaien dit weekend meid, je hebt het dubbel en dwars verdiend! morgen heerlijk genieten van de zon, die is in zeeland altijd goed aanwezig!

lidia hoest met het ribje?

carla alles oke daar?

marian was vandaag een goede dag?

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en daar was ik weer! good morning! hier wel een aantal keereruit geweest, maar seth was pas om 710 wakker !!! en yara lgt nog te pitten. dat is lekker!
    hier zin in de zonnige dag, denk dat we een lekker stuk gaan fietsen nr belgie, en daar even wat drinken waar ook een grote speeltuin is!

roba hoe gaat het eigenlijk met jayson op school?

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge Juut!

Hier ook de jongste om 7 uur wakker en Erik slaapt nog :D

Hier heb ik het druk vandaag. Om 9 uur kapper en nog wat hapjes kopen voor morgen, de soep maken, taart ophalen, nog wat shoppen en heb op marktplaats op een skelter geboden voor Erik.
    Maar 25 euro. Dus die gaan we vanmiddag ook ff ophalen.
    Erik gaat vanmiddag met opa en oma naar het centrum om een nieuwe zomerjas te kopen. Dus dan kunnen we nog ff dingetjes doen.

@Juut : wat erg zeg dat dat kindje is overleden :( Gelukkig heb je steun aan je collega's.

Geniet van deze mooie zomerse dag iedereen!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> altijd moeilijk als een kindje waar je zolang voor gezorgd hebt overlijdt. Gecondoleerd! En pseudokroep? Joris had er altijd 3/4 nachten flink last van. Idd overdag ging het redelijk tot goed en in bed ging het mis. Vaak sliep hij zo in, maar duurde dan een uurtje voordat het heftige ineens er weer was. Echt blaffen als een zeehondje, benauwd, steeds wakker. Dus zoals je omschrijft kan het idd pseudokroep zijn. Joris had het afgelopen jaar gelukkig geen last meer gehad ervan! Groeien ze dus overheen! Joris had het ja vorig jaar 5 keer gehad. En thanks voor het compliment!

@ Hedwig -> succes met de voorbereidingen en succes bij de kapper :)

Hier alles verder ok, weinig te melden eigenlijk!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

juut
    dat is idd allemaal erg moeilijk he pff...
    Nee ik werk op ma en di en ze doet wat moeilijk over vrijnemen en we gaan al op vakantie met hemelvaart dus vandaar dat ik daar niet kan 'zeuren' over een dagje vrij.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo dat is rustig geweest hier! maar goed ook, veel te mooi weer voor binnen!
    wij zijn ook heerlijk weggeweest, uur heen uur terug gefietst (pffft) en kids hebben heerlijk gespeeld! was echt wel een vakantiegevoel.
    wel moe toen we thuis waren. zaten we even bij te komen, yara en seth gingen boven spelen. horen we ineens een keiharde herrie, waren ze met zn 2en van de trap gevallen!! gelukkig niks aan de hand, ze waren flink geschrokken..ik was heel blij dat ze niks hadden!

anniek ik snap het!

miran heeft de dokter dat toen vastgesteld?
    en wat hebben jullie vandaag gedaan?

hedwig wat lekker dat erik even op stap gaat, heb je net iets meer je handen vrij
    morgen feest!!

Deel Deze Pagina